Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Eno čisto preprosto vprašanje za tiste kateri ste imeli možnost ali pa imate oba V-Stroma (650 in 1000). Me zanima predvsem kako je, če sta na motorju dva in še mogoče kaj prtljage. No bistveno me zanima, če je 650 dovolj močen za to nalogo in delo in kakšni so kaj pri tem pospeški ( kakšno prehitevanje in kaj temu podobnega ). Pač nasploh vožnja ko sta na motorju dve osebi.

Hvala.

ps.: trenutno vozim Hondo cb600f hornet in bom menjal za nekaj druga - po vsej vrjetnosti za V-Stroma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Eno čisto preprosto vprašanje za tiste kateri ste imeli možnost ali pa imate oba V-Stroma (650 in 1000). Me zanima predvsem kako je, če sta na motorju dva in še mogoče kaj prtljage. No bistveno me zanima, če je 650 dovolj močen za to nalogo in delo in kakšni so kaj pri tem pospeški ( kakšno prehitevanje in kaj temu podobnega ). Pač nasploh vožnja ko sta na motorju dve osebi.

Hvala.

ps.: trenutno vozim Hondo cb600f hornet in bom menjal za nekaj druga - po vsej vrjetnosti za V-Stroma.

Predvsem se bos moral odlociti za povsem drug koncept voznje oz stila voznje. Kaj te je prignalo u menjavo? Jaz sem imel 2 leti 650 zdaj imam 2 leti 1000. Mogoce za krajso razlago odgovoris na prejsnje vprasanje ;). Ker je ze veliko napisanega o tem pa te verjetno kaj bolj specificnega zanima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem se bos moral odlociti za povsem drug koncept voznje oz stila voznje. Kaj te je prignalo u menjavo? Jaz sem imel 2 leti 650 zdaj imam 2 leti 1000. Mogoce za krajso razlago odgovoris na prejsnje vprasanje ;) . Ker je ze veliko napisanega o tem pa te verjetno kaj bolj specificnega zanima.

Hm, cist preprosto: telesna višina in malo bolj potovalna vožnja... Poleg tega tud nebom več sam na motorju kot večinoma do sedaj. Torej, če mi lahko sedaj lažje odgovoriš na prejšnje vprašanje:)

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, cist preprosto: telesna višina in malo bolj potovalna vožnja... Poleg tega tud nebom več sam na motorju kot večinoma do sedaj. Torej, če mi lahko sedaj lažje odgovoriš na prejšnje vprašanje:)

hvala

Pol ti bom posplosil bolj zadevo. Za voznjo v dvoje nedvomno boljsi 1000. 650 pa veliko bolj sofisticiran, mirnejsi tek, lazji v "rokovanju". 650 treba dosti priganjat. Tresljaji na 1000 veliko bolj izraziti. Ce ti je bolj pomembna odzivnost in da se vcasih pomeris s kaksnim "dirkacem" pol 1000. Ce ti je pomembnejse lazje rokovanje in mirnejsi tek, 650. Vsekakor pa ti priporocam, da testiras sam oba. Le tako bos lahko dolocil kaj hoces. TC motoshop je imel 650 za rentat. Ne vem pa ce je se ta moznost pri njih. Oba pa nudita veliko komforta in ne bolecega hrbta ;-) sta stabilna in imata odlicno ciklistiko. Seveda primerno medosni razdalji in visini tezisca. Sam sem vozil obe razlicici gum, cestne in enduro in se motor s cestnim veliko bolje obnese na asfaltu seveda. Daje boljsi obcutek zanesljivosti v zavojih in malo bolj drzi smer pri vecjih hitrostih (nad 140kmh). Upam, da sem ti kaj novega povedal, lahko bi pa se veliko pa se mi ne da tipkat toliko ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem V-Strom-ovcem. Sem začetnik in kupujem moj prvi motocikel. Odločam se med Hondo Transalp in V-Stromom 650, oba z ABS. Prebral sem vse strani te teme, ker pa še nisem dobil odgovorov na nekatera moja vprašanja, jih bom postavil sedaj. Zanima me sledeče:

- višina motocikla: visok sem 173 cm, po tehničnih podatkih je Suzuki od Honde nižji za skoraj 2 cm ( 820 mm proti 841 mm), verjetno si bom tako ali tako omislil še znižan sedež, vendar imam po kratkotrajnem sedenju v salonu (oba preizkušena na isti dan v različnih salonih v Nemčiji, ker pri nas nisem sedel na Suzukiju) občutek, da bolje dosežem do tal pri Hondi, vendar ne vem, ali se mi tako samo dozdeva, ali je pa kaj na tem (mogoče širši sedež :unsure: )

- robustnost: ker sem bolj štoraste sorte :blush: , se mi zdi Honda bolj robustna (verjetno že zaradi izgleda) oz. manj dovzetna za kake praske, prav tako pa imam kdaj namen odpeljati kak makadam (ko dobim veeeliko izkušenj na asfaltu) - crashpadi bodo pa tako ali tako obvezna oprema

- luči: kako ste kaj zadovoljni s svetilnostjo vaših luči ponoči ali v slabem vremenu (prednje in zadnje)

- menjalnik: če pustimo ob strani razliko v številu stopenj (honda 5, suzuki 6), me zanima, ali se vam zdi menjalnik na vaših Štromih natančen, oz. če je imel kdo s 650 ccm kakšne večje težave z menjalnikom (npr. od iskanja prostega teka naprej)

- (po)prodajne aktivnosti (prebral sem temo o serviserjih in prodajalcih, ampak sprašujem z razlogom in odgovore bi vljudno prosil na PM, da ne bomo smetili teme) - zanima me pa samo to, če je imel kdo slabe izkušnje v KR (npr. neodgovarjanje na maile), oz. če so fantje boljši z izvijačem, kot s tipkovnico

- sam motor: glede na to, da se imam namen voziti sam, po večini na turistične vožnje in nisem prav dinamičen voznik, ki bi brusil stopalke (in kot rečeno, ki bi se kdaj podal tudi po kakšnem makadamu) bi bil Suzuki iz tega vidika primeren zame?

Hvala za odgovore in lep dan še naprej.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Lep pozdrav vsem V-Strom-ovcem. Sem začetnik in kupujem moj prvi motocikel. Odločam se med Hondo Transalp in V-Stromom 650, oba z ABS. Prebral sem vse strani te teme, ker pa še nisem dobil odgovorov na nekatera moja vprašanja, jih bom postavil sedaj. Zanima me sledeče:

- višina motocikla: visok sem 173 cm, po tehničnih podatkih je Suzuki od Honde nižji za skoraj 2 cm ( 820 mm proti 841 mm), verjetno si bom tako ali tako omislil še znižan sedež, vendar imam po kratkotrajnem sedenju v salonu (oba preizkušena na isti dan v različnih salonih v Nemčiji, ker pri nas nisem sedel na Suzukiju) občutek, da bolje dosežem do tal pri Hondi, vendar ne vem, ali se mi tako samo dozdeva, ali je pa kaj na tem (mogoče širši sedež :unsure: )

- robustnost: ker sem bolj štoraste sorte :blush: , se mi zdi Honda bolj robustna (verjetno že zaradi izgleda) oz. manj dovzetna za kake praske, prav tako pa imam kdaj namen odpeljati kak makadam (ko dobim veeeliko izkušenj na asfaltu) - crashpadi bodo pa tako ali tako obvezna oprema

- luči: kako ste kaj zadovoljni s svetilnostjo vaših luči ponoči ali v slabem vremenu (prednje in zadnje)

- menjalnik: če pustimo ob strani razliko v številu stopenj (honda 5, suzuki 6), me zanima, ali se vam zdi menjalnik na vaših Štromih natančen, oz. če je imel kdo s 650 ccm kakšne večje težave z menjalnikom (npr. od iskanja prostega teka naprej)

- (po)prodajne aktivnosti (prebral sem temo o serviserjih in prodajalcih, ampak sprašujem z razlogom in odgovore bi vljudno prosil na PM, da ne bomo smetili teme) - zanima me pa samo to, če je imel kdo slabe izkušnje v KR (npr. neodgovarjanje na maile), oz. če so fantje boljši z izvijačem, kot s tipkovnico

- sam motor: glede na to, da se imam namen voziti sam, po večini na turistične vožnje in nisem prav dinamičen voznik, ki bi brusil stopalke (in kot rečeno, ki bi se kdaj podal tudi po kakšnem makadamu) bi bil Suzuki iz tega vidika primeren zame?

Hvala za odgovore in lep dan še naprej.

LP

Oba motorja sta odlična in povsem primerna za začetnika. Ne glede na to katerega si boš izbral se boš lepo vozil. Predlagam ti da greš oba probat, se malo zapelješ in tisti ki ti bo bolj "pasal" si pač kupi. Imel sem prejšnjo TA 650 2 leti in lahko rečem da je Vstrom veliko boljši motor. Drugače pa na Suzukiju niso našli nobenih "tovarniških" napak, gre za zanesljiv in ekonomičen motor, namenjen predvsem potepanjem solo ali v dvoje. ABS toplo priporočam :yes: .

pa srečno vožnjo želim :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

no pa sem med vami :D. K hiši je prišel DL 650 , letnik 07, 9000 km. Včeraj naredil prvih 170 km ,ko sem šel proti domu in prvi vtisi so fenomenalni. Prej vozil piaggio x9 500 2 leti, sedaj pa to in razlika je kot fičo in formula :). Edina prednost ,ki jo je imel maxi je udobje, glede vožnje skozi ovinke ,pospeški tu pa ni nobene primerjave. NO še za tiste ,ki se odločajo med 650 in 1000. Tudi sam sem bil pred tem kaj vzet in oba sem testiral, pa naj povem ,da mi ni niti malo žal za 650-ko ,vsaj zaenkrat ne. Se mi zdi ,da se da lepše vozit ta motor, dosti bolj umirjena vožnja, ni toliko tresljajev prehitevaš b.p, pospeški zelo dobri ,kazelec pa se ustavi pri 200 pa sem imel občutek ,da še ima malo fora.Toplo priporočam :)

NO sedaj pa nekaj vprašanj za lastnike

-pri 100 km/h ,ko spustim krmilo motor začne rahlo vlečt v desno. Kaj je krivo?

-kje ste kupili crash bars ( kje se dobi najceneje) ,torej ščitnik za motor in katerega vzet?

-koliko je končna po števcu

Hvala

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NO sedaj pa nekaj vprašanj za lastnike

-pri 100 km/h ,ko spustim krmilo motor začne rahlo vlečt v desno. Kaj je krivo?

Gume.

A.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kratkim sem kupil V-strom 1000. Danes se mi je med voznjo po avtocesti pod lucko za olje prizgala kvadratna ikona z napisom 0/D na sredini. Preiskal sem celo knjigo o stromu, pa ne najdem nikjer razlage, kaj za vraga je bilo to. Vesel bi bil pomoči.

lp

to je šesta prestava :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Ofsajd: najlepše se zahvaljujem za odgovor. Želel sem si slišati mnenje nekoga, ki je vsaj vozil (če si že ne lastil) oba motocikla in točno to sem dobil (oz. še več, glede na to, da sta bila oba motocikla "dlje pri hiši").

Testna vožnja bo (samo ne pri nas :whistle: ), potem pa "samo še evrčke na kup dat..."

LP in lep dan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi prosim kdo pove za koliko km še imam ,ko mi začne utripat lučka za bencin na stromu 650? Kasneje mogoče začne goret al skozi utripa do konca?

Hvala

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi prosim kdo pove za koliko km še imam ,ko mi začne utripat lučka za bencin na stromu 650? Kasneje mogoče začne goret al skozi utripa do konca?

Hvala

LP

Glede merilnika goriva teorija pravi, da ko utripa simbol pade nivo pod 4,5 litra. Ko utripa zadnja črtica in simbol pa pade nivo pod 3 litre. Bolje da tankaš malo prej, sploh če nisi na domačem terenu, da ne stiskaš pesti, kdaj bo naslednja bencinska.

Jaz sem vse zadeve za motor kupil pri Moto IG, je bilo precej cenej. Pokliči in ga povprašaj.

Tudi jaz sem ga letos prvič registriral - 650. Zadeva zelo lepo lavfa in malo pokuri. Letos naklepal že 9000 km. Pravkar cel prišel iz Črne Gore. Naklepal 2800 km in to polno naložen s spremljevalko, zmogel je brez problema.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede merilnika goriva teorija pravi, da ko utripa simbol pade nivo pod 4,5 litra. Ko utripa zadnja črtica in simbol pa pade nivo pod 3 litre. Bolje da tankaš malo prej, sploh če nisi na domačem terenu, da ne stiskaš pesti, kdaj bo naslednja bencinska.

Jaz sem vse zadeve za motor kupil pri Moto IG, je bilo precej cenej. Pokliči in ga povprašaj.

Tudi jaz sem ga letos prvič registriral - 650. Zadeva zelo lepo lavfa in malo pokuri. Letos naklepal že 9000 km. Pravkar cel prišel iz Črne Gore. Naklepal 2800 km in to polno naložen s spremljevalko, zmogel je brez problema.

Scarabeo

Scarabeo hvala za odg. Sam sem šel tankat , ko je začel simbol utripat pa sem spravil v tank cca. 14 l ,torej bi moralo bit v tanku še 8l. JE možno ,da ima 2007 letnik drugače nastavljeno?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni!koliko črtic vam kaže na stromu dl 1000,letnik 2004 temperature.meni kaže samo eno črtico,včasih pa dve.sumim da je termosatat pokvarjen....

pa zanima me če se zadnja črtica za gorivo ko utripa skupaj z simbolom bencinske še spremeni v kakšno prazno črtico,ali je to že zadnja....?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni!koliko črtic vam kaže na stromu dl 1000,letnik 2004 temperature.meni kaže samo eno črtico,včasih pa dve.sumim da je termosatat pokvarjen....

pa zanima me če se zadnja črtica za gorivo ko utripa skupaj z simbolom bencinske še spremeni v kakšno prazno črtico,ali je to že zadnja....?

Zdravo, imam stroma 1000, letnik 2003 in simbol utripa skupaj z zadnjo črtico, kar pomeni obisk bencinske. Motor imam šele dobre 3 tedne in sem zadnjič že na " hlape" in guncanje pripeljal do bencinske črpalke.

Priporočam, da ob utripanju le teh obiščeš črpalko. Kar pa se temperature tiče, mi ko se ogreje konstantno kaže dve črtici.

Prvi vtisi glede motorja pa so preprosto odlični. Lepo se pelje tako hitro kot počasi. Upam, da bo letošnje poletje čim daljše in prijetno za vožnjo.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Scarabeo hvala za odg. Sam sem šel tankat , ko je začel simbol utripat pa sem spravil v tank cca. 14 l ,torej bi moralo bit v tanku še 8l. JE možno ,da ima 2007 letnik drugače nastavljeno?

Lp

ko tankas more biti kovinski tulec na crpalki minimalno v rezervoarju (0,5 cm) in tankas dokler ti ne izvrže zaradi hlapov, potem pa lahko res do tulca nalijes vcasih se pol litra.

ko natankas prevec in ti vseka preko.... bo bencin stekel skozi male luknjice in se iztekel pri crni gumijasti cevi, ki ti gleda blizu stopalke.

"alarmi" za gorivo so izdelani v 2 stopnjah kot so ze povedali:

- 4,5 L utripa samo crpalka

- 3 L utripata crpalka in hkrati crni kvadratek v rdecem okvirju.

V strom 650 ima pri meni povprecno porabo 4,5 l/100 km - se pravi ob prvem alarmu imam se 100km do crpalke.

porabo sem imel tudi ze pod 4L in naredil 500km z enim tankom.

pozdravljeni!koliko črtic vam kaže na stromu dl 1000,letnik 2004 temperature.meni kaže samo eno črtico,včasih pa dve.sumim da je termosatat pokvarjen....

pa zanima me če se zadnja črtica za gorivo ko utripa skupaj z simbolom bencinske še spremeni v kakšno prazno črtico,ali je to že zadnja....?

lani kupil novega v stroma 650 in ima 3 crtice za temperaturo ko je segret, ki jo doseze v roku 3-4minut, pri voznji do 3000 vrt in prostem teku (cakanju na zeleno luc).

Pozdravljeni novi V Stromarji in obilo užitkov v voznji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Nekaj sem listal za nazaj, pa nisem nič pametnega dobil glede mojega problema.

Imam malega stroma l.2006 in ima sedaj skoraj 54 000 km.

Sem ravno iz dobrih 7000 km dolge ture, in proti koncu sem kar nekaj krat zavohal sklopko. Čudi me to, ker sem jo vohal ob normalni vožnji ne pa ob kakšnem močnem speljevanju. Zanima me, če je že kdo menjal sklopko pri tej kilometraži.

Prvič sem tudi opazil, da mu pada nivo olja. na 6000km je porabil 3dl olja. prej nikoli nič.

PS: Verigo sem menjal pred odhodom se pravi pri 47 000 km in nimam nobenega avtomatskega mazanja verige.....

Pa lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Nekaj sem listal za nazaj, pa nisem nič pametnega dobil glede mojega problema.

Imam malega stroma l.2006 in ima sedaj skoraj 54 000 km.

Sem ravno iz dobrih 7000 km dolge ture, in proti koncu sem kar nekaj krat zavohal sklopko. Čudi me to, ker sem jo vohal ob normalni vožnji ne pa ob kakšnem močnem speljevanju. Zanima me, če je že kdo menjal sklopko pri tej kilometraži.

Prvič sem tudi opazil, da mu pada nivo olja. na 6000km je porabil 3dl olja. prej nikoli nič.

PS: Verigo sem menjal pred odhodom se pravi pri 47 000 km in nimam nobenega avtomatskega mazanja verige.....

Pa lep pozdrav!

Ti bom kr jz odpisal, ker je bolj vprašanje, da je veliko uporabnikov motosveta napokalo čez 55000km na Stromu :) Sam mam sicer SV 650, a mašina je tako ali tako identična, tistih par konjev pa menda ne vpliva ravno premočno. Imam skoraj enako kilometražo kot ti na njem in mi še ni spil niti kanček olja, tudi sklopka mi zgleda vredu, edinole ročica za sklopko se mi zdi da je postala malce trša - bo treba malo namazati pa je to to, pomoje. Mogoče moraš pa malo naštelati sklopko, lahko da ti je res malo popustila in sedaj drsi, to sem sam naredil pred časom, saj se mi je zdelo da prijemlje preveč na koncu. To upam da ti ne bo pretežko, če pa ne veš kako pa piši PM. Pomoje menjava sklopke še ne pride v upoštev, edino če res grdo voziš, a dvomim.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko tankas more biti kovinski tulec na crpalki minimalno v rezervoarju (0,5 cm) in tankas dokler ti ne izvrže zaradi hlapov, potem pa lahko res do tulca nalijes vcasih se pol litra.

ko natankas prevec in ti vseka preko.... bo bencin stekel skozi male luknjice in se iztekel pri crni gumijasti cevi, ki ti gleda blizu stopalke.

"alarmi" za gorivo so izdelani v 2 stopnjah kot so ze povedali:

- 4,5 L utripa samo crpalka

- 3 L utripata crpalka in hkrati crni kvadratek v rdecem okvirju.

V strom 650 ima pri meni povprecno porabo 4,5 l/100 km - se pravi ob prvem alarmu imam se 100km do crpalke.

porabo sem imel tudi ze pod 4L in naredil 500km z enim tankom.

lani kupil novega v stroma 650 in ima 3 crtice za temperaturo ko je segret, ki jo doseze v roku 3-4minut, pri voznji do 3000 vrt in prostem teku (cakanju na zeleno luc).

Pozdravljeni novi V Stromarji in obilo užitkov v voznji.

Do včeraj nisem verjel ,da je možno prit pod 4 l. Prvič šel na daljšo turo (Grossglockner) ,780 km MB- GG- MB , poraba prvih 170 km 3,8l , povprečna 4,5 l :naughty:.. Še sam nisem verjel , ko sem tankal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav novi lastnik Westroma 3 tedne moram rečt ta motor je zakon ne razmišljajte,kaj bi nabavli bila sva na morju v dalmaciji motor gre no da nebom predolg pa še drugič. sedaj bi pa vprašal kako se naštela ura,ker nimam navodil pa bi prosu ,če mi kdo pomaga zelo bom hvaležen :worship: tolk zaenkrat pa še veliko kilometrov LPŠtromarji :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav novi lastnik Westroma 3 tedne moram rečt ta motor je zakon ne razmišljajte,kaj bi nabavli bila sva na morju v dalmaciji motor gre no da nebom predolg pa še drugič. sedaj bi pa vprašal kako se naštela ura,ker nimam navodil pa bi prosu ,če mi kdo pomaga zelo bom hvaležen :worship: tolk zaenkrat pa še veliko kilometrov LPŠtromarji :naughty:

kot vsako uro z dvema gumboma...

drzis nekaj sekund oba gumba, da ti zacne ena stevilak utripati, nato uporabljas en gumb za narascanje stevilk, drugega pa za preklop med urami in minutami

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem štromarjem!! Sem kar frišen v vaši družbi,kupil DL-650 15.junija2009.Motor je let.2004.Od takrat sem z njim naredil dobrih 3000 km.Naj povem da sem ji takoj zamenjal verižni komplet ker je bla veriga kar v slabem stanju.Sedaj šiba kot strela.400 km delam brez problema,tankat grem ko začne utripat tisti znakec,torej zadnja črtica še ne utripa.Najbrž bi se dalo še kar nekaj kilometrov prevozit.Pred par dnevi sem prišel iz dalmacije.Magistrala je za vikat,posebej asfalt je za pohvalit.No zdaj bi moral menjat gume.Najbrž je nekje v forumu že načeta ta tema,sam vseen.Zdaj mam gor bridgestonke.So kar dost znucane,posebej po sredini.Torej,je to najboljši izbor za ta motor al obstajajo primerljive tako v ceni kot v kvaliteti. Hvala vsem za odgovor!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!