Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

V nedeljo sem naredil eno lepo turico s tavelikim Štromom, sopotnico in kovčkom.

Tura: Šentjur - Celje - Velenje - Dravograd - Lavamund - Route 69 - ... .... - Jurij - Maribor - Slo. Bistrica - Poljčane - Mestinje - Šentjur

Mašina se pelje fantastično, lukenj na cesti skoraj ne čutiš, v ovinke pade kar sam od sebe...

Me je pa kar malo presenetila poraba :) Po prevoženih cca 260 km je motor začel ugašati pri vožni po strmem klancu navzdol (po hribu navgor je šlo brez problema :) ) - v glavnem v rezervoarju za gorivo so bili le še hlapi!!!

Pri kolegu sem nato dotočil 3 l becina, da sem prišel do pumpe, ter tam dollil še dobrih 18 litrov ;)

Štrom je popil cca 8 l / 100km. Je bil kar žejen, res pa, da ga nisem niti malo šparal :D

Objavljeno

Čudno. :unsure:

Zelo malo kilometrov si naredu tudi ,če si ga priganjal in ga nisi šparal. :naughty:

Tristo bi jih moral naredit brez problema pri taki vožnji.

Če pa voziš umirjeno jih pa še ene 30 do 40 čez tristo brez problema narediš.

Mal prečekiraj nastavitve.

Objavljeno

Odloćam se za gume Metzeler,ampak ne morem se odločit katere dat na stroma

- Tourance EXP

- ROADTEC Z6 INTERACT

- Sportec M3- mogoče celo malo preveč športna guma?

Lp

Objavljeno (popravljeno)
Odloćam se za gume Metzeler,ampak ne morem se odločit katere dat na stroma

- Tourance EXP

- ROADTEC Z6 INTERACT

- Sportec M3- mogoče celo malo preveč športna guma?

Lp

Ne vem kako se voziš, a menim da še Z6 za te konje ki jih ma Štrom ni potrebna, ali pač. Sam sem imel na BMW1150GS Tourance in je šla odlično do roba, gas do konca iz ovinka...pa nikol nobenih presenečenj. Če si bolj divji kot to, potem nabavi ST gumo! (mam na SV650 Roadsmart in tudi še nikoli nobenih presenečenj!)

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno

Pozdravljeni štromarji,

sem novi lastnik V-stroma 650 l.2008 5000km (prej Yamaha XJ600N)

Zanima me ali je kdo od vas znižal sedež? Motor mi je malo prevelik (visok sem samo 174cm), tako da bi ga moral znižati za 2-3cm. Že v naprej hvala za uporabne informacije.

Lp Mitja

Objavljeno (popravljeno)

Imam enak problem (isto sem visok) in jaz sem razmišljal o tem, da bom imel na mojem motociklu (ko ga bom enkrat imel) verjetno kar tovarniško znižan sedež, ki naj bi bil nižji za tisti cm (nekateri govorijo o 2 cm). Cena tega sedeža je za V-Stroma 158,63 EUR. Več info na: http://www.suzuki.at/de/bike/zubehoer/pr_p...eg=MdKDL650AK7_

Drugače pa ostanejo še kakšni tapetniki, ki znižujejo tudi motoristične sedeže (priporočam uporabo iskalnika).

Upam, da sem bil kaj v pomoč, drugače pa priporočam ponovitev vprašanja na http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...913&st=2835, kjer je več aktivnih lastnikov V-Stroma.

LP

Popravljeno . Popravil horn3t
Objavljeno
Ne vem kako se voziš, a menim da še Z6 za te konje ki jih ma Štrom ni potrebna, ali pač. Sam sem imel na BMW1150GS Tourance in je šla odlično do roba, gas do konca iz ovinka...pa nikol nobenih presenečenj. Če si bolj divji kot to, potem nabavi ST gumo! (mam na SV650 Roadsmart in tudi še nikoli nobenih presenečenj!)

ajd

Prebral forume in se odločil za tourance EXP- bolj cestna varianta kot brez oznake exp, Z6 interact pa tako ali tako niso dobavljive v tej dimenziji. Upam, da bom zadovoljen in poročam ,ko bodo gor.

Lp

Objavljeno
Prebral forume in se odločil za tourance EXP- bolj cestna varianta kot brez oznake exp, Z6 interact pa tako ali tako niso dobavljive v tej dimenziji. Upam, da bom zadovoljen in poročam ,ko bodo gor.

Lp

Mene bo ta forum čisto zmešal. Odločen sem že bil ,da vzamem Metzeler Tourance EXP za v-stroma, sedaj sem bral na tujih forumih in prekleto hvalijo Continental trail attack.

Tak ,zdaj pa vedi kaj vzet? Cena je nekje enaka.

Mnenja prosim smile.gif

Lp

Objavljeno
Mene bo ta forum čisto zmešal. Odločen sem že bil ,da vzamem Metzeler Tourance EXP za v-stroma, sedaj sem bral na tujih forumih in prekleto hvalijo Continental trail attack.

Tak ,zdaj pa vedi kaj vzet? Cena je nekje enaka.

Mnenja prosim smile.gif

Lp

Pozdrav!

Z nobeno gumo ne boš brcnil v temo!

Obe gume sem že mel na svojem in sem bil z obema zadovoljen. Čeprav continental izgleda zelo mehka guma, ampak se niti ne obrablja tako hitro.

Moje mnenje je, da kupi katero dobiš ugodneje!

LP!

Objavljeno

Hec je v tem ,da je razlike 10-20 eur. Katera ti je dalje zdržala in s katero si bil ti osebno bolj zadovoljen?

Lp

Objavljeno
Prebral forume in se odločil za tourance EXP- bolj cestna varianta kot brez oznake exp, Z6 interact pa tako ali tako niso dobavljive v tej dimenziji. Upam, da bom zadovoljen in poročam ,ko bodo gor.

Glede na to, da imam na svojem stromu metzelerke Roadtec Z6 me rahlo čudi podatek, da bi naj ne bile dobavljive, v štromčku primernih dimenzijah.

Objavljeno

Ma kaj komplicirate zarad gum!!! Vse znamke so v približnem enakem rangu, sploh če si frišen motorist neboš občutu nobene razlike!

Edin kaj moraš sam pri sebi vedet kje se boš "večinoma" vozil, asfalt, makadam...

Objavljeno
Glede na to, da imam na svojem stromu metzelerke Roadtec Z6 me rahlo čudi podatek, da bi naj ne bile dobavljive, v štromčku primernih dimenzijah.

Z6 ja, Z6 interact pa ne

Lp

Objavljeno

sem bil zadovoljen z michelin anakee,včeraj namontiral metzeler tuarance exp nardil 400km,držijo se ceste ko šus,cena v motor jet-u 199ojrov komplet.To je vse z moje strani. l.p

Objavljeno
Z6 ja, Z6 interact pa ne

Lp

Ja, prav imaš. Očitno gre za tako nov izdelek, da ga imajo v le nekaj dimenzijah.

No, če hočeš ST gume in če mi verjameš ali ne, potem bodo do prihoda Z6-I, v primernih dimenzijah, čisto v redu tudi Z6.

Objavljeno
sem bil zadovoljen z michelin anakee,včeraj namontiral metzeler tuarance exp nardil 400km,držijo se ceste ko šus,cena v motor jet-u 199ojrov komplet.To je vse z moje strani. l.p

Kateri motor jet? To je prodajna cena ali imaš kakšna poznanstva?

Lp

Objavljeno
Kateri motor jet? To je prodajna cena ali imaš kakšna poznanstva?

Lp

Motor Jet - je trgovina na poti iz Maribora proti Ptuju. Poguglaj pa boš zadevo našel, mislim, da je Ptujska cesta. Evo link.

http://www.motorjet.com/

Scarabeo

Objavljeno
Motor Jet - je trgovina na poti iz Maribora proti Ptuju. Poguglaj pa boš zadevo našel, mislim, da je Ptujska cesta. Evo link.

http://www.motorjet.com/

Scarabeo

Sem par 100 m od servisa, ampak sem mislil, da obstaja še kateri drugi v SLO,ko je uporabnik zverca napisal da imajo za 199 komplet ,ker v pon. sem dobil pri njih ponudbo za 240 , danes pa šel še enkrat in res se da dobit za 199 ,kar je zagotovo najceneje.

Vseeno hvala Scarabeo.

Lp

Objavljeno

Evo gume so gor, prvi ovinkasti občutki so super. Kot je nekdo napisal, motor kar pade v ovinek :)Opazil sem pa malce več nestabilnosti pri večji hitrosti od 170 naprej, ko začne motor kar malce "poplesavat" po ravnini. Po moje se bodo te težave odpravile,ko bo guma po sredini malce obrabljena.Prav tako pa je odpravljeno vlečenje motorja v desno, sem par strani nazaj spraševal o tej težavi.

Lp

Objavljeno (popravljeno)

No superca !!

Važno je da so nove gume gor - jaz imam na mojem Metzeler Tourance EXP - pa sem zadovoljen še pa še ...

ne vem , kdo je že napisal nekaj o gumah , ampak se strinjam ,, da že skoraj vse znamke delajo zelo dobre gume , saj je konkurenca v tej branži kar ostra in si ne morejo privoščiti nekaj spodrsljajev .... (moje osebno mnenje)

Pa še nekaj - to poplesavanje je od zadnjega kovčka - Topcase - če pa se še s tem ne strinjaš , potem pa se probaj presesti malo nazaj pa bo ....

Popravljeno . Popravil renegade
Objavljeno

No superca !!

Važno je da so nove gume gor - jaz imam na mojem Metzeler Tourance EXP - pa sem zadovoljen še pa še ...

ne vem , kdo je že napisal nekaj o gumah , ampak se strinjam ,, da že skoraj vse znamke delajo zelo dobre gume , saj je konkurenca v tej branži kar ostra in si ne morejo privoščiti nekaj spodrsljajev .... (moje osebno mnenje)

Pa še nekaj - to poplesavanje je od zadnjega kovčka - Topcase - če pa se še s tem ne strinjaš , potem pa se probaj presesti malo nazaj pa bo ....

MAš prav ,to bo verjetno od kovčka to poplesavanje ,ker ponavadi sva vedno dva gor in tega ni toliko fejst za občutit, takrat sem pa bil sam ,ko sem prvič gume testiral in sem imel občutek,da je zaradi gum.

Drugače so pa res super tele EXP , danes naredil še dodatnih 200 km jih zaenkrat ne morem prehvalit :)

Objavljeno

Včeraj naredila 880 KM (od Durmitorja do Ljubljane čez kraška polja Hercegovine) - poezija.

Čisto bedasto, da bolj ne more biti: proti koncu dneva so začele stavkati luči (kratke in dolge - le parkirne so delovale).

V četrtek sicer grem na obisk serviserju, pa kljub vsemu me zanima:

- ali se je kdo srečal s podobnim vprašanjem (torej: kako se prižgejo in ugasnejo luči)

- ali je že kdo imel problem, da so luči enostavno nehale svetiti

Ko sva s partnerjem nekje pri Plitvicah ob napol temi (malo pred 20:00) že skovala taktiko kako se bom za njim na dovolj varni a uporabni razdalji pripeljala po noči do Ljubljane (hm, ideja je bila precej mimo!) in še nekajkrat ugasnila / prižgala motor, so luči čarobno zasvetile.

Do zdaj je bilo vedno tako, da so se luči vedno prižgale, ko sem obrnila ključ na položaj ON.

V navodilih pa nisem našla ničesar na temo prižgi/ugasni luči.

Edini gum v zvezi z lučmi je tisti za dolge/kratke.

Je kje kakšna skrivnost?

Ali pa gre le za mojo površnost?!

Sicer: V-strom 650, 18.000+ Km, l.2008

Objavljeno

Včeraj naredila 880 KM (od Durmitorja do Ljubljane čez kraška polja Hercegovine) - poezija.

Čisto bedasto, da bolj ne more biti: proti koncu dneva so začele stavkati luči (kratke in dolge - le parkirne so delovale).

V četrtek sicer grem na obisk serviserju, pa kljub vsemu me zanima:

- ali se je kdo srečal s podobnim vprašanjem (torej: kako se prižgejo in ugasnejo luči)

- ali je že kdo imel problem, da so luči enostavno nehale svetiti

Ko sva s partnerjem nekje pri Plitvicah ob napol temi (malo pred 20:00) že skovala taktiko kako se bom za njim na dovolj varni a uporabni razdalji pripeljala po noči do Ljubljane (hm, ideja je bila precej mimo!) in še nekajkrat ugasnila / prižgala motor, so luči čarobno zasvetile.

Do zdaj je bilo vedno tako, da so se luči vedno prižgale, ko sem obrnila ključ na položaj ON.

V navodilih pa nisem našla ničesar na temo prižgi/ugasni luči.

Edini gum v zvezi z lučmi je tisti za dolge/kratke.

Je kje kakšna skrivnost?

Ali pa gre le za mojo površnost?!

Sicer: V-strom 650, 18.000+ Km, l.2008

je skivnost....pelji k serviserju....glede na simptome imaš napako na napeljavi....naj ti to odpravijo, dokler je še v garanciji

Objavljeno

tresljaji res prihajajo zaradi top case.

ko sta dva na motorju gre zrak ob kovcku mimo, ce pa si sam se zaleti zrak takoj za tvojim hrbtom v kovcek.

pnevmatik tourance EXP še nisem vozil, saj imam sedaj bolj grob profil Tourance in ne morem povedati svojega mnenja.

najbrz bom naslednje nabavil EXP.

z originalnimi bridgestone sem prevozil 12000km, pri cemer ne smem omeniti dejstva, da sem v zacetku bil zacetnik in sem vozil bolj previdno.

koliko km bodo sedaj tourance zdrzale, ki jih ze od zacetka ne varcujem... bom pa se videl.

sicer nisem divjak, da bi s stopalkami drsal po asflatu, pa tudi na semaforjih ne speljujem s polnim gasom, ampak pussy tudi nisem :)

ko se primerjam z drugimi vozniki, sem med srednjimi.

zaenkrat imam z njimi prevozenih cca 8000 km.

lp

MAš prav ,to bo verjetno od kovčka to poplesavanje ,ker ponavadi sva vedno dva gor in tega ni toliko fejst za občutit, takrat sem pa bil sam ,ko sem prvič gume testiral in sem imel občutek,da je zaradi gum.

Drugače so pa res super tele EXP , danes naredil še dodatnih 200 km jih zaenkrat ne morem prehvalit :)

Objavljeno

Včeraj naredila 880 KM (od Durmitorja do Ljubljane čez kraška polja Hercegovine) - poezija.

Čisto bedasto, da bolj ne more biti: proti koncu dneva so začele stavkati luči (kratke in dolge - le parkirne so delovale).

V četrtek sicer grem na obisk serviserju, pa kljub vsemu me zanima:

- ali se je kdo srečal s podobnim vprašanjem (torej: kako se prižgejo in ugasnejo luči)

- ali je že kdo imel problem, da so luči enostavno nehale svetiti

Ko sva s partnerjem nekje pri Plitvicah ob napol temi (malo pred 20:00) že skovala taktiko kako se bom za njim na dovolj varni a uporabni razdalji pripeljala po noči do Ljubljane (hm, ideja je bila precej mimo!) in še nekajkrat ugasnila / prižgala motor, so luči čarobno zasvetile.

Do zdaj je bilo vedno tako, da so se luči vedno prižgale, ko sem obrnila ključ na položaj ON.

V navodilih pa nisem našla ničesar na temo prižgi/ugasni luči.

Edini gum v zvezi z lučmi je tisti za dolge/kratke.

Je kje kakšna skrivnost?

Ali pa gre le za mojo površnost?!

Sicer: V-strom 650, 18.000+ Km, l.2008

Verjetno res slab stik na napeljavi.

Ko daš kontakt se luči prižgejo,ko ga vzameš se ugasnejo.

Ne moreš nič sam prižigat in ugašvat.

V oklepu na levi strani pod lučmi imaš en velik konektor.Vsaj na 1000-ki je tam.

Daj ga narazen pa mal poglej ,če je kakšen slab stik in ga daj nazaj skup.

Mogoče bo pomagalo.

L.P.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!