Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Včeraj naredila 880 KM (od Durmitorja do Ljubljane čez kraška polja Hercegovine) - poezija.

Čisto bedasto, da bolj ne more biti: proti koncu dneva so začele stavkati luči (kratke in dolge - le parkirne so delovale).

Sicer: V-strom 650, 18.000+ Km, l.2008

Po vsej verjetnosti je samo slaba masa za dolgo+kratko luč, sicer ti tudi parkirna nebi svetila,ko daš kontakt,pa tudi stikalo na balanci(dolga-kratka) ni defektno, kajti če bi bilo stikalo bi še vedno imela vsaj eno luč dogo ali pa kratko. :hmm:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno

Včeraj naredila 880 KM (od Durmitorja do Ljubljane čez kraška polja Hercegovine) - poezija.

Čisto bedasto, da bolj ne more biti: proti koncu dneva so začele stavkati luči (kratke in dolge - le parkirne so delovale).

Sicer: V-strom 650, 18.000+ Km, l.2008

Po vsej verjetnosti je samo slaba masa za dolgo+kratko luč, sicer ti tudi parkirna nebi svetila,ko daš kontakt,pa tudi stikalo na balanci(dolga-kratka) ni defektno, kajti če bi bilo stikalo bi še vedno imela vsaj eno luč dogo ali pa kratko. trance_19_hmm.gif

Kot je Tiger napisal preveri konektor na levi notranji strani oklepa - kjer je šop kablov - konektor pa je skrit pod gumijasto prevleko - probaj ga odklopiti in preveri stanje konektorja - lahko da se ti je zgodilo kaj podobnega , kot vidiš na sliki !!

LP

post-297-125137310546_thumb.jpg

post-297-125137311783_thumb.jpg

post-297-125137312999_thumb.jpg

Objavljeno

Pozdravljeni štromarji,

sem novi lastnik V-stroma 650 l.2008 5000km (prej Yamaha XJ600N)

Zanima me ali je kdo od vas znižal sedež? Motor mi je malo prevelik (visok sem samo 174cm), tako da bi ga moral znižati za 2-3cm. Že v naprej hvala za uporabne informacije.

Lp Mitja

Lep pozdrav Mitja

Oglasi si pri tem mojstru: http://www.kermavner-sport.si/index2.htm

Meni je višino sedeža rešil v dveh trenutkih.

lp Luc

Objavljeno (popravljeno)

Lep pozdrav Mitja

Oglasi si pri tem mojstru: http://www.kermavner-sport.si/index2.htm

Meni je višino sedeža rešil v dveh trenutkih.

lp Luc

Hvala za link. Če ni skrivnost napiši kako je to storil v dveh trenutkih in koliko te je to stalo.

Lp Mitja

Popravljeno . Popravil Mitja99
Objavljeno

Do včeraj nisem verjel ,da je možno prit pod 4 l. Prvič šel na daljšo turo (Grossglockner) ,780 km MB- GG- MB , poraba prvih 170 km 3,8l , povprečna 4,5 l :naughty:.. Še sam nisem verjel , ko sem tankal!

Tudi jaz sem šel v petek na prvo daljšo turo z V stromom (LJ - Grossglockner - LJ, 530km). Na motorju sva bila dva, poraba pa 4,5l.

Objavljeno

Zdravo, prosim vas za pomoč pz. vaše izkušnje glede "cukanja" in ugašanja motorja na V strom 1000 po daljši vožnji v 6. prestavi.

Res je, da ne grem pogosto na avtocesto, vendar mi je sedaj že dvakrat m otor po približno pol ure vožnje v 6. prestavi in pri cca 140 na uro ob prestavljanju v nižjo preprosto crknil. To se mi potem dogaja še nekaj časa, potem pa samo po sebi mine.

lp

Objavljeno

preveri če je akumulator okej..

meni se je to včasih na golfu naredilo..

sam ugibam..

Objavljeno

Možno, da je oddušnik zraka rezervarja za bencin zaprt/umazan/zadušen, pa se ustvari podtlak v posodi? Pri vožnji na avtocesti je ponavadi precej večja poraba goriva, pa se prej lahko ustvari podtlak, ki se potem, čez nekaj časa mirovanja izniči. Samo ideja. :?

Objavljeno

preveri če je akumulator okej..

meni se je to včasih na golfu naredilo..

sam ugibam..

Za takšne probleme ima servis.Ti pa če bi mu rad pomagal z štromom mu ga malo v kuverti ali v paketu pošlji!!! :lol1:

Objavljeno

Za takšne probleme ima servis.Ti pa če bi mu rad pomagal z štromom mu ga malo v kuverti ali v paketu pošlji!!! :lol1:

Pa daj boljši predlog ti ko vse veš..

Objavljeno (popravljeno)

Pa daj boljši predlog ti ko vse veš..

Moj predlog imaš napisan.Sicer pa bi moral vedet ali je motor z vplinjači ali z el.vbrizgom sicer je nemogoče dat kakršen koli predlog,vsak motor pa res nepoznam niti nočem poznat !!! :whistle:

Če bi moj motor to počel gre na delavniški računalnik in 100% ugotovimo napako.Namreč tako napako iskat na motorju z računalnikom je izguba časa nekaj podobnega kot, če bi slepa kura iskala zrno koruze po dvorišču. :whistle:

Pri motorjih z vplinjačem pa je druga npr:zamašeno prezračevanje tanka,zamašeno sito na pipici,zamašen filter,pregrevanje mašine,termostat,termo tipalo,vent.za prisilno hlajenje,slaba cirkulacija vode,kamen v hladilniku,def,črpalka vode,vžigalna tuljave,modul elkt.vžiga itd.itd. :hmm::hmm:

Ps: sicer pa steboj nekomuniciram, sem naredil pač izjemo, pa brez zamere!!

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno

Moj predlog imaš napisan.Sicer pa bi moral vedet ali je motor z vplinjači ali z el.vbrizgom sicer je nemogoče dat kakršen koli predlog,vsak motor pa res nepoznam niti nočem poznat !!! :whistle:

Če bi moj motor to počel gre na delavniški računalnik in 100% ugotovimo napako.Namreč tako napako iskat na motorju z računalnikom je izguba časa nekaj podobnega kot, če bi slepa kura iskala zrno koruze po dvorišču. :whistle:

Pri motorjih z vplinjačem pa je druga npr:zamašeno prezračevanje tanka,zamašeno sito na pipici,zamašen filter,pregrevanje mašine,termostat,termo tipalo,vent.za prisilno hlajenje,slaba cirkulacija vode,kamen v hladilniku,def,črpalka vode,vžigalna tuljave,modul elkt.vžiga itd.itd. :hmm::hmm:

Ps: sicer pa steboj nekomuniciram, sem naredil pač izjemo, pa brez zamere!!

glih to ti govorim..sem tudi jaz imel golfa na računalniku, nikoli nič pokazalo..

nazadnje je crknil akomulator in ko sem ga zamenjal je vse delalo bp.

serviser se je pa potem "spomnil" da je možno da se je računalnik zresetiral po ko sem dalj časa konstantno držal gas, nato pa spustil..

zato sem omenil, ti si pa seveda najbolj pameten in oh in sploh in vsi se ti klanjamo 24/7

Objavljeno

Zdravo, prosim vas za pomoč pz. vaše izkušnje glede "cukanja" in ugašanja motorja na V strom 1000 po daljši vožnji v 6. prestavi.

Res je, da ne grem pogosto na avtocesto, vendar mi je sedaj že dvakrat m otor po približno pol ure vožnje v 6. prestavi in pri cca 140 na uro ob prestavljanju v nižjo preprosto crknil. To se mi potem dogaja še nekaj časa, potem pa samo po sebi mine.

lp

Men se je dogajalo, da sem od ga po AC tiscal od ~ 140 km/h pa do tam cez 200 v 6 prestavi in ga je kar naenkrat zamorilo. Odvzel sem plin in po kaksnih 3 sekundah je zopet motor normalno deloval. To se mi je zgodilo 2 - 3X, potem pa se je tezava odpravla sama od sebe..

Verjetno je kaj od tistega, kar je napisal Brumer, predlagam obisk servisa..

Objavljeno

Zdravo, prosim vas za pomoč pz. vaše izkušnje glede "cukanja" in ugašanja motorja na V strom 1000 po daljši vožnji v 6. prestavi.

Res je, da ne grem pogosto na avtocesto, vendar mi je sedaj že dvakrat m otor po približno pol ure vožnje v 6. prestavi in pri cca 140 na uro ob prestavljanju v nižjo preprosto crknil. To se mi potem dogaja še nekaj časa, potem pa samo po sebi mine.

Kolega je imel podobne težave z V strom 1000. V prvem letu, ko je bil motor nov, ga je imel vsaj petkrat na servisu. Zamenjali so mu vse živo, namestili nov program, motor pa je še vedno crkaval. Potem ga je prodal in kupil novega s katerim ni imel več težav!

Upam, da bo s tvojim boljše.

Objavljeno

Men se je dogajalo, da sem od ga po AC tiscal od ~ 140 km/h pa do tam cez 200 v 6 prestavi in ga je kar naenkrat zamorilo. Odvzel sem plin in po kaksnih 3 sekundah je zopet motor normalno deloval. To se mi je zgodilo 2 - 3X, potem pa se je tezava odpravla sama od sebe..

Verjetno je kaj od tistega, kar je napisal Brumer, predlagam obisk servisa..

Ok, hvala za odgovore. Motor bo šel, če ne prej pozimi na en pošten servis in upam, da se bo tudi to uredilo.

Res pa je, da mi ga ne zamori med vožnjo, takrat normalno prede, pač pa ko zmanjšam in prestavim v nižjo zaradi izvoza iz Ac ali pa na bencinsko. Potem pa začno trokirat in ugašat.

OK sicer pa, servis je rešitev.

lp

Objavljeno

Ne....sam nekaterim nj net odklopjo pa bo ;)

;);););););););););););););););););););););););););););)

dej mulo odklop se ti..si že poštimal una jajca k si jih na ridah zbil?

A mu je že ratal? a to uno 125 al kva je že kupu?

Objavljeno (popravljeno)

Se mi zdi da več ve kot ti.....vsaj kašne pametne napiše pa skuša pomagat :whistle:

A res? S čim pa? 'Pelji na servis' in 'kupi najdražje'? :slap:

Moj predlog imaš napisan.Sicer pa bi moral vedet ali je motor z vplinjači ali z el.vbrizgom sicer je nemogoče dat kakršen koli predlog,vsak motor pa res nepoznam niti nočem poznat !!! :whistle:

Pet sekund bi porabil, pa bi vedel, ali je motor z vplinjači ali z el. vbrizgom.

Drugače pa - nastavitev prostega teka, nastavitev TPS-a in morda še sinhronizacija loput...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zdravo, prosim vas za pomoč pz. vaše izkušnje glede "cukanja" in ugašanja motorja na V strom 1000 po daljši vožnji v 6. prestavi.

Res je, da ne grem pogosto na avtocesto, vendar mi je sedaj že dvakrat m otor po približno pol ure vožnje v 6. prestavi in pri cca 140 na uro ob prestavljanju v nižjo preprosto crknil. To se mi potem dogaja še nekaj časa, potem pa samo po sebi mine.

lp

tole si preber http://v-strom.com.hr/index.php?topic=5742.0

Objavljeno

Koliko plačate za redni servis na 650-ki? Zdaj imam 18000 pa me približno zanima ,koliko kasirajo poooblaščenci? Katero olje dajete noter?

Namen imam peljat k MOtorJetu.

Lp

Objavljeno

Koliko plačate za redni servis na 650-ki? Zdaj imam 18000 pa me približno zanima ,koliko kasirajo poooblaščenci? Katero olje dajete noter?

Namen imam peljat k MOtorJetu.

Lp

Redni servis pri pooblaščenem servisu me je prišel točno 90€. Filter, olje Silkolen - polsintetično in delo.

Scarabeo

Objavljeno

Koliko plačate za redni servis na 650-ki? Zdaj imam 18000 pa me približno zanima ,koliko kasirajo poooblaščenci? Katero olje dajete noter?

Namen imam peljat k MOtorJetu.

Lp

olje Shell Advance SX 4 15W 50(2.8 l),zavorna tekočina Donax,filter olja, vžigalne svečke, potrošni material,servis veliki vse skupaj 110,62 eurov.Servis MOTO-MIRČI Slov.Konjice

Objavljeno (popravljeno)

Tisti ,ki nimate več motorja v garanciji ,delate servise na 6000 ali več? Sem prebral na forumu,da naj bi delali tudi na 10.000 km. Ker teh 6000 pa res prehitro pride ali pa se jaz preveč vozim :)

Lp

Popravljeno . Popravil BoštjanG
Objavljeno

Tisti ,ki nimate več motorja v garanciji ,delate servise na 6000 ali več? Sem prebral na forumu,da naj bi delali tudi na 10.000 km. Ker teh 6000 pa res prehitro pride ali pa se jaz preveč vozim :)

Lp

Preveč se voziš!!! in delaj servise tako kot piše v navodilih.Olje na 10 K kil. se menjaja po navadi samo pri novejših motorjih z suhim karterjem,oljnim hladilnikom in vodnim hlajenjem. :hmm:

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Preveč se voziš!!! in delaj servise tako kot piše v navodilih.Olje na 10 K kil. se menjaja po navadi samo pri novejših motorjih z suhim karterjem,oljnim hladilnikom in vodnim hlajenjem. :hmm:

V strom ima oljni hladilnik in je vodno hlajen, če ima suhehi karter pa ne vem. Katera navodila imaš v mislih? V originalnih navodilih je servisni interval na 10k, v slovenskih na 6k. Na koncu koncev pa cena olja in filtra, še posebej če ju zamenjaš sam ni tako astronomsko visoka, da bi bilo nujno potrebno podaljševati servisni interval.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!