Guest Brumer Objavljeno Avgust 26, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2009 (popravljeno) Včeraj naredila 880 KM (od Durmitorja do Ljubljane čez kraška polja Hercegovine) - poezija. Čisto bedasto, da bolj ne more biti: proti koncu dneva so začele stavkati luči (kratke in dolge - le parkirne so delovale). Sicer: V-strom 650, 18.000+ Km, l.2008 Po vsej verjetnosti je samo slaba masa za dolgo+kratko luč, sicer ti tudi parkirna nebi svetila,ko daš kontakt,pa tudi stikalo na balanci(dolga-kratka) ni defektno, kajti če bi bilo stikalo bi še vedno imela vsaj eno luč dogo ali pa kratko. Popravljeno Avgust 26, 2009. Popravil Brumer
renegade Objavljeno Avgust 27, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2009 Včeraj naredila 880 KM (od Durmitorja do Ljubljane čez kraška polja Hercegovine) - poezija. Čisto bedasto, da bolj ne more biti: proti koncu dneva so začele stavkati luči (kratke in dolge - le parkirne so delovale). Sicer: V-strom 650, 18.000+ Km, l.2008 Po vsej verjetnosti je samo slaba masa za dolgo+kratko luč, sicer ti tudi parkirna nebi svetila,ko daš kontakt,pa tudi stikalo na balanci(dolga-kratka) ni defektno, kajti če bi bilo stikalo bi še vedno imela vsaj eno luč dogo ali pa kratko. Kot je Tiger napisal preveri konektor na levi notranji strani oklepa - kjer je šop kablov - konektor pa je skrit pod gumijasto prevleko - probaj ga odklopiti in preveri stanje konektorja - lahko da se ti je zgodilo kaj podobnega , kot vidiš na sliki !! LP Fritz 1
luc Objavljeno Avgust 28, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2009 Pozdravljeni štromarji, sem novi lastnik V-stroma 650 l.2008 5000km (prej Yamaha XJ600N) Zanima me ali je kdo od vas znižal sedež? Motor mi je malo prevelik (visok sem samo 174cm), tako da bi ga moral znižati za 2-3cm. Že v naprej hvala za uporabne informacije. Lp Mitja Lep pozdrav Mitja Oglasi si pri tem mojstru: http://www.kermavner-sport.si/index2.htm Meni je višino sedeža rešil v dveh trenutkih. lp Luc
Mitja99 Objavljeno Avgust 30, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2009 (popravljeno) Lep pozdrav Mitja Oglasi si pri tem mojstru: http://www.kermavner-sport.si/index2.htm Meni je višino sedeža rešil v dveh trenutkih. lp Luc Hvala za link. Če ni skrivnost napiši kako je to storil v dveh trenutkih in koliko te je to stalo. Lp Mitja Popravljeno Avgust 30, 2009. Popravil Mitja99
Mitja99 Objavljeno Avgust 30, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2009 Do včeraj nisem verjel ,da je možno prit pod 4 l. Prvič šel na daljšo turo (Grossglockner) ,780 km MB- GG- MB , poraba prvih 170 km 3,8l , povprečna 4,5 l :naughty:.. Še sam nisem verjel , ko sem tankal! Tudi jaz sem šel v petek na prvo daljšo turo z V stromom (LJ - Grossglockner - LJ, 530km). Na motorju sva bila dva, poraba pa 4,5l.
sekretar Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 Zdravo, prosim vas za pomoč pz. vaše izkušnje glede "cukanja" in ugašanja motorja na V strom 1000 po daljši vožnji v 6. prestavi. Res je, da ne grem pogosto na avtocesto, vendar mi je sedaj že dvakrat m otor po približno pol ure vožnje v 6. prestavi in pri cca 140 na uro ob prestavljanju v nižjo preprosto crknil. To se mi potem dogaja še nekaj časa, potem pa samo po sebi mine. lp Thundercat in Miha27 1 1
simonsi Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 povišaj prosti tek, če ni na okrog 1100 obratih.
biker77 Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 preveri če je akumulator okej.. meni se je to včasih na golfu naredilo.. sam ugibam..
rdeci_vragec Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 Možno, da je oddušnik zraka rezervarja za bencin zaprt/umazan/zadušen, pa se ustvari podtlak v posodi? Pri vožnji na avtocesti je ponavadi precej večja poraba goriva, pa se prej lahko ustvari podtlak, ki se potem, čez nekaj časa mirovanja izniči. Samo ideja.
Guest Brumer Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 preveri če je akumulator okej.. meni se je to včasih na golfu naredilo.. sam ugibam.. Za takšne probleme ima servis.Ti pa če bi mu rad pomagal z štromom mu ga malo v kuverti ali v paketu pošlji!!! ImenitnaPriložnost, xyznanixyz, biker77 in 7 others 4 6
biker77 Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 Za takšne probleme ima servis.Ti pa če bi mu rad pomagal z štromom mu ga malo v kuverti ali v paketu pošlji!!! Pa daj boljši predlog ti ko vse veš.. Fritz 1
Guest Brumer Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 (popravljeno) Pa daj boljši predlog ti ko vse veš.. Moj predlog imaš napisan.Sicer pa bi moral vedet ali je motor z vplinjači ali z el.vbrizgom sicer je nemogoče dat kakršen koli predlog,vsak motor pa res nepoznam niti nočem poznat !!! Če bi moj motor to počel gre na delavniški računalnik in 100% ugotovimo napako.Namreč tako napako iskat na motorju z računalnikom je izguba časa nekaj podobnega kot, če bi slepa kura iskala zrno koruze po dvorišču. Pri motorjih z vplinjačem pa je druga npr:zamašeno prezračevanje tanka,zamašeno sito na pipici,zamašen filter,pregrevanje mašine,termostat,termo tipalo,vent.za prisilno hlajenje,slaba cirkulacija vode,kamen v hladilniku,def,črpalka vode,vžigalna tuljave,modul elkt.vžiga itd.itd. Ps: sicer pa steboj nekomuniciram, sem naredil pač izjemo, pa brez zamere!! Popravljeno September 3, 2009. Popravil Brumer biker77, xyznanixyz, xceno in 3 others 3 3
biker77 Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 Moj predlog imaš napisan.Sicer pa bi moral vedet ali je motor z vplinjači ali z el.vbrizgom sicer je nemogoče dat kakršen koli predlog,vsak motor pa res nepoznam niti nočem poznat !!! Če bi moj motor to počel gre na delavniški računalnik in 100% ugotovimo napako.Namreč tako napako iskat na motorju z računalnikom je izguba časa nekaj podobnega kot, če bi slepa kura iskala zrno koruze po dvorišču. Pri motorjih z vplinjačem pa je druga npr:zamašeno prezračevanje tanka,zamašeno sito na pipici,zamašen filter,pregrevanje mašine,termostat,termo tipalo,vent.za prisilno hlajenje,slaba cirkulacija vode,kamen v hladilniku,def,črpalka vode,vžigalna tuljave,modul elkt.vžiga itd.itd. Ps: sicer pa steboj nekomuniciram, sem naredil pač izjemo, pa brez zamere!! glih to ti govorim..sem tudi jaz imel golfa na računalniku, nikoli nič pokazalo.. nazadnje je crknil akomulator in ko sem ga zamenjal je vse delalo bp. serviser se je pa potem "spomnil" da je možno da se je računalnik zresetiral po ko sem dalj časa konstantno držal gas, nato pa spustil.. zato sem omenil, ti si pa seveda najbolj pameten in oh in sploh in vsi se ti klanjamo 24/7 Miha27, xceno, domina in 3 others 3 3
a79 Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 Zdravo, prosim vas za pomoč pz. vaše izkušnje glede "cukanja" in ugašanja motorja na V strom 1000 po daljši vožnji v 6. prestavi. Res je, da ne grem pogosto na avtocesto, vendar mi je sedaj že dvakrat m otor po približno pol ure vožnje v 6. prestavi in pri cca 140 na uro ob prestavljanju v nižjo preprosto crknil. To se mi potem dogaja še nekaj časa, potem pa samo po sebi mine. lp Men se je dogajalo, da sem od ga po AC tiscal od ~ 140 km/h pa do tam cez 200 v 6 prestavi in ga je kar naenkrat zamorilo. Odvzel sem plin in po kaksnih 3 sekundah je zopet motor normalno deloval. To se mi je zgodilo 2 - 3X, potem pa se je tezava odpravla sama od sebe.. Verjetno je kaj od tistega, kar je napisal Brumer, predlagam obisk servisa..
Janez66 Objavljeno September 3, 2009 Opozori Objavljeno September 3, 2009 Zdravo, prosim vas za pomoč pz. vaše izkušnje glede "cukanja" in ugašanja motorja na V strom 1000 po daljši vožnji v 6. prestavi. Res je, da ne grem pogosto na avtocesto, vendar mi je sedaj že dvakrat m otor po približno pol ure vožnje v 6. prestavi in pri cca 140 na uro ob prestavljanju v nižjo preprosto crknil. To se mi potem dogaja še nekaj časa, potem pa samo po sebi mine. Kolega je imel podobne težave z V strom 1000. V prvem letu, ko je bil motor nov, ga je imel vsaj petkrat na servisu. Zamenjali so mu vse živo, namestili nov program, motor pa je še vedno crkaval. Potem ga je prodal in kupil novega s katerim ni imel več težav! Upam, da bo s tvojim boljše.
sekretar Objavljeno September 4, 2009 Opozori Objavljeno September 4, 2009 Men se je dogajalo, da sem od ga po AC tiscal od ~ 140 km/h pa do tam cez 200 v 6 prestavi in ga je kar naenkrat zamorilo. Odvzel sem plin in po kaksnih 3 sekundah je zopet motor normalno deloval. To se mi je zgodilo 2 - 3X, potem pa se je tezava odpravla sama od sebe.. Verjetno je kaj od tistega, kar je napisal Brumer, predlagam obisk servisa.. Ok, hvala za odgovore. Motor bo šel, če ne prej pozimi na en pošten servis in upam, da se bo tudi to uredilo. Res pa je, da mi ga ne zamori med vožnjo, takrat normalno prede, pač pa ko zmanjšam in prestavim v nižjo zaradi izvoza iz Ac ali pa na bencinsko. Potem pa začno trokirat in ugašat. OK sicer pa, servis je rešitev. lp
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 4, 2009 Opozori Objavljeno September 4, 2009 Ne....sam nekaterim nj net odklopjo pa bo ;);););););););););););););) dej mulo odklop se ti..si že poštimal una jajca k si jih na ridah zbil? A mu je že ratal? a to uno 125 al kva je že kupu? Nagaya, thumper, domina in 2 others 3 2
danci1973 Objavljeno September 4, 2009 Opozori Objavljeno September 4, 2009 (popravljeno) Se mi zdi da več ve kot ti.....vsaj kašne pametne napiše pa skuša pomagat A res? S čim pa? 'Pelji na servis' in 'kupi najdražje'? Moj predlog imaš napisan.Sicer pa bi moral vedet ali je motor z vplinjači ali z el.vbrizgom sicer je nemogoče dat kakršen koli predlog,vsak motor pa res nepoznam niti nočem poznat !!! Pet sekund bi porabil, pa bi vedel, ali je motor z vplinjači ali z el. vbrizgom. Drugače pa - nastavitev prostega teka, nastavitev TPS-a in morda še sinhronizacija loput... D. Popravljeno September 4, 2009. Popravil danci1973 biker77 in Fritz 2
OFI Objavljeno September 7, 2009 Opozori Objavljeno September 7, 2009 Zdravo, prosim vas za pomoč pz. vaše izkušnje glede "cukanja" in ugašanja motorja na V strom 1000 po daljši vožnji v 6. prestavi. Res je, da ne grem pogosto na avtocesto, vendar mi je sedaj že dvakrat m otor po približno pol ure vožnje v 6. prestavi in pri cca 140 na uro ob prestavljanju v nižjo preprosto crknil. To se mi potem dogaja še nekaj časa, potem pa samo po sebi mine. lp tole si preber http://v-strom.com.hr/index.php?topic=5742.0
BoštjanG Objavljeno September 14, 2009 Opozori Objavljeno September 14, 2009 Koliko plačate za redni servis na 650-ki? Zdaj imam 18000 pa me približno zanima ,koliko kasirajo poooblaščenci? Katero olje dajete noter? Namen imam peljat k MOtorJetu. Lp
Scarabeo 500 Objavljeno September 14, 2009 Opozori Objavljeno September 14, 2009 Koliko plačate za redni servis na 650-ki? Zdaj imam 18000 pa me približno zanima ,koliko kasirajo poooblaščenci? Katero olje dajete noter? Namen imam peljat k MOtorJetu. Lp Redni servis pri pooblaščenem servisu me je prišel točno 90€. Filter, olje Silkolen - polsintetično in delo. Scarabeo
zverca Objavljeno September 14, 2009 Opozori Objavljeno September 14, 2009 Koliko plačate za redni servis na 650-ki? Zdaj imam 18000 pa me približno zanima ,koliko kasirajo poooblaščenci? Katero olje dajete noter? Namen imam peljat k MOtorJetu. Lp olje Shell Advance SX 4 15W 50(2.8 l),zavorna tekočina Donax,filter olja, vžigalne svečke, potrošni material,servis veliki vse skupaj 110,62 eurov.Servis MOTO-MIRČI Slov.Konjice
BoštjanG Objavljeno September 14, 2009 Opozori Objavljeno September 14, 2009 (popravljeno) Tisti ,ki nimate več motorja v garanciji ,delate servise na 6000 ali več? Sem prebral na forumu,da naj bi delali tudi na 10.000 km. Ker teh 6000 pa res prehitro pride ali pa se jaz preveč vozim Lp Popravljeno September 14, 2009. Popravil BoštjanG
Guest Brumer Objavljeno September 14, 2009 Opozori Objavljeno September 14, 2009 Tisti ,ki nimate več motorja v garanciji ,delate servise na 6000 ali več? Sem prebral na forumu,da naj bi delali tudi na 10.000 km. Ker teh 6000 pa res prehitro pride ali pa se jaz preveč vozim Lp Preveč se voziš!!! in delaj servise tako kot piše v navodilih.Olje na 10 K kil. se menjaja po navadi samo pri novejših motorjih z suhim karterjem,oljnim hladilnikom in vodnim hlajenjem. special749 in biker77 2
Mitja99 Objavljeno September 15, 2009 Opozori Objavljeno September 15, 2009 Preveč se voziš!!! in delaj servise tako kot piše v navodilih.Olje na 10 K kil. se menjaja po navadi samo pri novejših motorjih z suhim karterjem,oljnim hladilnikom in vodnim hlajenjem. V strom ima oljni hladilnik in je vodno hlajen, če ima suhehi karter pa ne vem. Katera navodila imaš v mislih? V originalnih navodilih je servisni interval na 10k, v slovenskih na 6k. Na koncu koncev pa cena olja in filtra, še posebej če ju zamenjaš sam ni tako astronomsko visoka, da bi bilo nujno potrebno podaljševati servisni interval.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se