Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Pozdravljeni,

malo sem se lotil preurejati svojega stroma 650 in mi bo ostajala sledeča oprema:

- centralno stojalo

- nosilec za stranska kovčka givi in oba kovčka 46 l.

- original avspuh s kolektorjem vred in vso zaščito

- plastika okoli zadnje luči, ki se nadaljuje v blatnik in nosilec tablice

Če koga zanima omenjena oprema, prodam po ugodni ceni.

Ko stroma končam, bom pokazal kakšno slikco.

Še eno vprašanje. Ima kdo izkušnje (osebne ali od prijatelja) kako se strom pelje če daš sprednje kolo v velikosti 17"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

malo sem se lotil preurejati svojega stroma 650 in mi bo ostajala sledeča oprema:

- centralno stojalo

- nosilec za stranska kovčka givi in oba kovčka 46 l.

- original avspuh s kolektorjem vred in vso zaščito

- plastika okoli zadnje luči, ki se nadaljuje v blatnik in nosilec tablice

Če koga zanima omenjena oprema, prodam po ugodni ceni.

Ko stroma končam, bom pokazal kakšno slikco.

Še eno vprašanje. Ima kdo izkušnje (osebne ali od prijatelja) kako se strom pelje če daš sprednje kolo v velikosti 17"?

Imaš PM.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje. Ima kdo izkušnje (osebne ali od prijatelja) kako se strom pelje če daš sprednje kolo v velikosti 17"?

Povprašaj tule http://www.v-strom.com.hr/ . Sarinjo ima podobno predelavo. Sarinjo se je že na Motosvetu oglašal samo ne vem če redno bere tudi naš forum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povprašaj tule http://www.v-strom.com.hr/ . Sarinjo ima podobno predelavo. Sarinjo se je že na Motosvetu oglašal samo ne vem če redno bere tudi naš forum.

Točno, hvala. Se bom obrnil na svetovani forum.

Sem pobrskal nazaj in videl slike od Sarinjovega stroma... hmm, menim, da samo še po obliki spominja na stroma. Druge vilice, obe kolesi, morda je tudi drugi amortizer in nihajka... Verjetno se ga vozi kot SV-ja in ne več kot stroma.trance_19_hmm.gif Sam nebi tako drastično posegel. Zgolj manjše prvo kolo, kar bi moralo prenesti nekoliko več teže na sprednje kolo in narediti bolj "ostro" geometrijo ter večjo izbiro gum. Vse lepo in prav, le da nebi bil potem preveč reaktiven in vozen kot podivjano žrebeblush.gif

Morda prepričam kolega, da mi posodi prednje kolo za testni krog... Potem poročam ugotovitve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno, hvala. Se bom obrnil na svetovani forum.

Sem pobrskal nazaj in videl slike od Sarinjovega stroma... hmm, menim, da samo še po obliki spominja na stroma. Druge vilice, obe kolesi, morda je tudi drugi amortizer in nihajka... Verjetno se ga vozi kot SV-ja in ne več kot stroma.trance_19_hmm.gif Sam nebi tako drastično posegel. Zgolj manjše prvo kolo, kar bi moralo prenesti nekoliko več teže na sprednje kolo in narediti bolj "ostro" geometrijo ter večjo izbiro gum. Vse lepo in prav, le da nebi bil potem preveč reaktiven in vozen kot podivjano žrebeblush.gif

Morda prepričam kolega, da mi posodi prednje kolo za testni krog... Potem poročam ugotovitve.

evo da se uključim...na hrvatskom forumu imaš člana pod nikom Hog1 koji je preradio i na stroma stavio prednju felgu od 17 coli...živi u Rijeci i vjerujem da nebi imao ništa protiv da skokneš do njega i provozaš njegovog stroma te odmah uvidiš kakve su razike te šta se možda izgubilo a šta možda dobilo takvom preinakom.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam MRA vario v srenjem položaju. Tok zraka mi dvigne nad čelado, vendar gledam čez šipo. Če šipo spustim v spodnji položaj pa dobim ves tok zraka v čelado. če si kje blizi Ljubljane, lahko pred nakupom probaš moj vario. Mene moti ker gledam čez šipo, še posebej kadar imam na čeladi spuščen sončni vizir.

Mitja99, najlepše se ti zahvaljujem za ponudbo. Kolega je ravno takrat bil v Luisu in mi je nabavil to šipco.

Jaz jo imam v najvišjem položaju, ravno tolk, da še gledam preko. Bobnenja skoraj ni, ni slabo, morda sem pričakoval malo preveč.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitja99, najlepše se ti zahvaljujem za ponudbo. Kolega je ravno takrat bil v Luisu in mi je nabavil to šipco.

Jaz jo imam v najvišjem položaju, ravno tolk, da še gledam preko. Bobnenja skoraj ni, ni slabo, morda sem pričakoval malo preveč.

Scarabeo

Ali si nabavil prozorno ali zatemnjeno šipo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali si nabavil prozorno ali zatemnjeno šipo?

Ker sem kolegu rekel, da hočem MRA vario screen, sem tega tudi dobil. Baje ta firma dela samo temnega. Malo sem bil skeptičen, pa me ne moti, pa še paše na motor.

Mogoče kake druge firme delajo nebarvne. Jaz sem celo mislil, da se kupi samo tamali - zgornji del in ga sam pritrdiš z vrtanjem. Zmeraj kaj novega zvemo, hahah. Malo sem po slikah na forumu prečekiral, pa zgleda da imajo vsi to firmo - zatemnjene.

Zdaj pa še zamo reklamiram vezir od čelade pa gasa. Če boš kaj na Koroškem si vabljen na pijačo, telefon je v profilu. Pa še na Golico lahko skočiva.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem kolegu rekel, da hočem MRA vario screen, sem tega tudi dobil. Baje ta firma dela samo temnega. Malo sem bil skeptičen, pa me ne moti, pa še paše na motor.

Mogoče kake druge firme delajo nebarvne. Jaz sem celo mislil, da se kupi samo tamali - zgornji del in ga sam pritrdiš z vrtanjem. Zmeraj kaj novega zvemo, hahah. Malo sem po slikah na forumu prečekiral, pa zgleda da imajo vsi to firmo - zatemnjene.

Zdaj pa še zamo reklamiram vezir od čelade pa gasa. Če boš kaj na Koroškem si vabljen na pijačo, telefon je v profilu. Pa še na Golico lahko skočiva.

Scarabeo

Golica res ni slaba ideja. Če bo še kaj lepega vremena in časa še letos, drugače pa spomladi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav vsem Mam en problemček.Zadnjič sva se ponoči na 650-ki vozila dva in so nama nasproti vozeči cel cajt blendali,češ da imam prižgane dolge luči.Predvidevam da se je motor mal usedu zadaj pa je mal višje metal snop.Se da kaj glede tega poštimat.Kaj je tisti gumb ki se ga da vrtet na hard ali soft. Je to rešitev,če dam na hard in kaj se zgodi če pustim na hard in se vozim sam?? Hvala za odgovore!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem Mam en problemček.Zadnjič sva se ponoči na 650-ki vozila dva in so nama nasproti vozeči cel cajt blendali,češ da imam prižgane dolge luči.Predvidevam da se je motor mal usedu zadaj pa je mal višje metal snop.Se da kaj glede tega poštimat.Kaj je tisti gumb ki se ga da vrtet na hard ali soft. Je to rešitev,če dam na hard in kaj se zgodi če pustim na hard in se vozim sam?? Hvala za odgovore!!

Tudi men so blendali, Enkrat me je policija ustavla, pa sem jim dejal tako so serijsko nastavljeni. Res so svetili previsoko v dvoje.

Potem pa sem vijak za napetost vzmeti privil skoraj do konca, na začetku mi je bilo malo trdo potem pa sem se navadil. Sedaj vozim vseskozi z enako nastavljenim amortizerjem, recimo na skoraj na hard tudi če sem sam.

Snop luči pa je sedaj nižji. Če pa ti to ne zadošča, pa so še vijaki pri žarometih.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi men so blendali, Enkrat me je policija ustavla, pa sem jim dejal tako so serijsko nastavljeni. Res so svetili previsoko v dvoje.

Potem pa sem vijak za napetost vzmeti privil skoraj do konca, na začetku mi je bilo malo trdo potem pa sem se navadil. Sedaj vozim vseskozi z enako nastavljenim amortizerjem, recimo na skoraj na hard tudi če sem sam.

Snop luči pa je sedaj nižji. Če pa ti to ne zadošča, pa so še vijaki pri žarometih.

Scarabeo

Pozdrav!

Ja 650 varianta ma malo mehkejše vzmetenje! Jaz mam vedno nastavljeno na najtrše in v vožnji v dvoje je problem previsokih luči. Kot je predhodnik omenil, si lahko znižaš snop luči prek vijakov v maski.

LP,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

višino snopa se da nastavljati , kakor tudi širino in to leve luci posebej in tudi desne.

vsaka luc ima svoj vijak za gor-dol in levo-desno.

matica ima pikico na, ki vam sluzi za orientacijo koliko ste zategnili ali odtegnili.

mislim da boste rabili kljuc 10 - nisem ziher, saj se ne spomnim vec izpred enega leta.

motor dajte na stransko tacko ali centralno, belanco v eno smer in poglejte hrbtno stran zarometa.

tovarnisko je narejeno na visino, ki je super za solo voznjo do 75kg mase voznika.

voznja v dvoje ali s prtljago pa seveda zadnji del bolj pocepne.

malo se boste namucili preden bosto tocno nastavili, da vam bo dalec svetilo ko se boste sami vozili in ne previsoko pri voznji v dvoje in polno nabasani.

nastavite si luci, saj zaslepite naprotna vozila in bo kdaj tisti voznik naredil usodno bedarijo za vas, ker ga bo zaslepilo!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni Stromarji. Končn sem si zrihto vse ostale stvari, da je na vrsto pršo celo motor. Najbolj mi je v oči padu V-strom ampak ne vem al bo 650-ka dovolj za dva (teže 150kg). Ne vem al se da z 650-ko z dvema tud prehitevat ne da te je strah al bo šlo al ne. Pa še neki...a kdo prodaja, a mi zna kdo svetovat ka naj pazm pri nakupu le tega(rizične točke).

hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni Stromarji. Končn sem si zrihto vse ostale stvari, da je na vrsto pršo celo motor. Najbolj mi je v oči padu V-strom ampak ne vem al bo 650-ka dovolj za dva (teže 150kg). Ne vem al se da z 650-ko z dvema tud prehitevat ne da te je strah al bo šlo al ne. Pa še neki...a kdo prodaja, a mi zna kdo svetovat ka naj pazm pri nakupu le tega(rizične točke).

Rizičnih točk pri 650ccm ni, potegne zadovoljivo, ni pa pri 150kg gor neka bomba. A da bi te bilo strah al bo šlo al ne je pa mnda šala a ne? Seveda pa ne škodi kdaj tudi prestaviti eno nižje potem pa res ni več skrbi. Če si začetnik morda ne škodi vzeti raje 650, če si že kdaj kaj vozil pa kar 1000ccm in boš mel kako leto dlje mir pred menjavo motorja :)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo druščina, tudi jaz sem se odločil, da se pridružim štromovcem.

Kupujem rabljeno 650-tko, pa me zanima ali moram biti pri nakupu na kaj posebej pozoren?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo druščina, tudi jaz sem se odločil, da se pridružim štromovcem.

Kupujem rabljeno 650-tko, pa me zanima ali moram biti pri nakupu na kaj posebej pozoren?

Hvala.

Mislim , da kaj posebnega (vsaj kar se agregata tiče) ne rabiš gledat - redni servisi , pa če je vse poštemljano res ne moreš mimo pihniti - agregati so tako ali tako dobri in laufajo zelo dobro . Druga stvar pa je zunanjost - če je kje podrsan - razbit .......

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo druščina, tudi jaz sem se odločil, da se pridružim štromovcem.

Kupujem rabljeno 650-tko, pa me zanima ali moram biti pri nakupu na kaj posebej pozoren?

Hvala.

Pred letom sem tudi jaz kupoval 650 - ko in prebral precej in ugotovil, da lastniki nimajo težav s tem motorjem. Da je zadeva lahkotna in vsestranska pa lahko potrdim po eni sezoni. Pazi le da bodo gume še kolkr tolk, cena kompleta je okoli 200€ in naprej. Če boš kupoval pri uvoznikih iz tujine pa bodi posebej pozoren še na ohranjenost, ko sem kupoval sem videl marsikaj, tudi motorje z zlomlenimi nosilci oljnega kilerja, pa zvito belanco...

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

pozdravljeni.

se najde kakšen v stromovec, ki se še vozi? :)

no, jaz se ne več.

v dar sem dobil xenonske žarnice H4 (najbrž iz trgovine spar).

zanima me ali bi lahko kar enostavno zamenjal z original žarnicami?

potrebujem homologacijo?

bi moral predelati elektriko in šele nato zamenjati žarnice za xenonske ter nato še homologirati?

priznam, da v trgovinah še nisem iskal in niti spraševal, saj sta se mi pravkar porodili vprašanji:

- obstaja paket vseh (parkirna, smerniki, zadnja, sprednja, stop,..) nadomestnih žarnic za dl 650?

- obstaja paket vseh nadomestnih varovalk za dl 650?

lp

rookie81

ps:

malo pojdite v garaže pogledati svoje motorje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni.

se najde kakšen v stromovec, ki se še vozi? :)

no, jaz se ne več.

v dar sem dobil xenonske žarnice H4 (najbrž iz trgovine spar).

zanima me ali bi lahko kar enostavno zamenjal z original žarnicami?

potrebujem homologacijo?

bi moral predelati elektriko in šele nato zamenjati žarnice za xenonske ter nato še homologirati?

priznam, da v trgovinah še nisem iskal in niti spraševal, saj sta se mi pravkar porodili vprašanji:

- obstaja paket vseh (parkirna, smerniki, zadnja, sprednja, stop,..) nadomestnih žarnic za dl 650?

- obstaja paket vseh nadomestnih varovalk za dl 650?

lp

rookie81

ps:

malo pojdite v garaže pogledati svoje motorje :)

Kar se tiče xenon žarnic,ni dobro zamenjati samo žarnice,treba je vgraditi še plinske balaste za vsako žarnico posebaj http://v-strom.com.hr/index.php?topic=7520.0 tu si lahko ogledaš ugradnjo.

Kar pa se tiče homologacija je pa tako pri nas in v tujini je za avto potrebna homologacija pri tem potrebuješ čiščenje luči saj xenon se ne greje in pozimi se sneg na njih ne topi glede motorja se pozimi ne voziš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tiste xenonke iz Spara... Žarnica z nitko, samo piše pa na škatli ''xenon licht'' ali nekaj takega, a ne? Kar zamenjaj, ni xenonka, samo svetloba bolj na modro potegne, -imam jaz na motorju enako. Prav Xenonka sploh nima nitke...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v dar sem dobil xenonske žarnice H4 (najbrž iz trgovine spar).

zanima me ali bi lahko kar enostavno zamenjal z original žarnicami?

potrebujem homologacijo?

bi moral predelati elektriko in šele nato zamenjati žarnice za xenonske ter nato še homologirati?

priznam, da v trgovinah še nisem iskal in niti spraševal, saj sta se mi pravkar porodili vprašanji:

- obstaja paket vseh (parkirna, smerniki, zadnja, sprednja, stop,..) nadomestnih žarnic za dl 650?

- obstaja paket vseh nadomestnih varovalk za dl 650?

Lahko zamenjaš, le poraba toka ne sme biti previsoka (55/60W) sicer bi znal imeti težave s polnenjem akumulatorja (na stromu 650 imaš 120-145W lufta za povečanje porabe oz. dodatne porabnike). Drugače pa so to klasične H4 žarnice polnjene s ksenon plinom, kar pomeni, da vse paše in da ne potrebuješ nobene homologacije.

Beri tole:

Strom Wattage Available. This is at 5000 RPM, at idle and slow speeds, considerably less.

02 DL1000 = (350 watts) ~95 watts to play with

03 & Up DL1000 = (400 watts) ~ 145 watts to play with

04-07 DL650 = (375 watts) ~ 120 watts to play with (ABS models somewhat less)

08 & Up DL650 = (400 watts) ~ 145 watts to play with (ABS models somewhat less)

02 DL1000 with 05 SV1000 engine & HID headlights & LED's ~ 205 to play with

Paket rezervnih žarnic prav za stroma ne obstaja (vsaj kolikor je meni znano). Glede na to, da imaš spredaj dve in zadaj dve žarnici in da spremembo smeri lahko nakažeš z roko to niti ni tako kritično. Fajn zamišljen moped, anede :)

Paketa varovalk za stroma tudi ni. Vse varovalke so 10A ali 15A, razen glavne, ki je 30A. Poleg glavne sta dve rezervni, in sicer ena 30 in ena 15 amperska, če se dobro spomnim. Gre pa za standardne ploščate varovalke za vozila.

Če meniš, da vsega rabiš več, si zadeve pač nabaviš in zložiš nekam pod sedež.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleg glavne sta dve rezervni, in sicer ena 30 in ena 15 amperska, če se dobro spomnim.

Ti dve rezervni se nahajata v ohišju poleg glavne varovalke. To je plastično ohišje, s polprozornim pokrovom, ki se nahaja pod sedežem in pred akumulatorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!