Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni!

Mam malo drugačno prošnjo: Ali mi lahko kdo poslika Stroma od spredaj direkt pa še spredaj rahlo od strani. Zanima me širina agregata gleda na motocikel. Slike potrebujem za refernco pri 3D modeliranju (čisto ljubiteljsko).

Hvala lepa!

LP,b

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stric Google marsikaj ven vrže, če ga lepo vprašaš. Slike, torej, niso od mojega a upam, da ti bodo v pomoč.

Med 1000ccm in 650ccm agregati je nekaj razlike v gabaritih vendar je geštel bolj ali manj identičen.

post-1019-126423866234_thumb.jpgpost-1019-126423867286_thumb.gif post-1019-126423867985_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo service manual v angleščini, za suzuki vstrom 1000 02-05?

Povezava, če pa tista ne prime pa tukaj. Pa mal potrpežljivosti..stran ni med hitrejšimi. Ko dobiš možnost dostopa do PDF datoteke, klikni save target as/shrani povezavo kot...da ti PDF reader ne zmrzne. Bi ti poslal na PM vendar je datoteka preveč obsežna (40MB).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja polovica bo v tej sezoni najbrz postala motoristka, po 2 letih v vlogi sovoznice.

med vsemi motorji so ji vsec xj600 S, transalp, cbf 600,... in se kaksen, pa ceprav niso vsi isti tip motorja in posledicno neprimerljivi.

med vsemi zeljami pa ji je najbolj vsec v strom na katerem je veliko km naredila kot sovoznica in je enostavno navdusena.

za odtenek ji je previsok sedez (82 cm) in me zanima na koliko bi se ga dalo se znizati (z nizjim sedezem, stiskanjem amortizerjev,....) , da ne bi bistveno spremenil ciklistike in se cesa?

najbrz bi bilo super ce bi se dal znizati na kaksnih 75-78cm, da bi se pocutila varno pri sestopu oz med mirovanjem na semaforjih, pocivaliscu, itd.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni so v Motor Jetu svetovali nižanje v križih (govorili smo pa tudi o nižjem sedežu). Če se bom odločil za kaj takega (ko bom enkrat kupil V-Stroma, se ve), bom o zadevi lahko kaj več povedal. Je pa tako, da sem bil s svojimi 173 cm ravno na meji - s pravo držo, škornji itd. mogoče ne bom potreboval nič od tega - pač povem, kar so povedali meni, žal nisem strokovnjak in več ne morem pomagati.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

med vsemi zeljami pa ji je najbolj vsec v strom na katerem je veliko km naredila kot sovoznica in je enostavno navdusena.

za odtenek ji je previsok sedez (82 cm) in me zanima na koliko bi se ga dalo se znizati (z nizjim sedezem, stiskanjem amortizerjev,....) , da ne bi bistveno spremenil ciklistike in se cesa?

najbrz bi bilo super ce bi se dal znizati na kaksnih 75-78cm, da bi se pocutila varno pri sestopu oz med mirovanjem na semaforjih, pocivaliscu, itd.

lp

- zamenjaj "dogbones" (ali kar strom ima); vpetje amortizerja na nihajko. "stiskanje amortizerja" se dogaja konstantno med voznjo. omejiti oz. odvzeti mozno pot premikanja amprtizerju ne bi ravno priporocal.

- spusti motor v vilicah

- stansaj sedez

vse skupaj bi moralo biti ca. 5 cm, odvisno koliko nizas/tanjsas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kakšne magnetne tank torbe lepo ležejo na V stroma. Rad bi imel srednje veliko. Eno sem poskusil, pa sem videl kje je problem. Eden od magnetov je prišel na plastiko, drugi na rob tanka in le tretji se je vlegel. Bila je Held tank torba.

Ima kdo kakšno, da lepo leži, naj mi prosim sporoči model. Hvala.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

horn3t?

jaz sem visok 174 cm, pa sem kot zacetnik imel tezave z visino, sedaj ko sem se motorja ze navadil, pa mi ni vec "previsok" :)

OPOMBA:

glej prilozeno sliko - cela rit na sedezu, celo stopalo na tleh....

Ice....

hvala za okvirno višino - 5 cm znižanje bi bilo super.

no, saj ne da bi nižal svoj motor...

ce bi si draga kupila svojega v stroma, bi si tistega znizala :)

jaz z mojim ze tako v kaksnem ovinku z valovitim asfaltom, ko motor zaniha ali na makedamu udarim v nosilec centralnega stojala - no, pravzaprav ko sva oba gor s prtljago vred (dodatnih cca 160 - 170 kg k teži motorja)

boljse praska v nosilec kot izpuh ali oljni filter ali kaksen drugi "vitalni" del motorja :)

Scarabeo 500:

imam tole tank torbo, ki je raztegljiva, ima vgrajeno dezno prevleko, prilozene dobis 7 paskov (6 za zvezati na motor in enega, ki je namenjena za na ramo-kot torba prenosnika).

je magnetna in sem jo kar tako imel nekaj krat na motorju, dokler mi ni pri hitrosti cca 140 km/h zacela lebdeti, ker nisem imel tezkih stvari v njej.

od takrat naprej, ne glede na tezo v torbi privezem z 2 trakcema in je na mestu, skrbi ni vec

na vrhu ima velik prostor za avtokarto pokrit s prozorno plastiko.

zadrge niso vodotesne.

po obodu imas en predalcek za ocala, enega za kljuce ter levo in desno za dokumente, mobitel, denarnico....

ojacitve torbe dobis prilozene, samo napeljati si jih mores - tako kot pas v hlače.

omenjal si magnetke na katero mesto pridejo....... pridejo kakor postavis torbo - ali blizje sedezu ali jo potisnes bolj naprej proti belanci.

mocnejse magnetke ima tale tanktorba, ampak je tudi drazja.

jaz takrat nisem imel toliko denarja in sem si kupil kakrsno sem si lahko privoscil.

ne bom rekel in te prepriceval, da je najboljsa torba, ker najbrz ni - morda so drugi izvajalci bolj dodelani kroji, materiali, funkcionalno boljsi, itd...

ampak za povprecnega uporabnika mislim, da je super.

premisli, kaj vse bos tovoril in cemu bo namenjena torba - jaz jo imam za avtokarto, ce bi se garmin izgubil, za dokumente, denarnico, dodatne rokavice, dezni plasc, adapterji za garmina 12V, polnilec za gsm 12V, spray za verigo, noz,...

tako ti bo lazje za koliko veliko tank torbo se bos odlocil, koliko denarja bos odstel, ali ti je znamka pomembna, itd.

OPOMBA:

glej sliko - magnetna tank torba v osnovni velikosti privezana s trakcema (ko se raztegne oz poviša je to dodatnih 12 cm v višino - skupaj 32 cm)

še slika...

post-20690-126505475491_thumb.jpg

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torba mi je ful všeč. Večje niti slučajno ne bi želel. Je pa zelo podobna tisti, ki sem jo poskusil. Lega magnetkov je enaka. Ko sem jo postavil naprej, je sprednji magnetek bil na plastiki, če pa sem jo postavil k sebi, me je pa malo motilo. Lega pa je bila boljša. Za moj okus bi morali biti magnetki pomaknjeni malo nazaj. Mogoče še bo kaka ideja. Sicer se vsega navadiš, sam da je premiru.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za sliko rookie81. No, ko bo motor pri hiši, se bom verjetno tudi jaz navadil pravilneje sedeti na njem - tam v salonu je malo bolj gneča, pa na vse drugo paziš, kot na to, da si res s celo nogo na tleh...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

horn3t...

ja, v trgovini oz salonu je res tako ja, da imas ogromno drugih motorjev okrog in kaksne police, pa gledas okrog, da ne bi kje kaj potegnil in podrl.

ko bo pri hisi in nekaj 100 km prevozenih se bos tudi navadil na visino - pa sedez je vredu, ker je okrogel in se lepo prilega mednozju :)

xj6 ima sedez vsaj za mojo rit in noge prevec oglatega - samo za primerjavo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni so v Motor Jetu svetovali nižanje v križih (govorili smo pa tudi o nižjem sedežu). Če se bom odločil za kaj takega (ko bom enkrat kupil V-Stroma, se ve), bom o zadevi lahko kaj več povedal. Je pa tako, da sem bil s svojimi 173 cm ravno na meji - s pravo držo, škornji itd. mogoče ne bom potreboval nič od tega - pač povem, kar so povedali meni, žal nisem strokovnjak in več ne morem pomagati.

LP

Jaz jih imam 174, pa imam npr. na mestu, semaforju kumot cela stopala na tleh. Tako da sem še razmišljal, da bi ga dvignil...

Ne bo panike.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, pa ga mam!

Danes sem polozil aro za crnega v-stroma 650 k6 :kva2::yea1:

:worship:

:worship::worship::worship::worship::worship::worship::kva2::kva2::kva2: temu se reče življenska naložba. Čestitke....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lp, imam vprašanje za lastnike vstromov 1000ccm. Po dolgem času sem hotel premakniti motor,parkiran je bil v prvi prestavi,ko sem pa stisnil sklopko,da bi ga prestavil je bilo pa skoraj tako kot,da bi ga hotel premakniti v prestavi brez,da bi sklopko stisnil (zelo težko),pred tem sem pa normalno brez problema premikal na tak način motor...

Zdej pa mene zanima če kdo ve v čem je point tega "pojava"? :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp, imam vprašanje za lastnike vstromov 1000ccm. Po dolgem času sem hotel premakniti motor,parkiran je bil v prvi prestavi,ko sem pa stisnil sklopko,da bi ga prestavil je bilo pa skoraj tako kot,da bi ga hotel premakniti v prestavi brez,da bi sklopko stisnil (zelo težko),pred tem sem pa normalno brez problema premikal na tak način motor...

Zdej pa mene zanima če kdo ve v čem je point tega "pojava"? :blink:

Tisočak ima hidravlično sklopko, pa se je najbrž vse skupaj malo "posedlo".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Danes sem pripeljal domov nov Givi Maxia 52 in Givi ploščo M5. Se samo meni zdi, da so mi prodali napačno ploščo za Vstrom-a?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!