gustav666 Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 NUJNO! prebral sem 23/84 strani v strom teme, tako da se opravičujem vsem če ste že kaj pisali o tej temi: Vglavnem: V strom 1000 letnik 2005, prvi akumolator 22000 km. Motor sem opral z vapom in zdej mi je seveda nekej na štromu crknilo. Če dam ključ in kontakt se ne zgodi nič. Akumolator sem pomeril in kaže 12,4v tko da akumulator ni. Če gledaš posnetke na you tubu vidš da se folk čez luže do kolen vozi, men pa crkne ko ga samo operem. Zanima me če je imel že kdo slučajno takšno izkušnjo. Kaj bi po vašem mnenju lahko crknilo? Hvala Gustav
Scarabeo 500 Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 NUJNO! prebral sem 23/84 strani v strom teme, tako da se opravičujem vsem če ste že kaj pisali o tej temi: Vglavnem: V strom 1000 letnik 2005, prvi akumolator 22000 km. Motor sem opral z vapom in zdej mi je seveda nekej na štromu crknilo. Če dam ključ in kontakt se ne zgodi nič. Akumolator sem pomeril in kaže 12,4v tko da akumulator ni. Če gledaš posnetke na you tubu vidš da se folk čez luže do kolen vozi, men pa crkne ko ga samo operem. Zanima me če je imel že kdo slučajno takšno izkušnjo. Kaj bi po vašem mnenju lahko crknilo? Hvala Gustav Počakaj, da se vredu posuši in nato preglej kontakte. Še prej pa varovalke, če jih nisi. Jaz ga raje perem na roke. Pritisk pomoje lahko naredi precej škode. Scarabeo
mvrazi Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 Danes sem pripeljal domov nov Givi Maxia 52 in Givi ploščo M5. Se samo meni zdi, da so mi prodali napačno ploščo za Vstrom-a? To se je prav tako meni zgodilo. Kar potrebuješ je "GIVI E528 Monokey Topcase Mounting Kit". Vprašanje.. Na mojem stromu 650 gori rumena ABS lučka. (kaj naj bi pomenilo?) Motor je nov, čaka na lepo vreme in prvo registracijo. lp
Strominator Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 NUJNO! prebral sem 23/84 strani v strom teme, tako da se opravičujem vsem če ste že kaj pisali o tej temi: Vglavnem: V strom 1000 letnik 2005, prvi akumolator 22000 km. Motor sem opral z vapom in zdej mi je seveda nekej na štromu crknilo. Če dam ključ in kontakt se ne zgodi nič. Akumolator sem pomeril in kaže 12,4v tko da akumulator ni. Če gledaš posnetke na you tubu vidš da se folk čez luže do kolen vozi, men pa crkne ko ga samo operem. Zanima me če je imel že kdo slučajno takšno izkušnjo. Kaj bi po vašem mnenju lahko crknilo? Hvala Gustav rdeci gumb na desni rocki daj v pravi polozaj, preveri vijake + in - ce si vze zvezal pravilno (na vsak kontakt mores imeti po eno zico, nato pa ta oba kosa na enem kontaktu privijacis s kriznim) To se je prav tako meni zgodilo. Kar potrebuješ je "GIVI E528 Monokey Topcase Mounting Kit". Vprašanje.. Na mojem stromu 650 gori rumena ABS lučka. (kaj naj bi pomenilo?) Motor je nov, čaka na lepo vreme in prvo registracijo. lp za kovcek ne znam odgovoriti , ker imam ze od zacetka top case nenehno gor - dodatno stop luc imam namesceno. lucka za ABS gori rdece pri hitrosti do 5 km/h, nato se ugasne. zakaj pa imas ti rumeno.... pa ne vem.
Scarabeo 500 Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 To se je prav tako meni zgodilo. Kar potrebuješ je "GIVI E528 Monokey Topcase Mounting Kit". Vprašanje.. Na mojem stromu 650 gori rumena ABS lučka. (kaj naj bi pomenilo?) Motor je nov, čaka na lepo vreme in prvo registracijo. lp Rumena lučka pomeni, da dela pravilno. Ko boš speljal bo ugasnila nekje pri 8kmh. Tudi jaz že težko čakam na lepo vreme. Veliko varnih kilometrov ti želim. Scarabeo
borist Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 To se je prav tako meni zgodilo. Kar potrebuješ je "GIVI E528 Monokey Topcase Mounting Kit". Vprašanje.. Na mojem stromu 650 gori rumena ABS lučka. (kaj naj bi pomenilo?) Motor je nov, čaka na lepo vreme in prvo registracijo. lp Hvala, za polno mero pa sem moral še kufer reklamirat. Postopek kot v Nasi. Tudi na mojem je za ABS rumena lučka, ki ugasne takoj ko spelješ. lp
Fritz Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 NUJNO! prebral sem 23/84 strani v strom teme, tako da se opravičujem vsem če ste že kaj pisali o tej temi: Vglavnem: V strom 1000 letnik 2005, prvi akumolator 22000 km. Motor sem opral z vapom in zdej mi je seveda nekej na štromu crknilo. Če dam ključ in kontakt se ne zgodi nič. Akumolator sem pomeril in kaže 12,4v tko da akumulator ni. Če gledaš posnetke na you tubu vidš da se folk čez luže do kolen vozi, men pa crkne ko ga samo operem. Zanima me če je imel že kdo slučajno takšno izkušnjo. Kaj bi po vašem mnenju lahko crknilo? Hvala Gustav Noče vžgat ali se popolnoma nič ne pokaže na displeju in kazalca ne naredita celo pot do konca in nazaj? Če je prvo, preveri mikrostikalo/kabel na ročici sklopke, če je drugo, preveri priključke na akumulatorju, glavno varovalko, vse ostale varovalke itn.
gustav666 Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 Zadeva urejena. Prvo se mi nič pokazalo na displayu, potem se je in je pisalo check kot vsakič ampak motor ni hotel vžgati. Sem prebiral težave na hrvaškem v strom forumu, tako da sem dal dol konektor od sklopke (ta pri ročici)ga s kontakt sprejem pošprical in dal nazaj. Dela ko urca. jebemti sneg. Kdaj bo poletje?????????????????? se vidmo kej
Fresh_ales Objavljeno Marec 11, 2010 Opozori Objavljeno Marec 11, 2010 Kupujem V-strom 650 in "kolebam" med rabljenim (izvor italija) ali novim.... Rabljenega bi verjetno lahko menjal 1=1 z mojo fazerko, za novega logicno treba doplacat Kaka misel, mnenje?
Mitja99 Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 Kupujem V-strom 650 in "kolebam" med rabljenim (izvor italija) ali novim.... Rabljenega bi verjetno lahko menjal 1=1 z mojo fazerko, za novega logicno treba doplacat Kaka misel, mnenje? Sigurno novega, če pa že rabljenega pa obvezno SLO poreklo. Motor iz Italije bi kupil le na ta način, da ga sam poiščem in uvozim, kajti tile naši prodajalci rabljenih motorjev uvažajo samo krš. Pa tudi ko boš motor prodajal, boš veliko težje prodal motor, ki je bil uvožen iz Italije, kot motor, ki je bil kupljen pri nas. Tedybear, Fritz, AgainstMe in 1 other 1 3
BoštjanG Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 Sam sem pred nakupom pogledal dva primera uvožena iz ITA, pri dilerju. Niti 650 niti 1000- ka me nista prepričala. Povprečno ohranjeno, čuden občutek pri vožnji v glavnem nista me prepričala. Potem sem se odločil, da poiščem Slo primerek, mogoče tudi zato, ker je moj prvi "motor" maxi skuter bil iz Ita in sem imel hude probleme z njim. Če se prav spomnim iskal cca. 2 meseca na netu in ko sem našel nekaj kar mi je cenovno ustrezalo, šel pogledat in si rekel, ta bo moj . Motor v nulo očiščen, v nulo ohranjen, dober feeling med vožnjo! Mi ni drugega preostalo, kot da sem plačal in odpeljal Priporočam, da poiščeš slovenskega od prvega lastnika. Uspešen nakup! LP Tiger in Fritz 1 1
mvrazi Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 Meni osebno se ne zdi nič spornega, če se stvar nabavi v tujini. Kar se tiče Italije ne vem..kaj pa sosedje na severu? Vsaj za novo vem da se je splačalo, da si dobil za kak tisočak manj kot pri nas.. Uspešen nakup!
Fritz Objavljeno Marec 13, 2010 Opozori Objavljeno Marec 13, 2010 Kupujem V-strom 650 in "kolebam" med rabljenim (izvor italija) ali novim.... Rabljenega bi verjetno lahko menjal 1=1 z mojo fazerko, za novega logicno treba doplacat Kaka misel, mnenje? Vsak nakup rabljenega, s SLO ali ITA poreklom, nosi s seboj določen rizik. Garancije ponavadi več ni in če je kaj hudo narobe..potem... Zato se splača s seboj imeti poznavalca ali pa motor v nekem testnem obdobju takoj odpeljati dobremu mehaniku in narediti velik servis (pač moje mnenje, ni nujno prav vsakomur)..šele tedaj boš vedel na čem si. Pri nakupu novega boš lahko sam izbiral konfiguracijo, barvo, opremo in imel boš garancijo proizvajalca a te bo vse to stalo neprimerno več. V-stromi 650 so v globalu zelo zanesljivi in neproblematični motorji. Mašina je preizkušena in dodelana in med lastniki (med katere sem do nedavnega spadal tudi sam) ni nekega jamranja nad težavami, zato so primerjave z nekimi Apriliinimi skuterji popolnoma mimo. Mislim, da gre predvsem za vprašanje, koliko denarja imaš na razpolago in koliko si ga pripravljen zapraviti. Pri rabljenem je pač potrebno računati, da bodo stroški vzdrževanja nekaj večji..odvisno od tega koliko kkm ima že prevoženih in kaj vse bo potrebno zamenjati na naslednjih servisih. Bo pa vse skupaj precej ceneje kot nakup novega.
Strominator Objavljeno Marec 13, 2010 Opozori Objavljeno Marec 13, 2010 da imate res eni na v stromih rumeno lucko? ste steklo zamenjali ali zarnico? moja je rdeca, isto kot za olje no, samo da gori pri mirujocem motorju in po 4 metrih voznje ugasne
mvrazi Objavljeno Marec 13, 2010 Opozori Objavljeno Marec 13, 2010 da imate res eni na v stromih rumeno lucko? ste steklo zamenjali ali zarnico? moja je rdeca, isto kot za olje no, samo da gori pri mirujocem motorju in po 4 metrih voznje ugasne ja moja je rumena ali bolj oranžna.. mogoče je razlika po letnikih (enako kot za bele/oranžne žmigavce)
mvrazi Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 hoy štromarji.. nevem če ste že obdelali to temo, pa vseeno. Si je kdo omislil tole zadevico? Kdo že ima in kje dobit po ugodni ceni? Nov motor sem zapeljal le na probo, in že opazil nekaj podobnega temu: Več na tej strani: http://www.advrider....ad.php?t=148338 facemuhaha 1
Ice Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 bos moral zelo fino in mocno mrezico kupiti, da do tega ne bo prislo. zal. tudi z serijsko montirano mrezico izgleda haldilnik olja pri banditu po 9. sezonah ........hmnja...... drugace.
OFI Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 Do tega oz še hujšega primera lahko, pride tudi če med pranjem, usmeriš previsok tlak vode v hladilnik
mvrazi Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 hmm, da je tako zelo švoh, da se že ob malo močnejšem vodnem curku zvije .. si ne bi mislo.
OFI Objavljeno Marec 16, 2010 Opozori Objavljeno Marec 16, 2010 hmm, da je tako zelo švoh, da se že ob malo močnejšem vodnem curku zvije .. si ne bi mislo. Probaj z roko, pa se boš prepričal
Ice Objavljeno Marec 17, 2010 Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 Do tega oz še hujšega primera lahko, pride tudi če med pranjem, usmeriš previsok tlak vode v hladilnik definiraj previsok tlak. wap ali iz navadne vrtne cevi? s curkom iz slednje mi se ni ratalo zviti lamel hladilnika olja (je pa res, da ne perem ravno z 2 centimetov).
mato Objavljeno Marec 17, 2010 Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 - zamenjaj "dogbones" (ali kar strom ima); vpetje amortizerja na nihajko. "stiskanje amortizerja" se dogaja konstantno med voznjo. omejiti oz. odvzeti mozno pot premikanja amprtizerju ne bi ravno priporocal. - spusti motor v vilicah - stansaj sedez vse skupaj bi moralo biti ca. 5 cm, odvisno koliko nizas/tanjsas. Živjo, Te dni bom iz Louisa naročal linke za znižanje V Stroma 650 (enaki za 1000). Motor se zniža za 3 cm. Na voljo je tudi za druge motorje. http://www.louis.de/_30f7f3337ee5e3ffbe2e74eb772854193a/shop/katalog/2010/pdf/0759.pdf Če koga zanima, lahko naročim tudi zanj. Zadeva je OK, sem jo preizkusil že na BMW F 650 GS.
mvrazi Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 Mene pa zanima če si je kdo naredil kaj podobnega: lp facemuhaha, mvrazic in Fritz 1 2
Strominator Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 Mene pa zanima če si je kdo naredil kaj podobnega: lp dodaten prostor za rokavice, dezni plašč, ipd? na dalec in za nelastnika pa mali v strom z 2 izpuhoma? meni brezveze, da si montiras fake zadeve, ampak vsak ima svoj okus dotem, suhi, mvrazi in 1 other 2 2
Fritz Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 Mene pa zanima če si je kdo naredil kaj podobnega: lp Ja, zamenjal sem DL650 za DL1000. Saj se hecaš s takšnimi idejami, anede mvrazi in suhi 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se