Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Jutri popoldan grem do Brumma----če kdo rabi prevoz tja ali pa nazaj sem na razpolago

LPD

Objavljeno

Živjo Štromari!

Rad bi vašo realno oceno, glede na to, da dosti furate okrog, verjetno tudi v dvoje.

Sam se odloćam med par endurcami.Oblikovno mi je všeč tudi štromček, zato vas malo povprašam o porabi in uporabnosti 650 in 1000 ccm.Sicer bi se vozil 50% sam 50% pa z boljšo polovico (skupaj sva z opremo 160kg - brez prtljage).

Hvala za nasvete!

lp

Objavljeno

Živjo Štromari!

Rad bi vašo realno oceno, glede na to, da dosti furate okrog, verjetno tudi v dvoje.

Sam se odloćam med par endurcami.Oblikovno mi je všeč tudi štromček, zato vas malo povprašam o porabi in uporabnosti 650 in 1000 ccm.Sicer bi se vozil 50% sam 50% pa z boljšo polovico (skupaj sva z opremo 160kg - brez prtljage).

Hvala za nasvete!

lp

Ob prvih kilometrih na 650 sem imel občutek, da sedim na reketi. Ti občutki se preko leta ali pa velikega števila kilometrov izgubijo in zadeva postane zelo obvladljiva.

V glavnem se vozim polno naložen. Vem, da naslednji motor bo imel najmanj 1000 kubikov.

Pošteno povedano pa je, da je 650 vsemu kos. Če ti to kaj pomaga.

Scarabeo

Objavljeno

Naj še povem, da bo to moj prvi motor.Imam pa navado kupiti nekaj in kar nekaj časa imeti.Nisem eden tistih, ki se hitro naveličajo in menjajo motorje.

Zato tudi kolebam med 650 in 1000 ccm motorjem.

Objavljeno

Naj še povem, da bo to moj prvi motor.Imam pa navado kupiti nekaj in kar nekaj časa imeti.Nisem eden tistih, ki se hitro naveličajo in menjajo motorje.

Zato tudi kolebam med 650 in 1000 ccm motorjem.

Tudi jaz sem zelo kolebal in se odločil za 650. Tega imam namen vozit kakih pet sezon potem pa adijo in gremo na močnejšega.

Še zmeraj mislim, da je za začetnika primernejši 650, čeprav mnogi govorijo, da je odvisno kakšno imaš podstrešje. Slej ko prej te prime, da preizkusiš zmogljivosti motorja. 650ka odpušča malo več neumnosti, to je to.

Scarabeo

Objavljeno

čeprav mnogi govorijo, da je odvisno kakšno imaš podstrešje. Slej ko prej te prime, da preizkusiš zmogljivosti motorja. 650ka odpušča malo več neumnosti, to je to.

Scarabeo

Ja, res je...

Veliko je odvisno od podstrešja!

Sam sem že preč, kar se tiče bedarij na cesti, me je minilo že kar nekaj časa nazaj.

Po pravici povedano, sem precej len voznik :blush:

Objavljeno

iščem zaščito za občasna potepanja izven asfaltnih površin...

vendar me bega primerjava rdeče napisanega in povdarjenega med tema dvema?

tisti, ki so v celoti aluminijasti ali black powder coat me ne postavijo v dvome - razen cena :(

copy-paste iz strani MOTO AGORA

It is NOT designed for off-road use or lifting the motorcycle.

izdelka sta mi na oko ista, le luknje so malo drugačne....

je za makedam/teren ali ne (je bolj za šminko)? - to je sedaj sedaj vprašanje :)

Lej, nobena zaščita ni lih za to, da boš na polno nasedal z njo. Bo pa kakšna kovinska od SW Motecha prestala več kot ta plastična. Kot sem napisal pa tudi ta ščiti stikalo stranskega stojala pred kakšnimi kamni in podobnim. Za kak resnejši off-road pa, če smo čisto pošteni, V-Strom, brez večjih predelav, ni primeren.

Tudi jaz sem zelo kolebal in se odločil za 650. Tega imam namen vozit kakih pet sezon potem pa adijo in gremo na močnejšega.

Še zmeraj mislim, da je za začetnika primernejši 650, čeprav mnogi govorijo, da je odvisno kakšno imaš podstrešje. Slej ko prej te prime, da preizkusiš zmogljivosti motorja. 650ka odpušča malo več neumnosti, to je to.

Scarabeo

Kot nekdo, ki je vozil 650-ko štiri sezone in sedaj vozi 1000-ko lahko rečem, da sta oba dovolj hitra in močna in ne bi rekel, da 650-ka kaj več odpušča, le tako težka in močna ni in jo je lažje upravljati (moje osebno mnenje, seveda). Za 90%+ potreb je 650-ka več kot dovolj. Poleg tega da je manj močna in 20kg lažja, ima manjšo porabo, mašina je manj groba, vibracije se manj čutijo in nima serijske napake na košari sklopke. 1000-ka se izkaže pri AC transferjih in polno naložena.

Objavljeno

Hejla,

Bil pri Brumu in videl vse vaše stromčke prpopane na omaro...po poti dol sem srečal enga V-stroma z Akrapoviči (se je vračal nazaj). Moram pa sporočiti svoje občutke...Brumm je mojster, v življenju sem srečal velik takih in drugačnih mojstrov, ampak on ve kaj dela in verjamem, da bo tudi mojga popedenu kot je treba......spčoročim pa drug teden kako bo??

P.S.

A se mogoče kdo odpravlja drug teden proti Brumm-u

LPD

Objavljeno

Lej, nobena zaščita ni lih za to, da boš na polno nasedal z njo. Bo pa kakšna kovinska od SW Motecha prestala več kot ta plastična. Kot sem napisal pa tudi ta ščiti stikalo stranskega stojala pred kakšnimi kamni in podobnim. Za kak resnejši off-road pa, če smo čisto pošteni, V-Strom, brez večjih predelav, ni primeren.

saj nisem imel niti v mislih neki resen offorad ko potrebujes konkreten enduro motor ali crossarja ali trial...

ampak, ce ze furas po nekem makedamu nekoliko hitreje, da ne prileti izpod prednjega kolesa v oljni filter kamen - v tej smeri sem razmisljal.

sicer pa z motorjem ne skacem ali ga uporabljam za kaksne podvige, kjer bi se s spodnjo stranjo nasedel :)

hvala za odgovor Fritz :)

ce ima se kdo mnenje glede primerjave razlicnih scitnikov podvozja.... prosim :)

lp

Objavljeno

Hejla,

Bil pri Brumu in videl vse vaše stromčke prpopane na omaro...po poti dol sem srečal enga V-stroma z Akrapoviči (se je vračal nazaj). Moram pa sporočiti svoje občutke...Brumm je mojster, v življenju sem srečal velik takih in drugačnih mojstrov, ampak on ve kaj dela in verjamem, da bo tudi mojga popedenu kot je treba......spčoročim pa drug teden kako bo??

P.S.

A se mogoče kdo odpravlja drug teden proti Brumm-u

LPD

A ti si bil tisti ki sva se srečala :yea2: .Sem peljal svojega stromčka k doktoru da ga je mal pregledal mu zamenjal olje,filtre in pregledal .Da res je mojster v vseh pogledih kar se tiče v.stroma .To je že moj drugi v-strom ki ga servisira BRUM in prvi je imel za sabo 92.000 km brez karšnih koli problemov

Objavljeno

A ti si bil tisti ki sva se srečala trance_30_punk.gif .Sem peljal svojega stromčka k doktoru da ga je mal pregledal mu zamenjal olje,filtre in pregledal .Da res je mojster v vseh pogledih kar se tiče v.stroma .To je že moj drugi v-strom ki ga servisira BRUM in prvi je imel za sabo 92.000 km brez karšnih koli problemov

Nevem no, ti si verjeten samo srečal moj motor na prikolici ;)))))ninja.gif jaz pa sem skozi okno ven bulil

Objavljeno

Nekaj dni nazaj sem bil pri mojstru Sarinju, kjer sva, poleg ostalega, na mojega stromčka zmontirala modificirane stopalke z Buella Ulyssesa. Te stopalke so kakšne 2-3 cm nižje od originalnih. Ker sem tako neproporcionalen, da mi je tudi Strom premajhen in me po nekaj sto kilometrih začne matrati preveč pokrčen položaj nog, sem z veseljem prevzel te stopalke, ki si jih je omislil Sasoking za svojega Stroma vendar je potem obupal, saj bi z njimi preveč stružil po asfaltu. Glede na moj stil vožnje, s tem ne bo nobenih težav :)

Po nekaj dneh uporabe sem zelo zadovoljen in menim, da je to dober del rešitve za vse ki so višje postave. Poleg tega sem dvignil balanco in zadnji del stroma, v načrtu pa imam še dvig sedeža. Na mojem stromu je sedež od 650ke, ki je malce nižji od tistega na 1000-ki. Če bi kdo s tisočko želel nižji sedež, bi z veseljem zamenjal sedež z njim.

post-1019-127455329395_thumb.jpg

post-1019-127455330951_thumb.jpg

Objavljeno

Po tem, ko sem tole

post-1019-12747008008_thumb.jpg

zasledil na hrvaškem VStrom forumu sem si zadevo tudi sam omislil. Stane približno 6€ (en kos, s poštnino vred) preko Ebay-a. Če bi zdaj kupoval, bi kupil črno.

Gre za enostaven indikator pritiska v pnevmatikah, ki rahel padec pritiska označi z rumeno barvo, večje odstopanje pa z rdečo. Kadar je vse v redu kaže zeleno.

Tole je čisto za info, morda bo komu ideja všeč :)

Objavljeno

je, več su skinuti sekundarni leptiri....svi ih odmah skinu jer motor bez njih ima bolji i življi odaziv na gas...tvornica ih montira prvenstveno u svrhu zadovoljavanja određenih eko normi

Pa ima odstranitev lopute kake negativne posledice? Morda povečanje porabe? Ker meni motor teže zelo neenakomirno pa upam, da bi omenjen poseg odpravil težavo...čeprav se bojim, da bi morda lahko bila težava v košari sklopke, glede na to da pravite da je to hiba stromov 1000...

Objavljeno

Še moj pozdrav vsem Stromom

Sem nov na forumu in tudi nov voznik "A" kategorije. Moj namen je bil kupiti Maxiskuterja. Nato sem šel na obisk v TC Motoshop in so mi prijazni trgovci po daljši debati predstavili V Strom 650 in se je zadeva malo zataknila saj sem imel kaj razmišljati.

Nato sem imel možnost peljati Aprilia Atlantic in sem razočarano ugotovil da to ni motor. Po debati s kolegom , ki ima Hondo Varadero , ki sem jo tudi probal sem se odločil da pač ne bom lastnik Maxiskuterja. Sedaj ko sem prebral tale forum sem se z vašo pomočjo odločil, da si nabavim V Strom 650. Ker je moja želja prehitela finančne zmožnosti iščem rabljen motor . Če se kakšen prodaja se priporočam.

Lep pozdrav vsem skupaj !

Objavljeno

Ha ha ha! Smeji se mi in vesel sem, ker sem tudi sam postal ponosni lastnik v-stroma. Motor je sicer rabljen (iz uvoza), star 5 let, doma pa je že en teden. to je moj drugi motor (prvi kawasaki z750) in z njim sem ZELO zadovoljen. Prav tako ga ne morjo prehvalit moja boljša polovica, pa ata in mama, skratka vsi ki so imeli priliko da se peljejo z njim. Upam da mi bo dolgo služil, sem pa siguren da kaj druga kot stroma ne kupim več!!!

Srečno vožnjo vsem! :yea1:

Objavljeno

Ha ha ha! Smeji se mi in vesel sem, ker sem tudi sam postal ponosni lastnik v-stroma. Motor je sicer rabljen (iz uvoza), star 5 let, doma pa je že en teden. to je moj drugi motor (prvi kawasaki z750) in z njim sem ZELO zadovoljen. Prav tako ga ne morjo prehvalit moja boljša polovica, pa ata in mama, skratka vsi ki so imeli priliko da se peljejo z njim. Upam da mi bo dolgo služil, sem pa siguren da kaj druga kot stroma ne kupim več!!!

Srečno vožnjo vsem! :yea1:

Čestitke novopočenemu Stromarju!!! Sva že dva iz celjskega konca....pravzaprav sem KLVjar :D

Prosil bi te, če boš kdaj imel čas, da bi se na kaki vožnji/pijači dobila pa mal motorje primerjala. :beer2:

Nikoli še nisem imel stika s kakim drugim stromom pa me zanima, če je normalno, da tako neenakomerno teče... Pa zvok sklopke se sliši kadar je motor v "leru" oz. da držim za sklopko...

Da ne bom samo kritiziral sem pa neverjetno zadovoljen kadar se v obrate zavrti in nad udobjem... :yea2:

Objavljeno

Čestitke novopočenemu Stromarju!!! Sva že dva iz celjskega konca....pravzaprav sem KLVjar :D

Prosil bi te, če boš kdaj imel čas, da bi se na kaki vožnji/pijači dobila pa mal motorje primerjala. :beer2:

Nikoli še nisem imel stika s kakim drugim stromom pa me zanima, če je normalno, da tako neenakomerno teče... Pa zvok sklopke se sliši kadar je motor v "leru" oz. da držim za sklopko...

Glede na to, da ima SV praktično enak motor - oboje je dokaj 'običajno'.

D.

Objavljeno

Možno... sem imel prej gsx-r 750 pa tudi ni tako lepo predel kot najbolj prodajni japonci... Glede na dvovaljno mašino je pač ta efekt še toliko večji...bo pač treba to v zakup vzet... :surrender:

Objavljeno

A ima kdo na V-Stromu (650) 'originalno' Suzuki alu zaščito motorja?

post-2208-127563030364_thumb.jpg

Bi lepo prosil za kakšno fotografijo nosilcev in vijakov, s katerimi je to pritrjeno in kam... Pa če ima slučajno kdo še navodilo za montažo tega, tudi ne bi bilo slabo.

Se mi namreč zdi, da mi par stvari manjka...

D.

Objavljeno (popravljeno)

Danci, baje v Evropidela te zaščite za Suzuki Sw-Motech. Če pogledam slike, se mi zaščiti res zdita enaki v osnovi: SW-Motech skid plate za DL650

Navodila za montažo in seznam vijakov in nosilcev pa najdeš tukaj.

Vse o raznih zaščitah in njih montažah na Stroma (precej slik) pa najdeš tukaj.

Popravljeno . Popravil Fritz
Objavljeno (popravljeno)

Danci, baje v Evropidela te zaščite za Suzuki Sw-Motech. Če pogledam slike, se mi zaščiti res zdita enaki v osnovi: SW-Motech skid plate za DL650

Navodila za montažo in seznam vijakov in nosilcev pa najdeš tukaj.

Vse o raznih zaščitah in njih montažah na Stroma (precej slik) pa najdeš tukaj.

Mnogo hvala! Zaščita motorja izgleda res kot SW-Motech (le da ima izrezan 'S' logo na straneh).

Sem pa ugotovil tudi, da zaščitni loki niso SW-Motech oz. 'original Suzuki', ampak najverjetneje GIVI.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Sem pa ugotovil tudi, da zaščitni loki niso SW-Motech oz. 'original Suzuki', ampak najverjetneje GIVI.

D.

Če je tako potem si verjetno ugotovil, da boš moral sam narediti posebne ploščice za pritrditev ali prilagoditi te, ki si jih dobil zraven zaščite. Nekaj primerov je tukaj, prav za SW-M/Givi kombinacijo. Pa veliko uspeha.

P.S.

A to nekomu delaš ali imaš sedaj poleg SV-ja še Stroma? (firbec pač :P )

Objavljeno

Če je tako potem si verjetno ugotovil, da boš moral sam narediti posebne ploščice za pritrditev ali prilagoditi te, ki si jih dobil zraven zaščite. Nekaj primerov je tukaj, prav za SW-M/Givi kombinacijo. Pa veliko uspeha.

Hvala...

Nekaj sem si že namislil:

post-2208-127567202431_thumb.jpg

Mere še niso 'prave', je le skica, da pogruntam, če se to da dobit kot kak 'standardni element'...

P.S.

A to nekomu delaš ali imaš sedaj poleg SV-ja še Stroma? (firbec pač :P )

Sicer ni moj, je pa 'v familji'. ;)

D.

Objavljeno

Zdravo druscina. Ali ima kdo od vas na svoje stromu suzukijev gel sedez in bi ga bil pripravljen posodit za en krog (sedez, ne motor :) ), da ne bom na blef narocal?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!