Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo druscina. Ali ima kdo od vas na svoje stromu suzukijev gel sedez in bi ga bil pripravljen posodit za en krog (sedez, ne motor smile.gif ), da ne bom na blef narocal?

Boš moral napisati pod rubriko MOTO DOGODKI - V-strom day ...boš imel več sreče

So pa fantje , ki imajo geliran sedež !! povprašaj !!

Objavljeno (popravljeno)

zdravo! imam eno prošnjo - potrebujem navodila za uporabo v-stroma 1000 po možnosti v slovenščini drugač je pa anglešk tud good. na spletu jih ne najdem pa da ga jeb.., poleg motorja jih nisem dobil in zdaj si še uro ne znam nastavit kaj šele kaj druga (mi je kr mal nerodn). aja mam ena vavodila v angleščini sam so namenjene mehanikom, je vse ful podrobn takih osnov pa ni!

torej če jih ima kdo v elektronski obliki naj me kontaktira, če pa ima papir pa se zmenma, se oglasim in si jih skopiram, kakrkoli res jih rabim! hvala!!post-28175-127607375937_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Kuxo81
Objavljeno

zdravo! imam eno prošnjo - potrebujem navodila za uporabo v-stroma 1000 po možnosti v slovenščini drugač je pa anglešk tud good. na spletu jih ne najdem pa da ga jeb.., poleg motorja jih nisem dobil in zdaj si še uro ne znam nastavit kaj šele kaj druga (mi je kr mal nerodn). aja mam ena vavodila v angleščini sam so namenjene mehanikom, je vse ful podrobn takih osnov pa ni!

torej če jih ima kdo v elektronski obliki naj me kontaktira, če pa ima papir pa se zmenma, se oglasim in si jih skopiram, kakrkoli res jih rabim! hvala!!post-28175-127607375937_thumb.jpg

Bom pogledal, ko pridem domov. Servisna navodila sigurno imam, za user manual pa ne vem.

Ura se nastavi tako da pri delujočem motorju pritisneš in držiš obe tipki SEL in ADJ dokler ura ne začne utripati. S SEL izbiraš med urami in minutami in z ADJ nastavljaš vrednost tako da dodajaš ure oz. minute.

Objavljeno
Tukaj lahko najdeš skenirano kopijo User manuala, v angleščini, seveda. Moraš samo odkljukat ocene na 5 vprašanj.
Objavljeno

zdravo! imam eno prošnjo - potrebujem navodila za uporabo v-stroma 1000 po možnosti v slovenščini drugač je pa anglešk tud good. na spletu jih ne najdem pa da ga jeb.., poleg motorja jih nisem dobil in zdaj si še uro ne znam nastavit kaj šele kaj druga (mi je kr mal nerodn). aja mam ena vavodila v angleščini sam so namenjene mehanikom, je vse ful podrobn takih osnov pa ni!

torej če jih ima kdo v elektronski obliki naj me kontaktira, če pa ima papir pa se zmenma, se oglasim in si jih skopiram, kakrkoli res jih rabim! hvala!!post-28175-127607375937_thumb.jpg

Mislim, da jih imam doma...morm pogledat. Sicer pa Grobelno ni daleč, poklič pa se zmenma :beer1:

Objavljeno

zdravo,

ponovno eno vprašanje.

dl 1000 k5. Nad 150 km/h mi motor začne "švenkat" malo levo desno. Nastavil sem vzmetenje spredaj zadaj nazaj na tovarniške nastavitve. Spredaj na tri, zadaj na dve.

Gume sem letos kupil nove Metzeler tourance EXP m. Naredil sm ca 1000 km. Kako je bilo prej - nevem, ker sem motor ravno kupil in sem moral takoj zamenjati gume.

Bral sem na hrvaškem forumu, da nekaj menjajo vzmetenje in dajejo noter bolj gosto olje. Pa mi ni jasno, kako ne morejo naredit normalnega motorja. Zakaj moraš vedno nekej dodatno kupovat in...

btw: visok sem 185 ca 85 kg.

Pri hitrosti 170 se definitivno ne počuti več varno.

Ali je imel kdo podoben problem?

Mogoče bi moral nastavit vzemetenje na max trdoto? Kako imate ostali nastavljeno vzmetenje. Večinoma se voziva oba, pogosto tudi z tremi kufri.

hvala za odgovor

Gustav

Objavljeno

zdravo,

ponovno eno vprašanje.

dl 1000 k5. Nad 150 km/h mi motor začne "švenkat" malo levo desno. Nastavil sem vzmetenje spredaj zadaj nazaj na tovarniške nastavitve. Spredaj na tri, zadaj na dve.

Gume sem letos kupil nove Metzeler tourance EXP m. Naredil sm ca 1000 km. Kako je bilo prej - nevem, ker sem motor ravno kupil in sem moral takoj zamenjati gume.

Bral sem na hrvaškem forumu, da nekaj menjajo vzmetenje in dajejo noter bolj gosto olje. Pa mi ni jasno, kako ne morejo naredit normalnega motorja. Zakaj moraš vedno nekej dodatno kupovat in...

btw: visok sem 185 ca 85 kg.

Pri hitrosti 170 se definitivno ne počuti več varno.

Ali je imel kdo podoben problem?

Mogoče bi moral nastavit vzemetenje na max trdoto? Kako imate ostali nastavljeno vzmetenje. Večinoma se voziva oba, pogosto tudi z tremi kufri.

hvala za odgovor

Gustav

Glede na to, da je "švenkanje" v levo ali desno zelo okviren opis tvoje težave in ga posledično lahko povzroča vse od pnevmatik, vzmetenja, bocnega vetra, kvalitete vozišča, itd. se bom raje osredotočil na drug del tvojega sporočila.

Zavedat se moraš, da strom cenovno spada med cenejše motorje, hkrati pa za svoj denar pri njemu dobis veliko. Nizka cena se kljub vsemu mora nekje poznat, pri stromu se zelo pozna pri vzmetenju, tako sprednjemu kot tudi zadnejmu. Prva stvar, ki jo moraš narediti je vsekako nastaviti svoje vzmetenje primerno tvojemu tipu vožnje. Glede na to, da se vecinoma vozita dva, tovarniske nastavitve niso najprimernejše. Potem se boš pa odločil ali si z rezultatom zadovoljen ali pa boš vzmetenje nadgradil oziroma zamenjač

Pri obnašanju sprednjega dela včasih pomaga že to, da znižaš sprednji del motorja z zvišanjem vilic v križu (ne preveč!), poleg tega lahko za relativno nizek strošek hitro dosežeš precejšnje spremembe z zamenjavo vzmeti in oljem druge viskoznosti . Zadnji amortizer se načeloma zamenja z aftermarket ponudbo, cene pa so precej višje in jih je težje pogoltnit :D.

Objavljeno

Vzrok za 'švenkanje levo-desno' je največkrat voznik, ki preveč 'čvrsto' in 'zakrčeno' drži krmilo. Tak voznik je ponavadi oblečen v kakšno Cordura (pre-ohlapno) jakno, zaradi česar ga veter kar dobro 'premetava' in če je voznik 'trd' v rokah, se vse to prenaša na krmilo.

D.

Objavljeno (popravljeno)

Moto-magazin je naredil primerjalni test: Razred 900+ Enduro. Linka žal ne gre prilepit.

V test je zajet tudi Suzuki V-strom 1000. In res so se pri 150 km/h pojavili isti problemi kot jih navaja gustav666. Pojavilo se je nihanje krmila (levo desno) in nato poplesavanje celotnega motocikla. Malce pomaga kratkoročno izmenično odvzemanje in dodajanje plina. Drgač pa je to zelo dober motor.

Popravljeno . Popravil nec86
Objavljeno

Moto-magazin je naredil primerjalni test: Razred 900+ Enduro. Linka žal ne gre prilepit.

V test je zajet tudi Suzuki V-strom 1000. In res so se pri 150 km/h pojavili isti problemi kot jih navaja gustav666. Pojavilo se je nihanje krmila (levo desno) in nato poplesavanje celotnega motocikla. Malce pomaga kratkoročno izmenično odvzemanje in dodajanje plina. Drgač pa je to zelo dober motor.

No, jaz sem to isto opazil na mojem SV-ju, ko sem se dokaj pozno vračal proti domu, že rahlo utrujen in sem se na avtocesti z rokami bolj-ali-manj 'naslanjal' na krmilo... Takoj, ko sem krmilo sprostil, se je moped umiril.

D.

Objavljeno

...

Pri hitrosti 170 se definitivno ne počuti več varno.

...

To je zato, ker je hitrost 170 že nevarna :P

Ups, nisem si mogel pomagati.

Glej, tovarniško nastavljeni motocikli so praviloma čisto OK za 90% uporabnikov.

Potem pa si ljudje pač nastavljajo glede na svoje preference in izkušnje.

Praviloma grejo sicer na slabše, ampak glavno da so zadovoljni.

Če si kupil rabljen motor pa je mogoče dobro, da ga na servis pelješ; mogoče je bilo olje že menjano, ali je kak semering spustil ali kaj podobnega.

Objavljeno (popravljeno)

Moto-magazin je naredil primerjalni test: Razred 900+ Enduro. Linka žal ne gre prilepit.

Link je tole.

A.

Popravljeno . Popravil Aky
Objavljeno

Se mi zdi da je edina sprejemljiva nastavitev vzmetenja max na trdo...vsaj za mojo dinamično vožnjo.

Imam na trdo v solo in v dvoje...

To da ga pa trese je pa po mojem mnenju zaradi vetrne zaščite oz. aerodinamike...

Objavljeno

Kot nov Stromar samo sporočam, da sem (solo) s 35l bencina naredil 535Km = 6,5l/100km... :010

Na začetku se mi je vedno zdelo, da se samo malo peljem pa je bil tank že prazen...verjetno je vzrok v udobju, ker na cestnem sem se pri prevoženih 100km že konkretno zmatral...na stromu (KLV) se pa kvečjemu spočiješ!!! :trance_27_notworthy:

Je pa res, da prva vožnja je bila polno naložena mrcina, dva potnika, avstrijski prelazi vse do Saltzburga, pretežno dinamična vožnja...

Objavljeno

Končno lahko rečem da je to, to....

Ko sem dobil motor se mi je poraba gibala med 9.5 in 10l na 100 km..... pol pa ste tok tega Brumma omenjal in sem se odločil da ga obiščem. Prvič mi je motor (mehaniko) spedenu, pol pa še prejšnjo soboto mi je Ib pri Brumu naredil Yoshi-tretma..... in poraba je .... zavidljivih 5,8l isti način vožnje in ista trasa kot prele ko je pil skoraj 10l

Po prvem obisku pri Brumu mi je padla poraba na 7.5l po drugem obisku pa na 5.8l.....

Zdaj pa nevem ob vožnji v dvoje je motor prej bol potegnil....ali sem se ga sam navadil..:)

Kakor koli po menjavi košare sklopke in štelungi pri Brumu lahko rečem, da je motor naštelan u nulo....

:)

LPD

P.S.

FRiTZ kako je sedaj ko nimaš metuljčkov....???

Objavljeno

Aloha

Theone5

zdravo,

motor mi nič ne trese, samo švenka mi ga levo desno. Bom poizkusil še nastavit na max trdo. (če sem te prav razumel imaš ti tako nastavljeno?)

gody1

Motor je že bil na servisu. Tokrat pri Panigazu, jesen gre pa k Brumu. Edino ena varianta bi bla lahko še. Panigaz mi je namreč reku, da so pri enem letniku dl1000 japanci zajebali z ležaji za vilice. Baje da so noter dal ležaj od gsxr, pa da to vsi menjajo. Zanima me če je kdo že slišal zato? oziroma če ga je kdo menjal? Letnik motorja?

dani1973. Kr se pa tvojih predvidevanj tiče:

Dl 1000 ni sv1000. Prej sem imel hondo cbf 1000 (podoben sv1000) in lahko rečem da je to popolnoma drugačen motor - beri - na dl1000 nisi zmatran od vožnje zato ti ni treba pritiskat na balanco in ga zaradi tega tudi ne more švenkati! Kar se pa oblačil tiče ti pa lahko rečem da ni treba po sebi soditi, da se tudi ostali vozijo z ohlapnim corduram!

Prej sem imel dl650 (3 leta) in lahko rečem, da nisem imel niti ene težave z njim. Funkcioniral je 110%. Pri dl1000 bom pa očitno moral še nekaj vložiti vanj da bo tak kot mora biti.

hvala vsem

Objavljeno

motor mi nič ne trese, samo švenka mi ga levo desno. Bom poizkusil še nastavit na max trdo. (če sem te prav razumel imaš ti tako nastavljeno?)

Prej sem imel dl650 (3 leta) in lahko rečem, da nisem imel niti ene težave z njim. Funkcioniral je 110%. Pri dl1000 bom pa očitno moral še nekaj vložiti vanj da bo tak kot mora biti.

Moram rečt, da je meni tudi DL650 znalo zamajat na AC pri brzinah nad omejitvijo, tako kot DL1000. Probaj enkrat brez zadnjega kovčka tako peljati..potem z drugo jakno pa tudi šipo se da nižje nastaviti. Mislim, da gre pri tem za vpliv toka zraka oz. aerodinamiko pri teh hitrostih. v zgoraj linkanem testu je prav zanimivo, da so primerjali motorje tako, da so eni imeli top-case, drugi pa so bili brez (glej slike) in da potem jamrajo nad obnašanjem pri nelegalnih hitrostih, eh...

DL650 je nedvomno manj problematičen in dosti bolj uravnotežen motorin z nekaj manj moči in pofaulano estetiko zadka zaradi enega izpuha :)

Objavljeno

FRiTZ kako je sedaj ko nimaš metuljčkov....???

Ojla Dean,

Težkjo rečem kaj je na motor bolj vplivalo - odstranitev sekundarnih loput ali Yoshi box tretma. Vsekakor motor teče dosti bolj mirno in gladko.

Za vse, ki se sprašujejo kaj je to Yoshi box je tukaj povezava do izdelka. Gre za elektronsko škatlico namenjeno nastavljanju mape vbrizga za optimiziranje sistema motorja in izpuha pri vgradnji aftermarket izpuhov. Ker pa naši Stromi očitno pridejo že precej razštelani iz trgovine in to s stock izpuhi, jim ta tretma pač koristi.

post-1019-127633164454_thumb.jpg

Brumovo nastavljanje ventilov in ostali posegi pa celotno zadevo še izboljšajo. Ko sem imel še DL650 sem ob omembi Yoshi box-a in vseh teh težav samo čudno gledal, ker jaz nič od tega nisem imel. Je pa Brum pri 24.000km majhnega štromčka poštimal tako da nisem mogel verjeti kakšna razlika se lahko opazi na motorju po enem velikem servisu.

Največji uspeh se doseže z nastavitvijo tako map vbrizga kot mašine.

O moji porabi pa več ko porabim še kak tank goriva :)

Objavljeno

Končno lahko rečem da je to, to....

Ko sem dobil motor se mi je poraba gibala med 9.5 in 10l na 100 km..... pol pa ste tok tega Brumma omenjal in sem se odločil da ga obiščem. Prvič mi je motor (mehaniko) spedenu, pol pa še prejšnjo soboto mi je Ib pri Brumu naredil Yoshi-tretma..... in poraba je .... zavidljivih 5,8l isti način vožnje in ista trasa kot prele ko je pil skoraj 10l

Po prvem obisku pri Brumu mi je padla poraba na 7.5l po drugem obisku pa na 5.8l.....

Zdaj pa nevem ob vožnji v dvoje je motor prej bol potegnil....ali sem se ga sam navadil..:)

Kakor koli po menjavi košare sklopke in štelungi pri Brumu lahko rečem, da je motor naštelan u nulo....

:)

LPD

P.S.

FRiTZ kako je sedaj ko nimaš metuljčkov....???

Oj deanr

eno vprašanje....koliko pa te je stal ta špas pri Brumu...če seveda ni skrivnost....

sam bom mogu nardit nekaj podobnega, sicer nad porabo se nimam kej pritoževat, sam košara sklopke je pa problem, vsaj kot vse kaže.

Čez sezono bo zdržala, jeseni ali pozimi pa bi ga tud jaz zapeljal do Bruma....do takrat se bo nabralo cca 50kkm in bo res fajn da

ga v roke vzame nekdo ki ve kaj dela :trance_27_notworthy:

lp

Objavljeno

Aloha

Theone5

zdravo,

motor mi nič ne trese, samo švenka mi ga levo desno. Bom poizkusil še nastavit na max trdo. (če sem te prav razumel imaš ti tako nastavljeno?)

gody1

Motor je že bil na servisu. Tokrat pri Panigazu, jesen gre pa k Brumu. Edino ena varianta bi bla lahko še. Panigaz mi je namreč reku, da so pri enem letniku dl1000 japanci zajebali z ležaji za vilice. Baje da so noter dal ležaj od gsxr, pa da to vsi menjajo. Zanima me če je kdo že slišal zato? oziroma če ga je kdo menjal? Letnik motorja?

dani1973. Kr se pa tvojih predvidevanj tiče:

Dl 1000 ni sv1000. Prej sem imel hondo cbf 1000 (podoben sv1000) in lahko rečem da je to popolnoma drugačen motor - beri - na dl1000 nisi zmatran od vožnje zato ti ni treba pritiskat na balanco in ga zaradi tega tudi ne more švenkati! Kar se pa oblačil tiče ti pa lahko rečem da ni treba po sebi soditi, da se tudi ostali vozijo z ohlapnim corduram!

Prej sem imel dl650 (3 leta) in lahko rečem, da nisem imel niti ene težave z njim. Funkcioniral je 110%. Pri dl1000 bom pa očitno moral še nekaj vložiti vanj da bo tak kot mora biti.

hvala vsem

Na hrvaškem forumu pravijo da je zdravilo za te težave vgradnja fork brace-a. Z povezavo krakov sprednjih vilic naj bi izničili vibracije in stablizirali motor.

http://www.superbrace.com/simulation.html Evo en link kjer se to dobi:http://www.murphskits.com/catalog/product_info.php?cPath=27_116&products_id=226

Cene naj bi bile od 80$ dalje.

Objavljeno

:trance_27_notworthy: Štromarji :trance_27_notworthy:

Evo - naš Ib je nabavil novo stvar za nastavitev "einšpritza" zadeva je zelo dobra saj omogoča detaljno nastavitev vbrizga goriva !!

Evo par slikic !

post-297-127641800599_thumb.jpg

post-297-127641801618_thumb.jpg

post-297-127641802719_thumb.jpg

post-297-127641803594_thumb.jpg

post-297-127641804972_thumb.jpg

untitled.bmp

untitled2.bmp

untitled3.bmp

post-297-127641822867_thumb.png

Objavljeno

Upam, da se še kdo kej razpiše glede te elektronike...tudi stabilizator izgleda zanimivo...

Mene pa zanima kje bi dobil najceneje bela stekla za smernike (KLV 05)?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!