Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

1. Tako kot ti je Scarabeo napisal..pokliči vse, pogajaj se za ceno in jo poskusi čimbolj znižati ali dobiti še kaj opreme v račun (Givi Maxia top-case ali kaj podobnega je skoraj standard na Stromu). Je pa nekaj tudi odvisno od tega, kako in v kakšnem času boš plačal motor. ABS je zelo priporočljiv.

2. Usnje je načeloma boljše in predvsem daje boljšo zaščito. Cordura/tekstil sta bolj praktična in potovalno naravnana. Sam imam komplet Cordure z Gore-tex-om in lažji, letni komplet z dobrim zračenjem in minimalno zaščito, za poletne vožnje po okolici.

3. Pazi na to, da ti dobro sede, da se boš v njej dobro počutil tudi po tem, ko jo boš imel na glavi cel dan. Integralke imajo najboljšo zaščito in udobje, preklopne pa so praktične in dokaj pogoste med stromarji. Pri firmah kot so Schuberth, Arai in Shoei težko zgrešiš a so cene zasoljene. Nolan ima dobre čelade in najboljšo podporo v Sloveniji (pa tudi najbolj tečno reklamo na motosvetu whistle.gif ) za ostale pa se splača prebrat kakšne teste, ki jih je dovolj na netu saj se najdejo posamezni modeli katerih razmerje cena/kvaliteta je zelo dobro.

Hvala ti Fritz

:)

LP

e.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mi lahko kdo svetuje katere zavorne ploščice naj uporabim na KLV.

Baje, da "doctor" za strome iz okolice zagreba montira EBC...

morga kdo ve kje bi jih lahko najceneje naročil na štajerskih koncih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo svetuje katere zavorne ploščice naj uporabim na KLV.

Baje, da "doctor" za strome iz okolice zagreba montira EBC...

morga kdo ve kje bi jih lahko najceneje naročil na štajerskih koncih...

Zdravo,

Na originalne diske dej samo originalne ploščice, če bodo slučajno ploščice pre-trde pol ti bo pobral zavorne diske...500€ komplet dveh diskov in ploščic :) jaz sicer mam EBC ploščice ampak imam tudi EBC diske....razlika je zelooo velika ;)

LPD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm... Kater proizvajalec pa je pri originalu? Motor ima cca 40000km pa so diski že lepo načeti. :unsure:

Samo zaenkrat še ne bom investiral v nove diske...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da ima večina EBC ploščice z originalnimi diski pa ni nekih težav. Bi pa šlo Bruma vprašat točno katere daje gor saj skoraj vsi proizvajalci delajo vsaj tri vrste zavornih ploščic.

Tudi Carbone Lorraine in Lucas naj bi bile dobra izbira za Stroma (prebral v Motorradu kar nekaj časa nazaj).

Našel..komur je razumljivo ima tukaj.

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

Na originalne diske dej samo originalne ploščice, če bodo slučajno ploščice pre-trde pol ti bo pobral zavorne diske...

:slap: Saj tudi 'neoriginane' se dobijo v različnih zmeseh, ki so namenjene različni uporabi.

Pazit je treba le, da ploščice niso preveč dirkalne, saj potem v normalni vožnji ne bodo dosegle delovne temperature.

Hmm... Kater proizvajalec pa je pri originalu? Motor ima cca 40000km pa so diski že lepo načeti. :unsure:

Samo zaenkrat še ne bom investiral v nove diske...

Samo 400000 km, pa načeti diski!? :surrender:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to da se leve in desne ploščice razlikujejo, močno dvomim, da kdo trži pretirano dirkaške ploščice, ki ne bi bile primerne za cestnorabo. Tako mislim, da EBC tudi če razvija dirkaške zavore za stroma ni "razvil" različnih trdot...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Odločam se za nakup vstroma 650. Zanima pa me, na kaj moram paziti pri nakupu rabljenega motorja in če ima ta motor električni ubrizg oz. od katerega letnika naprej.

lp.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan

Mene pa zanima zakaj ni več v prodaji v storm dl 1000.

Vidim, da imajo v prodaji še samo dl 650.

Hvala

LP

Dl 100 že od lani ni več v prodaji ker ne izpolnuje pogojev glede izpušnih plinov....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo, nisem vedel, nisem na tekočem glede moto novic :)

ali se morda pripravlja, pričakuje nov model oz suzuki ne bo več imel motorja v tem razredu

hvala

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Panigaz mi je namreč reku, da so pri enem letniku dl1000 japanci zajebali z ležaji za vilice. Baje da so noter dal ležaj od gsxr, pa da to vsi menjajo. Zanima me če je kdo že slišal zato? oziroma če ga je kdo menjal? Letnik motorja?

DL1000, K7, takrat je imel cca 14000km tocno sem to naredil (zamenjal lezaje -> investicija 300EUR+), tocno po navodilih Panigaza.... Na prvi pogled sem bil zadovoljan, po prevozenih cca 300-500km je pa (mi se zdi) bilo spet isto.... Tko da jaz z tem nisem bil zadovoljan, pa tudi imam svoje mnenje o tem "servisu"...

Jaz sem svoje probleme resil z tem da sem dal gor Metzeler Tourance EXP :worship:

Ce zelis vec podbrobnosti, poslji PM...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se to:

...jesen gre pa k Brumu.

ta ti je najbolj (da ne recem edina) :-) pametna resitev... :-)

Velik se ze pisal o tem kako se razno razno V-Stromi in KLV-ji obnasajo po obisku k Dr. Brumu, jaz pa lahko samo to se enkrat potrdim! Trenutno je to, IMHO, pa da ne receme edini, bom rekel eden izmed redkih Strom strokovnjakov na podrocju bivse Juge.... Vsak km pa cent vslozen v Brum servis prinese velikooo velikkkoooo krat vec! :worship: :worship: :worship: :worship:

Moj Strom gre v kratkem spet k Brumu, in sploh si ne morem zamislet da bi komu drugu vec dal.... :yea2:

BRUM rulez! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Odločam se za nakup vstroma 650. Zanima pa me, na kaj moram paziti pri nakupu rabljenega motorja in če ima ta motor električni ubrizg oz. od katerega letnika naprej.

lp.

Paziti moraš na enake stvari kot pri ostalih motorjih (da ni bil močno poškodovan, da je redno servisiran - knjižica, itn.). Drugače pa so 650-ke precej trpežni in neproblematični stroji.

Vskakor ti predlagam, da motor odpelješ zaupanja vrednemu serviserju, da ga pregleda in/ali če ima okrog 20 ali 40.000km, da takoj narediš veliki servis. Tako boš najbolje vedel, kaj imaš oz. kaj si kupil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

slisal sem, da ste nekateri, ki ste bili v zacetku zelo zadovoljni z Tourance EXP, po nekaj prevoženih km ali/in zamenjanih kompletopv razocarani, saj ne veste do kje se lahko nagnes...

drugi se naprej hvalijo in so zadovoljni...

moji gumi bosta se za nekaj tisoc km vozni, ampak do konca sezone bom morda se moral zamenjati,

razen ce se bo kaj bistveno spremenilo... no, pricakuje se ze :) :) :)

kaksno primerjavo ali mnenje imate med naslednjimi penavmatikami sedaj sredi sezone (stare objave sem ze pregledal):

Metzeler Tourance EXP vs Pirelli Scorpion Trail

po slikah sodec sta mi gumi primerljivi...

kaj pa:

Metzeler Tourance in Michelin Anakee?

po slikah sta prav tako primerljivi - se motim?

imate mnenje za gume Continental:

- ContiTrailAttack (dual sport enduro),

- ContiRoadAttack (sport touring),

- ContiRoadAttack 2 (sport touring) ?

so sedaj sem vozil original bridgestone, metzeler tourance in tourance EXP.

s slednjimi sem zadovoljen zaradi oprijema in predvsem manjse porabe goriva (tudi do 20% !!!).

koliko so realno obstojne tezko povem - saj sem imel 2x extremni obremenitvi skozi cel dan (CVV in Pannonia ring)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem do sedaj vozil na XT660 Metzeler Toruance in Michelin Anakee (trenutno nameščena). Po asfaltnih površinah se Michelin pelje dosti bolje, serviser mi je povedal, da se njegov kolega pelje z njimi na istem motorju celo do roba (sam še nisem prišel do roba in tudi najbrž ne bom, manjka slab centimeter). Po makedamu pa mi je Metzelerka dala precej več zaupanja, vendar je to zgolj subjektivno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, se to...

kje v MB se da kupiti continental gume?

jih tam tudi zmontirajo?

Lep pozdrav !!

Continentalke boš najbolj ugodno ..najhitreje dobil pri ŠIRNIKU v Radljah.... naš forumovec Joma jih je obul pred 3 tedni ..pa jih ne more prehvaliti tudi po testih je na 1 mestu. Pošlju mu kak PM pa ti bo verjetno kar hitro povedal kako se kaj obnašajo.

Jaz sem na začetku vozil Bridgestone BTW ...PIRELLI Scorpion ( ni za dež) ..METZELER Tourance ... sedaj pa vozim Tourance M ..ki naj bi zagotavljalo daljšo življensko dobo. Do sedaj sem zelo zadovoljen in bi jo kar priporočal. Je pa da ne pozabim na poglavitno stvar - razščistiti moraš ali se boš vozil samo po asfaltu ...ali pa kombinacijo z makedamom .....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, se to...

kje v MB se da kupiti continental gume?

jih tam tudi zmontirajo?

Kr si ti naj ti bo, lepo preberi test pa se odloči.

Tudi sam razmišljam o conti TA, če ne druga so eno redkih ki so naredili zadnjo gumo v 18 za advenčerja, drugače pa super povratne informacije, sploh naprimer 8k km pa še polovica profila na zadnji gumi, da se zelo dobro pelje.

Širnik ti je najboljpi za cinti razen če boš naročeval preko neta pa montiral pri mojstru :worship:

Glede trena pa imaš sam že kr nekaj izkušenj, po moje pa najbolje kakšna štoplarka kot naprimer karoot ali tkc.

Pa zamenjaj prikazno sliko(avatar al kak se že reče) ali pa nabavi 1000 štroma, da se bo ujemala prostornina :boobies:

Popravljeno . Popravil Electric
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem do sedaj vozil na XT660 Metzeler Toruance in Michelin Anakee (trenutno nameščena). Po asfaltnih površinah se Michelin pelje dosti bolje, serviser mi je povedal, da se njegov kolega pelje z njimi na istem motorju celo do roba (sam še nisem prišel do roba in tudi najbrž ne bom, manjka slab centimeter). Po makedamu pa mi je Metzelerka dala precej več zaupanja, vendar je to zgolj subjektivno.

subjektivna primerjava:

Tourance EXP za cesto bolj mirna in do 20% vec km z enim tankom kot Tourance.

Tourance pa bolj stabilna na makedamu in tudi zaviranje na makedamu je boljse kot z EXP.

ampak v obeh primerih je ABS za en drek na terenu - slava BMW :notworthy:

Lep pozdrav !!

Continentalke boš najbolj ugodno ..najhitreje dobil pri ŠIRNIKU v Radljah.... naš forumovec Joma jih je obul pred 3 tedni ..pa jih ne more prehvaliti tudi po testih je na 1 mestu. Pošlju mu kak PM pa ti bo verjetno kar hitro povedal kako se kaj obnašajo.

Jaz sem na začetku vozil Bridgestone BTW ...PIRELLI Scorpion ( ni za dež) ..METZELER Tourance ... sedaj pa vozim Tourance M ..ki naj bi zagotavljalo daljšo življensko dobo. Do sedaj sem zelo zadovoljen in bi jo kar priporočal. Je pa da ne pozabim na poglavitno stvar - razščistiti moraš ali se boš vozil samo po asfaltu ...ali pa kombinacijo z makedamom .....

mislim, da imam od jome gsm in ga bom poklical ter vprasal za mnenje

"igram" kombinacijo:yea2:, ampak ne s stalnim odnašanjem riti na terenu - samo obcasno in minimalno

Kr si ti naj ti bo, lepo preberi test pa se odloči.

Tudi sam razmišljam o conti TA, če ne druga so eno redkih ki so naredili zadnjo gumo v 18 za advenčerja, drugače pa super povratne informacije, sploh naprimer 8k km pa še polovica profila na zadnji gumi, da se zelo dobro pelje.

Širnik ti je najboljpi za cinti razen če boš naročeval preko neta pa montiral pri mojstru :worship:

Glede trena pa imaš sam že kr nekaj izkušenj, po moje pa najbolje kakšna štoplarka kot naprimer karoot ali tkc.

Pa zamenjaj prikazno sliko(avatar al kak se že reče) ali pa nabavi 1000 štroma, da se bo ujemala prostornina :boobies:

nisem nasel linka do testa ali sam test.. pa tudi pm nimam.

kaj pa vem, da bi gume kupoval preko interneta - drugo ja, za gume pa sem skepticen, morda neupraviceno.

da se bo prostortnina ujemala (vsak cilinder cca 1000ccm).... bi mogel iti na GoldWinga ali pa bodo morali narediti 2000 ccm V Stroma :)

mislim, da bom vse gume poskusil, ampak eno za drugim, lepo po vrsti...

naslednja bo najbrz ContiTrailAttack, nato Scorpion Trail ali Michelin Anakee,...

se izdelek ki sem ga naredil za lazjo primerjavo in pregled profilov hkrati na zaslonu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slisal sem, da ste nekateri, ki ste bili v zacetku zelo zadovoljni z Tourance EXP, po nekaj prevoženih km ali/in zamenjanih kompletopv razocarani, saj ne veste do kje se lahko nagnes...

drugi se naprej hvalijo in so zadovoljni...

imate mnenje za gume Continental:

- ContiTrailAttack (dual sport enduro),

- ContiRoadAttack (sport touring),

- ContiRoadAttack 2 (sport touring) ?

lp

test gum:

http://www.motorradonline.de/de/zubehoer/reifen/enduro-reifen-11080-r-19-und-15070-r-17/88193

profil:

Maximale Profiltiefe:

vorn 4,3 mm, hinten 8,6 mm

Imam 9600km prevoženih z ContiTrailAttack,profila še za cca 4-5k km.

Oprijem na asfaltu je odličen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AKRAPOVIČ uradno izdal izpuh za DL 650 :)

pridobil bi cca 2KM

shujsal za 5kg

postal glasnejsi za 7dB

(SLIP-ON system is not homologated)

pri iskanju cene, nisem imel sreče :(

še krivulje glede navora in moči za DL 1000 in 650:

post-20690-046274700 1280992571_thumb.jpg

post-20690-037263200 1280992576_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ti zdi pomembno iskati vsako dodatno 0,1 konjsko moč in vsak posamezen nm navora, potem se mi zdi, da si zgrešil tip motorja.

Če pa meniš, da boš s tem izboljšal estetiko in/ali odpravil luknjo navora na določenih obratih in si pripravljen investirati nekaj 100€vrosongov, potem kar naprej. Je pa zadeva brez homologacije s čimer tvegaš globo, ki ni tako majhna.

In če je verjeti zapisom s hrvaškega v-strom.hr foruma, gre za omejeno serijo, ki jo je naročil nek grški trgovec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!