Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Če se ti zdi pomembno iskati vsako dodatno 0,1 konjsko moč in vsak posamezen nm navora, potem se mi zdi, da si zgrešil tip motorja.

drig izpuh bi iskal ce bi imel iberžnih 500 ali 1000 .... zaradi zvoka.

če bi iskal zaradi moči in navora, bi raje malega prodal in te iberžne € investiral v nakup 1000 ccm :)

napisal in poslal sem samo za tiste, ki bi se morda odločili za tak nakup - samo javno obvestilo je bilo to :)

ker še nisem vozil velikega v stroma, sem zadovoljen z malim - tudi ko sva dva na njem (niti 150 kg nimava) in polno natovorjena (max 180 kg) :)

ce bi imela samo mi2 (brez prtljage) krepko preko 200 kg, bi pa bila druga pesem - bi najbrz res bil prešibek :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cene: nehaj delat lušte po gumha, je treba prvo škorpijone zdrajsat.

Kaj boš te z rorom, ki ni legalen.

Pa še en majhen nasvet, če želiš več narova, več moči in boljši zvok enostavno začni voziti svoj motor višje od 5000 vrtljajev :boobies: , garantiram da boš zadovoljen, samo ne mi pol jamrmat da je poraba višja od 5l :naughty:

Se opravičujem za offtopic. :surrender:

Popravljeno . Popravil Electric
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da še jest povem svoje mnenje kar se tiče Tourance EXP,imel na starem stromu 3 komplete in bil z njimi prezadovoljen ,ko sem zamenjal motor so bile na njem še originalne gume in je bilo potrebno iti v menjavo nisem sploh premišljeval in naročil novi komplet Tourance EXP . Prvih 6.000 km je bilo vredu potem pa se je žačelo sranje .Spodrsavanje zadnje gume slajdanje v ovinkih da ne govorim o zalivkah po narezanmu asfaltu sem se vozil kot po makadamu.

Bilo je tako grozno in moteče da sem po 8000 km zamenjal zadnjo gumo in namestil za probo staro rodsmart ,po menjavi se motor pelje čisto drugače in ni več spodrsavanja in slajdanja pa čeprav je stara,tako kar se tiče Tourance EXP jih na mojem motorju ne bo več :BUA: .Da sem tudi reklamiral, pa nič pravij da je vse v mejah normale .

Moj naslednja izbira bo po priporočilu prijateljev Michelin Anakee 2,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem do sedaj vozil na XT660 Metzeler Toruance in Michelin Anakee (trenutno nameščena). Po asfaltnih površinah se Michelin pelje dosti bolje, serviser mi je povedal, da se njegov kolega pelje z njimi na istem motorju celo do roba (sam še nisem prišel do roba in tudi najbrž ne bom, manjka slab centimeter). Po makedamu pa mi je Metzelerka dala precej več zaupanja, vendar je to zgolj subjektivno.

Gume so vse dizajnirane tako, da omogočajo vožnjo do roba... Imam prvič potovalni motor z gumami Metzeler in se nagnem do roba veliko manj stresno kot na kakem SS.... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V soboto zjutraj se odpravljam na Korziko za cca 10 dni. Prosil bi za nasvet na kaj moram biti pozoren oz. kaj lahko postorim na motorju, da me ne pusti na cedilu...

- Menjal sem disk ploščice (AP Racing oz. nekaj podobnega - zavirajo neprimerljivo boljše od predhodnih za katere nisem prepričan o proizvajalcu),

- namazal ketno in pod sedež pripravil sprej za ketno,

- dolil bom olje saj se mi zdi, da ga KLV pri 40000km že malo papca (razmišljam če bi za 2500km potreboval zraven nekaj olja) kaj več pa že ne vem kaj bi še lahko...

Se je že komu zgodilu, da mu je odpovedala kaka svečka? Žarnice še tudi nisem menjeval....je to standardna žarnica ki jo dobiš na vsaki bencinski?

Morda kak nasvet kaj potrebujem iz tehničnega stališča za na pot...

Hvala za morebitno pomoč.... :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V soboto zjutraj se odpravljam na Korziko za cca 10 dni. Prosil bi za nasvet na kaj moram biti pozoren oz. kaj lahko postorim na motorju, da me ne pusti na cedilu...

- Menjal sem disk ploščice (AP Racing oz. nekaj podobnega - zavirajo neprimerljivo boljše od predhodnih za katere nisem prepričan o proizvajalcu),

- namazal ketno in pod sedež pripravil sprej za ketno,

- dolil bom olje saj se mi zdi, da ga KLV pri 40000km že malo papca (razmišljam če bi za 2500km potreboval zraven nekaj olja) kaj več pa že ne vem kaj bi še lahko...

Se je že komu zgodilu, da mu je odpovedala kaka svečka? Žarnice še tudi nisem menjeval....je to standardna žarnica ki jo dobiš na vsaki bencinski?

Morda kak nasvet kaj potrebujem iz tehničnega stališča za na pot...

Hvala za morebitno pomoč.... :notworthy:

Ploščice AP Racing

Sabo si vzemi en par sprednjih dvonintnih žarnic recimo +35 (se pozna razlika v svetilnosti),za vsak slučaj, pa kako navadno za smerokaz, svečke dvomim,da bi ti odpovedale ali pač če nimaš servisne knjige in jih nisi preveril...

Na tvojem mestu bi zamenjal zavorno tekočino in tekočino sklopke hidravljične...

Glede ketne še preveri koliko je ohlapna,da ni preveč slučajno če še ni bila menjana...

Če je olje proti servisnemu intervalu pa kar zamenjaj z filtrom olje pa imaš mir,razkliko kar ostane v kantici pa sabo vzameš za vsak slučaj...

Aja pa mogoč varovalke ni neumno sabo vzet rezervne prostora ne zavzamejo nič...

pa srečno vožnjo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yoshimura hvala za ploščice...prvi vtisi zelo pozitivni.... :evilgrin:

Kakšna je pa oznaka teh žarnic? Za menjavo je potrebno sneti masko?

Predhodni lastnik pravi, da je bil motor redno servisiran, servisno knjigo tudi imam, menjal sem edino olje in oljni filter tako, da do jeseni ko pride v roke g. Bruma ne bom nič servisiral.

Ketni set je že tudi bil menjan, mislim da je DID, nisem pa prepričan če je X oz. O-ring... :? Ker imam en sprej za O-ring, ki manj zasede prostora... Važno je po mojem mnenju samo, da je ketna mastna, spreji se tako bistveno ne razlikujejo...

Na Korziki baje dosti kradejo, vdirajo v kufre itd... Kakšne imate kej izkušnje z alarmi? Ne vem kako je na V-Stromih ampak moj KLV ima serijsko alarm, ki ga za enkrat še nisem uporabljal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žarnice so H4 12V 55/60W in za njih menjavo potrebuješ par minut saj samo snameš zaščitne gumijaste pokrove (veliki črni okrogli zadevi neposredno za reflektorji, z zadnje strani maske) ležišča žarnice, potegneš z žarnice električne kable in odpneš zaponko, ki žarnico drži na mestu. V obratnem vrstnem redu vstavljaš nove žarnice.

Yoshi je pod močnejše žarnice verjetno mislil razne Osram Nightbreaker ali Philips X-vision, ki so označene kot +XY% svetilnosti v primerjavi z običajno H4. Lahko preveriš tudi višino snopa luči in ga po potrebi dvigneš kar je relativno enostavno..preko vijakov ki so zgoraj levo oz. zgoraj desno od zaščitnega pokrova ležišča žarnice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V soboto zjutraj se odpravljam na Korziko za cca 10 dni. Prosil bi za nasvet na kaj moram biti pozoren oz. kaj lahko postorim na motorju, da me ne pusti na cedilu...

- Menjal sem disk ploščice (AP Racing oz. nekaj podobnega - zavirajo neprimerljivo boljše od predhodnih za katere nisem prepričan o proizvajalcu),

- namazal ketno in pod sedež pripravil sprej za ketno,

- dolil bom olje saj se mi zdi, da ga KLV pri 40000km že malo papca (razmišljam če bi za 2500km potreboval zraven nekaj olja) kaj več pa že ne vem kaj bi še lahko...

Se je že komu zgodilu, da mu je odpovedala kaka svečka? Žarnice še tudi nisem menjeval....je to standardna žarnica ki jo dobiš na vsaki bencinski?

Morda kak nasvet kaj potrebujem iz tehničnega stališča za na pot...

Hvala za morebitno pomoč.... :notworthy:

Ne delaj problemov, problemi pridejo sami. Malo zares malo zahec. Ponavadi crkne tisto kar nimaš s seboj, ali pa na napako nimaš vpliva.

Najbolje je imeti sklenjeno zavarovanje POMOČ NA CESTI, lahko pričakuješ vsaj nekaj pomoči ali pa delno povrnitev stroškov. Ne priporočam zavarovalnice Maribor.

Ne razmišljaj, kaj se lahko pokvari, samo vozi in uživaj.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pridružujem predhodniku, samo vozi in uživaj! Problemi itak pridejo sami od sebe. Da bi vedno vozil prikolico rezervnih delov s sabo pa nima smisla.

Moj strom ima nekaj čez 70 000 in vem, da bo lahko še dolgo brez problema, oziroma lahko kadarkoli kaj gre, a zato nič manj ne uživam. Trgovine in servisi se slej ali prej dobijo.

Mi pa veliko pomeni, da sem prvi lastnik in vedno servisiran...vsaj moralo mi dviguje.

Imam izkušnje iz Korzike. Jaz se nisem preveč obremenjeval z krajo. Toliko le glej da ne bi ravno sredi ulice pustil motor, pa krama nametana vse povprek. Malo previdnosti nikoli ne škodi, pa ni pomembno kje si.

Pa srečno vožnjo!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bok svima...

...probat ču i vas zamolit za pomoč...naime jedan kolega stromer imao je udes i razbio stroma pa ga sad sređujemo....nabavili smo večinu dijelova ali fali mi još par stvari pa ako netko ima za prodati nek mi obavezno javi...ili ako zna tko ima za prodati...

-prednji disk za stroma 1000( paše i od stroma 650 ali K4,K5,K6)

-poklopac ventila prednjeg cilindra(NEpaše od SV1000)

-ispušna cijev prednjeg cilindra

...unaprijed zahvaljujem :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bok svima...

...probat ču i vas zamolit za pomoč...naime jedan kolega stromer imao je udes i razbio stroma pa ga sad sređujemo....nabavili smo večinu dijelova ali fali mi još par stvari pa ako netko ima za prodati nek mi obavezno javi...ili ako zna tko ima za prodati...

-prednji disk za stroma 1000( paše i od stroma 650 ali K4,K5,K6)

-poklopac ventila prednjeg cilindra(NEpaše od SV1000)

-ispušna cijev prednjeg cilindra

...unaprijed zahvaljujem :OK:

Ko greš čez Koper se ustavi pri Mirotu (Motosprint) na Šmarski cesti, mogoče ima on kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No da še jest povem svoje mnenje kar se tiče Tourance EXP,imel na starem stromu 3 komplete in bil z njimi prezadovoljen ,ko sem zamenjal motor so bile na njem še originalne gume in je bilo potrebno iti v menjavo nisem sploh premišljeval in naročil novi komplet Tourance EXP . Prvih 6.000 km je bilo vredu potem pa se je žačelo sranje .Spodrsavanje zadnje gume slajdanje v ovinkih da ne govorim o zalivkah po narezanmu asfaltu sem se vozil kot po makadamu.

Bilo je tako grozno in moteče da sem po 8000 km zamenjal zadnjo gumo in namestil za probo staro rodsmart ,po menjavi se motor pelje čisto drugače in ni več spodrsavanja in slajdanja pa čeprav je stara,tako kar se tiče Tourance EXP jih na mojem motorju ne bo več :BUA: .Da sem tudi reklamiral, pa nič pravij da je vse v mejah normale .

Moj naslednja izbira bo po priporočilu prijateljev Michelin Anakee 2,...

Se pridružujem izkušnjam Glažarja. Do 6000km enkratna guma, potem pa sem izgubil zaupanje vanjo in jo kljub obilici profila zamenjal pri 9000km. Do sedaj sem wozil:

- tovarniške Bridg Trial Wing (bi jih bilo potrebno zakonsko prepovedat)

- Bridg Batle Wing 501/502 (asfalt zelo dobra, makadam katastrofa, mokro tako tako, močno zaviranje prva guma nekaj melje levo desno, zvozil 12000km)

- Metz Tourance EXP (asfalt odlična, makadam odlična, dež dobra, močno zaviranje odlična, v ovinek pade kar sama-guma, ki te napeljuje na agresivno vožnjo, roke mravljinčne ker je prva guma izredno ojačana, po 6000km izgubila večino dobrih lastnosti)

- sedaj vgradil Mich Annake II (po 500 km lahko napišem da je OK, pogrešam pa vstope v ovinek, ki jih je omogočala Tourance - no je pa žena zadovoljna, ker je nekoliko bolj umirjena guma)

In še vprašanje. A je kdo na Stromu balanco zamenjal in s katero ter kako? Prednosti, slabosti, širina, višina, ....

Lp Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v petek sem startal preko CRO in notranjosti BiH naraziskovanje ČG in je Tourance EXP imela prevoženih 10.000km.

po prevozenih 2.000km v 2.5 dneh se mi je zdelo da jo je vidno pobralo po robovih in po sredini - pa nisem agresiven voznik (pove dejstvo da po 36.000 km še ni potrebno menjati verižnega seta)

pri vracanju domov preko trebinja-stolac me je pral dez in je zelo pogosto spodrsavalo tako pri voznji skozi ovinke, kakor tudi pri zaviranju.

ocitno so se res vozne lastnosti poslabsale v primerjavi s tistimi izpred 10.000 km.

naslednjo gumo ki jo bom kupil in poskusil bo najverjetneje model ContiTrailAttack, kakor sem ze napisal.

razen ce si premislim ali me kdo preprica.... bom poskusil kaj od Pirellija ali Michelina

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.

naslednjo gumo ki jo bom kupil in poskusil bo najverjetneje model ContiTrailAttack, kakor sem ze napisal.

razen ce si premislim ali me kdo preprica.... bom poskusil kaj od Pirellija ali Michelina

LP

Pri tej gumi ContiTrailAttack,je problem prednja guma saj trese balanco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri tej gumi ContiTrailAttack,je problem prednja guma saj trese balanco

Ne vsaka. Tresenje se pojavlja samo pri gumah narejenih v koreji, pa se to ne vseh. Pri tistih, narejenih v nemciji tega problema niso zaznali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vsaka. Tresenje se pojavlja samo pri gumah narejenih v koreji, pa se to ne vseh. Pri tistih, narejenih v nemciji tega problema niso zaznali.

lp

Trenutno 10500 km prevoženo z trail atack,guma odlična(cca še 4,0 mm profila),edino občutljiva na zalivke.

"huda" guma jo priporočam vsem 230kg+ enduro "rogovilam",he he

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam dva vprašanja.

Ali je že kdo od vas pri menjavi verižnega seta zamenjal zobnike za manjše - spredaj. Namen imam dati spredaj za dva zoba manj. Kakšna je kaj razlika v pospeševanju????

Danes zjutraj je motor po 3 dnevnem stanju težko vžgal. Zgledalo je kot slab akku. Kot bi ga nekaj držalo. Štarter je počasi zagnal in nekajkrat ven vrgel. Nato je kihnil. Akku je vredu, olje ima 7000km. Se vam je to že kdaj zgodilo, meni to dvakrat. Kaka ideja, kaj bi bilo??????

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KLV preživel 2650km korzike. V tem času spil olja iz nivoja max na nivo min, kar se mi zdi ogromno glede na to da do sedaj še v noben predhodnji motor nisem nalil niti kapljice olja med servisi... je to normalno :?

Odločil sem se da ga moram nemudoma dat naštelat ker ne "laufa" lepo in kr poka ko šaltaš v prvo in drugo, nekajkrat celo ugasnil iz nejasnega razloga ko sem spustil gas na bancinski po dalšem držanju motorja na obratih... Upam da ga bo g. Brum znal spreviti v red.

Drugače pa kr poezija za dolge ture...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tudi zanima, kaj bi bil razlog za tolikšno porabo olja in ostale simptome... Tako, da bom za nadaljnje informacije zelo hvaležen.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem se s tem sprijaznil, pač ko grem kam daleč, ga napolnim do vrha in še 2 dcl ga imam s sabo. Pa sem ga ulavfal po vseh predpisih. Na 6000 km mi je pilo okoli 8 dcl olja silkolen, shella pa malo manj.

Sedaj bom probal drugega, če bo večja sprememba javim.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vsaka. Tresenje se pojavlja samo pri gumah narejenih v koreji, pa se to ne vseh. Pri tistih, narejenih v nemciji tega problema niso zaznali.

Omenjeno gumo sem imel na motorju nekaj dni. Sprednja je preveč tresla, zato sem jih snel in vrnil uvozniku. Rečeno mi je bilo, da so vse sprednje gume made in Korea, zadnje pa v Nemčiji. Je pa res da te informacije nisem preverjal.

Popravljeno . Popravil Ofsajd
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eto, grem v soboto po trail attack, pa da vidimo.

Ofsajd, kje pa si jih nabavil?

Popravljeno . Popravil borist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eto, grem v soboto po trail attack, pa da vidimo.

Ofsajd, kje pa si jih nabavil?

Kupil sem jih direkt od uvoznika v LJ. Lansko leto plačal 208 € za obe samo se ne spomnim :wallbash: imena podjetja, vem pa točno kje ima pisarno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!