Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Kupil sem jih direkt od uvoznika v LJ. Lansko leto plačal 208 € za obe samo se ne spomnim :wallbash: imena podjetja, vem pa točno kje ima pisarno.

Sem se dogovoril v Radljah ob Dravi. So na zalogi, cena z montažo 213 EUR.rolleyes.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se dogovoril v Radljah ob Dravi. So na zalogi, cena z montažo 213 EUR.rolleyes.gif

borist?

upam, da boš že lahko podal kaksne info ako si zadovoljen ali pa tudi ne, saj grem v radlje po trail attack v ponedeljek :)

preveri info, ki jih pisejo: "made in...." prednja - zadnja guma

mika me tudi michelin anakee 2,

pa dunlop TR91

pa Pirelli Scorpion trail....

ne vem zakaj, ampak nisem nor na oblacila, obutev itd.

bi pa nenehno preizkusal moto gume :)

kar vse te bi rad prevozil naenkrat v eni sezoni in jih poskusal na normalni mestni voznji, voznji po BiH, voznji po magistrali, utrjeni makedami in kolovozi, po suhem, po mokrem....

vse omenjene gume bi vozil po vseh podlagah :)

moral bi postati testni voznik - morem preveriti moznost zaposlitve na ADAC ali AMZS ali... :) :) :)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po zamenjavi originalnih gum sem z Anakee 2 prevozil 10700 km. Super guma. Dobro drži po mokrem in suhem asfaltu. Zalivke pa tudi občuti.:? Po makadamu se še nisem resno peljal ma planiram tudi to preizkusiti.B) V glavnem se voziva v dvoje. Občasno se peljem tudi dlje po avtocesti, ko treba kam hitro priti. Je pa guma še vedno pravilne oblike in ima dobre 4 mm profila na sredini. Zna pa pri počasni vožnji priti v resonanco in brenči, kar pa se mi zdi pri dokaj grobem profilu tudi normalno. Zaenkrat super.:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo štromčki,

imam vprašanje, na željo moje zadnjice. Z novo 650 DL-ko imam prevoženih 3500km, v povprečju dnevne fure dolge od 200-300km. Po 300km me med nogami boli, kot bi konja jahal cel dan! :kva2: Bral sem vaše komentarje, pa ste večinoma vsi zadovolni z sedenjem in sedežem (nekateri tudi po 800km???). Jaz moram po 300km nujno vsakih nadaljnih 100km razjahat in odpočit ritnice. Moja sodrajverica nima tako izrazitih problemov, dobro pa tudi ni. V TC-ju so mi djali, da se da predelat sedež z silikonom, potem je pa mnogo bolje (je pa noro drago, cca 300€). Ima kdo tak sedež s silikonom in ali je res, potem mnogo bolje?

V bistvu mi ni jasno, kakšen potovalni motor je to, če me že po 300km boli rit ali pa je z menoj kaj narobe?

Prosim za kakršen koli konstruktiven namig, kako izboljšati sedenje?

Lp, MrkiXi :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedež z gelom bi v tem primeru gotovo pomagal. Pri 1000 km manj jaz podobnih težav nimam,čeprav včasih tudi čutim noge. Je pa verjetno odvisno tudi od vsakega posameznika posebej (telesna zgradba, položaj na motociklu,... ). Verjetno se pa človek z daljšo kilometrino bolj utrdi, tako da bi jaz mogoče z nakupom sedeža z gelom še malo počakal, če pa ne bo bolje, pa bi šel gotovo v nakup - v končni fazi je bolje biti manj utrujen in da človeka manj boli, ker je tako tudi bolj varno...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo štromčki,

imam vprašanje, na željo moje zadnjice. Z novo 650 DL-ko imam prevoženih 3500km, v povprečju dnevne fure dolge od 200-300km. Po 300km me med nogami boli, kot bi konja jahal cel dan! :kva2: Bral sem vaše komentarje, pa ste večinoma vsi zadovolni z sedenjem in sedežem (nekateri tudi po 800km???). Jaz moram po 300km nujno vsakih nadaljnih 100km razjahat in odpočit ritnice. Moja sodrajverica nima tako izrazitih problemov, dobro pa tudi ni. V TC-ju so mi djali, da se da predelat sedež z silikonom, potem je pa mnogo bolje (je pa noro drago, cca 300€). Ima kdo tak sedež s silikonom in ali je res, potem mnogo bolje?

V bistvu mi ni jasno, kakšen potovalni motor je to, če me že po 300km boli rit ali pa je z menoj kaj narobe?

Prosim za kakršen koli konstruktiven namig, kako izboljšati sedenje?

Lp, MrkiXi :yea1:

morda si prej vozil maxi skuterja in si hodil samo na kavice max 50 km v eno smer, pa 50 km nazaj....

potrebujes moto kondicijo s katero se odpravi veliko - tudi ritobol po 300km, kar je za v stroma malo, se posebej malega ko tankas na 400 -500 km z eko voznjo.

sva iz mb in sva prve dni oz kar prvo sezono obvezno pocivati na crpalki v vranskem, ce sva sla proti gorenjski, ljubljani, primorski,ipd.

naslednjo sezono sva sla v bih za 3 dni , prevozila cca 1400 km ce se prav spomnim in od takrat naprej se lahko voziva in voziva in niti pomisliva ne na pocivanju v vranskem.

kot ti je predhodnik svetoval...

naredi prvo cca 10000km v eni sezoni, pa bos videl...

letos jih lahko naredis se vsaj 5000 km - kje je konec novembra ko se v stromi pospravijo???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo štromčki,

imam vprašanje, na željo moje zadnjice. Z novo 650 DL-ko imam prevoženih 3500km, v povprečju dnevne fure dolge od 200-300km. Po 300km me med nogami boli, kot bi konja jahal cel dan! :kva2: Bral sem vaše komentarje, pa ste večinoma vsi zadovolni z sedenjem in sedežem (nekateri tudi po 800km???). Jaz moram po 300km nujno vsakih nadaljnih 100km razjahat in odpočit ritnice. Moja sodrajverica nima tako izrazitih problemov, dobro pa tudi ni. V TC-ju so mi djali, da se da predelat sedež z silikonom, potem je pa mnogo bolje (je pa noro drago, cca 300€). Ima kdo tak sedež s silikonom in ali je res, potem mnogo bolje?

V bistvu mi ni jasno, kakšen potovalni motor je to, če me že po 300km boli rit ali pa je z menoj kaj narobe?

Prosim za kakršen koli konstruktiven namig, kako izboljšati sedenje?

Lp, MrkiXi :yea1:

Bi ti priporočal, da vsake 2 uri razjahaš, pa tudi če nimaš ritobola. Tudi jaz vozim DL 650 in začutim rit po prvih dveh, treh urah vožnje. Verjetno zato, ker je rit pametnejša od glave in ve, da je potrebno popit malo vode in prezračit glavo. whistle.gif Drugače pa dnevne vožnje v rangu 500 do 700 km niso problem.

Aja pa še to, DL 1000 ima baje mehkejši sedež.

Popravljeno . Popravil borist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ritobol je močno odvisen tudi od oblačil, ki jih nosiš! Uporabljam več različnih moto hlač in najbolje se na dolgih turah obnesejo hlače, ki so sicer sešite iz kordure, na riti in notranja stran hlačnic pa je usnje. Edina pomanjkljivost je, da so zelo vroče v poletni pripeki.

Tudi podoblačila, predvsem spodjice z močnimi elastikami okoli stegn pripomorejo k boleči riti. Skratka čim manj šivov in robov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo štromčki,

imam vprašanje, na željo moje zadnjice. Z novo 650 DL-ko imam prevoženih 3500km, v povprečju dnevne fure dolge od 200-300km. Po 300km me med nogami boli, kot bi konja jahal cel dan! :kva2: Bral sem vaše komentarje, pa ste večinoma vsi zadovolni z sedenjem in sedežem (nekateri tudi po 800km???). Jaz moram po 300km nujno vsakih nadaljnih 100km razjahat in odpočit ritnice. Moja sodrajverica nima tako izrazitih problemov, dobro pa tudi ni. V TC-ju so mi djali, da se da predelat sedež z silikonom, potem je pa mnogo bolje (je pa noro drago, cca 300€). Ima kdo tak sedež s silikonom in ali je res, potem mnogo bolje?

V bistvu mi ni jasno, kakšen potovalni motor je to, če me že po 300km boli rit ali pa je z menoj kaj narobe?

Prosim za kakršen koli konstruktiven namig, kako izboljšati sedenje?

Lp, MrkiXi :yea1:

Mali strom je znan po tem, da ima zelo slab sedez. Zelo malo je tistih, ki jim original sedez ne dela problemov. Sedez od velikega stroma je nekoliko boljsi, in je odstotek ljudi, ki imajo tezave z njim sorazmirno manjsi. Alternativa je suzukijev gel sedez, kot so ti povedali v TCju, ali pa kateri od aftermarket ponudbe (Sargent, Corbin, Bagster...), ki pa so se drazji.

Jaz sem dal moj sedez predelat sedlarju in je mnogo boljse od originala, res pa, da tudi ni bilo najceneje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem imel težave z bolečo ritjo. Predvsem me je mučila trtica. Po nekaj urnem sedenju sem se kar s težavo usedel na motor. Pa se je zadeva po skoraj celi sezoni zelo unesla. Tako težav sedaj ni več.:notworthy: Sem pa tudi sam na višku bolečin razmišljal o predelavi sedeža. Eno varianto je imel Sarinjo z cro foruma. Na Kozini pri Ready to race, pa so mi tudi povedali, da lahko uredijo zadevo. Cene ne vem. Sedaj pa mi to sploh ni problem.:yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa še to, DL 1000 ima baje mehkejši sedež.

Mali strom je znan po tem, da ima zelo slab sedez. Zelo malo je tistih, ki jim original sedez ne dela problemov. Sedez od velikega stroma je nekoliko boljsi, in je odstotek ljudi, ki imajo tezave z njim sorazmirno manjsi.

ce sta morda sedeza 650 in 1000 identicna glede dimenzij in sistemov zapiranja, bi morda lahko na kaksnem odpadu dobil sedez od 1000, ce ima res drugacno oblazinjenje?

nisem vedel in si nisem niti mislil, da bi bila sedeza razlicne trdote...

verjetno zato, ker so 600 ccm motorji namenjeni mladim motoristom, ko imajo se cvrste misice in telo :)

1000 ccm motorji so namenjeni izkusenim motoristom ali drugace povedano starejsim prekaljenim mackom in potrebujejo vec razvajanja zadnje plati :) :) :)

malo sale, da se ne bo kdo slinil od jeze zraven :) :) :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce sta morda sedeza 650 in 1000 identicna glede dimenzij in sistemov zapiranja, bi morda lahko na kaksnem odpadu dobil sedez od 1000, ce ima res drugacno oblazinjenje?

nisem vedel in si nisem niti mislil, da bi bila sedeza razlicne trdote...

Kolega, ki je na DL 1000 komaj dosegel do tal, je zamenjal sedež z nekom iz DL 650, ker je na 650 sedež tanjši. Je rekel, da je tudi manj udoben.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

morda si prej vozil maxi skuterja in si hodil samo na kavice max 50 km v eno smer, pa 50 km nazaj....

potrebujes moto kondicijo s katero se odpravi veliko - tudi ritobol po 300km, kar je za v stroma malo, se posebej malega ko tankas na 400 -500 km z eko voznjo.

sva iz mb in sva prve dni oz kar prvo sezono obvezno pocivati na crpalki v vranskem, ce sva sla proti gorenjski, ljubljani, primorski,ipd.

naslednjo sezono sva sla v bih za 3 dni , prevozila cca 1400 km ce se prav spomnim in od takrat naprej se lahko voziva in voziva in niti pomisliva ne na pocivanju v vranskem.

kot ti je predhodnik svetoval...

naredi prvo cca 10000km v eni sezoni, pa bos videl...

letos jih lahko naredis se vsaj 5000 km - kje je konec novembra ko se v stromi pospravijo???

Res je, da sem imel maxisesalca (Kymco Xciting 500i) in z njim sem v 3 mesecih naredil 9000K in to po hribčkih in dolincah, pa zelo malo pa avtocesti, sej ni fora tišat gas do konca in se zibat v turbolenci vetra, zato sem tudi zamenjal motor. Z štromom sem v 1 mesecu naredil 3,5K po različnih cestah in ne avtocesti. Nazadnje sem prevozil 600km (2dni) po gori doli posoških hribih (od Kobarida do Gorice po slemenu), Italiji, Avstriji in to sigurno ni enako kot 600km po avtocesti. Glede na dosedanje fure, pa bom z lahkoto dodal še kakšnih 10000K letos, pa bom videl če se zadnjica utrdi kot na dirkalnem kolesu, če je to že kdo sprobal ve o čem govorim. Mislim, da ni fora o tem, da utrdiš ritnice ampak pač sedež v originalu ni udoben za daljše vožnje. Če ima še kdo kakšno idejo, prosim dobrodošel.

Lp, Mrki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo štromčki,

imam vprašanje, na željo moje zadnjice. Z novo 650 DL-ko imam prevoženih 3500km, v povprečju dnevne fure dolge od 200-300km. Po 300km me med nogami boli, kot bi konja jahal cel dan! :kva2: Bral sem vaše komentarje, pa ste večinoma vsi zadovolni z sedenjem in sedežem (nekateri tudi po 800km???). Jaz moram po 300km nujno vsakih nadaljnih 100km razjahat in odpočit ritnice. Moja sodrajverica nima tako izrazitih problemov, dobro pa tudi ni. V TC-ju so mi djali, da se da predelat sedež z silikonom, potem je pa mnogo bolje (je pa noro drago, cca 300€). Ima kdo tak sedež s silikonom in ali je res, potem mnogo bolje?

V bistvu mi ni jasno, kakšen potovalni motor je to, če me že po 300km boli rit ali pa je z menoj kaj narobe?

Prosim za kakršen koli konstruktiven namig, kako izboljšati sedenje?

Lp, MrkiXi :yea1:

Mogoče bi probal tako, da zamenjaš s svojo polovico in se prestaviš na zadnji sedež, hecam se.

Vidim, da imaš kilometre za sabo, bolje rečeno ure na motorju. Jaz sem se hitro navadil pa sem tudi prešaltav iz maxija. Res, sedež pa ni tako udoben, se pa navadiš. Pozicija na maxiju je druga, zato se boš te počasi verjetno navadil ali pa zamenjal sedež ali pa motor.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjma da z kilometražo utrdiš tudi RIT ,iz lastnih izkušenj na v-stromu mam za sabo prevoženih 110,000 km ,ampak je pomembno katere hlače imam oblečene ,kot je rekel RAZA .

Imam zimska in letna oblačila v zimskih ni nobenega ritobola ker so kvalitetna edino temperatura ne sme presegati 24 stopinj ,letna pa so tenka in man oblazinjena tam pa peče rit po 300 km .

Popravljeno . Popravil glažar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi probal tako, da zamenjaš s svojo polovico in se prestaviš na zadnji sedež, hecam se.

Vidim, da imaš kilometre za sabo, bolje rečeno ure na motorju. Jaz sem se hitro navadil pa sem tudi prešaltav iz maxija. Res, sedež pa ni tako udoben, se pa navadiš. Pozicija na maxiju je druga, zato se boš te počasi verjetno navadil ali pa zamenjal sedež ali pa motor.

Scarabeo

Kar se tiče zamenjave z sodrajverico je bolje, da obrnem sedež, kot pa, da se vsedem zadaj, saj nima izpita za motor. Sicer je pa talent za vožnjo, ampak vseeno... :whistle:

Motorja ne menjam, ker je cool, sedež pa bo treba poštimat, ker ne mislim čakat kdo bo prej popustil, po 100000K.

Hvala vseeno zapredlog!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjma da z kilometražo utrdiš tudi RIT ,iz lastnih izkušenj na v-stromu mam za sabo prevoženih 110,000 km ,ampak je pomembno katere hlače imam oblečene ,kot je rekel RAZA .

Imam zimska in letna oblačila v zimskih ni nobenega ritobola ker so kvalitetna edino temperatura ne sme presegati 24 stopinj ,letna pa so tenka in man oblazinjena tam pa peče rit po 300 km .

Vidim, da imaš 1000-ko, pa je tudi tvoj sedež že v osnovi boljši, kot pravijo ostali štromarji. Sem mislil, da kupiš potovalni enduro, se vsedeš, odpelješ in ni problema naredit vsaj 500K brez ritnih bolečin. Zanimivo, da tega nisem zasledil v nobenem testu,

pa sem jih kar nekaj pogledal! :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem mislil, da kupiš potovalni enduro, se vsedeš, odpelješ in ni problema naredit vsaj 500K brez ritnih bolečin. Zanimivo, da tega nisem zasledil v nobenem testu,

pa sem jih kar nekaj pogledal! :angry:

Vstrom ima zelo dober sedež oz do sedaj se jih ni prav veliko pritoževalo nad njim, je pa res, da nismo vse za vse. Se strinjam z ostalimi ki menijo da rabiš kilometrino oz t.i "kondicijo"

1000 - ka ima malenkost širši sedež kot 650. Mogoče najdeš nekoga ki zamenjal s teboj. Tisti ki so po višini nižji in vozijo litrco z veseljem menjajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred 14 dnevi sem postal stromar. Kupil sem 1000-ko. Vožnja in lega se mi zdita super. Motor okreten in živahen. V glavnem sem zadovoljen z nakupom. Imam pa en manjši ali večji problem :? Po daljši vožnji mi motor ugasne. Prižgem in spet ugasne. To dela pod prostim tekom, med vožnjo dela normalno. Če ga pa ugasnem s ključem in ključ potegnem iz ključavnice pa na novo vžgem dela naprej normalno. Ima kdo podoben problem? Drugače je pa naredil brez testne vožnje 3500 km-jev po Romuniji brez problemov :D (razen tega da mi je zadnji dan ugašal - predvsem na mejnih prehodih in cestninah kjer se deloma stoji v vrsti)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

borist?

upam, da boš že lahko podal kaksne info ako si zadovoljen ali pa tudi ne, saj grem v radlje po trail attack v ponedeljek :)

preveri info, ki jih pisejo: "made in...." prednja - zadnja guma

Eto, trail attack je montiran in narejenih prvih 160 km. Nič ne trese, moped gre kot po tirnicah, proti prejšnjim gumam (original Bridgestone) odlično požira nagrbančeno cesto... Kot bi imel drug motor. Sem vprašal Širnika glede reklamacij in pravi, da proda ogromno tega modela in je do sedaj ena oseba reklamirala prednjo gumo, ker je tresla. Pravi, da je to možno, če je bila npr. stisnjena pri prevozu ali skladiščenju. Je pa res prednja korejska, zadnja pa nemška.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa res prednja korejska, zadnja pa nemška.

odvisno za kaksno zadevo gre..... sem lokal patriot.

jebela cesta nemcem, da ne morejo delati še prednjih gum na svojem tržišču in zaposliti domačo delovno silo.

nemci imajo zagotovo visje standarde kot korejci.

isto pri metzelerju.... eni kompleti baje prihajajo iz brazilije, drugi iz nemcije.

preprican sem da imajo drzave kot so anglija, francija, nemcija, skandinavske drzave, ... visje in bolj stroge kriterije kot korejci, peru, cile, brazilijam, itd.

jebemu mast...da vsi gledajo samo skozi računico, da imajo čim večji profit ;(

za avto kot je matiz ali felicia ali..... mi je gladko vseeno ce je savina guma made in poland,

ampak za motor nad 250 ccm, pa mi ni vseeno kje delajo gume.

ok, bom se nehal repenčiti....

bom pa vseeno ju3 sel kupiti trailattack :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred 14 dnevi sem postal stromar. Kupil sem 1000-ko. Vožnja in lega se mi zdita super. Motor okreten in živahen. V glavnem sem zadovoljen z nakupom. Imam pa en manjši ali večji problem :? Po daljši vožnji mi motor ugasne. Prižgem in spet ugasne. To dela pod prostim tekom, med vožnjo dela normalno. Če ga pa ugasnem s ključem in ključ potegnem iz ključavnice pa na novo vžgem dela naprej normalno. Ima kdo podoben problem? Drugače je pa naredil brez testne vožnje 3500 km-jev po Romuniji brez problemov :D (razen tega da mi je zadnji dan ugašal - predvsem na mejnih prehodih in cestninah kjer se deloma stoji v vrsti)

Tudi meni je motor večkrat ugasnil ko sem ga dolgo časa vozil po avtoceti nato pa zapeljal na bencinsko in podobno (ko so padli obrati). Ampak za svoj motor imam občutek, da je cel razštelan in da potrebuje pomoč g. Bruma. Bi pa v tvojem primeru vseeno svetoval, da se malo poigraš z nastavitvami prostega teka - "štangasa". To je tak vijaček na levi strani motorja...potrebuješ le navaden "šraufnciger"....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred 14 dnevi sem postal stromar. Kupil sem 1000-ko. Vožnja in lega se mi zdita super. Motor okreten in živahen. V glavnem sem zadovoljen z nakupom. Imam pa en manjši ali večji problem :? Po daljši vožnji mi motor ugasne. Prižgem in spet ugasne. To dela pod prostim tekom, med vožnjo dela normalno. Če ga pa ugasnem s ključem in ključ potegnem iz ključavnice pa na novo vžgem dela naprej normalno. Ima kdo podoben problem? Drugače je pa naredil brez testne vožnje 3500 km-jev po Romuniji brez problemov :D (razen tega da mi je zadnji dan ugašal - predvsem na mejnih prehodih in cestninah kjer se deloma stoji v vrsti)

Tako kot ti je rekel Theone, če je motor po kilometrih nared za veliki servis ga je fajn zapeljat Brumu in dobil boš lepo uglašeno mašino nazaj. Pri tisočkah se zaradi nastavitev vbrizga lahko dogaja, da se ugašajo ali da se pojavi pokanje iz izpuha.

Meni je majhen strom začel ugašat vendar je bilo tisto po 25.000 km zaradi zapacanih injektorjev. Veliki servis pri Brumu in dobil sem nazaj motor bolj poštiman kot je bil, ko sem ga dobil iz trgovine. Dosti bolj.

Velikega stroma smo nekaj malo nastavljali in še ni popolnoma poštiman, tako, da se včasih tudi meni ugasne po avtocestnem transferju, ni pa tako drastično kot pri tebi, saj ga lahko takoj in brez težav ponovno zaženem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot ti je rekel Theone, če je motor po kilometrih nared za veliki servis ga je fajn zapeljat Brumu in dobil boš lepo uglašeno mašino nazaj. Pri tisočkah se zaradi nastavitev vbrizga lahko dogaja, da se ugašajo ali da se pojavi pokanje iz izpuha.

Meni je majhen strom začel ugašat vendar je bilo tisto po 25.000 km zaradi zapacanih injektorjev. Veliki servis pri Brumu in dobil sem nazaj motor bolj poštiman kot je bil, ko sem ga dobil iz trgovine. Dosti bolj.

Velikega stroma smo nekaj malo nastavljali in še ni popolnoma poštiman, tako, da se včasih tudi meni ugasne po avtocestnem transferju, ni pa tako drastično kot pri tebi, saj ga lahko takoj in brez težav ponovno zaženem.

Hvala za pojasnilo. Kje pa je to "pri Brumu" da vem kam se lahko obrnem. Še nisem imel Suzukija tako da sem v teh vodah bolj nov. Ali pa če to mogoče spada pod garancijo rabljenega motorja, bi moral to popraviti prodajalec ali ne???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brum ti je najboljši mehanik za Vstrome daleč naokoli. Tisto kar ne znajo na servisu popraviti pošljejo njemu. +385989746580 Sisačka 78 10417 Buševec .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!