Strominator Objavljeno Avgust 23, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2010 po kolebanju pri vulkanizerju med Dunlop Trailmax TR91 vs ContiTrailAttack, sem se za slednje odlocil, ker so TR91 imeli samo zadnjo gumo mojih dimenzij, prednje pa naj bi dobili do konca avgusta. naslednje leto bom pa TR91 preiskusil, morda conti trail attack je tako namescen prej sem imel sfurano in obrabljeno tourance exp ter sem imel tezave ze v prvem ovinku po odhodu od vulkanizerja v blagem densnem ovinku zaviral in namesto da bi motor zravnalo, mi ga je nagnilo ??? guma se kar sama nagiba v ovinke, in morem tako cel motor drzati pokonci, da se ne nagne prevec in da mi ne zapira ovinka - nisem ravno navajen oz sem ze pozabil kako je bilo z exp, ko je bila nova. se naravnost se je bilo danes tezko peljat... tovarniski film sem sel scistiti preko golice iz lava - se mi zdi da je guma mehkejsa od exp in je veliko bolj prilepljena v ovinkih? predviden tlak 2,3 in 2,5 bar za solo oz 2,5 in 2,8 bara za dve osebi polno natovorjen - besede vulkanizerja. uradna stran "fitment guide" govori o 2,5 in 2,8 bar - vendar brez podatka o natovorjenosti motocikla. lp
Electric Objavljeno Avgust 24, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2010 Zdaj bo pa treba na koleno polagat ovinke Me veseli da si uspel po gumo, edino vseeno probaj voziti motor z nagibom telesa, ti ne bo tako močno padal v ovinek kot pa če samo moped premetavaš.
borist Objavljeno Avgust 24, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2010 Se pridružujem izkušnjam Glažarja. Do 6000km enkratna guma, potem pa sem izgubil zaupanje vanjo in jo kljub obilici profila zamenjal pri 9000km. Do sedaj sem wozil: - tovarniške Bridg Trial Wing (bi jih bilo potrebno zakonsko prepovedat) - Bridg Batle Wing 501/502 (asfalt zelo dobra, makadam katastrofa, mokro tako tako, močno zaviranje prva guma nekaj melje levo desno, zvozil 12000km) - Metz Tourance EXP (asfalt odlična, makadam odlična, dež dobra, močno zaviranje odlična, v ovinek pade kar sama-guma, ki te napeljuje na agresivno vožnjo, roke mravljinčne ker je prva guma izredno ojačana, po 6000km izgubila večino dobrih lastnosti) - sedaj vgradil Mich Annake II (po 500 km lahko napišem da je OK, pogrešam pa vstope v ovinek, ki jih je omogočala Tourance - no je pa žena zadovoljna, ker je nekoliko bolj umirjena guma) In še vprašanje. A je kdo na Stromu balanco zamenjal in s katero ter kako? Prednosti, slabosti, širina, višina, .... Lp Igor Zdaj razumem zakaj bi morali prepovedal Trial Wing, sem jih zamenjal s Conti Trial Attack. Tudi ta kar pade v ovinek pa še hudo udobna je proti originalu.
damjan77 Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Centralno stojalo za 1000-ko. Kdo ve kje bi se ugodno dobil?
Fritz Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Centralno stojalo za 1000-ko. Kdo ve kje bi se ugodno dobil? Povprašaj tukaj in vprašaj za kak popust..dvomim pa, da boš prišel nižje od 110-120€. Stojala so od SW-Motech.
san Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 (popravljeno) Ali je že kdo mogoče gledal stroma 650 pri R-moto, prosil bi vas za vaše mnenje. Ali je cena primerna (3900€), glede da je motor iz uvoza, letnik 2006 in >piše< da ima prevoženih 18000km. Hvala za vaše mnenje. Popravljeno Avgust 25, 2010. Popravil san
Fritz Objavljeno Avgust 25, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2010 Ali je že kdo mogoče gledal stroma 650 pri R-moto, prosil bi vas za vaše mnenje. Ali je cena primerna (3900€), glede da je motor iz uvoza, letnik 2006 in >piše< da ima prevoženih 18000km. Hvala za vaše mnenje. Kakšen link, slika, karkoli? Če je motor lepo ohranjen in mašina redno vzdrževana, če ima kako malenkost dodatne opreme in so to realni kilometri, potem je to kar dobra cena. Na moto.it se DL650, letnik 2006 oglašujejo okvirno med 3500 in 4500€, pač glede na opremo in kilometre.
san Objavljeno Avgust 26, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2010 Kakšen link, slika, karkoli? Če je motor lepo ohranjen in mašina redno vzdrževana, če ima kako malenkost dodatne opreme in so to realni kilometri, potem je to kar dobra cena. Na moto.it se DL650, letnik 2006 oglašujejo okvirno med 3500 in 4500€, pač glede na opremo in kilometre. prilagam sliki:
Fritz Objavljeno Avgust 26, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2010 Motorin na sliki lepo izgleda. Ima ščitnike rok in nosilce za stranska kovčka plus ploščo za top-case (cca. 150€ opreme). Če ni bil zaleten in je mašina v dobrem stanju je to dober motorin za dobro ceno. Verjetno dajo neko minimalno garancijo..v tem času ali pa pred nakupom, če se lahko tako dogovoriš s prodajalcem, ga pelješ enemu mojstru, da ga fajn pregleda in boš vedel bolj na čem si. Upam, da ti bo vse dobro ratalo in da boš zadovoljen z 'novim' motorjem
70robert Objavljeno Avgust 26, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2010 prilagam sliki: Sem ga videl v živo, bolj na hitro, po tanku je popraskan
belokranjec Objavljeno Avgust 28, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2010 Pozdravljeni! Sem nov na forumu in od tega tedna tudi nov lastnik V-STROM 1000, letnik 2004. Zanima me, če ima kdo navodila za uporabo tega motorja? Hvala! LP
horn3t Objavljeno Avgust 28, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2010 Čestitke za nakup in veliko srečno prevoženih kilometrov želim, ter seveda izrekam dobrodošlico v družini Štromarjev. Kar se tiče vprašanja, če lahko citiram Fritza nekaj strani nazaj, priporočam tole stran: http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp Pa tule se da tudi kdaj kako reči o kakem srečanju ipd. Lep večer še naprej. LP
Strominator Objavljeno September 2, 2010 Opozori Objavljeno September 2, 2010 Suzuki V Strom na terenskem delu z gumami ContiTrailAttack in oznako O O = offroad trda in mehka podlaga mu lezita, ne samo asfalt... samo veje je treba paziti prefural sem pol pohorske transverzale: Rogla - Kope - Sl Gradec dotem 1
fanki Objavljeno September 2, 2010 Opozori Objavljeno September 2, 2010 Suzuki V Strom na terenskem delu z gumami ContiTrailAttack in oznako O O = offroad trda in mehka podlaga mu lezita, ne samo asfalt... samo veje je treba paziti prefural sem pol pohorske transverzale: Rogla - Kope - Sl Gradec ka maš to za en nosilec vetrobranskega stekla in kje si ga dobil?
Strominator Objavljeno September 3, 2010 Opozori Objavljeno September 3, 2010 (popravljeno) ka maš to za en nosilec vetrobranskega stekla in kje si ga dobil? Madstad nosilec vetrobrana imam - dobil ga nisem nikjer, sem pa ga kupil preko interneta. nastavitev mozna po visini in naklonu. po visini spreminjam glede na voznjo po AC ali izven asfaltnih povrsin. naklona se nisem spreminjal, ceprav lahko to naredis v eni potezi oboje. so pa lani ali morda letos... naredili se neko nadgradnjo temu nosilcu in se imenuje RoboBrackets. Popravljeno September 3, 2010. Popravil Strominator
fanki Objavljeno September 3, 2010 Opozori Objavljeno September 3, 2010 saj to me zanima kje si ga naročil
Electric Objavljeno September 3, 2010 Opozori Objavljeno September 3, 2010 Madstad nosilec vetrobrana imam - dobil ga nisem nikjer, sem pa ga kupil preko interneta. nastavitev mozna po visini in naklonu. po visini spreminjam glede na voznjo po AC ali izven asfaltnih povrsin. naklona se nisem spreminjal, ceprav lahko to naredis v eni potezi oboje. so pa lani ali morda letos... naredili se neko nadgradnjo temu nosilcu in se imenuje RoboBrackets. Boš moral malo posodit nosilec preko zime, ko bo maribor spet 14 dni zaprt brez sonca, da se naredi domača verzija tega :naughty:
Strominator Objavljeno September 4, 2010 Opozori Objavljeno September 4, 2010 (popravljeno) saj to me zanima kje si ga naročil v odgovoru sem ti poslal link do uradne spletne strani, kjer imas takoj tudi napisano "nakup". prej bi sam nasel kje, kot pa cakas 30 ur na odgovor na forumu - potrebno si je pac vzet nekaj minut casa in narediti nekaj klikov na uradni strani artikla ali pa v poljubnem spletnem brskalniku poiskati prodajalce v evropi. sam sem narocil iz grcije, ampak se ne spomnim vec katera spletna trgovina je bila. placal preko paypala ~ 90 € + poštnina (se mi zdi). mislim da sem prejel posiljko v roku 10 dni. cca 10 min dela. Popravljeno September 4, 2010. Popravil Strominator
fanki Objavljeno September 4, 2010 Opozori Objavljeno September 4, 2010 v odgovoru sem ti poslal link do uradne spletne strani, kjer imas takoj tudi napisano "nakup". prej bi sam nasel kje... cca 10 min dela. Zanimalo me je kje si ga TI naročil in ne kje ga lahko jaz. Moja napaka ker ti nisem na dolgo in na široko razložil da poznam zadevo in tudi vem kako naročiti in da mi nihče ne odgovarja na mail koliko bi bila poštnina v slovenijo in da sem predvideval da mi boš podrobno opisal svojo izkušnjo tako kot v drugih svojih postih Se opravičujem
Kuxo81 Objavljeno September 5, 2010 Opozori Objavljeno September 5, 2010 (popravljeno) ... motor ugasne iz nejasnega razloga ko sem spustil gas na bancinski po dalšem držanju motorja na obratih... tud na mojem stromu se to dogaja! Popravljeno September 5, 2010. Popravil Kuxo81
Fritz Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 ... motor ugasne iz nejasnega razloga ko sem spustil gas na bancinski po dalšem držanju motorja na obratih... tud na mojem stromu se to dogaja! Potrebno je narediti nastavitev map vbrizga in TPS senzorja - povezava
Strominator Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 ... motor ugasne iz nejasnega razloga ko sem spustil gas na bancinski po dalšem držanju motorja na obratih... tud na mojem stromu se to dogaja! Potrebno je narediti nastavitev map vbrizga in TPS senzorja - povezava kupi malega v stroma, pa ni nobenih tezav in upam, da bo tako tudi ostalo prevozenih imam skoraj 40.000 km v 2 letih, motor miruje samo 3 mesece (med 1.12. - 28.2.), redno servisiran, vzdrževan in še nisem nič imel težav. s sopotnico in opremo tehtamo skupaj cca 180 kg (sva pac bolj mala in sva zato na jezik bolj rasla:naughty:) saj vem eni ste mnenja, da motor more imeti vsaj 1000 ccm in temu primerno KM, drugi pa dejansko potrebujete 100 KM ko s sopotnico tehtate verjetno okrog 200 kg. še pridejo topli dnevi in se bomo lahko vozili suhi in horn3t 1 1
Fritz Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 kupi malega v stroma, pa ni nobenih tezav in upam, da bo tako tudi ostalo prevozenih imam skoraj 40.000 km v 2 letih, motor miruje samo 3 mesece (med 1.12. - 28.2.), redno servisiran, vzdrževan in še nisem nič imel težav. s sopotnico in opremo tehtamo skupaj cca 180 kg (sva pac bolj mala in sva zato na jezik bolj rasla:naughty:) saj vem eni ste mnenja, da motor more imeti vsaj 1000 ccm in temu primerno KM, drugi pa dejansko potrebujete 100 KM ko s sopotnico tehtate verjetno okrog 200 kg. še pridejo topli dnevi in se bomo lahko vozili Zafrkancija na temo onih z majhnimi in drugih z velikimi je v temi V-Strom Day, tukaj pa kolegu nisi lih pomagal s takšnim odgovorom. Oba motorja sta si različna prav toliko kot sta si podobna in ne boš verjel, vsak ima svoje dobre plati.
Strominator Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 malo sem se samo pošalil, fritz 2 uradna serviserja sta mi povedala, da je s sibkejsimi v splosnem manj tezav kot s 1000-kami. ni bilo misljeno kot zajebancija na temo kdo ima malega in kdo velikega.... res mi je vseeno kdo vozi kaksen motor, dokler se le izkaze kot moder, motorist. tast je maxiskuterist, pa me nic ne moti in greva ravno tako na kaksno furo skupaj.
cede Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 En lep pozdrav vsem štromarjem imam eno oprašanje menjal je zračni filter sedaj mi pa dela čuden zvok ko da vleče en fouš zrak najbol ko vozim60km pa 3tavžnt obratov glih tam vmes,če kdo ve v tem problemu to mi ni uredu mehanik prav da mora bit uredu on nič ne sliš seveda to se moraš vozit hvala za odgovor.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se