Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ste ze vsi pospravili motorje na zimovanje? :(

lepo je videti, da ta tema "ni aktivna", saj bi se lahko iz tega sklepalo, da imamo najboljse motorje :)

nic ne gre narobe, nic se ne kvari, itd :)

:yea1:

Ma te lepo prosim,kakšno zimovanje!V zadnjih dveh dneh 800km po Istri in Kočevskem!

Ta jesen je pa ja topla! :yes:

Objavljeno

:yea1: A v Kranj h Panigazu pa ne bi šel? :yes:

mogoče tudi! ne poznam serviserjev zato so dobrodošli nasveti glede kvalitete, cen,... itd.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Zanima me, če imate na V-stromih 650 centralna stojala in kako se obnesejo. Ali imate original SUZUKIJEVE?

Ali ima kdo povišano šipo in ali je to vredu?

Hvala za odgovore.

Lp,

XY

Objavljeno

Pozdravljeni!

Zanima me, če imate na V-stromih 650 centralna stojala in kako se obnesejo. Ali imate original SUZUKIJEVE?

Ali ima kdo povišano šipo in ali je to vredu?

Hvala za odgovore.

Lp,

XY

V-strom nima centralnega stojala .Originalni je drag je pa boljši kot sw-motech ker je nižji in če si težek velikokrat pri grbinah in neravnem cestišču udariš v centralca.

Pri šipcah imaš izbiro od MRA,ali givio ki je višja to pa je odvisno od tvoje velikosti

Objavljeno

Pozdravljeni!

Zanima me, če imate na V-stromih 650 centralna stojala in kako se obnesejo. Ali imate original SUZUKIJEVE?

Ali ima kdo povišano šipo in ali je to vredu?

Hvala za odgovore.

Lp,

XY

Imel SW-Motech dokler sem imel 650-ko, dobro mi je služilo.

Povišana šipa ne ustreza vsakomur (višina voznika turbulence okrog čelade).

Uporabi iskalnik desno zgoraj (besede: centralno, šipa, šipca, MRA) in našel boš marsikaj o čem smo debatirali na prejšnjih 100 straneh.

Objavljeno

jaz imam povišan vizir in MRA na njem in se mi zelo dobro obnese. Je pa odvisno koliko si visok. Jaz sem pri 190 cm. in mi paše.Če imaš možnost prej preiskusi kaj ti bolj odgovarja.

Imel SW-Motech dokler sem imel 650-ko, dobro mi je služilo.

Povišana šipa ne ustreza vsakomur (višina voznika turbulence okrog čelade).

Uporabi iskalnik desno zgoraj (besede: centralno, šipa, šipca, MRA) in našel boš marsikaj o čem smo debatirali na prejšnjih 100 straneh.

Objavljeno

Zanima me če ima kdo za posodit slovenska navodila za V Strom 650 . bi bil zelo hvaležen.

Objavljeno

Zanima me če ima kdo za posodit slovenska navodila za V Strom 650 . bi bil zelo hvaležen.

Naslednji teden, če ti odgovarja....

Objavljeno

super. samo povej kam pridem .

Objavljeno

Zanimam se za nakup V stroma 650 pa me zanima kako ste zadovoljni z njim in kako se obnese z dvema in tremi kufri a ima še dosti moči ali pa je že bolj švoh. Kakšna je nekje končna hitrost.

Objavljeno

Ima kdo izkušnje z izpuhom Leo vince na DL 650.Zvok bo sigurno boljši, kaj pa ostalo ?

Objavljeno

Ima kdo izkušnje z izpuhom Leo vince na DL 650.Zvok bo sigurno boljši, kaj pa ostalo ?

Ostalo bo isto, denarnica pa malo tanjša. :naughty: :naughty:

Scarabeo

Objavljeno

Zanimam se za nakup V stroma 650 pa me zanima kako ste zadovoljni z njim in kako se obnese z dvema in tremi kufri a ima še dosti moči ali pa je že bolj švoh. Kakšna je nekje končna hitrost.

zelo zadovoljen, mala poraba, dovolj moči pri voznji v dvoje in polno natovorjen (vse skupaj 180 kg - 2 osebi, 3 kovcki, sotor, 2 spalki, tank torba), mala poraba ( min 3.8, povpr 4.8 L), poceni redni servis (rang 120 €) na vsakih 6kkm,

ce oba s prtljago tehtata 250 kg, pa vama bo najverjetneje presibek gledano dolgorocno.

odlicen za terensko voznjo, za potovanja solo ali v dvoje, naziganje skozi ovinke do drsenja s stopalkama, voznjo po mestu kjer potrebujes agilnost....skratka vsestranski motocikel.

komplet pnevmatik z montažo mislim da stanejo rang od 150 € za karoo do 250 € scorpion trail, vecina stane 210-220 € (trailmax tr91, tourance, tourance exp, conti trail attack, anakee)

končna hitrost v homologaciji 185 km/h, kar je več od zakonsko dovoljenih 130 km/h.

Objavljeno

Zanimam se za nakup V stroma 650 pa me zanima kako ste zadovoljni z njim in kako se obnese z dvema in tremi kufri a ima še dosti moči ali pa je že bolj švoh. Kakšna je nekje končna hitrost.

Če štroma kupuješ zaradi hitrosti, potem boš z nakupom falil. Tudi če stisne 170, 180 kmh, je vožnja pri teh hitrosti neudobna (sem probal)...

lp

Objavljeno

hvala za dober odgovor Strominator. Iced me ne zanima toliko hitrost samo, če se pa kdaj mal bolj mudi se mi pa ne da ravno 130km/h vozit. Malo sem bil skeptičen glede moči, ker nima toliko konjev.

Objavljeno

hvala za dober odgovor Strominator. Iced me ne zanima toliko hitrost samo, če se pa kdaj mal bolj mudi se mi pa ne da ravno 130km/h vozit. Malo sem bil skeptičen glede moči, ker nima toliko konjev.

Ma ja. Res konjev ni preveč. So pa Stromovi kar divji.:naughty: In pa na razpolago tudi iz nizkih vrtljajev.:yea1:Se da kar lepo peljati :yea2:

Objavljeno

Ma ja. Res konjev ni preveč. So pa Stromovi kar divji.:naughty: In pa na razpolago tudi iz nizkih vrtljajev.:yea1:Se da kar lepo peljati :yea2:

[/quote

itak :grim

Objavljeno

Zanimam se za nakup V stroma 650 pa me zanima kako ste zadovoljni z njim in kako se obnese z dvema in tremi kufri a ima še dosti moči ali pa je že bolj švoh. Kakšna je nekje končna hitrost.

Ni problema, gre preko vseh predpisov tudi polno naložen. je pa res, če boš veliko okrog vandral, da boš slej ko prej razmišljal o čem močnejšem.

Scarabeo

Objavljeno

...odlicen za terensko voznjo...

Dober za makadam in kakšno gozdno pot, za resno terensko vožnjo pa je pretežek in temu tudi ni namenjen.

Objavljeno (popravljeno)

hvala za dober odgovor Strominator.

prosim, oks :)

Dober za makadam in kakšno gozdno pot, za resno terensko vožnjo pa je pretežek in temu tudi ni namenjen.

tako je, pa se prenizek je...

Popravljeno . Popravil Strominator
Objavljeno

alo...evo svratio sam samo da vas vidim malo :D

Fritz kad si u prolazu svrati malo do mene da vidiš šta se kuha u mojoj garaži :OK:

pozz

Objavljeno

vse je odvisen kako ti deluje glava in seveda od voznika, ta motor je vsestranski in tud za težji teren, sam taprave gume in gasa (KAROO).

Je pa potrebno par predelav narest na motorju... da ni kaj preveč škode ob morebitnem padcu zdrsu... balanca, ročke in zaščite rok, rollbar, zaščita motorja...

p.s. stvari se kupuje da ti služijo užitkom..in ne da se ti stvari "smilijo" in ne da postaneš "suženj" stvarem...

Objavljeno

vse je odvisen kako ti deluje glava in seveda od voznika, ta motor je vsestranski in tud za težji teren, sam taprave gume in gasa (KAROO).

Je pa potrebno par predelav narest na motorju... da ni kaj preveč škode ob morebitnem padcu zdrsu... balanca, ročke in zaščite rok, rollbar, zaščita motorja...

p.s. stvari se kupuje da ti služijo užitkom..in ne da se ti stvari "smilijo" in ne da postaneš "suženj" stvarem...

Če je to letelo name, ne bi rekel, da sem suženj motorja. Se mi pa zdi izraz 'odličen za terensko vožnjo' neprimeren, saj se še v suzukiju niso upali poimenovati ta motor - enduro. Odličen za terensko vožnjo je npr. kak KTM 450 ali kaj podobnega, s kakšnimi 80kg manj.

Drugače se pa da vse narediti, tudi mašino od Yamahe R1 v predelan kros geštel zmontirat in navijat po njivi vendar je smiselnost in ekonomičnost takšnega početja precej vprašljiva.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!