Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Če je to letelo name, ne bi rekel, da sem suženj motorja. Se mi pa zdi izraz 'odličen za terensko vožnjo' neprimeren, saj se še v suzukiju niso upali poimenovati ta motor - enduro. Odličen za terensko vožnjo je npr. kak KTM 450 ali kaj podobnega, s kakšnimi 80kg manj.

Drugače se pa da vse narediti, tudi mašino od Yamahe R1 v predelan kros geštel zmontirat in navijat po njivi vendar je smiselnost in ekonomičnost takšnega početja precej vprašljiva.

govorim nasplošno glede "zasužnjevanja" ker opažam da veliko uporabnikov motociklov se jim motor smili in so zasužnjeni ;), Velikokrat sem bil deležen te pripombe na moj račun češ ali ni škoda motorja itd.... Uglavnem hočem povedat da razmerje med ceno in kaj dobiš za ta moto ( Vstrom) dobiš največ. Sam rad potujem in raziskujem in mi trenutno ta motor omogoča, vozim gume KAROO naredim malo manj prevoženih Km sam mi omogočajo dodatne užike izven "urejenih" poti.

Glede predelave se negre v take extreme, pač res pa je da V strom nima tako dobrih komponent kot uporabljajo pri KTM-u ampak je s tem tudi cena občutna nižja.

Pač nimam pa toliko kapitala da bi si lahko privošču več motorjev in sem izbral tak motor ki mi lahko ponudi "najboljši" kompromis (da se razumemo za ceno enega ktm-bmw, dobim 2 vstroma) :)

marsikdo pa ima motor ki ga praktično ne izkoristi...

pa brez zamere, lep dan še naprej

Objavljeno (popravljeno)

Nobene zamere, saj imaš popolnoma prav v tem, da je strom zelo vsestranski motorin in ogromno motorja za ta denar.

Predelav pa je kar nekaj, sam 200kg je še vedno 200kg, pa če se po trepalnicah mečemo ;)

post-1019-0-63951300-1292796916_thumb.jpg

Če je še nisi opazil, ti zelo priporočam tole stran. Pa upam, da se vidimo kod na poti :)

Popravljeno . Popravil Fritz
Objavljeno

Lepo dokumentiran oz. nazorno prikazan postopek kontrole nastavitve ventilov pri večjem servisu, na 24.000km, za DL650 - povezava.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes sem na krajsi voznji opazil, da je pokoro dokoncno odpovedala givijeva zascita motorja (motor nikoli ni bil na tleh, torej ni pravega razloga). Ze lansko sezono sem jo svasal ko je na desni strani pocila okoli vijaka. No danes neprijetno presenecenje, na levi strani pocila na tovarniskem varu po celotnem obsegu. grrrr

Zdaj se moram odlocit a spet cevna zascita ali sliderji...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

:headbang:

Danes sem na krajsi voznji opazil, da je pokoro dokoncno odpovedala givijeva zascita motorja (motor nikoli ni bil na tleh, torej ni pravega razloga). Ze lansko sezono sem jo svasal ko je na desni strani pocila okoli vijaka. No danes neprijetno presenecenje, na levi strani pocila na tovarniskem varu po celotnem obsegu. grrrr

Zdaj se moram odlocit a spet cevna zascita ali sliderji...

Me samo zinma ali si imel "novejše" Givijeve - roollllbare ..ali starejše - starejši so imeli tovarniško napako - ker so bili togo vpeti na šasijo - kasneje so to popravili in dali vrtljivi del pri samem vijaku oz. okoli vijaka????

Objavljeno

Danes sem na krajsi voznji opazil, da je pokoro dokoncno odpovedala givijeva zascita motorja (motor nikoli ni bil na tleh, torej ni pravega razloga). Ze lansko sezono sem jo svasal ko je na desni strani pocila okoli vijaka. No danes neprijetno presenecenje, na levi strani pocila na tovarniskem varu po celotnem obsegu. grrrr

Zdaj se moram odlocit a spet cevna zascita ali sliderji...

Tudi originalne suzuki (sw-motech) zaščite pokajo. Vibracije, utrujenost materiala, vari kot slaba točka itn. Počila mi je tako Givi zaščita na 650-ki kot SW Motech na 1000-ki. Pri servisu naročiš, da zadevo dol poberejo in dajo kakšnemu mojstru zavarit in poštrihat. Lahko pa, seveda, to tudi sam narediš (pazi na navoje).

Cevno zaščito imam raje, ker lahko na njo naslonim nogo, na daljših turah pa tudi zdi se mi, da pokrije večjo površino. Pri dosedanjih padcih na mestu je do stika s tlemi skoraj vedno prišlo na cevni zaščiti, utežeh na balanci in top case-u. Le enkrat je šla tudi plastična zaščita roke in ročica sklopke, ko mi je motor padel na zelo neravnem terenu.

Objavljeno

:headbang:

Me samo zinma ali si imel "novejše" Givijeve - roollllbare ..ali starejše - starejši so imeli tovarniško napako - ker so bili togo vpeti na šasijo - kasneje so to popravili in dali vrtljivi del pri samem vijaku oz. okoli vijaka????

Bila je se stara. Bomo videli, kako se bo obnesla nova.

Objavljeno

POzdravljeni! Pomlad bo kmalu tu zato bo treba Stromcka spraviti v red... Prosim, če mi lahko kdo posreduje mail od g. (The) Bruma.

Hvala!

Objavljeno

POzdravljeni! Pomlad bo kmalu tu zato bo treba Stromcka spraviti v red... Prosim, če mi lahko kdo posreduje mail od g. (The) Bruma.

Hvala!

Posredovano na PM.

Objavljeno

Pri 45 000 km imam občutek, da se je zadek pri 650tki posedel. Ima kdo kaj izkušenj koliko naj bi zdržal zadnji amortizer?

Lp

Objavljeno

Pri 45 000 km imam občutek, da se je zadek pri 650tki posedel. Ima kdo kaj izkušenj koliko naj bi zdržal zadnji amortizer?

Lp

nisem majster...

poskusis pa lahko z dlanjo povecati prednapetost vzmet (crni gumb na desni strani motorja) ali / in z izvijacem nastavi odbojno blazilno silo - imas oznaceno S in H (soft, hard),

sam sem poskusil 1x eno 1x drugo, pa se mi je zdi, da je bila manjsa razlika - morda se mi je samo zdelo.

ti pa bodo morda drugi se kaj svetovali - morda nenazadnje tudi zamenjavo vzmeti za tršo.

prevozenih pa imam 40.000 km

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

Sem nov na forumu pa me zanima vzdržljivost agregata. Kopujem namreč rabljen motor pa me zanima koliko kilometrov vzdržijo mašine.

Objavljeno

Do 200.000km brez problemov ob pravilnem vdrževanju. Tak da ne glej samo na prevoženekm ampak, da je bil redno servisiran itd.

Moj ma 50kkm pa je razštelan čisto...po servis pri g. Berumu bo pa spet predel ko nov...

Objavljeno

Bila je se stara. Bomo videli, kako se bo obnesla nova.

Živjo,

jaz imam 650-ko letnik 2010 z novimi GIVI cevnimi zaščitami. Prevozil sem 7500 km in sem začel pri 4000 km opažati, da nekaj prihaja v resonanco. Mislim, da ko je bil motor čisto nov ni bilo slišati teh vibracij. :hmm: Nervira me resonančni zvok, ki prihaja največkrat pri odvzemanju plina. :kva2: Če z roko primem cevi preneha, pregledal sem vare in pričvrstitev na okvir, pa je vse O.K. Na servisu so rekli da je to normalno, saj prihaja od različnih vibracij motorja pri dodajanju in odvzemanju plina zaradi vibracij motorja. Ne vem ali naj bom zadovoljen z odgovorom, me pa hudo nervira, bojda pa tudi druge zaščite ropotajo?

Ali ima kdo zaščito, ki ne ropota :?

Lp,Mrki

post-27309-0-41902500-1297613683_thumb.jpg

Objavljeno

Živjo,

jaz imam 650-ko letnik 2010 z novimi GIVI cevnimi zaščitami. Prevozil sem 7500 km in sem začel pri 4000 km opažati, da nekaj prihaja v resonanco. Mislim, da ko je bil motor čisto nov ni bilo slišati teh vibracij. :hmm: Nervira me resonančni zvok, ki prihaja največkrat pri odvzemanju plina. :kva2: Če z roko primem cevi preneha, pregledal sem vare in pričvrstitev na okvir, pa je vse O.K. Na servisu so rekli da je to normalno, saj prihaja od različnih vibracij motorja pri dodajanju in odvzemanju plina zaradi vibracij motorja. Ne vem ali naj bom zadovoljen z odgovorom, me pa hudo nervira, bojda pa tudi druge zaščite ropotajo?

Ali ima kdo zaščito, ki ne ropota :?

Lp,Mrki

Meni ne ropota, je pa res, da ni od GIVI-ja ampak od suzukija.

Objavljeno

Živjo,

jaz imam 650-ko letnik 2010 z novimi GIVI cevnimi zaščitami. Prevozil sem 7500 km in sem začel pri 4000 km opažati, da nekaj prihaja v resonanco. Mislim, da ko je bil motor čisto nov ni bilo slišati teh vibracij. :hmm: Nervira me resonančni zvok, ki prihaja največkrat pri odvzemanju plina. :kva2: Če z roko primem cevi preneha, pregledal sem vare in pričvrstitev na okvir, pa je vse O.K. Na servisu so rekli da je to normalno, saj prihaja od različnih vibracij motorja pri dodajanju in odvzemanju plina zaradi vibracij motorja. Ne vem ali naj bom zadovoljen z odgovorom, me pa hudo nervira, bojda pa tudi druge zaščite ropotajo?

Ali ima kdo zaščito, ki ne ropota :?

Lp,Mrki

Imam enako opremo kot tvoj motor. Prevozil sem 30 tisoč pa nisem opazil dodatnih vibracij ali nenavaden zvok zaradi opreme. Sem pa opazil, da se je zvok motorja spremenil po par tisoč kilometrih - resonančni zvok. In tako je že dolgo. Letos menjam zračni filter pa bo morda drgač. Ta zvok se pojavlja v višjih vrtljajih in dinamični vožnji.

Ne sekiraj se dokler gre zadeva. Le redno ga servisiraj, pa ne bo večjih presenečenj.

Scarabeo

Objavljeno

Imam enako opremo kot tvoj motor. Prevozil sem 30 tisoč pa nisem opazil dodatnih vibracij ali nenavaden zvok zaradi opreme. Sem pa opazil, da se je zvok motorja spremenil po par tisoč kilometrih - resonančni zvok. In tako je že dolgo. Letos menjam zračni filter pa bo morda drgač. Ta zvok se pojavlja v višjih vrtljajih in dinamični vožnji.

Ne sekiraj se dokler gre zadeva. Le redno ga servisiraj, pa ne bo večjih presenečenj.

Scarabeo

me zanima kaj se naj bi spremenilo ko boš zamenjal zračni filter.

Objavljeno

me zanima kaj se naj bi spremenilo ko boš zamenjal zračni filter.

Razmerje zrak - bencin. Ali pa se je kaj v avspuhu spremenilo. Bomo videli, sicer se pa na zadeve ne spoznam kaj veliko - to so samo moja razmišljanja.

No mene ta resonančni zvok ne moti, ga že predolgo poslušam. :yes:

Scarabeo

Objavljeno

sam imam K§N filter zraka štiri leta se mi zdi in seveda je dotok zraka večji in boljši kot pri "original" filtru s tem pa se pojavi tudi drugačen zvok pri dodajanju plina.česa drugega pa nisem zaznal razen seveda še nekaj boljšega pospeška kot pri navadnem filtru in seveda boljša odzivnost pri dodajanju plina.

Objavljeno

Noben filter ti popolnoma NIČ neda, razen malo zvoka v ušesih tebi tako kot mimoidičim,če mi neverjameš izmeri Ps in navor na kolesu z originalnim in potem s tem tvojim filtrom in boš hitro ugotovil,da imam prav.

Kar se pa vibracij-resonance tiče jih ima vsaka mašina pri nekem določenem številu obratov.Dvovaljniki pa sploh neglede ali je mašina vrstna ali V-mašina zato imajo VSI dvovalniki takoimenovano izravnalno dodatno osovino po nemško auisgleihs-welle s to dodatno osovino, ki je povezana z glavno gredjo se dokaj ne pa povsem odpravijo nezaželjene vibracije.Pa nerečt moj motor tega nima vsak to ima samo moraš počasi pospeševati in začutiš to vibracijo takoj, ko se obrati malo povečajo pa se te vibracije več nečuti !!

Objavljeno

nisem omenjal nobenih sprememb glede navora in moči motorja.omenil sem odzivnost agregata ki je definitivno boljša z K§N filtrom kot z navadnim zračnim filtrom.

Objavljeno

nisem omenjal nobenih sprememb glede navora in moči motorja.omenil sem odzivnost agregata ki je definitivno boljša z K§N filtrom kot z navadnim zračnim filtrom.

hmm... tvoja izjava je protislovna... navor/moč = odzivnost agregata

Objavljeno

nič jasno, eden govori da se nič ne spremeni z menjavo filtra drugi spet da se nekaj spremeni kaj je sedaj točno???

Objavljeno

Spremeni se zvok, ki ti da občutek odzivnosti....moč in navor pa ostaneta enaka....

Objavljeno

se pravi , da so podatki proizvajalca K§N zavajujoči.namreč oni trdijo, da se z uporabo njihovih filtrov izboljša odzivnost in tudi naj bi se povečala moč-malenkostno ter poraba goriva naj bi se nekoliko zmanjšala.vrag si ga vedi zdaj?!:rolleyes:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!