Ice Objavljeno Februar 16, 2011 Opozori Objavljeno Februar 16, 2011 hmmm...... nimam stroma; bandit ima prevec predelan sesalni in izpusni trakt (stage III dyno, k&n 2x2 filter zraka in race izpuh), da bi lahko primerjal z serijskim, vendar....... poraba bencina po predelavi je ostala enaka kljub ca.20% povecani moci masine (oz. masina prosto diha). odzivnosti ne morem vec primerjati, ker se ze vec kot 100k km vozim s predelanim motorjem. naceloma je najvecja prednost "vecnih" (pralnih) zracnih filtrov, da jih ni potrebno vec menjati, temevc samo cistiti in oljiti. odvisno od tipa filtra lahko masina znatno pridobi na moci (KM in Nm). to pogojuje dolocene predelave, ki spet stanejo. pralni filtri za serijske airbox-e lahko pricarajo malenkostno vec moci, a to ni prvotna namembnost teh filtrov. vec je napisanega v temi o K&N.
Pepca Objavljeno Februar 24, 2011 Opozori Objavljeno Februar 24, 2011 Pred novo sezono moram kupiti zaščito za roke za štroma 650. Katere naj kupim,ali moram biti na kaj pozorna?Prosim za kakšno mnenje...
Fritz Objavljeno Februar 24, 2011 Opozori Objavljeno Februar 24, 2011 Pred novo sezono moram kupiti zaščito za roke za štroma 650. Katere naj kupim,ali moram biti na kaj pozorna?Prosim za kakšno mnenje... Originalni ščitniki za roke lepo pašejo gor in dobro zgledajo, niso pa poceni in če se ti eden zlomi boš v težavah, ker jih prodajajo samo v paru. Nekoč sta bila oba 60€, ker pa so cene delov in opreme za suzuki motorje šle precej gor, priporočam, da se pokličeš suzuki dealerja v bližini in ga povprašaš. Na razpolago imaš tudi precej aftermarket zaščit drugih proizvajalcev npr. Acerbis. Poglej tukaj, kjer imaš že predlog variante za Stroma. Pa če nisi lih vešča šravfanja raje daj nekomu, da ti to zmontira, ker notranji del uteži mimogrede porineš not v balanco. bobiboss 1
theone5 Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 Ima kdo slučajno pri roki informacije o dimenzijah akomulatorja in razporeditve "+", "-" za velikega Stroma, ker bi naročil akomulator pa nimam motorja pri roki, da bi sam izmeril. Mam eno zelo ugodno ponudbo...
Strominator Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 nekaj o vzmetenju in o koroziji ter zasciti pred njo od nasih sovascanov iz dezele KLV Strom
Strominator Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 (popravljeno) za svoj prvi motor sem izbral v stroma z abs. po mnogih prevozenih km, tudi izven asfalta.... sem spoznal, da abs tam ne koristi. je kaksna moznost, da bi na v stromu naredil stikalo preko katerega bi lahko vklopil ali izklopil ABS - kot na GS ali multistradi ali..? koliko bi priblizno stala nadgradnja....? kaj pa kaksen mehanski ali drug elektricni odklop v primeru lazje terenske voznje, ki dolgorocno ne bi cesa pokvarilo ali unicilo ob veckratnih vklopih in izklopih? bom glede tega povprasal se serviserja, ko se vrne iz usposabljanja elektrika, kabli, konektorji, ipd in jaz ne gremo z roko v roki, saj imam grenko izkusnjo za seboj - sicer ne na lastni kozi, je pa zato na lastni psihi. kaj vse bi bilo potrebno predelati in zamenjati, da bi zamenjal tovarniske felne za spicfelne? meni je vsec taksna predelava v stroma: Popravljeno Februar 26, 2011. Popravil Strominator
gody01 Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 za svoj prvi motor sem izbral v stroma z abs. po mnogih prevozenih km, tudi izven asfalta.... sem spoznal, da abs tam ne koristi. je kaksna moznost, da bi na v stromu naredil stikalo preko katerega bi lahko vklopil ali izklopil ABS - kot na GS ali multistradi ali..? koliko bi priblizno stala nadgradnja....? kaj pa kaksen mehanski ali drug elektricni odklop v primeru lazje terenske voznje, ki dolgorocno ne bi cesa pokvarilo ali unicilo ob veckratnih vklopih in izklopih? VStrom ABS Switching Adapter - NOW 20 cm longer. http://www.easternbeaver.com/Main/Bike_Specific/VStrom/body_vstrom.html#absadaptor
gustav666 Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 Pred novo sezono moram kupiti zaščito za roke za štroma 650. Katere naj kupim,ali moram biti na kaj pozorna?Prosim za kakšno mnenje... Suzuki Odar, cena kom ca 15 €, lahko kupiš posebej levega ali desnega (ni treba v paru). Če se nisi nikdar imel, rabiš še dodatne puše katere zmontiraš pred uteži. Vprašej pri Odar-ju. Mislim da bo strošek vse skupej max 40€. lp
Kolen Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 Suzuki Odar, cena kom ca 15 €, lahko kupiš posebej levega ali desnega (ni treba v paru). Če se nisi nikdar imel, rabiš še dodatne puše katere zmontiraš pred uteži. Vprašej pri Odar-ju. Mislim da bo strošek vse skupej max 40€. lp ne vem kakše misli da stanejo 15 € ker jih tudi jaz rabim in sem preveril pri Odar, stane par 70€ plus 15€ montaža :angry:
iced Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 (popravljeno) živ, na motomagazinovi strani je objavljen vpoklic za suzukije, tudi DL 2008 naprej. Preverite za kaj gre. lp Popravljeno Februar 28, 2011. Popravil iced
Fritz Objavljeno Februar 28, 2011 Opozori Objavljeno Februar 28, 2011 Suzuki Odar, cena kom ca 15 €, lahko kupiš posebej levega ali desnega (ni treba v paru). Če se nisi nikdar imel, rabiš še dodatne puše katere zmontiraš pred uteži. Vprašej pri Odar-ju. Mislim da bo strošek vse skupej max 40€. lp Ja, za 1000-ko so bile včasih 15€, sedaj so dražje a ne vem koliko. Za 650-ko so drugačne (zaradi odsotnosti hidravlične sklopke) in so bile pred časom 60€, sedaj pa, kot je napisal idelta, 70€.
Strominator Objavljeno Marec 5, 2011 Opozori Objavljeno Marec 5, 2011 predelava glede ABS kar sem vas spraseval pred dnevi in ce se koga zanima ....
Fritz Objavljeno Marec 5, 2011 Opozori Objavljeno Marec 5, 2011 predelava glede ABS kar sem vas spraseval pred dnevi in ce se koga zanima .... VStrom ABS Switching Adapter - NOW 20 cm longer. http://www.easternbe...html#absadaptor Se mi zdi, da si pred dnevi dobil tudi zelo dober odgovor, kjer človek dobi vse, kar potrebuje za samogradnjo tega preklopnika.
sekretar Objavljeno Marec 5, 2011 Opozori Objavljeno Marec 5, 2011 (popravljeno) Zdravo, zanima me, ali ima kdo kakšne izkušnje z gumami Bridgestone /mislim da so BW 502/. Do sedaj sem uporabljal Michelin Anakee 2, pa imam možnost dobiti Bridgestonke za pametno ceno in ne vem kaj naredit. Popravljeno Marec 5, 2011. Popravil sekretar
renegade Objavljeno Marec 6, 2011 Opozori Objavljeno Marec 6, 2011 Zdravo, zanima me, ali ima kdo kakšne izkušnje z gumami Bridgestone /mislim da so BW 502/. Do sedaj sem uporabljal Michelin Anakee 2, pa imam možnost dobiti Bridgestonke za pametno ceno in ne vem kaj naredit. Moje osebno mišlenje je bolj nagnjeno k Metzelerju Taurance exp sedaj jih uporabljam že kar nekaj let in sem zelo zadovoljen (pred tem sem poizkusil tudi Pirelli scorpion + Bridgestone Trial wing + Michelin anakee) - pokojni kolega Dady je tik pred svojo tragično nesrečo menjal gume z novimi Bridgestonkami ..nad to izbiro je bil zelo razočaran - motor je bil v ovinkih zelo nestabilen in slabo vodljiv ...... Seveda pa je tudi pomembno kako vožnjo boš izbral ; koliko makedama - koliko asvalta - koliko offroada ...
igor br Objavljeno Marec 7, 2011 Opozori Objavljeno Marec 7, 2011 Zdravo, zanima me, ali ima kdo kakšne izkušnje z gumami Bridgestone /mislim da so BW 502/. Do sedaj sem uporabljal Michelin Anakee 2, pa imam možnost dobiti Bridgestonke za pametno ceno in ne vem kaj naredit. Moje izkušnje: Bridgestone BW 501/502: - popolnoma cestna guma; na makadamu je zelo slaba, je občutljiva na pesek na cesti in zalivke - oprijem se mije zdel zelo dober; vseh 12000 km sem imel zaupanje v gume; je pa res, da sem imel pred njo Bridgestone TrailWing tovarniške in pravijo je vsak guma boljša - v dežju sicer ne divjam, vendar nikoli nisem imel težav v dežju - lahko rečem, da sem bil z gumo zadovoljen Metzeler Tourance EXP: - nasmešek na licu, guma gre sam v ovinek; na začetku to moti, ko se navadiš je težko brez tega občutka - glede makadama, peska na cesti in zalivk podobna kot Annake II - na suhem drži "ko nora", daje zelo visok občutek sigurnosti - vendar le do 7000 km, ko se slika popolnoma spremeni - zamenjam pri 8-9.000 km ker v gumo nisem več siguren in je vožnja brez užitka - v dežju zelo dobra - prva guma je zelo ojačana, kar omogoča zelo močna in kontrolirana zaviranja; posledično paprenaša kar nekaj vibracij na balanco in od začetka so mi mrtvele roke - skratka odlična guma, ki kar vleče v dinamično vožnjo, vendar glede na prevožene kilometre najdražja Annake II: - zelo dobre na makadamu, omogočajo varno in neutrujajočo vožnjo po dokaj grdem makadamu, manj občutljiva na pesek na cesti, zalivke skoraj ne čutiš - oprijem zelo dober; pravijo, da v dežju sploh - vendar jih še nisem uspel testirat - nekoliko ploska guma, ki ne pade sama v ovinek (npr kot Metzeler Tourance EXP) - pravijo, da narediš za cca 30% km več; imam jo prvič in naredil sem cca 4000 km, torej ne morem podat ocene - če povem po pravici se mi ponoči sanja po metzelerki Tako, sedaj pa pretehtaj kaj ti pomeni več. lp igor
bobiboss Objavljeno Marec 7, 2011 Opozori Objavljeno Marec 7, 2011 moje mnenje:NE zamenjam Michelin za Bridgestone :grrr
sekretar Objavljeno Marec 7, 2011 Opozori Objavljeno Marec 7, 2011 Hvala za odgovore.Mislim, da bom kar ostal na Michelinkah,saj so se mi dobro obnesle. Tudi trajajo kar dolgo, moje so zdržale blizu 15.000. V suhem je dobra, v dežju pa tudi nisem imel nikoli problema. Upam, da se bo zima kmalu poslovila in se bomo zopet srečevali na različnih koncih Slovenije. Jaz prav težko že čakam prvomajske praznike, saj gremo s prijatelji za nekaj dni na Lastovo. Samo, da bi bilo vreme dobro...
Fritz Objavljeno Marec 23, 2011 Opozori Objavljeno Marec 23, 2011 Predelava sedeža za stroma pri mojstru iz Zemuna, Srbija. Ko naredim boljše fotografije bom recenzijo napisal tudi na tem forumu, v ustrezni temi. Za zdaj so vse potrebne informacije na v-strom.hr forumu.
theone5 Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 Da malo pokomentiram stanje moje "pomaranče", ki je zapustima Brumovo delavnico... Kar se tiče motorja je mnogo boljše: * veliko manj vibracij, * motor se veliko lepše prestavlja iz prve v drugo prestavo, čeprav še vedno ne kot na kakšnem štiri valjniku ampak mnogo boljše, * boljši občutek pri zaviranju, tudi zavore odlično primejo, * brez tresljajev se lahko voziš tudi v višjih prestavah, ni več toliko cukanja.... Skratka kolikor sem uspel zbrati občutke (večina avtoceste) je motor veliko bolj odziven, mirnejši ter vliva več zaupanja za kakšno daljo turo. Da o zunanjem izgledu ne govorimo (generalno čiščenje, poliranje, lačarska dela). Z delom sem več kot zadovoljen tako, da je dr. Brum še enkrat odlično opravil svoje delo, tako da ga lahko samo priporočam, če še kdo ni pripravil svojega konjička na sezono... :notworthy:
iced Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 Z delom sem več kot zadovoljen tako, da je dr. Brum še enkrat odlično opravil svoje delo, tako da ga lahko samo priporočam, če še kdo ni pripravil svojega konjička na sezono... :notworthy: Živ, koliko časa pa mu je vse skupaj vzelo??? LP
theone5 Objavljeno Marec 30, 2011 Opozori Objavljeno Marec 30, 2011 Glede na to da je iz okolice Zagreba mu Slovenci pustijo dol motor en teden. Od vikenda do vikenda. Drugače pa po dogovoru....
xy66 Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 Mene pa zanima za V-stroma 650, zakaj preko 120 km/h ni stabilen (trese, je potrebno loviti balanco)
Hudoba Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 (popravljeno) Mene pa zanima za V-stroma 650, zakaj preko 120 km/h ni stabilen (trese, je potrebno loviti balanco) Za tresenje je lahko krivo vec stvari. Eden od glavnih krivcev je ponavadi sprednja pnevmatika. Vcasih zaradi nepravilne obrabe, vcasih pa zaradi kaksnih serijskih napak (continental trail attack), slabo centrirane gume Ali pa celo poskodbe platisca. Vcasih do tresenja pride tudi zaradi kovckov na Motorju, kar se da seveda preprosto preveriti. Popravljeno April 2, 2011. Popravil Dant3
bobiboss Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 Mene pa zanima za V-stroma 650, zakaj preko 120 km/h ni stabilen (trese, je potrebno loviti balanco) tudi zaradi same oblike in konstrukcije motorja, ta motor le ni cestak.moj pri tej hitrosti tudi, kot rad rečem, opleta in se nad to hitrostjo umiri in spet nekje pri 160 in 180 opleta pa se umiri ko gre do konca, med 180 in 230 pa je umirjen.težišče je dokaj visoko tako da je tako obnašanje sprejemljivo.sicer pa itak ni za na avtocesto. če pa to ni to potem pa zna biti tudi nekaj od navedenega od predhodnika.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se