Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Glede na to da je iz okolice Zagreba mu Slovenci pustijo dol motor en teden. Od vikenda do vikenda. Drugače pa po dogovoru....

Če gre za kakšna manjša popravila se lahko dogovoriš z mojstrom in počakaš pri njemu. Če pa gre za servis pri katerem je treba prečekirati cel motor ali pa npr. odpirati pokrove glav cilindrov ipd. potem Brum pravi, da potrebuje vsaj dva dneva, saj pri zapiranju vsega uporablja Loctite in želi po 8-ih urah preveriti ali je vse tako kot bi moralo biti. Da se dogovoriti za samo dva dneva a vsekakor je treba to uskladiti z Brumom, da bo tedaj delal samo na tem motorju.

Se pa ni treba sekirati, če je motor pri njemu več dni, saj vodi dnevnik dela po minutah in računa samo efektivno delo.

Malce je od roke in vse skupaj zahteva nek čas a mi ni bilo nikoli žal, ko sem motor odpeljal k njemu, ker je pošten, natančen in dosleden, ker ima v redu cene in ker je poleg tega, da mi servisira motor še prijatelj in kolega Štromar/KLV-jevc. Če ne prej, se k njemu splača motor odpeljati za veliki servis (24kkm, 48kkm itn).

Mene pa zanima za V-stroma 650, zakaj preko 120 km/h ni stabilen (trese, je potrebno loviti balanco)

Tako pri 650-ki in 1000-ki se mi to začne dogajati okrog 180km/h, kolikor sem ga preizkusil na avtocesti (seveda gre za nelegalno hitrost, početje na lastno odgovornost). Nikoli se mi kaj takšnega ni dogajalo na nižjih hitrostih, zato menim, da ima Dante prav in ti tudi jaz priporočam, da prvo preveriš pnevmatike, aerodinamiko (z in brez kovčka) in vzmetenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi zaradi same oblike in konstrukcije motorja, ta motor le ni cestak.moj pri tej hitrosti tudi, kot rad rečem, opleta in se nad to hitrostjo umiri in spet nekje pri 160 in 180 opleta pa se umiri ko gre do konca, med 180 in 230 pa je umirjen.težišče je dokaj visoko tako da je tako obnašanje sprejemljivo.sicer pa itak ni za na avtocesto.

če pa to ni to potem pa zna biti tudi nekaj od navedenega od predhodnika.

Kaj si pa naredil bogemu Stromu, da si ga spravil na 230??? Moj pri 180 ne kaže pretiranega zanimanja za višje hitrosti... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si pa naredil bogemu Stromu, da si ga spravil na 230??? Moj pri 180 ne kaže pretiranega zanimanja za višje hitrosti... :evilgrin:

a res al kaj :eek: jaz imam vse original pa leti ko snet kladu in to s kufrom, seveda po števcu.moram enkrat vzet s seboj Garmina pa da vidim kolko bo pokazal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima kam ste si na V-Stromih namontirali vtičnie za polnjenje telefonov in ostalih porabnikov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima kam ste si na V-Stromih namontirali vtičnie za polnjenje telefonov in ostalih porabnikov?

Če mene vprašaš ...pod sedežem je čisto ok - skrito očem ..vodotesno ....morda priročno glih ni najbolj ..jo je pa fajn imeti !!

Napeljavo za anvigacijo pa imam drugje speljano ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem vtičnico namontiral kar na krmilo. Med oba vijaka, kjer je pritrjeno na križ. Kupil sem vtičnico, ki ima alu objemko za pritrditev (Louis). Ima tudi pokrovček, ko jo ne uporabljam. Ta sicer lahko enostavno odpade. Sem ga že našel nekje med vilicami. Elektriko pa sem dobil na enem konektorju nad hladilnikom. Ta je prost in tok ima le pod kontaktom. Tako ni nevarnosti, da kakšen šaljivec krade elektriko.:whistle: Vedno pa obstaja možnost da ti nekdo kaj zatlači v vtičnico.:headbang: Zato sem tok speljal preko dodatne varovalke.

Bom pa v kratkem namontiral še eno vtičnico pod sedež. Tista bo za hladilno torbo :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem vtičnico namontiral kar na krmilo. Med oba vijaka, kjer je pritrjeno na križ. Kupil sem vtičnico, ki ima alu objemko za pritrditev (Louis). Ima tudi pokrovček, ko jo ne uporabljam. Ta sicer lahko enostavno odpade.

Tukaj sem tudi sam mislil namontirati ampak imam občutek da ni dosti prostora. Gledal sem pa tudi jaz v Lousu. Ali lahko slikaš da vidim kako izgleda. :closedeyes:

Popravljeno . Popravil idelta
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj sem tudi sam mislil namontirati ampak imam občutek da ni dosti prostora. Gledal sem pa tudi jaz v Lousu. Ali lahko slikaš da vidim kako izgleda. :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za trud. častim :beer1: ko se srečava. ali mi lahko kako razložiš kam si priklopil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za trud. častim :beer1: ko se srečava. ali mi lahko kako razložiš kam si priklopil?

Zdaj bom razložil nekoliko na pamet: Če snameš levo bočno plastiko, najbolje pa obe, je nad hladilnikom plastika ki usmerja toploto iz hladilnika rahlo navzdol, da ne greje rezervarja. Na tej plastiki, ali zelo blizu, je pritrjen en konektor. Ta je prost. Da sem prišel do njega sem jaz odvijačil vijaka hladilnika, da sem dobil nekaj mesta. Z testerjem za 12V izmeri kateri kabel je +. Meni da tok samo kod kontaktom. Z banano priklopiš na konektor in vse skupaj izoliraš. Še lepše pa če dobiš nasprotni konektor. Jaz sem kabel s + speljal po levi strani nad motorjem, ter na dostopnem mestu dodal varovalko. Kabel sem zaščitil z termo skrčljivo bužirko( oblogo) in ga pričvrstil z vezicami. Minus sem speljal na isti konektor, saj se maso ne sme spojiti na okvir ( aluminij- galvanika) . Pazi da bo kabel dobro pričvrščen, da ga ne bi z pomočjo vetra in vibracij kje predrgnilo.

Upam, da sem pomagal!!:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj bom razložil nekoliko na pamet: Če snameš levo bočno plastiko, najbolje pa obe, je nad hladilnikom plastika ki usmerja toploto iz hladilnika rahlo navzdol, da ne greje rezervarja. Na tej plastiki, ali zelo blizu, je pritrjen en konektor. Ta je prost. Da sem prišel do njega sem jaz odvijačil vijaka hladilnika, da sem dobil nekaj mesta. Z testerjem za 12V izmeri kateri kabel je +. Meni da tok samo kod kontaktom. Z banano priklopiš na konektor in vse skupaj izoliraš. Še lepše pa če dobiš nasprotni konektor. Jaz sem kabel s + speljal po levi strani nad motorjem, ter na dostopnem mestu dodal varovalko. Kabel sem zaščitil z termo skrčljivo bužirko( oblogo) in ga pričvrstil z vezicami. Minus sem speljal na isti konektor, saj se maso ne sme spojiti na okvir ( aluminij- galvanika) . Pazi da bo kabel dobro pričvrščen, da ga ne bi z pomočjo vetra in vibracij kje predrgnilo.

Upam, da sem pomagal!!:naughty:

hvala! bom poskusil pa da vidim kaj bo ratalo. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tem naslovu imaš temo na hrvaškem v-strom forumu, vezano na izdelavo opletenih zavornih cevi po naročilu. Zadeve delajo v enem zagrebškem podjetju in so po mnenju hrvaških štromerjev in mehanika Bruma, kvalitetne in poceni. Naredijo pa v dimenzijah po želji.

Predlagam ti, da se povežeš z Zoranom (Brum-om) preko hrvaškega foruma in ga povprašaš kaj in kako saj ti lahko svetuje in naroči izdelavo teh cevi in jih potem tudi pošlje v Slovenijo preko nekoga od nas, ki pri njemu servisiramo motorje.

V kolikor boš potreboval kakšno pomoč pri tem mi pošlji zasebno sporočilo.

Skoraj sem pozabil...sam se povišal balanco na DL650 in kasneje DL1000 za 30mm. Pri obeh ni bilo treba podaljševati nobenih vodov, je pa res, da DL650 ni bil model z ABS. Nad 30mm pa so problem že električni vodi stikal na balanci.

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima kam ste si na V-Stromih namontirali vtičnie za polnjenje telefonov in ostalih porabnikov?

v crno plastiko armaturke, ki je okrog belance.

ker se vozim v vseh vremenskih pogojih, sem se po posvetu s serviserjem odlocil za ktm-ovo vodotesno vticnico.

Pri motorju bi rad povišal balanco. Na forumih pravijo, da bo potrebno podaljšati zajlo za bremzo (ABS model). Kje pri nas bi dobil daljšo zajlo oz nekaj takega:

LP

belanco sem si zvišal in hkrati priblizal k sebi na DL 650A, pa ni bilo nobenih tezav s kabli, ceprav sem pred montažo imel iste pomisleke.

izbral sem LSL v Louisu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

belanco sem si zvišal in hkrati priblizal k sebi na DL 650A, pa ni bilo nobenih tezav s kabli, ceprav sem pred montažo imel iste pomisleke.

izbral sem LSL v Louisu

Bi se dalo to kje videti. Prideš kdaj v LJ konec???. No, tudi jaz lahko pridem na štajersko. Ali zadeva deluje?

Ne vem kaj naj montiram. Le za povišati ali tudi za približati? Bolj se nagibam k tej, zadnji opciji.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi se dalo to kje videti. Prideš kdaj v LJ konec???. No, tudi jaz lahko pridem na štajersko. Ali zadeva deluje?

Ne vem kaj naj montiram. Le za povišati ali tudi za približati? Bolj se nagibam k tej, zadnji opciji.

LP

Tukaj si lahko pogledaš kaj je naredil Igor, saj je vse opisal in poslikal. Možakar je iz LJ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi se dalo to kje videti. Prideš kdaj v LJ konec???. No, tudi jaz lahko pridem na štajersko. Ali zadeva deluje?

Ne vem kaj naj montiram. Le za povišati ali tudi za približati? Bolj se nagibam k tej, zadnji opciji.

LP

naceloma nimam nobenih poti v lj, za povrh pa se imam karoo t namescene in se malo izogibam avtoceste ter dolgih relacij po asfaltu.

lahko pa si prides pogledati... nicesar ne skrivam :)

zadeva deluje brezhibno.

odvisno od dolzine tvojih rok, zeljenega polozaja, nacina voznje.... :)

npr.: za dinamicno voznjo skozi ovinke si tako bolj ali manj nagnjen naprej nad rezervoar

ali avtocesta vecina

ali tudi obcasen kaksen teren in voznja stoje

ali...

meni je bilo zmeraj vse vredu..... do lani.

kar naenkrat sem ugotovil, da imam prekratke roke :)

hkrati pa mi je se prijatelj to povedal... brez da bi mu povedal svoje ugotovitve.

in tako sem se odlocil za visanje in blizanje belance.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes prejel predelano košaro sklopke od Johna iz UK (sicer za SV-ja, imate pa štromarji menda podobne 'težave').

Ker (še) nimam tesnila pokrova sklopke, žal še ne bom mogel ta vikend zamenjat - lahko pa jo poslikam, če koga zanima.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes prejel predelano košaro sklopke od Johna iz UK (sicer za SV-ja, imate pa štromarji menda podobne 'težave').

Ker (še) nimam tesnila pokrova sklopke, žal še ne bom mogel ta vikend zamenjat - lahko pa jo poslikam, če koga zanima.

D.

Ti kar slikaj, tega ni nikoli preveč.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem srečo in sem v USA (relativno ugodno) nabavil eno rabljeno košaro (samo 3600 milj), tako da bo primerjava z mojo precej rabljeno (96000km) kar zanimiva. :)

Bom poskusil posnet kak filmček...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem srečo in sem v USA (relativno ugodno) nabavil eno rabljeno košaro (samo 3600 milj), tako da bo primerjava z mojo precej rabljeno (96000km) kar zanimiva. :)

Bom poskusil posnet kak filmček...

D.

Za začetek pa samo par fotk 'nove' košare.

post-2208-0-60858500-1302292650_thumb.jpg

post-2208-0-49789000-1302292702_thumb.jpg

post-2208-0-48433000-1302292739_thumb.jpg

post-2208-0-57768600-1302292819_thumb.jpg

Očitna sprememba je tist 'rumen' vložek v centru ter to, da so namesto 'zakovic', ki sicer zadeve držijo skupaj zdaj vijaki...

Drugač pa ima John še par filmčkov na Youbito... :)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes prejel predelano košaro sklopke od Johna iz UK (sicer za SV-ja, imate pa štromarji menda podobne 'težave').

Ker (še) nimam tesnila pokrova sklopke, žal še ne bom mogel ta vikend zamenjat - lahko pa jo poslikam, če koga zanima.

D.

strošek je bil....dej zaupi nam, da videm še je boljša

varjanta ta iz Anglije al iz Makedonije.... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!