Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

strošek je bil....dej zaupi nam, da videm še je boljša

varjanta ta iz Anglije al iz Makedonije.... :naughty:

Stroškovno je makedonska varianta sigurno (precej) ugodnejša. Je pa tu manj zapletov s carino ipd.

Košaro sklopke sem dobil za 125 USD (od tega 50 USD poštnina), pri čemer jo je prodajalec poslal direkt Johnu v UK, kjer niso nič komplicirali s carino.

John pa je za samo predelavo zahteval 330 EUR (s poštnino vred). :blink:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stroškovno je makedonska varianta sigurno (precej) ugodnejša. Je pa tu manj zapletov s carino ipd.

Košaro sklopke sem dobil za 125 USD (od tega 50 USD poštnina), pri čemer jo je prodajalec poslal direkt Johnu v UK, kjer niso nič komplicirali s carino.

John pa je za samo predelavo zahteval 330 EUR (s poštnino vred). :blink:

D.

uh :?

tale Johm baje full skriva svoje delo...oziroma noče nč povedat ali delit z drugimi...

Makedonska zgodba je čisto druga pesem....Vujče vse pove, ni skrivnosti, pa še za velik velik manj dnarja :OK:

Upam da ti bo vsaj delala tko ktreba in zlo zlo dolg :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na hrvaškem forumu sta vsaj dve temi o modifikaciji košare sklopke (tukaj in tukaj), veliko pa je o tem povedanega na V-Strom riders Int. kjer je tudi kontakt za tega možakarja iz VB.

330€ je cena nove košare sklopke vendar z isto napako, kot jo ima originalna, zato je to, kar je naredil Danci nedvomno boljša rešitev kot zamenjati uničeno košaro oz. takšno, ki povzroča močne vibracije z originalno Suzukijevo, torej s takšno, ki bo sčasoma povzročala enake težave.

Makedonska varianta je cca. 100€, cena pri Brumu, vključujoč rastavljanje, transport v Makedonijo in nazaj, ter ponovno vstavljanje v motor pa cca. 170€ (v tej ceni je tudi 100€ za modifikacijo).

Angleževa varianta je dalj časa 'na tržišču', je preverjena v kar nekaj motorjih in so lastniki, kolikor je meni znano, zadovoljni. Makedonska modifikacija se testira v enem motorju, v fazi predelave pa sta zdaj še dve košari (jaz sem zaradi časovnih okvirjev celotnega postopka in financ trenutno odstopil od tega). Če bi imel prostor, orodje in znanje kot Danci bi to lahko sam razmontiral in poslal v Makedonijo a bi tudi tako najmanj teden dni motor bil izven uporabe.

Debat na to temo je veliko. Ne glede na to, čigava modifikacija se izbere je najbolj pomembno, da zadeva deluje in da je varna.

Mimogrede, Danci, ne vem, če si se kaj slišal z Ib-om iz hrvaškega foruma oz. če veš za Nemca, ki je odkupil večje število neprodanih SV-jev in jih sedaj prodaja po delih? Nekaj informacij je tukaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodaja motorjev po delih... ne vem če je to dobra naložba...

Brum bi pa lahko imel vedno na zalogi kako modificirano košaro, da se preveč časa ne izgublja... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Debat na to temo je veliko. Ne glede na to, čigava modifikacija se izbere je najbolj pomembno, da zadeva deluje in da je varna.

Mimogrede, Danci, ne vem, če si se kaj slišal z Ib-om iz hrvaškega foruma oz. če veš za Nemca, ki je odkupil večje število neprodanih SV-jev in jih sedaj prodaja po delih? Nekaj informacij je tukaj.

O tem tipu sem slišal, nekega direktnega kontakta pa nisem imel (razen morda preko E-Bay-a pa sploh ne vem, da gre za istega tipa).

Sem pa vsakodnevno gledal E-Bay, pa se te košare praktično sploh ne znajdejo tam...

Prodaja motorjev po delih... ne vem če je to dobra naložba...

Glede na to, da je Suzuki-ju v skladiščih ostalo kar nekaj SV1000, ki jih zaradi novih EURO norm niso mogli več 'normalno' prodajat, so jih enemu kupcu verjetno zelo ugodno prodali.. ;) In če človek ima prostor, kam vse to zložit in čas, da to lepo razstavlja in zlaga po policah - zakaj pa ne?

Brum bi pa lahko imel vedno na zalogi kako modificirano košaro, da se preveč časa ne izgublja... ;)

Hja, jaz bom zdaj imel eno 'viška' in jo bomo poskusili popravit. Morda bo na voljo še 'slovenska' varianta. :)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodaja motorjev po delih... ne vem če je to dobra naložba...

Brum bi pa lahko imel vedno na zalogi kako modificirano košaro, da se preveč časa ne izgublja... ;)

Mislim, da je od dveh košar, ki sta šli na modifikacijo v Skopje, ena namenjena prav temu, da bo vedno na razpolago. Jaz sem pač hotel, da bi svojo dobil nazaj, saj ima samo 18.000km.

O tem tipu sem slišal, nekega direktnega kontakta pa nisem imel (razen morda preko E-Bay-a pa sploh ne vem, da gre za istega tipa).

Sem pa vsakodnevno gledal E-Bay, pa se te košare praktično sploh ne znajdejo tam...

Glede na to, da je Suzuki-ju v skladiščih ostalo kar nekaj SV1000, ki jih zaradi novih EURO norm niso mogli več 'normalno' prodajat, so jih enemu kupcu verjetno zelo ugodno prodali.. ;) In če človek ima prostor, kam vse to zložit in čas, da to lepo razstavlja in zlaga po policah - zakaj pa ne?

Hja, jaz bom zdaj imel eno 'viška' in jo bomo poskusili popravit. Morda bo na voljo še 'slovenska' varianta. :)

D.

Zelo možno, da si ga srečal na eBay-u. Igor (Ib s hrvaškega foruma) pravi, da je možakar kupil precejšnje število SVjev in pustil delo v banki, saj naj bi samo v prejšnjem letu prodal čez 30000 kosov na eBay-u. SVjev je bilo kar nekaj prodanih in ljudje rabijo rezervne dele. Kot je Brum enkrat pokomentiral, če bi V-Stroma sestavil po delih kupljenih pri uradnih zastopnikih, bi bil tak motor čez 20.000€.

Tudi tista menjava original V-Stromovih zavor za SV-jeve je baje eden najcenejših načinov s katerim zelo izboljšaš V-Stroma.

Če bo še slovenska varianta pa toliko bolje, če komu ni da bi pošiljal košaro v Anglijo ali pa se vozil do Bruma. Meni se zdi Angleževa cen pretirana a je možakar očitno prepričan, da je modifikacija košare njegovo avtorsko delo in da ima vso pravico fajn zaslužiti na ta način, zato je tudi tiho kot rit glede tega kaj in kako naredi.

Danci, če boš imel kaj časa in volje se oglasi v Boh. Bistrici, ko bomo imeli srečanje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo ekipa!! Danes smo imeli pri nas trening varne vožnje. Vse skupaj ne bi bilo zanimivo, če ne bi spravil svojega stroma na tla.:wallbash: To mi je lepo uspelo pri vijuganju med keglji, ko sem z premalim gasom poizkušal zaviti. Seveda je Stromček crknu, jaz pa sem se veselo plazil izpod njega. Je že moralo izgledati resno, saj mi je celotna ekipa takoj priskočila na pomoč.:naughty: Verjetno so se bali, da mi ne stopi še v križ in me bodo morali odpeljati v ambulanto. V glavnem pa je zaščita motorja odigrala svojo vlogo. Vseeno pa je nastradal desni smerokaz (žmigovc). Če se vam slučajno valja doma kakšen smerokaz, lepo prosim če mi ga za primeno odškodnino odstopite. Drugače pa me vsaj napotite na kak dober naslov , kjer se ga da dobiti. Za pomoč se že vnaprej zahvaljujem.:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni je lani počilo steklo in sem naročil novo. Če se prav spomnim je bilo steklo okoli 5€, celoten smerokaz pa okoli 15€ (Moto Mario Velenje).

To je bilo lani, prej pokliči in preveri.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni je lani počilo steklo in sem naročil novo. Če se prav spomnim je bilo steklo okoli 5€, celoten smerokaz pa okoli 15€ (Moto Mario Velenje).

To je bilo lani, prej pokliči in preveri.

Scarabeo

Hvala!! 15 euričev je res dobra cena. Bom preveril. Moram pa takoj v akcijo. Drugi teden šibamo v Bosno in še dlje. Pa da bo sve na broju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo od vas na Štromu gume roadsmart? Danes sem jih zmontiral, pa mi jih malo trese, neprijeten občutek. Do sedaj mi ni treslo še noben komplet gum.

Kakšne izkušnje imate s temi gumami?????? Trese????? Morda kasneje neha? Ali naj grem težit k vulkanizerju???

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo od vas na Štromu gume roadsmart? Danes sem jih zmontiral, pa mi jih malo trese, neprijeten občutek. Do sedaj mi ni treslo še noben komplet gum.

Kakšne izkušnje imate s temi gumami?????? Trese????? Morda kasneje neha? Ali naj grem težit k vulkanizerju???

Scarabeo

Scrabeo imam roadsmartke (naredil cca 2000 km z njimi) na V-stromu 650...če ti trese, idi nazaj k vulkanizeru, da ti preveri, meni ne trese nič....Si probal morda se poigrat s pritiskom (sem pred nakupom bral na forumih, da so imeli podobne težave in so malo zmanjšali pritisk pa je bilo vredu). Moram pa ti povedat da so te gume na tem motorju FENOMENALNE, kar pa boš sčasoma sam ugotovil (ko rešiš težavo s tresenjem). Sam sem se za njih odločil, ker mi je Stroma za teren škoda in so mi enduro gume bile nesmiselne. Guma drži, drži in še 1x drži...Spomnim se istih ovinkih s prejšnjimi "stock" gumami in ni primerjave! Za zdaj še do "neprijetnega" občutka pri sprednjem kolesu (ali zadnjem) nisem prišel, med tem ko s bridgestonkami na istih cestah in NIŽJIH hitrostih sem in to konstantno...

Če se še kdo odloča za nakup teh gum za Stroma mu nebo žal, motor je dosti bolj miren in gre kot po glajzi :) Sploh pa je razlika med to gumo (ki je sport touring) in original enduro najbolj vidna pri hitrostih nad 130, kjer motor teče gladko kot po tiru...

Aja...A je kak Stromaš iz Maribora in okolice, kateri bi kdaj bil za kako furo?

pa lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 1000 ima kdo te gume gor? Kaj pa obraba. Verjetno držijo ravno pol majn...? :hmm:

jaz sem jih vozil na VTR1000F. 5500-6000 je zdržala do legalnosti po bokih, pr 7000 sm jo snel, takrat je bla zadnja v kriminalnem stanju :blush:

Res okej guma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 1000 ima kdo te gume gor? Kaj pa obraba. Verjetno držijo ravno pol majn...? :hmm:

Na SV1000S je zadnja Roadsmart-ke zdržala nekaj čez 8000km... Prednja še kar drži.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja...A je kak Stromaš iz Maribora in okolice, kateri bi kdaj bil za kako furo?

sem iz mb, vendar sem trenutno sel v drugo skrajnost.

prejle delal med 700-1000 km dnevno, sedaj pa zaradi novega clana... sem bolj "terenski" stromar in z gumamo karoo t raziskujem slabse poti stajerske :)

morda pa grem naslednji teden okrog velebita, pa morda vkljucim "prelaza" do senja in karlobaga.

to bi bil enodnevni izlet.

morem doma dobiti se dovolilnico :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem iz mb, vendar sem trenutno sel v drugo skrajnost.

prejle delal med 700-1000 km dnevno, sedaj pa zaradi novega clana... sem bolj "terenski" stromar in z gumamo karoo t raziskujem slabse poti stajerske :)

morda pa grem naslednji teden okrog velebita, pa morda vkljucim "prelaza" do senja in karlobaga.

to bi bil enodnevni izlet.

morem doma dobiti se dovolilnico :)

Dober si 700-1000 dnevno (no sej gre, smo že to tudi sprobali)...Jaz sicer po terenu s Štromom ne hodim, mam dobrosrčnega tasta, ki posodi enduro ko je potreba :))

Drugač pa fura okrog Velebita ni kr tak....upam, da ti boljša polovica da zeleno luč in srečno vožnjo!

@theone5: poznam enega gospoda, ki ima na 1000ki te gume (on mi jih je svetoval) in je super zadovoljen...

Verjetno res ne bodo zdržale čez 10k kot so mi prejšnje, ampak je izkušnja teh gum vredna razlike teh kilometrov. Je pa odvisno od stila vožnje, če nisi preveč agresiven po ovinkih je tudi kaka guma, ki dlje zdrži in je konec koncev cenejša tudi dobra...meni ni žal in mislim, da bo naslednji par ponovno roadsmart B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem izredno agresiven skozi ovinke tako, da si mi dal misliti... Je pa tudi fajn kdaj kak makadam sprobat... Tak, da ko mi uspe skurit te trde gume jih bom imel v mislih kot ožji izbor... Hvala!

Kolegi so te gume vozili na cestačih in ko so se ogrele so nudile odličen oprijem...takom, da če jih daš na Stroma pa maš že tak napol super moto... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem izredno agresiven skozi ovinke tako, da si mi dal misliti... Je pa tudi fajn kdaj kak makadam sprobat... Tak, da ko mi uspe skurit te trde gume jih bom imel v mislih kot ožji izbor... Hvala!

Kolegi so te gume vozili na cestačih in ko so se ogrele so nudile odličen oprijem...takom, da če jih daš na Stroma pa maš že tak napol super moto... :D

Evo ravno malo prej sem prišel s fure in me je na Ptuju dobil naliv s točo, tako, da sem imel prvič priložnost roadsmart-ke sprobat v dežju in moram reči ocena 5/5....Sprobal sem zavore prvič nežno, drugič pa kar konkretno in se niti ABS ni uspel sprožiti...Upam, da nisem tečn z hvalbo teh gum, ampak so res perfektne, tako, da kr pogumno, če ima kdo željo mu nebo žal...

Lep moto pozdrav :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če gre za kakšna manjša popravila se lahko dogovoriš z mojstrom in počakaš pri njemu. Če pa gre za servis pri katerem je treba prečekirati cel motor ali pa npr. odpirati pokrove glav cilindrov ipd. potem Brum pravi, da potrebuje vsaj dva dneva, saj pri zapiranju vsega uporablja Loctite in želi po 8-ih urah preveriti ali je vse tako kot bi moralo biti. Da se dogovoriti za samo dva dneva a vsekakor je treba to uskladiti z Brumom, da bo tedaj delal samo na tem motorju.

Se pa ni treba sekirati, če je motor pri njemu več dni, saj vodi dnevnik dela po minutah in računa samo efektivno delo.

Malce je od roke in vse skupaj zahteva nek čas a mi ni bilo nikoli žal, ko sem motor odpeljal k njemu, ker je pošten, natančen in dosleden, ker ima v redu cene in ker je poleg tega, da mi servisira motor še prijatelj in kolega Štromar/KLV-jevc. Če ne prej, se k njemu splača motor odpeljati za veliki servis (24kkm, 48kkm itn).

Tako pri 650-ki in 1000-ki se mi to začne dogajati okrog 180km/h, kolikor sem ga preizkusil na avtocesti (seveda gre za nelegalno hitrost, početje na lastno odgovornost). Nikoli se mi kaj takšnega ni dogajalo na nižjih hitrostih, zato menim, da ima Dante prav in ti tudi jaz priporočam, da prvo preveriš pnevmatike, aerodinamiko (z in brez kovčka) in vzmetenje.

OJ družba,

sem novo pečeni štromar in sem kupil motor dl 100,0 l.2006 z 30k km. servise ima narejene vse, me pa vseeno mika, da bi ga peljal k Brumu na komplet servis in pregled, da sem prepričan v motor. Koliko CC pa računa za tako stvar ko je motor cel teden pri njem.

Hvala in lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OJ družba,

sem novo pečeni štromar in sem kupil motor dl 100,0 l.2006 z 30k km. servise ima narejene vse, me pa vseeno mika, da bi ga peljal k Brumu na komplet servis in pregled, da sem prepričan v motor. Koliko CC pa računa za tako stvar ko je motor cel teden pri njem.

Hvala in lep pozdrav

jah odvisno kje si kupil motor.sicer sem svojemu neglede na servisno menjal olje in filtre po nakupu in po nekje treh letih ga peljal k dr.Brumu ko se je že fejst sklopka slišala.po želji.pripelji se malo naokoli pa bova skupaj malo poslušala in pogledala motorin in malo primerjala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OJ družba,

sem novo pečeni štromar in sem kupil motor dl 100,0 l.2006 z 30k km. servise ima narejene vse, me pa vseeno mika, da bi ga peljal k Brumu na komplet servis in pregled, da sem prepričan v motor. Koliko CC pa računa za tako stvar ko je motor cel teden pri njem.

Hvala in lep pozdrav

Če ti motorin dobro dela, potem ni nobene sile, da bi ga takoj vozil k Brumu. Njegove cene so na ravni cen v Sloveniji. Recimo redni servis z materialom (olje in oljni filter) + menjava olja hidravlične sklopke + nastavitev TPS in ostale kontrole je 200 evrov. Sam sem nazadnje plačal 315€ a je bilo treba poleg prej naštetega zamenjati tudi gumijaste blažilnike zadnjega kolesa, ležaj zadnjega kolesa, tesnila sklopke in popraviti ključavnico sedeža (zamenjava poškodovane jeklenice). Motor dobiš nazaj očiščen tako zunaj kot tudi pod pokrovi.

Lahko mu napišeš vse kar bi rad, da je narejeno na motorju pa ti bo dal okvirno ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah odvisno kje si kupil motor.sicer sem svojemu neglede na servisno menjal olje in filtre po nakupu in po nekje treh letih ga peljal k dr.Brumu ko se je že fejst sklopka slišala.po želji.pripelji se malo naokoli pa bova skupaj malo poslušala in pogledala motorin in malo primerjala.

OJ.

z veseljem se pripeljem naokoli in sprejmem kak nasvet. Napiši mi na mail kam se oglasim in ko deža malo poneha...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti motorin dobro dela, potem ni nobene sile, da bi ga takoj vozil k Brumu. Njegove cene so na ravni cen v Sloveniji. Recimo redni servis z materialom (olje in oljni filter) + menjava olja hidravlične sklopke + nastavitev TPS in ostale kontrole je 200 evrov. Sam sem nazadnje plačal 315€ a je bilo treba poleg prej naštetega zamenjati tudi gumijaste blažilnike zadnjega kolesa, ležaj zadnjega kolesa, tesnila sklopke in popraviti ključavnico sedeža (zamenjava poškodovane jeklenice). Motor dobiš nazaj očiščen tako zunaj kot tudi pod pokrovi.

Lahko mu napišeš vse kar bi rad, da je narejeno na motorju pa ti bo dal okvirno ceno.

Motor po mojem mnenju dela dobro, servis sem imel opravljen, malo dela sem imel samo z verigo, ker je bila samo mazana in verjetno malokrat temeljito očiščena.

Sem pa bral o tem serviserju Brumu in razmišljam da bi se enkrat odpeljal tja na turo, da bi motor pogledal in povedal kako naprej. Glede na to Kar sem o njem prebral, bo skoraj sigurno postal moj serviser.

Še enkrat hvala za odgovor.

lp

E

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!