Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Meni je prodajalec gum rekel, da imajo Danlopke malo večji šimi efekt in drugačne kote kot pa enduro gume. Zato je to tresenje pogosteje. Ko sem imel v rokah ta neprijeten občutek se ga še dolgo nisem znebil, se mi je zdelo, da vse poplesava, tudi z Metzelerkami. Po par 100km je počasi ta občutek zginil.

Poskusi gumo malo manj napumpati in spremljaj občutke. Verjetno je ta občutek prisoten, ko pelješ naravnost, v ovinku pa popusti. Stična površina je najmanjša v vožnji naravnost. No pa lepo zrihtaj.

Scarabeo

Ja se strinjam, občutek je prisoten ravno pri vožnji naravnost, v ovinku ga ni...Hvala bom probal z nižjim pritiskom...Kolikšen pa je lahko tak "znižan" pritisk, da je vožnja še vedno varna? Do zdaj sem prakticiral pritisk 2.3 bara...

Pa hvala za nasvet!

Objavljeno

poskusi z in brez top case-a

razlika je obcutna!

Objavljeno

poskusi z in brez top case-a

razlika je obcutna!

Hja...Sej brez Top case-a je tak občutek...vem, da kovček konkretno spremeni ciklistiko in ga uporabljam zgolj po potrebi, tak da ga nimam skoz gor...

Sem bil pa na servisu, kjer so mi zagotovili, da z motorjem ni nič narobe, da so pač te gume take in da se moram sprijaznit (kar sem tudi se) Hebi ga...vem za naslednji set, da nebo isti :glare:

Objavljeno

Ja se strinjam, občutek je prisoten ravno pri vožnji naravnost, v ovinku ga ni...Hvala bom probal z nižjim pritiskom...Kolikšen pa je lahko tak "znižan" pritisk, da je vožnja še vedno varna? Do zdaj sem prakticiral pritisk 2.3 bara...

Pa hvala za nasvet!

Jaz sem pritisk znižal za 0.2 spredaj in zadaj. Bilo je bolje. Sedaj imam 2.2 spredaj in 2.7 zadaj.

Pri meni niso bili nikoli kovčki vzrok za kakršne koli težave. Zmeraj imam vse tri na motorju.

Scarabeo

Objavljeno

Za vse Štromarje, ki vozite 650 mašine, bi bilo morda zanimivo. Menjal sem sprednji zobnik za zob manj. Stroj se raje vrti in takoj potegne. Šesta brzima vleče kot prej peta. Zgubil, pa sem 500 vrtljajev. Priporočam. Meni je zelo všeč.

Scarabeo

Objavljeno

Za vse Štromarje, ki vozite 650 mašine, bi bilo morda zanimivo. Menjal sem sprednji zobnik za zob manj. Stroj se raje vrti in takoj potegne. Šesta brzima vleče kot prej peta. Zgubil, pa sem 500 vrtljajev. Priporočam. Meni je zelo všeč.

Scarabeo

Meni deluje zadeva zanimiva...kakšen je to točno postopek?

Objavljeno

Meni deluje zadeva zanimiva...kakšen je to točno postopek?

Sam postopek zamenjave sprednjega zobnika je opravil mehanik na rednem servisu in ni zahteven, če imaš ustrezno orodje. Zobnik je stal 15 evrov.

Na kratko odviješ dekl pri sprednjem zobniku, nato matico na osi, snameš zobnik in napneš verigo nazaj.

Sedaj motor bolj potegne pri vseh vrtljajih. Po garminu je prej kazal 94, sedaj jih kaže 91 km/h pri 100 kilometrih po števcu. Navkreber potegne takoj in ga ni potrebno silit v višje vrtljaje. Vse prestave bolj potegnejo, najbolj občutna pa je razlika v šesti, ko potegne proti prej veliko bolj.

Slaba stran je da iščeš še eno prestavo, dokler se ne navadiš. Posledično je motor manj hiter, ker je izgubil 500 vrtljajev. Prej sem 100 km/h peljal pri 4500, sedaj pa pri 5000 vrtljajih. Zanimivo, poraba je ostala enaka, dinamika pa je večja. Upam, da nisem kaj pomembnega pozabil.

Scarabeo

Objavljeno

Sam postopek zamenjave sprednjega zobnika je opravil mehanik na rednem servisu in ni zahteven, če imaš ustrezno orodje. Zobnik je stal 15 evrov.

Na kratko odviješ dekl pri sprednjem zobniku, nato matico na osi, snameš zobnik in napneš verigo nazaj.

Sedaj motor bolj potegne pri vseh vrtljajih. Po garminu je prej kazal 94, sedaj jih kaže 91 km/h pri 100 kilometrih po števcu. Navkreber potegne takoj in ga ni potrebno silit v višje vrtljaje. Vse prestave bolj potegnejo, najbolj občutna pa je razlika v šesti, ko potegne proti prej veliko bolj.

Slaba stran je da iščeš še eno prestavo, dokler se ne navadiš. Posledično je motor manj hiter, ker je izgubil 500 vrtljajev. Prej sem 100 km/h peljal pri 4500, sedaj pa pri 5000 vrtljajih. Zanimivo, poraba je ostala enaka, dinamika pa je večja. Upam, da nisem kaj pomembnega pozabil.

Scarabeo

Torej, če se držiš omejitve po števcu, maš manj možnosti, da te gospodje v plavem zahaklajo...Mam pa prej omenjene težave s tresenjem (zgleda krivda Roadsmarta) in sem bil malo prej na Motor jetu in sem mehanika vprašal glede tega zobnika, in mi je kot boljšo alternativo svetoval za dva zoba večji zadnji zobnik, kjer bi efekt naj bil isti (s tem da stane 55 evrov pa mogoče za zato :wacko:)spet drugi znanec in dober mehanik da je menjava sprednjega čist ql :wacko: ...Mi je pa čudno to z hitrostjo, koliko vem je merilec vezan na sprednje kolo in se to, da kaže nerealno (zaradi drugega zobnika) naj nebi dogajalo lahko pa da imam napačne informacije.

Tak malo off topic...ne morem verjet kak so si mehaniki neenotni glede tega kaj je narobe oz. kaj pridobiš, izgubiš...eden pravi jagode drugi pravi maline...

Objavljeno

Torej, če se držiš omejitve po števcu, maš manj možnosti, da te gospodje v plavem zahaklajo...Mam pa prej omenjene težave s tresenjem (zgleda krivda Roadsmarta) in sem bil malo prej na Motor jetu in sem mehanika vprašal glede tega zobnika, in mi je kot boljšo alternativo svetoval za dva zoba večji zadnji zobnik, kjer bi efekt naj bil isti (s tem da stane 55 evrov pa mogoče za zato :wacko:)spet drugi znanec in dober mehanik da je menjava sprednjega čist ql :wacko: ...Mi je pa čudno to z hitrostjo, koliko vem je merilec vezan na sprednje kolo in se to, da kaže nerealno (zaradi drugega zobnika) naj nebi dogajalo lahko pa da imam napačne informacije.

Tak malo off topic...ne morem verjet kak so si mehaniki neenotni glede tega kaj je narobe oz. kaj pridobiš, izgubiš...eden pravi jagode drugi pravi maline...

Na mjetu ti je svetoval zamenjavo zadnjega zobnika zaradi življenjske dobe verige, drugače pa verjamem da ti brez problema zamenja samo sprednji zobnik. Če imaš že rabljen verižni set zamenjaj samo spredaj, v primeru da ti bo ustrezalo, pa z novim veržnim setom nabaviš večji zobnik zadaj in uživaš dalje.

Objavljeno

Na mjetu ti je svetoval zamenjavo zadnjega zobnika zaradi življenjske dobe verige, drugače pa verjamem da ti brez problema zamenja samo sprednji zobnik. Če imaš že rabljen verižni set zamenjaj samo spredaj, v primeru da ti bo ustrezalo, pa z novim veržnim setom nabaviš večji zobnik zadaj in uživaš dalje.

Ja nimam nove verige, imam še prvo, ker še ni blo potrebno menjat pri 14k...Zadeva me zelo mika ravno z razloga, ker mi včasih predvsem v hrib "zmanjka" in bi mi malo več odzivnosti pasalo .)

Zanima me kak se ta zadeva obnese na daljših turah oz. če te dodatne vibracije zaradi višjega vrtilnega momenta na kar koli vplivajo :? Al razlika ni tak drastična in so moji strahi po neudobju neutemeljeni? Konec koncev pa ni tak hud postopek in tudi ne strošek, da nebi mogel nazaj zamenjat, če mi nebi odgovarjalo....

Objavljeno

Ja nimam nove verige, imam še prvo, ker še ni blo potrebno menjat pri 14k...Zadeva me zelo mika ravno z razloga, ker mi včasih predvsem v hrib "zmanjka" in bi mi malo več odzivnosti pasalo .)

Zanima me kak se ta zadeva obnese na daljših turah oz. če te dodatne vibracije zaradi višjega vrtilnega momenta na kar koli vplivajo :? Al razlika ni tak drastična in so moji strahi po neudobju neutemeljeni? Konec koncev pa ni tak hud postopek in tudi ne strošek, da nebi mogel nazaj zamenjat, če mi nebi odgovarjalo....

Jaz sem se za menjavo zobnika odločil, ker imam naslednje leto namen zamenjat celotni set in je tako sedaj racionalno poskušat. Ko bo nov set, potem že veš kako in kaj ti paše. Celotna investicija je 15€, če pa menjaš zadnjega pa 55€. Mislim, da ni kaj razmišljat.

Jaz že vem, da bo to maja nova kombinacija. Lahko seveda kombiniraš tudi z zadnjim zobnikom. Jaz več ne bom eksperimentiral, ker mi je to vredu.

Moment je večji in imam občutek, da je tudi vibracij manj, več jih sigurno ni. Prej se je malo zatresel, ko si dal gasa, ker se je pomatral, sedaj se manj matra in je posledično manj viracij. Ker 6 brzina lepo vleče še iščeš eno brzino in te to nekaj časa matra.

Poskus te stane 15€.

LP Scarabeo

Objavljeno

Jaz sem se za menjavo zobnika odločil, ker imam naslednje leto namen zamenjat celotni set in je tako sedaj racionalno poskušat. Ko bo nov set, potem že veš kako in kaj ti paše. Celotna investicija je 15€, če pa menjaš zadnjega pa 55€. Mislim, da ni kaj razmišljat.

Jaz že vem, da bo to maja nova kombinacija. Lahko seveda kombiniraš tudi z zadnjim zobnikom. Jaz več ne bom eksperimentiral, ker mi je to vredu.

Moment je večji in imam občutek, da je tudi vibracij manj, več jih sigurno ni. Prej se je malo zatresel, ko si dal gasa, ker se je pomatral, sedaj se manj matra in je posledično manj viracij. Ker 6 brzina lepo vleče še iščeš eno brzino in te to nekaj časa matra.

Poskus te stane 15€.

LP Scarabeo

Sem 99% da bom ga vgradil, tak kot praviš 15 evrov stane poskus...če smo že pri 15 evrov, kje pa si kupil zobnik?

Objavljeno

Da vam še jaz malo "posolim" tole temo okoli menjave "sprednjega" zobnika kot je napisal @Scarabeo500.

V Motorradu številka 12 z dne 23.5.2008 je opisanih 5 najbolj smiselnih predelav V stroma 650. Med njimi je menjava sprednjega (originalnega) zobnika za takšnega s 14 zobi. Novinarji so napisali da prinese čisti plus pri užitku v vožnji. V2 deluje v "pravem" območju vrtljajev in pospeševanje je "močenjše", boljše. Skrajša se čas pospeševanja (v zadnji prestavi) od 60km/h do 140km/h s serijskih 14s na 12,8s. Strošek 17EUR ocena: +3 dodatne točke. Seveda so napisali, da se je najprej treba pozanimati pri TUV(naš tehnični) ali bodo predelavo "požegnali", čeprav predstavlja sprememba manj kot 8%. Tega pri nas še ne preverjajo :grrr .

Zraven je še graf, ki ga žal ne morem prilepiti. Če pa bi koga zanimale ČB kopije (v nemščini) pa mu jih rade volje pošljem.

Objavljeno

Sem 99% da bom ga vgradil, tak kot praviš 15 evrov stane poskus...če smo že pri 15 evrov, kje pa si kupil zobnik?

Objavljeno

kupiš litrco pa je :yea2::lol1:

smo pa take reči počeli včasih z motorji.odvisno od razmerja zobnikov se spreminja moment in hitrost.

Objavljeno

kupiš litrco pa je :yea2::lol1:

smo pa take reči počeli včasih z motorji.odvisno od razmerja zobnikov se spreminja moment in hitrost.

Morda, ko bo imela ABS.

Scarabeo

Objavljeno

ABS te preveč crklja in pomehkuži, na makadamu pa tko ni kaj prida..)

Objavljeno

ABS te preveč crklja in pomehkuži, na makadamu pa tko ni kaj prida..)

ABS te preveč crklja in pomehkuži - s tem se absolutno ne morem strinjati.

na makadamu pa tko ni kaj prida..- s tem pa se delno strinjam. In koliko makadama v kilometrih in procentih prevozimo??? Malo.

Scarabeo

Objavljeno

Na kar nekaj ameriških strani (primer) sem bral tudi o zamenjavi prednjega zobnika za 16-zobega, pri čem se izgubi na moči a pridobi pri tem, da imaš pri enaki hitrosti nižje obrate, kar je posebej primerno za nekoga, ki se veliko vozi po avtocesti ali odprti cesti. Vsekakor se pri obeh menjavah priporoča vgradnja Speedohealerja, ki zagotovi pravilen prikaz hitrosti na števcu.

Objavljeno

Na kar nekaj ameriških strani (primer) sem bral tudi o zamenjavi prednjega zobnika za 16-zobega, pri čem se izgubi na moči a pridobi pri tem, da imaš pri enaki hitrosti nižje obrate, kar je posebej primerno za nekoga, ki se veliko vozi po avtocesti ali odprti cesti. Vsekakor se pri obeh menjavah priporoča vgradnja Speedohealerja, ki zagotovi pravilen prikaz hitrosti na števcu.

Meni se niti ne zdi to slabo. Enostavno prej nehaš, ko vidiš na števcu spodobno cifro. V resnici pa gre manj.

Malo psihološkega učinka, pa še morda pri policajih kaj prišparaš. :)

Scarabeo

Objavljeno

Hja...Sej brez Top case-a je tak občutek...vem, da kovček konkretno spremeni ciklistiko in ga uporabljam zgolj po potrebi, tak da ga nimam skoz gor...

Sem bil pa na servisu, kjer so mi zagotovili, da z motorjem ni nič narobe, da so pač te gume take in da se moram sprijaznit (kar sem tudi se) Hebi ga...vem za naslednji set, da nebo isti :glare:

po svoji objavi sem se spomnil, da sem lani za pol ure prestavil odhod v ČG, ker mi je motor treslo.

sel do serviserja in mi je povedal, da je zaradi gume.

res pa da je bila ze obrabljena:

- pista cel dan (pannonia ring),

- 3x jadranska magistrala,

- vransko cel dan (tecaj varne voznje), ...

svoje naredijo enemu kompletu gum.

ABS te preveč crklja in pomehkuži, na makadamu pa tko ni kaj prida..)

trenutno imam karoo t namescene in si lahko privoscim resnicno polno zaviranje na obe zavori, pa se ABS ne vklopi tako hitro kot se je prej pri tourance, tourance exp, contitrailattack.

prej so gume kar podrsale in abs tresel rocici, razmisljal o vgradnji stikala za ABS, pa sem menjal prvo gume in....drzi super :)

saj sva govorila zakaj si ti zagovornik litrskega v stroma, meni pa zadostuje 650 worship.gif, ce se se spomnis morda

o menjavi verižnikov pa sam razmisljam ze od marca ali aprila letos...

nisem pa se se odlocil ali samo prednjega zmanjsati ali samo zadnjega povecati ali oboje.

to se bom še s serviserjem posvetoval - ceprav so mnenja razlicna, jaz njemu verjamem, zaupam.

TUKAJ so podatki glede hitrosti (mph, sami si pretvorite v km/h), ipd glede zamenjave prednjih zobnikov (14-, 15-, 16- in 17-zobov).

Objavljeno

ABS te preveč crklja in pomehkuži, na makadamu pa tko ni kaj prida..)

Tudi jaz se s tem ne strinjam...hitro se zgodi, da te kdo preseneti in moraš konkretno "zažlajfat" in če ti takrat kolo zablokira in te nevem recimo malo pod kotom zanese hitro sledi padec...Sem videl kako je znanec brez ABS-a položil, kjer bi se z ABS-om preprosto ustavil in nebi blo panike....tak da ABS :worship:

Scarabeo in skuterist hvala za informacije, če bo danes čas, grem kr naročit zobnik :evilgrin:

Objavljeno

Morda, ko bo imela ABS.

Scarabeo

ABS nebo imela nikoli, ker je kolko vem ne izdelujejo več...

Objavljeno

Pa upam da bodo sposobni en prožen 100HP+ motor gor nataknit...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!