Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Res je tako...

Se strinjam da je V Strom za po naših "zlamanih" cestah veliko bolj primeren kot kaki SS motorji... Preverjeno!

Zato ga tudi nameravam obuti v ustrezne pnevmatike...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ewo peljal motor v Panigaz na servis pri 23000km:

2,9l olje 33,40€

filter 11,95€

gasket, 13.8x18.8x0.4 1,2€

0,5l dot 4 zavorno olje 6,6€

2x clip (black) 2,7€

2x clip 3,07€

potrošni materjal 6,25€

servis 49,17€

+ DDV

--------------------------------

137,21€

naslednji je čez 6000km

poraba me bolj skrbi, saj sem naredil le 166km z 20,81 litri, to je 12,5 litrov na 100km :blink: je pa res da sem imel zlo teško roko, ker je nova stvar in se je teško zadržat.

Kaj mislite ali bi bil potreben kakšen podroben pregled??

lp

Popravljeno . Popravil mrkus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem preveril in še imam cca. 5,6 mm "mesa" na ploščicah, tak, da so moje skrbi odveč...

Ja če boš svojega Stroma obul v cestne pnevmatike (jaz imam roadsmart) ti definitivno nebo žal...dost bolj mirno in brez neprijetnih manjših zdrsov prednje pnevmatike se bo dalo kr fino peljat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ewo peljal motor v Panigaz na servis pri 23000km:

2,9l olje 33,40€

filter 11,95€

gasket, 13.8x18.8x0.4 1,2€

0,5l dot 4 zavorno olje 6,6€

2x clip (black) 2,7€

2x clip 3,07€

potrošni materjal 6,25€

servis 49,17€

+ DDV

--------------------------------

137,21€

naslednji je čez 6000km

poraba me bolj skrbi, saj sem naredil le 166km z 20,81 litri, to je 12,5 litrov na 100km :blink: je pa res da sem imel zlo teško roko, ker je nova stvar in se je teško zadržat.

Kaj mislite ali bi bil potreben kakšen podroben pregled??

lp

uuu tole pa je poraba na sto km.slišal sem že za 8 litrčkov pa še mal tole pa je ekstra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ewo peljal motor v Panigaz na servis pri 23000km:

Kaj mislite ali bi bil potreben kakšen podroben pregled??

lp

Na 24.000km je po Suzuki service manualu večji servis, na katerem se poleg standardnih zadev in check-upa ter zamenjave svečk in filtra zraka, nastavljajo tudi ventili. Iz računa to ni razvidno. Poraba 8-9l/100km je zelo visoka, čeprav je bilo nekaj takšnih primerov..tole tvoje pa je izven normalnega..a si bil konstantno čez 6000 obratov ali kaj? En večji servis z nastavitvijo vbrizga (Yoshi box) in nastavitvijo TPS-a bi moral odpraviti previsoko porabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na servisu so mi rekli, da zaenkrat ni neke potrebe, da bi mi tudi ventile nastavljali ker motor lepo laufa razen, če si seveda zlo želim. Takrat še nisem zračunal porabe. Mislim pa da lih tak norc nisem, da bi mi ratalo nonstop 6000 obratov šopat, čeprav sem ga po avtocesti kar prtisnu.

Zdaj bom vsaj še en rezervar pokuru, da vidim kolk bo zdaj poraba, pol ga pa peljem nazaj na servis. Al bi blo bolje, če ga peljem h g.Brumu?

ps. lahko je pa prejšnji lastnik u dizo mal večjo luknjo naredu :)

lp

Popravljeno . Popravil mrkus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Po testiranju TDM 900, Versys-a in malega stroma bom v nekaj dneh lastnik in voznik ta zadnjega.

Da bo zadeva delovala dobro na 10km relaciji dom-delo, ne dvomim.

Bomo pa videli kako bo skupaj s sopotnico in še nekaj opreme - skupaj 220kg.

Vaše izkušnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na servisu so mi rekli, da zaenkrat ni neke potrebe, da bi mi tudi ventile nastavljali ker motor lepo laufa razen, če si seveda zlo želim. Takrat še nisem zračunal porabe. Mislim pa da lih tak norc nisem, da bi mi ratalo nonstop 6000 obratov šopat, čeprav sem ga po avtocesti kar prtisnu.

Zdaj bom vsaj še en rezervar pokuru, da vidim kolk bo zdaj poraba, pol ga pa peljem nazaj na servis. Al bi blo bolje, če ga peljem h g.Brumu?

ps. lahko je pa prejšnji lastnik u dizo mal večjo luknjo naredu :)

lp

Na avtocesti ima večji strom ponavadi kar normalno porabo ali pa malenkost višjo, vsekakor pa manjšo od majhnega stroma, ki ga je tam treba potiskati v višje obrate.

Ja, lahko tudi da ni menjal olja in filtrov, da ga je gonil do nezavesti in da je prevrtel kilometre in imaš totalno utrujeno mašino..lahko pa da je treba nastaviti vbrizg, TPS in poštimat mašino in bo bolje...Brum je moja izbira, ni pa nujno najboljša zate. Pomembno je, da ti to poštima nekdo, ki to obvlada in posel dobro naredi.

Živjo!

Po testiranju TDM 900, Versys-a in malega stroma bom v nekaj dneh lastnik in voznik ta zadnjega.

Da bo zadeva delovala dobro na 10km relaciji dom-delo, ne dvomim.

Bomo pa videli kako bo skupaj s sopotnico in še nekaj opreme - skupaj 220kg.

Vaše izkušnje?

Za normalno rabo po zavitih cestah bo tamajhen strom čisto v redu tudi v dvoje. Večji strom bi to lažje speljal in je boljši na avtocesti a je vprašanje če to odtehta vse ostalo, ko se manjši strom pokaže kot bolj uravnotežen motor za vsakodnevno rabo in občasne izlete.

P.S.

Pa ne povedat 'fereku' da si izbral stroma pred versysom, ker je versys na vsakem testu boljši od stroma - čeprav sem v treh naključno izbranih testih našel ravno nasprotno oceno whistle.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na avtocesti ima večji strom ponavadi kar normalno porabo ali pa malenkost višjo, vsekakor pa manjšo od majhnega stroma, ki ga je tam treba potiskati v višje obrate.

Ja, lahko tudi da ni menjal olja in filtrov, da ga je gonil do nezavesti in da je prevrtel kilometre in imaš totalno utrujeno mašino..lahko pa da je treba nastaviti vbrizg, TPS in poštimat mašino in bo bolje...Brum je moja izbira, ni pa nujno najboljša zate. Pomembno je, da ti to poštima nekdo, ki to obvlada in posel dobro naredi.

Ali je možno kako ugotovit ali so kilometri prevrteni?

Motor naj bi kupil leta 2007 nek slovenec v Angliji in ga pripeljal v Slovenijo, kjer ga je prodal v R-moto, tam ga je kupil prejšnji lastnik, ki je motor peljal na servis pri 6000 miljah (9600km), tam so mu rekli, da je z motorjem vse v redu. Nato ga ni več vozil na servis, jaz pa sem ga peljal sedaj pri 14000 miljah (22400km), zgleda da ni vedel da je treba vozit motor na 6000km na servis tut če je čutit, da lepo dela, saj mi je reku, da ga ne rabim vozit na servis ker lepo laufa. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je možno kako ugotovit ali so kilometri prevrteni?

Motor naj bi kupil leta 2007 nek slovenec v Angliji in ga pripeljal v Slovenijo, kjer ga je prodal v R-moto, tam ga je kupil prejšnji lastnik, ki je motor peljal na servis pri 6000 miljah (9600km), tam so mu rekli, da je z motorjem vse v redu. Nato ga ni več vozil na servis, jaz pa sem ga peljal sedaj pri 14000 miljah (22400km), zgleda da ni vedel da je treba vozit motor na 6000km na servis tut če je čutit, da lepo dela, saj mi je reku, da ga ne rabim vozit na servis ker lepo laufa. :hmm:

Hja potem je ta lastnik bil nedvomno ne podučen ali pa mu je bilo popolnoma vseeno...servisi niso del neke zarote, da bi mehaniki in proizvajalci na tem služili (no malo pa že), je pa osnovni servis kot je menjava olja in filtrov pravzaprav nuja...če ne drugo zaradi mirnosti med vožnjo, da ne rabiš skrbet, da bo šlo kaj narobe...to da 13000 km ni naredil popolnoma nič sigurno ne more biti dobro za mašino, kakorkoli obrneš....predvidevam, da prejšnji lastnik niti ravni olja ni preverjal, kar pa lahko ima konkretne posledice za agregat...

Poraba, ki si jo predhodno omenil je absolutno previsoka, ne glede na agresivnost vožnje...sam bi tak motor peljal na konkreten pregled, ker če nisi človek, ki se mu absolutno j*** neboš popolnoma užival v vožnji, ker boš konstantno v nepotrebnih skrbeh (no vsaj jaz bi bil).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je možno kako ugotovit ali so kilometri prevrteni?

Motor naj bi kupil leta 2007 nek slovenec v Angliji in ga pripeljal v Slovenijo, kjer ga je prodal v R-moto, tam ga je kupil prejšnji lastnik, ki je motor peljal na servis pri 6000 miljah (9600km), tam so mu rekli, da je z motorjem vse v redu. Nato ga ni več vozil na servis, jaz pa sem ga peljal sedaj pri 14000 miljah (22400km), zgleda da ni vedel da je treba vozit motor na 6000km na servis tut če je čutit, da lepo dela, saj mi je reku, da ga ne rabim vozit na servis ker lepo laufa. :hmm:

Jaz bi ga peljal k brumu, da ti naredi ta velik servis na 24.000 km in ti vse orenk naštela, ker tale poraba je pa orenk preveč. :naughty: :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi, če 13000km ni bilo olje menjano še ni najhujše. Če je le bilo notri kvalitetno olje in ni motor bil nonstop v rdečem polju... Pri taki porabi bi pa bilo vseeno pametno vbrizg in ventile dati naštelat... Če ima motor res tako malo prevoženih bo še dolgo predel...

Števca pa 100% se ne da preverit realnih km...

Motor je le stroj in pretirano sočustvovanje do njega mu ne bo nič pomagalo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nedvomno pozabljate, da v angleških navodilih piše, da je servisni interval na 6000 milj! In servisi na 9-10kkm niso nič pregrešnegaza motorje, ki se uporabljajo za "turizem". Tisti, ki dirkajo pa že vejo na koliko UR obratovanja se kaj menja.

Vsak motor, ki se kupi z druge roke je skoraj obvezno najprerj servisirat, če se ne pozna njegove zgodovine! Servisna knjiga ni nobeno zanesljivo dokazilo, da je bil servis res opravljen!

Konkreten pregled pri mojstru Brumu in boš srečen! Moje mnenje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je možno kako ugotovit ali so kilometri prevrteni?

Tisto je bilo tako, malce sarkastično napisano...kako naj mi izza zaslona podamo točno diagnozo, če nas večina ni mehanikov pa tudi, če bi bili, motorja ne vidimo. Poraba, ki si jo navedel, ni normalna. In če je Suzuki predpisal kontrolo oz. nastavljanje ventilov na 24.000km, potem je to pametno narediti, še posebej če karkoli pri motorju odstopa od normalnih parametrov. Tudi TPS bi npr. moral iti skozi kontrolo na vsakem servisu..priklop ECU-ja na računalnik in check parametrov. Da ne omenjam menjave svečk in zračnega filtra na 12.000km. So primeri na hrvaškem npr., ko so na servisu pri 30.000km ugotovili, da so v motorju še original svečke in zračni filter, čeprav je bil motor redno na uradnem servisu, kjer so 'zamenjavo' teh delov pridno zaračunali.

Jaz motor servisiram pri Brumu, ker se mu res posveti in je picajzlast po naravi, zato še toliko bolj pazi na vse malenkosti. Redkokje serviserji tako pristopajo k motorju, zato ker imajo omejen čas in več motorjev za obdelat..čast izjemam. Bistvo je, da serviser vidi in ve kaj je z motorjem in da ti to prenese, da boš vedel na čem se voziš. Ne vem, kdo in kako servisira pri Panigazu..tam sem kupil malega stroma in sem bil z odnosom šefa zelo zadovoljen, za servis pa žal ne znam nič povedati. Problem je tudi, ker se serviserji pogosto menjajo in zna kvaliteta servisa zelo nihati.

Drugače so pa to trpežni stroji, če jih ustrezno vzdržuješ..na evropskih forumih jih je kar nekaj čez 100.000km in še vedno veselo delajo, zato se ne sekiraj okrog kilometrov..le glej, da boš redno delal servise, da bo mašina imela ustrezno količino olja in da se boš naučil kako vzdrževati motor na ravni uporabnika in čemu moraš posvetiti pozornost, da bo motor varen za uporabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nedvomno pozabljate, da v angleških navodilih piše, da je servisni interval na 6000 milj!.

V service manualu so servisni intervali napisani tako:

  • 1000km (600 milj) ali 1 mesec
  • 6000km (4000 milj) ali 6 mesecev
  • 12000km (7500 milj) ali 12 mesecev
  • 18000km (11000 milj) ali 18 mesecev
  • 24000km (15000 milj) ali 24 mesecev
  • potem pa moraš kupit novega :naughty:

Isto je tudi za SV1000, ki ima praktično enak motor.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za vaša mnenja in nasvete :) bom peljal k brumu, da ne bo odvečnih skrbi, pa potem poročam o stanju.

Lep pozdrav in srečno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se da kje dobit (ima kdo) service repair manual za v-stroma 650 letnik 2009?

Sicer pa sem videl, da ga prodajajo na Amazonu za celih 90 USD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol bomo pa servisiral 2x na leto pa tudi če motor v garaži stoji... :boobies:

Nevem kaj je narobe s tem....če prevoziš tolko kilometrov je to za moje pojme potreba...Nevem, meni motor ne predstavlja zgolj stroj, zato imam avto...in na motor ne gledam kot na nujno zlo, zato ga tudi redno servisiram, čistim itd...ampak vsak ma svoj pogled..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se da kje dobit (ima kdo) service repair manual za v-stroma 650 letnik 2009?

Sicer pa sem videl, da ga prodajajo na Amazonu za celih 90 USD

Za DL650 K9 se res ne spomnim, da bi kaj videl na spletu. Je za K4 (npr. tukaj), so pa pisali na forumih, da je temu manualu v zadnjih verzijah dodanih nekaj strani na koncu za K7, kjer je bilo nekaj sprememb + ABS.

Mislim, da lahko komot uporabiš service manual za K4 za večino stvari. Lahko pa pokontaktiraš Bruma preko hrvaškega foruma ali kakšnega suzuki serviserja, da ti pove, kje so razlike in če moraš treba biti posebej pozoren na kakšno zadevo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malce berem to temu in sem na eni strani zasledil debato glede menjave zobnikov na 14 zobov. Meni ima mali štrom čisto dovolj dobre pospeške in niti enkrat do sedaj nisem občutil pomanjkanja navora pa, če sem sam gor ali v dvoje+ kufri pa naj bo to ravnina, hrib Me pa zanima kaj pridobim in koliko izgubim pri pospeških, če dam večji zobnik ( 16 ali 17 zob).

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malce berem to temu in sem na eni strani zasledil debato glede menjave zobnikov na 14 zobov. Meni ima mali štrom čisto dovolj dobre pospeške in niti enkrat do sedaj nisem občutil pomanjkanja navora pa, če sem sam gor ali v dvoje+ kufri pa naj bo to ravnina, hrib Me pa zanima kaj pridobim in koliko izgubim pri pospeških, če dam večji zobnik ( 16 ali 17 zob).

Lp

Tudi mene je zanimalo kako bo, če zamenjam zobnik. Teorija sicer obstaja, občutek ti pa lahko da samo menjava zobnika. Jaz sem zamenjal sprednji zobnik malo pred menjavo celotnega seta. Ker mi je razmerje ustrezalo sem na tem razmerju tudi ostal.

Raskiraj teh 15€ in probaj, drugega ni.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se da kje dobit (ima kdo) service repair manual za v-stroma 650 letnik 2009?

Sicer pa sem videl, da ga prodajajo na Amazonu za celih 90 USD

Imam za 2008 ABS. Če jih ne boš dobil, ti jih po dopustu skopiram in pošljem.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam za 2008 ABS. Če jih ne boš dobil, ti jih po dopustu skopiram in pošljem.

Scarabeo

Če imaš Service Manual za DL650 K8, bi se tudi jaz priporočil zanj saj ga lahko poskeniram in dam vsem v rabo. Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!