roberto87 Objavljeno September 12, 2011 Opozori Objavljeno September 12, 2011 Prodam svojga Stromčka!!! -metalic srebrne barve -letnik 2009 ABS -20300 km prevoženih -nikoli vožen po terenu -1.lastnik -12 v vtilnica -nosilec top casea -redno servisiran -potrjena servisna knjiga -resnično kar se najbolj da ohranjen...nikoli na tleh -vreden ogleda in nakupa
iced Objavljeno September 17, 2011 Opozori Objavljeno September 17, 2011 Jaz pa prodam stranske nosilce za kovčke od Touratecha....Na nosilcih je tud pripravljeno za "tooltube". Možno je dokupiti tudi Alposove kufre. Vse po zmerni ceni. Za DL650, da ne pozabim. LP
bobiboss Objavljeno September 17, 2011 Opozori Objavljeno September 17, 2011 Jaz pa prodam stranske nosilce za kovčke od Touratecha....Na nosilcih je tud pripravljeno za "tooltube". Možno je dokupiti tudi Alposove kufre. Vse po zmerni ceni. Za DL650, da ne pozabim. LP a so kaj drugačni ti nosilci za litrco da vsi tolko povdarjate za kateri štrom so?
iced Objavljeno September 17, 2011 Opozori Objavljeno September 17, 2011 a so kaj drugačni ti nosilci za litrco da vsi tolko povdarjate za kateri štrom so? Ti, to pa ne bi vedu iz glave;)
bobiboss Objavljeno September 17, 2011 Opozori Objavljeno September 17, 2011 sej motorja sta čist ista razen kubikaže in izpuhov.jaz iščem sicer neke nosilce za stranske kufre, samo me zmeraj preseneti to omenjanje za kateri štrom so, kar nekako, ne vem mogoče se motim, ni logično.kakšna je pa cena?
gsxes Objavljeno September 18, 2011 Opozori Objavljeno September 18, 2011 nosilci za dl 650 so drugačni od dl 1000, preverjeno! Že zaradi izpušnega lonca je pri dl 650 na eni strani drugačen odmik od "telesa" motorja (levi nosilec prema desnemu), in razlikuje se tudi pri vpetju nosilca na "telo" motorja. potrebna predelava nosilca, če nisi lih strojnika ti odsvetujem predelavo
bobiboss Objavljeno September 18, 2011 Opozori Objavljeno September 18, 2011 nosilci za dl 650 so drugačni od dl 1000, preverjeno! Že zaradi izpušnega lonca je pri dl 650 na eni strani drugačen odmik od "telesa" motorja (levi nosilec prema desnemu), in razlikuje se tudi pri vpetju nosilca na "telo" motorja. potrebna predelava nosilca, če nisi lih strojnika ti odsvetujem predelavo aha ok, hvala za info.
renegade Objavljeno September 18, 2011 Opozori Objavljeno September 18, 2011 (popravljeno) :notworthy: ŠTROMARJI :notworthy: evo na tem linku si lahko ogledate prenovljeno verzijo Suzukija V-strom 650 URBAN X CROSSRUNNER http://www.motoblog.it/post/31601/suzuki-urban-x-over-al-salone-di-francoforte-2012 je kar zanimiva zadeva !! Popravljeno September 18, 2011. Popravil renegade
dedo Objavljeno September 19, 2011 Opozori Objavljeno September 19, 2011 zdravo. zanima me kako je s porabo olja pri v stromih 1000 pijejo kaj olja. ostale hibe? neki sem bral o košari sklopke.kako je s te?
bobiboss Objavljeno September 20, 2011 Opozori Objavljeno September 20, 2011 zdravo. zanima me kako je s porabo olja pri v stromih 1000 pijejo kaj olja. ostale hibe? neki sem bral o košari sklopke.kako je s te? malo pije olje ma ni hudega, po polovici sezone dolij en deci. sklopka se pač sliši kaj češ, kako šele Ducatijeva ropoče.
theone5 Objavljeno September 20, 2011 Opozori Objavljeno September 20, 2011 Hehe.. deci če motor stoji... Pri mojem je to 0,5l... Sklopka pa pri 50000km ropoče skor bolj kot Ducatijeva, tudi vibracije ostajajo, čeprav se je vrnil iz Brumovega servisa... Ampak z glušniki v ušesih je ta motor odličen kompromis vsega tako da dokler ni denarja za kakega GS, Multistrado 1200 bomo pač na tem užival... :notworthy:
dedo Objavljeno September 21, 2011 Opozori Objavljeno September 21, 2011 to bi blo.. 0,5l na kolko km? kakšnih drugih napak pol ni?! se splača kupit ta motor al bi vi lastniki mogoče pogledali tudiza kakšnim drugim? predlogi?
theone5 Objavljeno September 21, 2011 Opozori Objavljeno September 21, 2011 Olje pač ni problem... samo tisti, ki pravi da mu ga spije 1dl na pol sezone se ne vozi veliko. Pač parkrat na leto malo pogledaš nivo olja pa je... Za svoj denar boš dobil največ če si umisliš kakega V-Stroma (moje mnenje). Alternativ je pa veliko: Honda Varadero, BMW GS, kake lažje endurce... Tako, da če boš celoten forum Suzuki V-Strom prebral ti bo vse jasno...
roberto87 Objavljeno September 21, 2011 Opozori Objavljeno September 21, 2011 theone5 se strinjam s tabo...bo kr malo več kot pol deci...meni je v celotni sezoni (do sedaj 9500 km) spil liter olja...Se mi ne zdi dosti za tako kilometrino, al se motim? Drugač motorček dela ko urca...
Fritz Objavljeno September 25, 2011 Opozori Objavljeno September 25, 2011 neki sem bral o košari sklopke.kako je s te? Odvisno od motorja do motorja, pri nekaterih so vibracije bolj izrazite, pri drugih manj. Ker pa gre za konstrukcijsko napako, postane to prej ali slej težava in ker cenejša rešitev mojstra iz Makedonije ni 100%, sem jaz košaro sklopke pred 10-imi dnevi poslal drugemu mojstru v Anglijo, ki ni imel reklamacij. S poštnino vred je ta špas 360€ zato res upam, da bo razlika drastična, o čem bom poročal, ko bo cel motor sestavljen.
danci1973 Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 Odvisno od motorja do motorja, pri nekaterih so vibracije bolj izrazite, pri drugih manj. Ker pa gre za konstrukcijsko napako, postane to prej ali slej težava in ker cenejša rešitev mojstra iz Makedonije ni 100%, sem jaz košaro sklopke pred 10-imi dnevi poslal drugemu mojstru v Anglijo, ki ni imel reklamacij. S poštnino vred je ta špas 360€ zato res upam, da bo razlika drastična, o čem bom poročal, ko bo cel motor sestavljen. Tudi jaz imam Johnovo košaro na SV-ju in razlika JE drastična. Jaz sem za relativno ugodno ceno dobil malo rabljeno košaro iz USA, ki jo je prodajalec poslal direktno Johnu v UK, ta pa potem meni. Tako imam svojo staro košaro še na voljo, da se najde kak mojster za predelavo v Sloveniji... D.
Fritz Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 Tudi jaz imam Johnovo košaro na SV-ju in razlika JE drastična. Jaz sem za relativno ugodno ceno dobil malo rabljeno košaro iz USA, ki jo je prodajalec poslal direktno Johnu v UK, ta pa potem meni. Tako imam svojo staro košaro še na voljo, da se najde kak mojster za predelavo v Sloveniji... D. Hvala za pomirjujoč odgovor. Moj strom je res imel nagravžne vibracije in zvok, med 3.000-4.000 obrati, zato resnično upam, da bo po tej modifikaciji to odpravljeno. To je bila do sedaj tudi edina resna zamera temu odličnemu dvovaljniku. Scarabeo 500 in exclan 1 1
danci1973 Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 Hvala za pomirjujoč odgovor. Moj strom je res imel nagravžne vibracije in zvok, med 3.000-4.000 obrati, zato resnično upam, da bo po tej modifikaciji to odpravljeno. To je bila do sedaj tudi edina resna zamera temu odličnemu dvovaljniku. Kolko pa imaš kilometrov? Moj ima 100k km, kolega pa ima SV-ja istega letnika s cca. pol manj. Pred predelavo košare je moj bil 'ropotulja' v primerjavi z njegovim, zdaj pa je ravno obratno. D.
Fritz Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 Kolko pa imaš kilometrov? Moj ima 100k km, kolega pa ima SV-ja istega letnika s cca. pol manj. Pred predelavo košare je moj bil 'ropotulja' v primerjavi z njegovim, zdaj pa je ravno obratno. D. 24.000km vendar je bil moj negativna izjema med večino stromov, saj je simptome kazal že pri relativno malo prevoženih kilometrih. No, glede na to, da jo je sprednji konec skupil v nesreči in da je bil na vrsti veliki servis, sem k celotnemu seznamu popravil dodal še to in če bo vse kot sem načrtoval, bi moral dobiti ven skoraj nov motor Kolikor vem, John na njegovo delo še ni imel reklamacij, zato upam, da bo moj V2 tresel kot I4 in delal kot V2 Scarabeo 500 in exclan 1 1
theone5 Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 Se priporočam za izčrpno poročilo... Ker imam občutek, da bi tudi moja "ropotuljica" počasi rabila pri 55kkm obnovo košare. Je pa res, da se še nisme imel priložnosti peljati z "netresočim" stromom.. tako, da če je kak kandidat v bližini Celja, ki bi mi ga zaupal za kak krog se toplo priporočam...
Barracuda Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 Kolko pa imaš kilometrov? Moj ima 100k km, kolega pa ima SV-ja istega letnika s cca. pol manj. Pred predelavo košare je moj bil 'ropotulja' v primerjavi z njegovim, zdaj pa je ravno obratno. D. A zda je pa moj naenkrat ropotulja???
danci1973 Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 (popravljeno) A zda je pa moj naenkrat ropotulja??? :yes: Je pa zato dooosti čistejši. D. Popravljeno September 26, 2011. Popravil danci1973 Fritz in vuk76 2
Scarabeo 500 Objavljeno September 27, 2011 Opozori Objavljeno September 27, 2011 Je pa res, da se še nisme imel priložnosti peljati z "netresočim" stromom.. tako, da če je kak kandidat v bližini Celja, ki bi mi ga zaupal za kak krog se toplo priporočam... horn3t in exclan 1 1
danci1973 Objavljeno September 27, 2011 Opozori Objavljeno September 27, 2011 Ti kar pridi, moj ne trese . Na 650-ki se precej manj pozna kot na 1000. A glasna vseeno postane. D.
Fritz Objavljeno September 27, 2011 Opozori Objavljeno September 27, 2011 Se priporočam za izčrpno poročilo... Ker imam občutek, da bi tudi moja "ropotuljica" počasi rabila pri 55kkm obnovo košare. Je pa res, da se še nisme imel priložnosti peljati z "netresočim" stromom.. tako, da če je kak kandidat v bližini Celja, ki bi mi ga zaupal za kak krog se toplo priporočam... Celje ni tako daleč od Ljubljane. Če bo predelava uspešna, se lahko zmeniva še to sezono, če bo moped sestavljen preden pade sneg, ali pa na začetku naslednje.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se