Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

zdej ste mi pa vzbudili zanimanje glede te košare :)

a mi lahko natančno kdo razloži "težavo" pri košari sklopke. Včemu je problem, kaj se izrabi, oziroma kaj se "obnovi"??

a ma mogoče kdo slikovno gradivo o spremebi košare pred in po "obnovitvi-predelavi" košare.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma lamele v košari dobijo luft in ropočejo če se prav spomnim.sem pa sam dal rihtat štroma lani in mi je zamenjal sklopko z novo in se zopet sliši po nekaj tisoč km.ma sem se navadil pa kaj češ.če pa je kakšna res bolj daljša rešitev so me pa sama ušesa in oči.sicer pa imam sedaj rore gor in se sklopka bolj malo sliši.:yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdej ste mi pa vzbudili zanimanje glede te košare :)

a mi lahko natančno kdo razloži "težavo" pri košari sklopke. Včemu je problem, kaj se izrabi, oziroma kaj se "obnovi"??

a ma mogoče kdo slikovno gradivo o spremebi košare pred in po "obnovitvi-predelavi" košare.

Možakar, tukaj in tukaj imaš dve temi o tem na hrvaškem V-Strom forumu (lahko, da se boš moral prijaviti in predstaviti, da boš lahko videl slike) in tukaj temo na VSRI.

Je pa tako, da še nihče (vsaj kolikor jaz vem) ni v celoti pogruntal kako omenjeni Anglež modificira košaro sklopke, da vibracij in škrtanja zagotovo ni več, kot je običajno za tak V2. On sam pa tega noče izdati, saj na ta račun služi.

Aja, ker gre za konstrukcijsko napako se le ta čez nekaj časa pojavi tudi, če zamenjaš košaro sklopke z novo. Tako so mi strici povedali.

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja hvala za info. sicer nisem vsega šel prebirat, me pa zadeva ziher zanima. Ker kot orodjar... mi ne manjka smisla in idej...

Ko se bo pri mojemu pojavilo kako ropotanje si bom podrobneje ogledal. Zadevo je potrebno v živo vidit in preučit (vsaj kar se mene tiče). Najlažje bi bilo ko bi vidu košaro pred in po modifikaciji in bi lahko natančno videl kaj vse je bilo spremenjeno, dodano.. Mogoče bo pa to nova poslovna priložnost ;)

Imam Vstrom letnik 2004 z 50000 km prevoženih pa ni de duha ne sluha o kakem ropotu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdej ste mi pa vzbudili zanimanje glede te košare :)

a mi lahko natančno kdo razloži "težavo" pri košari sklopke. Včemu je problem, kaj se izrabi, oziroma kaj se "obnovi"??

a ma mogoče kdo slikovno gradivo o spremebi košare pred in po "obnovitvi-predelavi" košare.

ma lamele v košari dobijo luft in ropočejo če se prav spomnim.sem pa sam dal rihtat štroma lani in mi je zamenjal sklopko z novo in se zopet sliši po nekaj tisoč km.ma sem se navadil pa kaj češ.če pa je kakšna res bolj daljša rešitev so me pa sama ušesa in oči.sicer pa imam sedaj rore gor in se sklopka bolj malo sliši.:yea2:

Ne, to nima nič z lamelami... Sama košara sklopke je sestavljena iz večih delov in med temi nastane zračnost...

Na Youtube je nekaj filmčkov na to temo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav vsem na tem forumu. Sem novo registrirani član, ki z veseljem prebira vaše prispevke in objave. :) Imam pa eno vprašanje: Rad bi šel iz Kawasakija Z 750 S na večji motocikel, ker sem precej visok (188 cm in 120 kg) in mi je moj motor kar malo...no, premajhen. Zanimam se za V-stroma 1000, letnik 2004 naprej pa me zanima, kaj mi svetujete za cca. 4-5 K €. Na kaj moram biti pozoren,... Ali naj gledam kaj drugega za ta denar? Hvala za vaše odgovore! Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozoren biti na kaj, pač pogledaš kakšne gume ima motor gor, po tem veš kje in kako ga je lastnik vozil, če je redno servisiran, če ni obtolčen z vseh strani,kakšen je bug spojler(če je čuden je verjetno kam zadel)in take zadeve. si že lastnik motorja in to poznaš.če ga boš kupil pa vseeno naredi servis ne glede na to kaj ti pravi lastnik, vsaj jaz sem tako naredil in veš resnično pri čem si.

pa še ostali kaj pripomnijo :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj z njo, pač malo bolj ropoče to je to.voziš dokler ne zamenjaš, ali pa daš gor rore kot jaz in sploh ne slišiš več košare sklopke :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa serijska napaka s košaro sklopke?

Ta napaka ne pomeni, da motor ne dela ali da je slab, le vibracije se s časom povečujejo, pri nekaterih motorjih bolj, pri drugih pa manj izrazito. Suzuki tega problema na tej V2 mašini, ki je v DL1000 in SV1000, ni nikoli rešil in je košaro le zamenjal za novo. Za isto ceno pa jo prej omenjeni Anglež modificira tako kot je treba in potem s tem ni več težav.

DL650 teh težav nima in kakor poročajo tisti, ki so preizkusili novega, se Suzuki ni izkazal pri estetiki in bombončkih kot so LED smerokazi in zavorne luči, marjetica diski ipd. je pa zato poštimal zavore in menjalnik tako, da sta ta dva sklopa neprimerno boljša kot prej. Torej, če kdo hoče zelo dobrega in neproblematičnega allround delovnega konja, potem je mali V-Strom odlična izbira. Tisti, ki hočejo več KM in navora za lahkotnejšo vožnjo polno naloženega konjiča s sopotnico vred, bodo vzeli v zakup tudi košaro sklopke in povečano porabo goriva ter nekoliko dražje vzdrževanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej po vašem mnenju ta košara sklopke ni problematična in povzroča "le" vibracije? Kaj pa mislite o konkurenčnih motorjih, kot so Varadero, Caponord, GS ipd.? Kaj bi bilo vredno še pogledati? Čeprav se močno nagibam k "štromu", vseeno rad vprašam "bikerje" za nepristransko mnenje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nepristransko mnenje??? HA

Poskusi z istim vprašanjem povprašat še na Varadero forumu, Caponord forumu in GS forumu, pa da vidiš nepristranskost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej po vašem mnenju ta košara sklopke ni problematična in povzroča "le" vibracije? Kaj pa mislite o konkurenčnih motorjih, kot so Varadero, Caponord, GS ipd.? Kaj bi bilo vredno še pogledati? Čeprav se močno nagibam k "štromu", vseeno rad vprašam "bikerje" za nepristransko mnenje :)

Kaj naj ti rečem, to so vse dobri motorji med katerimi ima vsak svoje pluse in minuse. Najbolje je vse probati in se odločiti za tistega, ki ti najbolj sede. Caponorda slabo poznam, zato o njem ne morem kaj veliko povedati razen tega, da lastniki z njim povečini niso nič manj zadovoljni kot stromarji s svojimi strojčki. Honda Varadero je zelo dober motor, ki ima, po mojem mnenju boljšo mašino, menjalnik in zavore od stroma, pa še kaj bi se našlo, je pa tudi dražja, težja in še kaj. GS-a bom najverjetneje kupil, ko bodo možnosti dovoljevale, kar ti verjetno pove, kaj si o stroju mislim. Je precej dražji kot prej omenjeni Strom/Vara/Capo a je zelo dodelan in varen motor. Do menjave pa se bom trudil svojega stroma tako pedenati, da se bom z njim varno in prijetno vozil okrog, predvsem pa bom užival v druženju s stromarsko sekto, ki ji ni para daleč naokrog :smoke:

Motor ni kot avto, ki se ga da lažje prilagoditi različnim voznikom, za različne potrebe, zato vsakomur priporočam, da si pred nakupom, v kolikor je to možno, vzame čas in te motorje preizkusi (npr. tako, da si jih sposodi ali gre na testno vožnjo pri prodajalcu). Strom bo tako za nekoga tresoči grobijan, Vara težka krava, Capo problematičen italijan in GS precenjen industrijski izdelek, nekdo drug pa bo med temi našel točno tisto kar si je želel...vsaj za nekaj časa :)

P.S.

Poišči si Pervy-eve poste o iskanju pravega motorja zase. Redko kdo tako dobro, zanimivo in zabavno obenem, pove kaj je pomembno pri izbiri.

Popravljeno . Popravil Fritz
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej po vašem mnenju ta košara sklopke ni problematična in povzroča "le" vibracije? Kaj pa mislite o konkurenčnih motorjih, kot so Varadero, Caponord, GS ipd.? Kaj bi bilo vredno še pogledati? Čeprav se močno nagibam k "štromu", vseeno rad vprašam "bikerje" za nepristransko mnenje :)

Kawasaki KLV :)

(identičen motor).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene osebno vibracije ohranjajo budnega po dolgih kilometrih vožnje, na bolj mirnem motorju sem že enkrat skoraj zadremal :D .se v veliki meri strinjam z Fritz-em.pač moraš nekako uvideti sam kaj ti odgovarja.sem letos skoraj šel v menjavo motorja za nekaj kao bolj elegantnega pa sem med iskanjem od prodajalca do prodajalca ugotovil, da tale moj štrom sploh ni napačen motor in da ga je fino vozit in vse skupaj opustil.za varo vem da pojamrajo glede vleka pri večji hitrosti, nekje nad 110+, baje da ji malo sapa poide.Caponorda ne poznam osebno, menda pa niso za prehvaliti, kot pač vsak motor.BMW je pa itak klasa zase, že po ceni izstopa, čeravno za moje pojme ni ravno vreden tega denarja oziroma bi bil lahko cenejši.štrom je bufota že premagal v nekaterih testih recimo.Yamaha tudi ni za odmet, agregati so zelo dobri.je imel prijatelj TDM in je bil zadovoljen zelo.transalp je tudi delovno živinče.Kawasaki Versys je menda tudi fini motorček.

mah je kr težko se odločit, lahko se tudi odločiš na prvi pogled recimo, mogoče pa uspe.sam sem pred štromom iskal TDM-o pa je med kupom motorjev naša rekla, kaj pa tistile modri?in smo si ga ogledali in sprobali in eto ga pri hiši že pet ali kolko let.

kakor koli izbereš naj ti dobro služi in srečne kilometre.

Popravljeno . Popravil bobiboss
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NAjlepša hvala za vse odgovore, mislim da se bom kar za Štroma odločil, saj ga ima tudi moj ekstra-zadovoljni brat. :) Je pa res, da gledam take motorje zaradi dejstva, da imam 188 cm in 120 kg in mi moj Kawa z750 ne ustreza, ker je premajhen, me koleno boli in v vzratnih ogledalih vidim le svoje komolce, zatorej enduro touring V-strom it will be. :) Zdaj pa samo še prodati svojega in pogledati, kaj na tržišču rabljenih vzeti...ponudba je kar velika. Morda kdo od vas prodaja kakega štroma za cca. 4000-5000 €?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FitnessFreak, mene je 190cm in 105kg pa me 650-ka nese brez problemov, je pa res da leva noga non-stop 'poje'. Z malo vec prtljage se gre udobno, s sopotnico vred malo manj Ravno zaradi tega tudi sam razmisljam o 1000-ki pa so mi zadnjic v TC-ju namignili da se naslednje leto obeta nova 1000-ka. Stare namrec kar precej drzijo ceno, ravno zdaj se v TCju prodaja ena letnik 08 za 6700Eur.

Me pa zanima kje bi dobil kak lonec za 05 650-ko, moj je bil namrec "expertno" navrtan za boljsi zvok pa je ta luknja zdaj precej vecja (beri rja pobrala vse in dusi masino) in bi ga rad zamenjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej, Fritz, kje se pa da spoznat to štromarsko druščino? ;)

Waneska, zdajle pozimi bo kvečjemu kakšen turnir v bilijardu ali bowlingu, saj bodo motorini na zimskem spanju. Spomladi pa že kdo objavi, ko kakšna skupina kam gre.

V vsakem primeru se večina stvari objavi tukaj in potem pridejo tisti, katerim paše ;)

Me pa zanima kje bi dobil kak lonec za 05 650-ko, moj je bil namrec "expertno" navrtan za boljsi zvok pa je ta luknja zdaj precej vecja (beri rja pobrala vse in dusi masino) in bi ga rad zamenjal.

Poglej na hrvaški forum, tam je nekaj stromarjev zamenjalo lonec na 650-ki za aftermarket lonec in se jim ziher original vala po garaži. Če se na tistem forumu ne znajdeš, mi pošlji PM (sam ne me pošiljat v PM ;) ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovor.

tudi štromček gre počas spat. :yawn: upam, da ne falim vseh voženj, ki bodo spomladi.. za kakšen bovling in biljard se pa tudi priporočam.. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe.. deci če motor stoji... biggrin.gif

Pri mojem je to 0,5l... Sklopka pa pri 50000km ropoče skor bolj kot Ducatijeva, tudi vibracije ostajajo, čeprav se je vrnil iz Brumovega servisa... Ampak z glušniki v ušesih je ta motor odličen kompromis vsega tako da dokler ni denarja za kakega GS, Multistrado 1200 bomo pač na tem užival... :notworthy:

Pelji nazaj v reklamacijo... Motor pride iz servisa pa olje pije in vibrira.... -:)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno od motorja do motorja, pri nekaterih so vibracije bolj izrazite, pri drugih manj. Ker pa gre za konstrukcijsko napako, postane to prej ali slej težava in ker cenejša rešitev mojstra iz Makedonije ni 100%, sem jaz košaro sklopke pred 10-imi dnevi poslal drugemu mojstru v Anglijo, ki ni imel reklamacij. S poštnino vred je ta špas 360€ zato res upam, da bo razlika drastična, o čem bom poročal, ko bo cel motor sestavljen.

Ali ni boljše vsakih 40.000 km (v povprečju 1 x na pet let) dat novo košaro noter, kot pa Makedončevo oz Angleževo sprobavat? Namreč če mene vprašaš nič ni večno tudi košara ne.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ni boljše vsakih 40.000 km (v povprečju 1 x na pet let) dat novo košaro noter, kot pa Makedončevo oz Angleževo sprobavat? Namreč če mene vprašaš nič ni večno tudi košara ne.

Angleževa je v nekaterih motorjih v obratovanju čez 60.000km in deluje, tako kot bi morala. Poleg tega pri njegovi modifikaciji košare še ni bilo reklamacij (verjemi, da bi to hitro prišlo na forum). Če uporabljaš originalno košaro ta začne prej ali slej vibrirati in to potem ni prijetno za voznika in ne dobro za vse ostale sklope samega pogonskega agregata. Jasno, da se vsi premikajoči deli prej ali slej obrabijo, toliko prej tisti, ki pri visokih obratih tresejo ali drgnejo v karkoli, zato je menjava za modificirano košaro smiselna. Sicer ti pa to lahko najbolje razloži Danci, ki svojega SV-ja zelo dobro pozna in ne bi šel v tak strošek, če to ne bi bilo bolj smiselno kot nakup nove originalne košare ali, če bi to znal sam urediti.

Mojega motorin ne bom mogel testirati do pomladi a mi mehanik poroča, da z modificirano košaro sedaj ni nobenih neprijetnih vibracij in da mašina gladko teče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Angleževa je v nekaterih motorjih v obratovanju čez 60.000km in deluje, tako kot bi morala. Poleg tega pri njegovi modifikaciji košare še ni bilo reklamacij (verjemi, da bi to hitro prišlo na forum). Če uporabljaš originalno košaro ta začne prej ali slej vibrirati in to potem ni prijetno za voznika in ne dobro za vse ostale sklope samega pogonskega agregata. Jasno, da se vsi premikajoči deli prej ali slej obrabijo, toliko prej tisti, ki pri visokih obratih tresejo ali drgnejo v karkoli, zato je menjava za modificirano košaro smiselna. Sicer ti pa to lahko najbolje razloži Danci, ki svojega SV-ja zelo dobro pozna in ne bi šel v tak strošek, če to ne bi bilo bolj smiselno kot nakup nove originalne košare ali, če bi to znal sam urediti.

Mojega motorin ne bom mogel testirati do pomladi a mi mehanik poroča, da z modificirano košaro sedaj ni nobenih neprijetnih vibracij in da mašina gladko teče.

Verjamem, da je Angleževa že 60.000 km v obratovanju, saj so nekatere originalne tudi.. Moje mnenje je da, ko bo prišla info na forum, bo mogoče za koga prepozno. Jaz sem samo rekel, da se mi ne zdi veliko na vsakih nekaj let oz nekaj deset tisoč km dati nekaj denarja za nakup novega rezervnega dela kateri je pač iztrošen in ga Proizvajalec ni predvidel za popravilo temveč za zamenjavo. Pa lahko mi verjameš, da si tisti Anglež res dela eno veliko reklamo... Namreč centrirati prazno košaro, brez plošč, lamel in fedrov je isto kot centrirati feltno brez gume.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!