Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Verjamem, da je Angleževa že 60.000 km v obratovanju, saj so nekatere originalne tudi.. Moje mnenje je da, ko bo prišla info na forum, bo mogoče za koga prepozno. Jaz sem samo rekel, da se mi ne zdi veliko na vsakih nekaj let oz nekaj deset tisoč km dati nekaj denarja za nakup novega rezervnega dela kateri je pač iztrošen in ga Proizvajalec ni predvidel za popravilo temveč za zamenjavo. Pa lahko mi verjameš, da si tisti Anglež res dela eno veliko reklamo... Namreč centrirati prazno košaro, brez plošč, lamel in fedrov je isto kot centrirati feltno brez gume.

Tisti Anglež za svojo modifikacijo veselo pobira 330€, kar je cena nove originalne košare sklopke s konstrukcijsko napako made by Suzuki. Po celem svetu se kar nekaj ljudi matra s tem, da bi naredili modifikacijo, ki bi brezhibno delovala pa to še nikomur, razen Angležu, ni uspelo. Njega tudi vlačijo po zobeh, ker skupnosti SV/V-Strom noče povedati, kako to naredi (kar je njegova pravica, da smo si na jasnem).

Vsak se sam odloča, ali bo to naredil ali ne. Mene so vibracije motile pa tudi všeč mi ni bilo, da pri tem trpi cel stroj. In pri 24.000km je košara sklopke (moj primer) zelo daleč od konca življenjske dobe za ta del, zato sem raje plačal popravilo, ki odpravi težavo, kot zamenjavo, ki težavo samo časovno zamakne, kar je več uporabnikov preizkusilo na lastni koži. Precej takšnih se je v garancijskem roku pritoževalo nad vibracijami in na Suzuki servisih so jim menjali košaro. Čez nekaj časa se je problem spet pojavil.

Če misliš, da lahko to zlahka narediš, potem ti predlagam, da se vržeš v posel kajti povpraševanja je kar nekaj in zadeva bo zagotovo dobičkonosna :smoke:

Popravljeno . Popravil Fritz
Objavljeno

Tisti Anglež za svojo modifikacijo veselo pobira 330€, kar je cena nove originalne košare sklopke s konstrukcijsko napako made by Suzuki. Po celem svetu se kar nekaj ljudi matra s tem, da bi naredili modifikacijo, ki bi brezhibno delovala pa to še nikomur, razen Angležu, ni uspelo. Njega tudi vlačijo po zobeh, ker skupnosti SV/V-Strom noče povedati, kako to naredi (kar je njegova pravica, da smo si na jasnem).

Vsak se sam odloča, ali bo to naredil ali ne. Mene so vibracije motile pa tudi všeč mi ni bilo, da pri tem trpi cel stroj. In pri 24.000km je košara sklopke (moj primer) zelo daleč od konca življenjske dobe za ta del, zato sem raje plačal popravilo, ki odpravi težavo, kot zamenjavo, ki težavo samo časovno zamakne, kar je več uporabnikov preizkusilo na lastni koži. Precej takšnih se je v garancijskem roku pritoževalo nad vibracijami in na Suzuki servisih so jim menjali košaro. Čez nekaj časa se je problem spet pojavil.

Če misliš, da lahko to zlahka narediš, potem ti predlagam, da se vržeš v posel kajti povpraševanja je kar nekaj in zadeva bo zagotovo dobičkonosna :smoke:

Evo danes sem se pozanimal kako je bilo s tem. Res so bile težave s temi košarami, vendar ponavadi tam pri 40.000 km. Suzuki to sicer ni priznal kot konstrukcijsko težavo, saj bi moral v tem primeru zamenjati oz vpoklicati vse motorje na popravilo. Je pa modificiral to košaro in tisti kateri je vgradil modificirano košaro s tem ni več imel problemov...

Sicer se strinjam s tabo da Angležu ni treba povedati kaj je modificiral ni pa noben problem tega ugotoviti. Kupiš eno pri njemu in pogledaš - in magija je razkrita. Seveda če ni patentiral tega -:) Namreč celi svet je ena sama kopija in če bi kdo želel to prekopirati bi bilo že davno bilo razkrito vse skupaj. Kaj misliš?

Objavljeno (popravljeno)

Evo danes sem se pozanimal kako je bilo s tem. Res so bile težave s temi košarami, vendar ponavadi tam pri 40.000 km. Suzuki to sicer ni priznal kot konstrukcijsko težavo, saj bi moral v tem primeru zamenjati oz vpoklicati vse motorje na popravilo. Je pa modificiral to košaro in tisti kateri je vgradil modificirano košaro s tem ni več imel problemov...

Sicer se strinjam s tabo da Angležu ni treba povedati kaj je modificiral ni pa noben problem tega ugotoviti. Kupiš eno pri njemu in pogledaš - in magija je razkrita. Seveda če ni patentiral tega - :) Namreč celi svet je ena sama kopija in če bi kdo želel to prekopirati bi bilo že davno bilo razkrito vse skupaj. Kaj misliš?

Suzukijeve rešitve, kolikor je meni znano, niso rešile temeljnega problema, torej vibracij, ki se pojavijo zaradi košare sklopke. Ne vem od kod ti podatek 40.000km, saj se je problem izrazito pojavljal že pri nekaterih novih motorjih s samo nekaj 1000km.

Jaz nisem mehanik niti stručko za te zadeve. Ker pa tudi nisem nekdo, ki rad meče denar v zrak, sem prebral desetine in desetine strani na to temo in ljudje, ki se v mehaniko in strojništvo razumejo in so lahko videli angleževo modificirano košaro, niso ugotovili kako Anglež to naredi. Poleg modifikacije vpetja sumijo, da bi naj tudi precizno balansiral košaro. Če bi pač nekdo ponujal enak rezultat za manj denarja, bi košaro zagotovo poslal na modifikacijo k njemu. Z modifikacijo košare se je ukvarjal tudi makedonski kolega Vujče, za ceno 100€, ki pa ima, žal, približno 50% uspeh. Ker nisem hotel tvegati in zgubljati preveč časa ob tem, da je bila prava prilika zamenjati tudi to, saj je motor stal zaradi popravila po prometni in velikega servisa, sem pač odštel cekine in zadevo poslal v Anglijo.

Kar se Suzukija tiče, že zelo dolgo časa pospravljajo zadevo pod preprogo in zmanjšujejo pomen te konstrukcijske napake. Kolikor vem, ta agregat več ne proizvajajo in je skoraj vsepovsod že izven garancije, zato jim verjetno ni do tega, da bi imeli še dodatne stroške z vpoklici. Sicer sem te pa že naslovil na Dancija1973, ki se oglaša tukaj in v temi o SV-jih, ker je tudi on dal košaro na modifikacijo četudi se v mehaniko in moto sceno spozna x-krat bolje od mene in ti lahko razloži v čem je problem in zakaj, za zdaj, še ni alternativnih rešitev.

Strom je dober motorin in jaz sem bil z DL 650 oz. majhnim stromom, 4 leta zadovoljen uporabnik. Tudi DL1000 ni slab a je tole s košaro sklopke pod vsako kritiko za Suzuki, saj so tako deklasirali sicer zelo dober V2.

Popravljeno . Popravil Fritz
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

To bi znalo koga zanimat...

D.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Fantje nič se matrat. Zaenkrat še ni rešitve. Jaz sem bil eden med "začetniki", ki je z Brumom reševal ta problem. Menjal sem košaro 3 leta nazaj za novo originalno "modificirano". To vsekakor ni rešitev. Agregat je odličen kot tudi motor v celoti, košara pa je nočna mora. Če bi bilo to tako enostavno rešiti bi Suzuki to rešil z nakupom drugačne košare. Očitno gre za večji konstrukcijski problem agregata, ker se to vleče že desetletje (iz SV-ja naprej). Sploh je problem, če imaš nataknjeno še suzukijevo zašito za padec - potem je čisto kot bi se vozil s kompresorjem tam nad 5000 obratov. Je pa velika razlika če je motor neobremenjen in sam sediš na njem. Takrat je to skoraj znosno. Torej napaka je bistveno širša od same košare - moje mnenje in izkušnje kažejo tako (v-strom že 8 let).

Komaj čakam novo 1000-ko če jo bodo sploh kdaj naredili! pa ne tisto z zgornjega linka, ki je za USA trg in ni skorajda sprememb ;)

Popravljeno . Popravil umberto
Objavljeno

Fantje nič se matrat. Zaenkrat še ni rešitve. Jaz sem bil eden med "začetniki", ki je z Brumom reševal ta problem. Menjal sem košaro 3 leta nazaj za novo originalno "modificirano". To vsekakor ni rešitev. Agregat je odličen kot tudi motor v celoti, košara pa je nočna mora. Če bi bilo to tako enostavno rešiti bi Suzuki to rešil z nakupom drugačne košare. Očitno gre za večji konstrukcijski problem agregata, ker se to vleče že desetletje (iz SV-ja naprej). Sploh je problem, če imaš nataknjeno še suzukijevo zašito za padec - potem je čisto kot bi se vozil s kompresorjem tam nad 5000 obratov. Je pa velika razlika če je motor neobremenjen in sam sediš na njem. Takrat je to skoraj znosno. Torej napaka je bistveno širša od same košare - moje mnenje in izkušnje kažejo tako (v-strom že 8 let).

Komaj čakam novo 1000-ko če jo bodo sploh kdaj naredili! pa ne tisto z zgornjega linka, ki je za USA trg in ni skorajda sprememb ;)

Se pravi, da tudi modifikacija košare, ki jo naredi Anglež ne deluje? Ima kdo pri nas že izkušnje na cesti z modificirano košaro na Angležev način?

V-strom 1000 mi je zraven Varaderota glavni favorit za naslednji motor. Pa me seveda ta košara sklopke močno skrbi oz. odvrača od nakupa od Stroma. Saj če modifikacija deluje, bi z veseljem dal tistih 350 EUR in potem mir. Tako pa ostaja slab priokus in se tehtnica nagiba k Varaderotu, čeprav bom tu za svoj denar dobil manj kot pri Stromu (letnik, prevoženi km itd..).

Objavljeno

Mislim, da imajo od 'naših' pri Angležu predelano košaro Danci, Renegade in hrvaški kolega Ib. Danci se ne pritožuje, tudi Ib pravi, da po 30.000km vse deluje tako, kot bi moralo, Renegadea pa že dolgo nisem slišal.

Umberto je, domnevam, vgradil novo originalno košaro, ki jo je Suzuki s časom tudi nekaj spreminjal a te napake nikoli ni odpravil. Naj me popravi, če ima tudi on košaro modificirano pri Angležu.

Objavljeno

Se pravi, da tudi modifikacija košare, ki jo naredi Anglež ne deluje? Ima kdo pri nas že izkušnje na cesti z modificirano košaro na Angležev način?

Jaz imam na SV-ju košaro modificirano À la Anglež. Zaenkrat zelo zadovoljen, nisem pa še naredil bogve koliko kilometrov s to košaro, tako da bomo videli, kako dolgo bo OK.

D.

Objavljeno

Danci, Fritz, vajina odgovora pomirjata. Sem malce prebiral VSRI forum glede te košare in je kar nekaj uporabnikov, ki so po modifikaciji prevozili že veliko km in je vse ok. Sem pa videl tudi na hrvaškem forumu, da ima Vujče na voljo za testirat svojo zadnjo verzijo modificirane košare, ki je tudi balansirana. Bomo še to počakal, da se vidi, kako se obnese. Ker srce mi še vedno bolj za Stroma bije kot za Varo.

Kaj pa problemi s sinhronizacijoTPS? Je to pogost pojav in koliko približno to stane pri Brumu naprimer? Lp

Objavljeno

Kaj pa problemi s sinhronizacijoTPS? Je to pogost pojav in koliko približno to stane pri Brumu naprimer? Lp

Brum TPS preveri in nastavi na vsakem servisu in to ne vpliva bistveno na ceno servisa.

Objavljeno

Res je, nimam angleževe in ji tudi ne verjamem Zakaj, ker jaz na mojem motorju nimam takšnih problemov na košari, npr. ko ropota v leru. Težave so šele pri višjih obratih. V leru teče kot po putru. V tem primeru je vožnja po avtocesti grozna na magistralki pa se da zdržat. Ib in Brumm sta vozila moj motor in nista bia takrat ravno prepričana ali je košara ali ne. Jaz sem jo potem zamenjal na panigasu z osjo in še nekaj plošč zraven. Bilo je dobro mogoče 4-5000 km. Potem pa spet stara pesem. Jaz sem prepričan da košaro uniči nepravilna konstrukcija oziroma prslaba antivibracijska gred ali pa kaj podobnega, ki bi moralo agregat držati v nekih okvirnih nasprotujočih silah. Okvara košare se mi zdi le posledica nekaj takega in večina se ukvarja s posledico namesto vzrokom. Že te razlike, da se dogajajo tresljaji pod različno naloženim motorjem in sorazmerno različnimi obrati nelogične. Močan navor agregata sploh ne uspe antivibracijsko obdržati nekako. Vse ostalo se da na stromu brezhibno uštimati in Brummm in Ib sta glavna doktorja za vse to! Tukaj ni debate sploh.

Jaz se prepričan da je Varadero bistveno kakovostnejši motor. Če bi se odločal sedaj za novega ali rabljenega bi vzel Varadera ali pa GS-a (čeprav je nagravžen;) se opravičujem lastnikom in fanom). Kdo pa se bo ukvarjal s košaro in zato profitiral 1000€?? Jaz jih ne zamenjam;)

Objavljeno (popravljeno)

Umberto, po vsem prebranem in po izkušnjah drugih, ki z Angleževo modifikacijo nimajo težav po več deset tisoč kilometrih, menim, da nimaš prav. Težava je v košari sklopke in ta se da odpraviti. Verjamem pa, da bi bil tudi sam razočaran, če bi sam plačal za novo košaro by Suzuki in zamenjavo le-te, na koncu pa bi rezultat bil tak, da bi imel ponovno enake težave.

Za razliko od večine, ki hvali predvsem svojega konja, sem vedno pisal, da je Honda Varadero boljši motor od V-Stroma vsaj po agregatu, ergonomiji in zavorah. Je pa dražja, težja, ima grd taho in jo bolj zvija v ovinkih. Torej, če bi sam izbiral, bi ob isti ceni vzel Varo.

BMW 1200 GS je pa najboljši in najdražji enduro tourer, kar ve vsak z realnim občutkom za motor, ki ga je poskusil. Ali je vreden denarja, ki ga hočejo zanj oz. ali ima vsak toliko denarja pa je že druga zgodba. V-Stromova največja prednost po Motorradovem Alpentestu je največ motorja za vložen denar. Prav zato je mali Strom dvakrat pobral lovoriko na tem testu in to v konkurenci z GS-om.

P:S.

To, da ima GS zanikrno masko je dejstvo zaradi katerega se ni treba opravičevati. Saj je še kar nekaj takšnih motorjev, npr. Versys ;)

Popravljeno . Popravil Fritz
Objavljeno

Mene osebno je najbolj motilo nabijanje v nizkih obratih (recimo, po mestu, premikanje v kakšni koloni ipd.), pa seveda tudi ropot v leru. šele po montaži modificirane košare sem ugotovil, da je prej motor 'streslo' tudi nekje okrog 4000 obratov/min, čeprav me prej to ni pretirano motilo (ni bilo tako močno). Zdaj je motor vozen praktično od prostega tega (seveda še vedno ne v 6. prestavi in full gas).

Umberto, si pogledal 'Angleževe' video posnetke na Youtube? Se mi zdi, da dokaj dobro pojasni, zakaj pride do teh težav.

Je pa seveda tudi možno, da je na tvojem Stromu težava (tudi) v čem drugem...

D.

Objavljeno

Prav zato je mali Strom dvakrat pobral lovoriko na tem testu in to v konkurenci z GS-om.

Fritz, glede na to, da si pred velikim Stromom vozil tudi malega kar nekaj časa, te prosim za tvojo oceno oz. primerjavo med obema. Ti je kaj žal, da si šel na večjega in s tem "podedoval" tudi težave s košaro sklopke? Ali odtehta večja moč in novor velikega stroma težave s košaro? Po izjavah ostalih lastnikov je mali strom dovolj močan tudi za potovanja v dvoje, le v breg in na AC relacijah naj bi izgubljal proti velikemu bratu. Sam sem imel možnost do sedaj dvakrat peljat malega stroma. Motor mi je bil super, obut v Roadsmart gume pa je bil na zaviti cesti popolnoma enakovreden tekmec naprimer Kawi Z-ju 750. Le na izhodu iz ovinka oz. v klanec navzgor sem pri malem stromu pogrešal več navora in moči. Ker vozim malega SV-ja lahko povem, da mu strom 650 lahko pelje enakovredno ob boku, vse je le v glavi voznika.

Objavljeno

Danci, Fritz, vajina odgovora pomirjata. Sem malce prebiral VSRI forum glede te košare in je kar nekaj uporabnikov, ki so po modifikaciji prevozili že veliko km in je vse ok. Sem pa videl tudi na hrvaškem forumu, da ima Vujče na voljo za testirat svojo zadnjo verzijo modificirane košare, ki je tudi balansirana. Bomo še to počakal, da se vidi, kako se obnese. Ker srce mi še vedno bolj za Stroma bije kot za Varo.

Kaj pa problemi s sinhronizacijoTPS? Je to pogost pojav in koliko približno to stane pri Brumu naprimer? Lp

Ali je STROM boljši za vozit

'

Objavljeno

Umberto, po vsem prebranem in po izkušnjah drugih, ki z Angleževo modifikacijo nimajo težav po več deset tisoč kilometrih, menim, da nimaš prav. Težava je v košari sklopke in ta se da odpraviti. Verjamem pa, da bi bil tudi sam razočaran, če bi sam plačal za novo košaro by Suzuki in zamenjavo le-te, na koncu pa bi rezultat bil tak, da bi imel ponovno enake težave.

Za razliko od večine, ki hvali predvsem svojega konja, sem vedno pisal, da je Honda Varadero boljši motor od V-Stroma vsaj po agregatu, ergonomiji in zavorah. Je pa dražja, težja, ima grd taho in jo bolj zvija v ovinkih. Torej, če bi sam izbiral, bi ob isti ceni vzel Varo.

BMW 1200 GS je pa najboljši in najdražji enduro tourer, kar ve vsak z realnim občutkom za motor, ki ga je poskusil. Ali je vreden denarja, ki ga hočejo zanj oz. ali ima vsak toliko denarja pa je že druga zgodba. V-Stromova največja prednost po Motorradovem Alpentestu je največ motorja za vložen denar. Prav zato je mali Strom dvakrat pobral lovoriko na tem testu in to v konkurenci z GS-om.

P:S.

To, da ima GS zanikrno masko je dejstvo zaradi katerega se ni treba opravičevati. Saj je še kar nekaj takšnih motorjev, npr. Versys ;)

Povsem se strinjam s Fritzom z vsem kar je napisal

Objavljeno

Danci, Fritz, vajina odgovora pomirjata. Sem malce prebiral VSRI forum glede te košare in je kar nekaj uporabnikov, ki so po modifikaciji prevozili že veliko km in je vse ok. Sem pa videl tudi na hrvaškem forumu, da ima Vujče na voljo za testirat svojo zadnjo verzijo modificirane košare, ki je tudi balansirana. Bomo še to počakal, da se vidi, kako se obnese. Ker srce mi še vedno bolj za Stroma bije kot za Varo.

Kaj pa problemi s sinhronizacijoTPS? Je to pogost pojav in koliko približno to stane pri Brumu naprimer? Lp

Brum TPS preveri in nastavi na vsakem servisu in to ne vpliva bistveno na ceno servisa.

Tukaj gre za dve različni stvari - eno je nastavitev TPS, drugo je sinhronizacija loput. Oboje je pri novih motorjih narejeno bol napol in se kar precej pozna, ko to prvič nastaviš.

Kasneje pa se to dvoje po mojih izkušnjah ne spreminja več bistveno - jaz sem to prvič nastavljal malo po tistem, ko sem moped kupil (pri cca. 20k km), nato pa sem le občasno preverjal, a nastavljanje ni bilo več potrebno (nazadnje preveril pri dobrih 100k km).

D.

Objavljeno

@ Joshi

Po zamenjavi sem še nekaj časa jamral tukaj in na hrvaškem forumu, saj sem se težko sprijaznil z vibracijami in precej večjo porabo. Nasprotno pa me večji navor, manj prestavljanja in nižji obrati pri avtocestnih hitrostih niso toliko motili :)

Nekje sem že napisal, da je manjši strom precej bolj uravnotežen strojček, ki za povrh nima hib večjega brata. Za 90+ odstotkov tistega, za kar večina potrebuje motor (mestna vožnja, magistralne ceste) je dosti več kot dober. Polno otovorjen in s sopotnikom pa malce trpi. Če to ni preveč pogosto, se da gladko in lepo preživeti tudi z malim stromom.

Po ocenah tistih, ki so probali novi model malega stroma, je Suzuki bistveno izboljšal zavore.

Objavljeno

Kar se tiče 'mali' vs. 'veliki' Strom... Imam možnost občasno peljat DL650 in hitro pridem do situacije, ko bi jaz 'še', pa on več ne more (pa ne mislim na končno hitrost, ampak npr. na 'zanimivo' drajsanje po Jadranki).

Pri SV1000 tega ni in verjamem, da je pri DL1000 podobno, saj imata skoraj enak motor.

Tako da mora biti vožnja v dvoje z DL650 verjetno precej bolj umirjena.

D.

Objavljeno

Dobro, da vsak napiše svoje mnenje in videnje, saj tako dobiš poglede iz različnih zornih kotov. Moj stil vožnje in Dancijev se verjetno precej razlikujeta.

Vsekakor pa vedno predlagam, da vsak motor oz. želene motorje pred nakupom preizkusiš, če je to le možno. 300+ kilometrov ali en dan vožnje bi moralo zadostovati za občutek ali ti motor ustreza ali ne.

Objavljeno

Da me ne boste napačno razumeli ;) Vse skupaj ne jemljem dramatično in z jezo. Pač šeena stvar v življenju s katero se je treba ukvarjat. DL1000 niso jajca po domače povedano - če bi to blo potem ga ne bi vozil toliko let :))). 2004 sem kupil 650 in z njo prevozil cca 25kkm. 90% na motorju sva skupaj z ženo in tremi kovčki. Večina poti sem opravil po balkanu. S tako obremenitvijo motor ni bil ravno počasen ampak mi ga je bilo mučno priganjat kot da je štiri cilindraš. Zato sem se odločil zadevo zamenjati za 1000ko. 2006 sem vzel DL1000 in do danes z njo naredil 38000kkm. Enaka vožnja in enake obremenitve. Seveda je motor za mene velika razlika pod obremenitvijo. Se ne muči, gre lahkotno in prehitevanja niso noben problem. Vse skupaj je malo drugače, ko se voziš sam. Če bi se vozil sam, bi bilo za moje potrebe dovolj 650-ka. Je zelo poskočen če ni obremenjen. Če se vrnem nazaj, ko sem prevzel 1000ko (rabljena eno sezono) sem se skoraj zjokal, ko sem jo začel vozit :) Cuka, poskakuje, buta, trese, ropota...ajoj. Tako so se takoj začele seanse z Brumom, ki je začenjal servisirati to v ZG. Vse težave smo odpravili zelo hitro(lopute, joski box, gumice v zadnjem kolesu...) razen, tresenje nad 4000 obrati. Tukaj pa se zgodba nadaljuje zgoraj :))

šeenkrat, motor ni nikakor slab za vozit!!!! vozne lastnosti so odlične. Naj pa priznam, da Varadera nisem peljal, sem si ga pa temeljito ogledal od blizu. Je precej bolj dodelan tudi v najmanjših detaljih in to ti da misliti. Verjamem, da ima tudi košaro polirano in dodelano in ne samo odlitek ;) No saj, kot je rečeno tudi stane več.

Če ima anglež res trik v košari, potem res mislim, da je Suzuki totalno nesposoben;) Kaj pa bi bilo težko Suzukiju popraviti košaro, da deluje kot mora. Teh pritožb je prejel verjetno na tisoče in to tudi prej od SV-jevcev. Da v tolikih letih ni uspel ponuditi pravo modifikacijo.... cccc...no ja ??

Objavljeno

haha, joski box... ta je dober typo ;) naj kar ostane.

Objavljeno

Naj pa priznam, da Varadera nisem peljal, sem si ga pa temeljito ogledal od blizu. Je precej bolj dodelan tudi v najmanjših detaljih in to ti da misliti.

Vara je v primerjavi z Vstromom pać boljši motor. Vozil oba kr velik km. Če že nič drugega Vara nima nobenih težav.

Objavljeno

Vara je v primerjavi z Vstromom pać boljši motor. Vozil oba kr velik km. Če že nič drugega Vara nima nobenih težav.

jez za cca 2014 planiram prekvalifikacijo med cestne endue. in ker sem z VTR zelo zadovolen, je vara en najresnejših kandidatov. Se pa spomnim testov, par let nazaj, ko je Vstrom v voznih lastnostih na asfaltu varo posekal, in so pisali, da strom z majhnimi dodelavami vzmetenja (po moje se to bere 1500e za en dober komplet) z voznostjo lahko konkurira vsem, tud Mulitstradi 1100 in GSu.

Dajmo košaro na stran, in pomislimo da so prve Vare mele probleme z reglerji. Meni se zdi, da se je tukaj na forumu s te košare naredilo slona. Glede na to da je Danči omenil, da z predelano košaro še ni nardil dost Km, njegov motor pa jih ima cca 100 000, se mi zdi, da OEM zadeva ni tako krhka.

te pa vljudno prosim, de mi po pravici poveš, kje si ti videl razlike, in zakaj se ti Vara zdi bolša?

tenkju

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!