Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

mal off ... ampak tud vara lohk marsičemu konkurira s kakšnimi ohlinsi pa progresivnimi fedri ...

Objavljeno (popravljeno)

jez za cca 2014 planiram prekvalifikacijo med cestne endue. in ker sem z VTR zelo zadovolen, je vara en najresnejših kandidatov. Se pa spomnim testov, par let nazaj, ko je Vstrom v voznih lastnostih na asfaltu varo posekal, in so pisali, da strom z majhnimi dodelavami vzmetenja (po moje se to bere 1500e za en dober komplet) z voznostjo lahko konkurira vsem, tud Mulitstradi 1100 in GSu.

Dajmo košaro na stran, in pomislimo da so prve Vare mele probleme z reglerji. Meni se zdi, da se je tukaj na forumu s te košare naredilo slona. Glede na to da je Danči omenil, da z predelano košaro še ni nardil dost Km, njegov motor pa jih ima cca 100 000, se mi zdi, da OEM zadeva ni tako krhka.

te pa vljudno prosim, de mi po pravici poveš, kje si ti videl razlike, in zakaj se ti Vara zdi bolša?

tenkju

Evo js takole mislim. Vstrom 1000 je strašno dober motor in kot si napisal vozne lastnosti so odlične. Bolj tog in trd je v primerjavi z Varo ampak glede na razlike v okvirju je to za pričakovati. Najslabši točki pri Vstromu sta agregat in zavore. Agregat močen, odziven in požrešen. V najbolj optimalnih nastavitvah ( yoshibox in servis pri Brumu ) bo poraba dobrih 6 litrov. S tem, da vsakič ko vzameš akumulator ven iz motorja, se nastavitve vrnejo nazaj na tovarniške in si spet na začetku. So celo fantje ki se vozijo za 8 litrov. Zgodbo o košari sklopke že poznaš. Ta motor ima nek čuden fenomen ki se je pokazal že nekajkrat pri različnih lastnikih.. po daljši vožnji po AC čudežno ugasne, nihče še tega ni rešil… ravno tako kot ni nihče rešil pokanja v airboxu.

Zavore niso dorasle motorju.. sploh če se voziš v dvoje in polno natovorjen, so pa super za vožnjo po makadamu. So še neke malenkosti ki so pa prebavljive. Mogoče te težave niti ne bodo tako opazne nekomu, ki naredi 5000km na leto in se ne vozi veliko. Mene pri mojih 17.000 km letno precej moti.

Z Varo sem naredil 800 km. Dober motor, poznajo se že leta in dejstvo da je ostal skorajda ne spremenjen. Tudi pri njej imam kako zamero npr. števec je tak kot so bili pri Civicu leta 90, na mestu je »kravasta« za obračat. Ima pa odlične zavore in dober menjalnik. Po mojih informacijah nima toliko pomanjkljivosti kot Suzuki predvsem pa je zanesljiva.

Da ne bo nesporazuma, je cel kup Vstromov ki imajo preko 100.000 prevoženih, pa tudi preko 200 000. Osebno če bi izbiral med tema motorjema bi izbral Hondo, ker je treba manj šraufat in če se veliko voziš je to zelo pomembno, da ti vmes med sezono ni treba še posebej k mehaniku…..je pa stvar osebne odločitve.

Če se večinoma sam voziš, ti predlagam 650. pred kratkim sem imel doma novega Vstroma 650. Odličen multipraktičen motor. Za ceno rabljene Vare dobiš novega Vstroma 650….

Popravljeno . Popravil Ofsajd
Objavljeno

ko berem vaše komentarje o kvazi npakah na tem motorju nevem al bi se smejal ali jokal. Zgleda da je košara sklopke potrošen material, stane 350 eur (če se ne morim), to je kot da zamenjaš gume in narediš servis+ greš na probno furo z kosilom ;).

In o vodlivosti med varo in vstomom je očitna, varo se resnično vede kot krava. Glede zavor na Vsromu :))) nevem za ta motor ima odlične zavore.

Edino kar imam jaz za pripomnit je "nelična sprednja maska" in premalo odaljenost motorja od tal, drugače pa super motor.

Vstroma imam 4 leta naredu z njim 50000, nobenih treslajev od košare, nobenih čudnih zvokov v airboxu... skratka za ta denar dobiš veliko od motorja.

Nisem pa tip da bi vsak euro ki ga "zapravim" za motor sešteval in ugotavljal koliko me stane, to je moj hobi in strast.

lep dan še naprej

Objavljeno

No zdaj, ko se je Suzuki umaknil z moto GP, bi nam s prišparanim denarjem lahko namenil "modificirano" košaro?

Objavljeno

Pozdravljeni.

Na mojem Vstromu 650 letnik 07 sem zlomil desno ogledalo,na servisu hocejo zanj 88€....A mi lahko svetujete kje bi dobil aftermarket ogledalo ki pase gor in bi bilo enako originalnemu ?

Objavljeno

Pozdravljeni.

Na mojem Vstromu 650 letnik 07 sem zlomil desno ogledalo,na servisu hocejo zanj 88€....A mi lahko svetujete kje bi dobil aftermarket ogledalo ki pase gor in bi bilo enako originalnemu ?

E-Bay...

Objavljeno

.Pozdravljen!

imam dva aftermarket,ampak sta enaka orginalnem.enaka oblika in velikost.nerabljena,če te zanima piši,cena zelo ugodna!lep pozdrav

Objavljeno

Original ogledala so aerodinamično problematična (v določenih pogojih ustvarjajo turbulenco okrog čelade). Boljša ogledala od Aprilie Dorsoduro dobiš pri Aprilia zastopnikih/servisih za 46€ za par.

Objavljeno

Aha Hvala za nasvet, a se potem ta aprilina ogledala montirajo brez kaksnih predelav originalnih nosilcev ?

Ce je tako jih grem takoj iskati.

Objavljeno

Brez kakršnihkoli adapterjev, navoj M10.

Objavljeno

Brez kakršnihkoli adapterjev, navoj M10.

a je kakšna fotka kako izgleda zadeva na stromu?

Objavljeno

a je kakšna fotka kako izgleda zadeva na stromu?

Spredaj (moj strom)

post-1019-0-10288400-1322332539_thumb.jpg

Zadaj (Ofsajdov, izposojena fotografija)

post-1019-0-37831600-1322332686_thumb.jpg

Objavljeno

Oj Fritz

Dober zgledajo, dej mi sam povej so ta ogledala od Aprilije kej širša,

mislim se bolj vid nazaj, ker na svojih original v glavnem gledam svoje komolce.....

Objavljeno

Oj Fritz

Dober zgledajo, dej mi sam povej so ta ogledala od Aprilije kej širša,

mislim se bolj vid nazaj, ker na svojih original v glavnem gledam svoje komolce.....

Živ Cisco :)

Verjetno so malenkost bolj ven, ker so sama ogledala nižja in širša a je najbolje dati gor adapterje, ki ti ogledala premaknejo navzven. Ko sem opisoval prejšnja ogledala sem to poslikal in tal povezave - tukaj. Se pa to zadevo dobi tudi v Louisu ali kje drugje, lahko jo pa tudi sam narediš, če imaš znanje in orodje.

Objavljeno

Živ Cisco :)

Verjetno so malenkost bolj ven, ker so sama ogledala nižja in širša a je najbolje dati gor adapterje, ki ti ogledala premaknejo navzven. Ko sem opisoval prejšnja ogledala sem to poslikal in tal povezave - tukaj. Se pa to zadevo dobi tudi v Louisu ali kje drugje, lahko jo pa tudi sam narediš, če imaš znanje in orodje.

Oj....

sem spregledal al pa pozabil.....

Dej mi samo še povej če se ogledala zarad teh podaljškov kej bolj tresejo

al ne...?

Hvala za odgovor pa lp tebi in tvoji boljši polovici :OK:

Objavljeno

Nič bolj se ne tresejo :)

Drži, jaz imam podalješek na originalna ogledala in ne tresejo. Se pa sedaj mnogo boljše vidi za motor, kar mi daje občutek večje varnosti.

Berem tudi prejšnja sporočila in bi rekel naslednje. Košara, ki trese je zoprna, to je res. Ampak, da zaradi tega ne bi kupil Stroma pa tudi ni res. Jaz mojega vozim že 3 leta, kupil sem rabljenega in je moj prvi motor. Moram priznati, da sploh ne razmišljam o drugem, saj za pametni denar dobiš veliko zanesljivega motorja. Do sedaj me še nikoli ni pustil na cesti in naj tako tudi ostane. Kot je že rekel predhodnik, motor je hobi in veselje.

Objavljeno (popravljeno)

Spredaj (moj strom)

post-1019-0-10288400-1322332539_thumb.jpg

Zadaj (Ofsajdov, izposojena fotografija)

post-1019-0-37831600-1322332686_thumb.jpg

sem videl na sliki, da vozis tr 91...

kako si zadovoljen na asfaltu (morda tudi makedamu?) v primerjavi tourance, tourance exp, contitrailattack,...?

s slednjimi nisem zadovoljen, saj imam obcutek pri pocasni voznji kot da je prednja guma pretezka.

sicer pa zadovoljiva tako po jadranski magistrali kot dolomitih.

pa zdi se mi mehka tako, da manjse grbine lepo pobira - tourance exp je bila trsa

(vem, da je tudi tlak odvisen od gume do gume in npr 2.1bar al 2.3 bar ni isti feeling)

po obrabi in zamenjavi karoo t....razmisljam o tr91.

zrcala izgledajo manjsa.. ali se tudi manj vidi na njih ali so rahlo izbocena in se morda vidi celo vec?

na original zrcalih ne vidim samo komolcev kot nekateri pisete o tem tako, da ne razmisljam o extenderjih.

se kdo ki vozi tr91?

mnenje, izkusnje?

Popravljeno . Popravil Strominator
Objavljeno

@ strominator

TR91 sem do nesreče vozil le kakšnih 4000km, od tega mogoče 30-40 km makadama v Bosni, polno naložen in v dvoje..torej easy going, kar je itaq moj stil vožnje in zato nisem neka referenca za ocenjevanje gum. Pred temi sem imel Metzelerke Z6 in še prej Michelin Anakee I. Glede mojih potreb so vse naštete zelo dobre gume (no, Z6 ni lih za optimalna za izven-cestno vožnjo) tako na suhem kot na mokrem, za kakšno bolj poglobljeno oceno pa bo bolje, če se bo oglasil kdo, ki jih bolj 'goni' po cesti ali po makadamu.

Objavljeno

Berem te vaše težave z košarami .

Fantje treba se je vozit in ne šparat mototr :OK: moj prvi v-strom letnik 2004 je z menoj prevozil 93.000km in nisem imel nobenih težav z košaro

servisiral ga je BRUM in še sam doktor ni verjel temu da je košara brez problemov

Objavljeno

Berem te vaše težave z košarami .

Fantje treba se je vozit in ne šparat mototr :OK: moj prvi v-strom letnik 2004 je z menoj prevozil 93.000km in nisem imel nobenih težav z košaro

servisiral ga je BRUM in še sam doktor ni verjel temu da je košara brez problemov

Enako moj pri 60.000, brez problemov s košaro. :ninja:

Objavljeno

avto guma na zadnjem kolesu v stroma :) :) :)

Objavljeno

Živ,

v Lojzu imajo set zobnikov in verige (did) znižano na 135eu. Ali se to splača vzeti oz. ali kdo priporoča kaj drugega...

lp

Objavljeno

Živ,

v Lojzu imajo set zobnikov in verige (did) znižano na 135eu. Ali se to splača vzeti oz. ali kdo priporoča kaj drugega...

lp

Jaz sem spomladi dal za komplet skoraj 200 € tako, da se mi zdi cena čist v redu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!