Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

tako izgleda po zamenjavi izpuha :)

Zakaj tako hude gume :eek: ? Kam je namenjen? Aja, res je lep, da je pa neumorna sigerica, se pa tak ve :OK: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V najbolj optimalnih nastavitvah ( yoshibox in servis pri Brumu ) bo poraba dobrih 6 litrov. S tem, da vsakič ko vzameš akumulator ven iz motorja, se nastavitve vrnejo nazaj na tovarniške in si spet na začetku...

Je to res? Ker potem je ta yoshi... čisto nesmiselna zadeva, ker na V-Stromu tako moreš tu pa tam akomulator odklopit, da potem motor zopet normalno dela oz. sploh vžge... :D (vsaj moj KLV je tak...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V najbolj optimalnih nastavitvah ( yoshibox in servis pri Brumu ) bo poraba dobrih 6 litrov. S tem, da vsakič ko vzameš akumulator ven iz motorja, se nastavitve vrnejo nazaj na tovarniške in si spet na začetku...

Je to res? Ker potem je ta yoshi... čisto nesmiselna zadeva, ker na V-Stromu tako moreš tu pa tam akomulator odklopit, da potem motor zopet normalno dela oz. sploh vžge... :D (vsaj moj KLV je tak.. .)

To ne bo držalo, ker po električni shemi sodeč ECU (računalnik) nima nobenega stalnega napajanja - vse gre preko glavne ključavnice. Torej bi se nastavitve 'izgubile' vsakič, ko bi ključ obrnil na '0'.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V najbolj optimalnih nastavitvah ( yoshibox in servis pri Brumu ) bo poraba dobrih 6 litrov. S tem, da vsakič ko vzameš akumulator ven iz motorja, se nastavitve vrnejo nazaj na tovarniške in si spet na začetku...

Je to res? Ker potem je ta yoshi... čisto nesmiselna zadeva, ker na V-Stromu tako moreš tu pa tam akomulator odklopit, da potem motor zopet normalno dela oz. sploh vžge... :D (vsaj moj KLV je tak.. .)

tole pa meni ni nič jasno, kaj se pa dogaja, da moraš to početi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se zgodi nekajkrat na sezono, da ima ECU slab dan... Motor na lepem med vožnjo ugasne... Izklopim akomulator za nekaj sekund in "ropotuljica" zopet prede... :D

Pa po dolgotrajni vožnji po AC včasih tudi malo ponorijo vrtljaji iz neznanega razloga...

Motor v kratkem nastavljen pri mr. Brumu... predvidevam, da pa motor pač potrebuje malo več pozornosti ..... :love1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo.to se mi še ni zgodilo.mi je pa na meji, ko sm šel do Bruma res kr na čuden način crknil, ko sem se ustavil v čakajoči kolini.je tudi Brum povedal, da ni nikomur še čisto jasno, zakaj po daljši enakomerni vožnji po avtocesti motor ugasne, ko se ustaviš, recimo na benzi v mojem primeru na mejnem prehodu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo.to se mi še ni zgodilo.mi je pa na meji, ko sm šel do Bruma res kr na čuden način crknil, ko sem se ustavil v čakajoči kolini.je tudi Brum povedal, da ni nikomur še čisto jasno, zakaj po daljši enakomerni vožnji po avtocesti motor ugasne, ko se ustaviš, recimo na benzi v mojem primeru na mejnem prehodu.

Glede na podobnost motorja in elektronike med DL1000 in SV1000(S) je nenavadno, da se pri slednjih to ne dogaja (vsaj na mojem in še parih, ki jih poznam, pa tudi na sv-portal.com česa podobnega še nisem zasledil).

Je pa res, da enakomerna vožnja po avtocesti ni nekaj, kar bi počel z SV-jem. ;)

D.

PS: En avstralec razvija 'data logger' za SV-jev ECU - morda bo zadeva delala tudi na DL-u in se bo s tem dalo kaj ugotovit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče so težave, ne glede na isti agregat, ker ima DL 98 km, SV pa 120 km in je temu verjetno primerno prirejena elektronika al karkoli že.v glavnem DL-ovci kr pojamramo(sicer niti ne prehudo) dočim za SV-jevce še nisem zasledil kakšnih večjih pritožb, če sploh.je pa zanimivo,da tudi med DL-ovci nekateri sploh nič ne potožijo o kakšnih težavah z elektroniko, agregatom ali sklopko.pa bodi pameten :blush::slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en redkih k ma "taprave" gume gor ;):)

res je, da sem edenih redkih, a menda v nasih koncih jih je menda zmeraj vec - po besedah vulkanizerja :)

nobl ni kaj :OK:

manjka se nekaj dodatkov, predelav....ampak postavlja se vprasanje koliko se splaca vlagati :)

sicer pa hvala tebi za usmeritev :)

tole je pa eden lepših štromov, kar sem ji vidu :OK:

svaka čast

hvala za poklon :)

Zakaj tako hude gume :eek: ? Kam je namenjen? Aja, res je lep, da je pa neumorna sigerica, se pa tak ve :OK: .

od 15.11. do 15.3. se zahtevajo zimske pnevmatike M+S :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm... bi se dal DL-jevo konjenico spravit na SV-jevih 120KM?

Ne poceni...

Odmične gredi so drugačne, SVjeve lopute so večje (52mm vs. 45mm) in da bi lahko uporabil to dvoje, bi rabil še SV-jev računalnik ... Nima pravega smisla.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez šale...

Prodam ali nenazadnje tudi podarim lonec izpuha iz mojega V Strom 650 K8,

če bi komu kaj koristil (za kakšen del ali predelave/eksperimentiranje ali.. .)), sicer ga bom odnesel na odpad.

prevoženih skoraj 50.000 km.

vzrok zamenjave... pa tako poznate iz postov na prejšnji strani :)

želja po globjem, PRAVEM zvoku motorja :yea2:

6730457603_8ae9bd6732.jpg

6730458127_bfde5762ef.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga z veseljem vzamem... zagotovo je še nekaj vreden ... ;)

Je morda kdo predeloval originalna lonca na 1000? Je morda kak dušilni element za tistimi vijaki na zadnji strani? Si jih še nisem upal odtegovati, da ne bi potem vsakega drugega zgubil... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga z veseljem vzamem... zagotovo je še nekaj vreden ... ;)

Je morda kdo predeloval originalna lonca na 1000? Je morda kak dušilni element za tistimi vijaki na zadnji strani? Si jih še nisem upal odtegovati, da ne bi potem vsakega drugega zgubil... :D

imaš teh predelav na netu čuda ampak nobena se ne obnese.pa tudi dela nimalo.vijaki so okrasni, vse je potrebno rezati in nato variti.če nisi užitkar glede tega je vse skupi zguba časa.

zvok po taki predelavi ni nič kaj dober, performance tudi ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez šale...

Prodam ali nenazadnje tudi podarim lonec izpuha iz mojega V Strom 650 K8,

če bi komu kaj koristil (za kakšen del ali predelave/eksperimentiranje ali.. .)), sicer ga bom odnesel na odpad.

Če poškoduješ izpuh in greš na servis, hitro ugotoviš, da so originalni izpuhi od stroma zelo dragi, zato se mi zdi škoda tole metati na odpad. Če ne bo tukaj interesentov lahko vprašaš še v-strom.hr forumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Ima kdo željo menjat sedež v-stroma 1000 za 650?. Za nižje rasle je zelo dobrodošel, za mene je moj prenizek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Ima kdo željo menjat sedež v-stroma 1000 za 650?. Za nižje rasle je zelo dobrodošel, za mene je moj prenizek.

a nista enaka al kako :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a nista enaka al kako :eek:

Nope, od dvocevke je mal višji (bolj polnjen, bolj raven greben pri vozniku), kar boš zlahka videl, ko boš enkrat zraven kakšne 650-ke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nope, od dvocevke je mal višji (bolj polnjen, bolj raven greben pri vozniku), kar boš zlahka videl, ko boš enkrat zraven kakšne 650-ke.

Je tako 1000 ccm je za 2 centima višji !! Jadralec ga je menjal z sedežom od 650 - ke in je bolj zadovoljen - sedaj lahko ob ustavitvi stopi dol z celim stopalom !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MISLIM, DA NAŠ STROM DOBIVA RESNEGA KONKURENTA V NOVEM VERSYSU 1000. ZADNJIČ SEM SAMO SEDEL NA NJEMU IN MORAM PRIZNATI, DA JE BIL KAR DOBER OBČUTEK. TUDI IZGLED JE MNOGO BOLJŠI KOT PRI 650-TKI. EDINO, KAR SE MI NE DOPADE JE CENA. SAJ JE NIŽJA KOT PRI KONKURENCI, AMPAK V TEH ČASIH JE SKORAJ 12.OOO € VELIKO DENARJA, ZELO VELIKO.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej STROMARJI.

Ko človek takole pogleda čez okno v lep sončen dan ga kar prime, da bi pognal konjička. No ta volja hitro mine ko to okno odpreš...

No moje bistvo: na svojem 650 (letnik 2005) imam narejenih 30.000 km. 95% vožnja po cesti, ni nekega extremnega divjanja... Do sedaj sem

menjeval samo olje in oljne filtre (pred začetkom vsake sezone), in na cca 600 km mazal verigo.

Ko pogledam verigo in zobnike mi delujejo popolnoma OK. Glede na "Vstrom manual" bi moral že pol stvari zamenjat, ampak meni se nekako ne

zdi potrebno.

Koliko km delate z verigo in zobniki, pri koliko km ste menjali prednje zavorne ploščice?

Kam priporočate (kvaliteta + normalna cena) peljat mojega Stroma na "preventivni" pregled. Rad bi, da ga pogleda en strokovnjak in pove kaj in

kako naprej (zaželjeno okolica Celja, Maribora...).

Hvala vnaprej za predloge in nasvete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!