ataIBA Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 tako izgleda po zamenjavi izpuha Zakaj tako hude gume ? Kam je namenjen? Aja, res je lep, da je pa neumorna sigerica, se pa tak ve . Fritz 1
gsxes Objavljeno Januar 15, 2012 Opozori Objavljeno Januar 15, 2012 še moja malenkost bobiboss, malakai in hajoktejn 3
theone5 Objavljeno Januar 16, 2012 Opozori Objavljeno Januar 16, 2012 V najbolj optimalnih nastavitvah ( yoshibox in servis pri Brumu ) bo poraba dobrih 6 litrov. S tem, da vsakič ko vzameš akumulator ven iz motorja, se nastavitve vrnejo nazaj na tovarniške in si spet na začetku... Je to res? Ker potem je ta yoshi... čisto nesmiselna zadeva, ker na V-Stromu tako moreš tu pa tam akomulator odklopit, da potem motor zopet normalno dela oz. sploh vžge... (vsaj moj KLV je tak...)
danci1973 Objavljeno Januar 16, 2012 Opozori Objavljeno Januar 16, 2012 V najbolj optimalnih nastavitvah ( yoshibox in servis pri Brumu ) bo poraba dobrih 6 litrov. S tem, da vsakič ko vzameš akumulator ven iz motorja, se nastavitve vrnejo nazaj na tovarniške in si spet na začetku... Je to res? Ker potem je ta yoshi... čisto nesmiselna zadeva, ker na V-Stromu tako moreš tu pa tam akomulator odklopit, da potem motor zopet normalno dela oz. sploh vžge... (vsaj moj KLV je tak.. .) To ne bo držalo, ker po električni shemi sodeč ECU (računalnik) nima nobenega stalnega napajanja - vse gre preko glavne ključavnice. Torej bi se nastavitve 'izgubile' vsakič, ko bi ključ obrnil na '0'. D.
bobiboss Objavljeno Januar 16, 2012 Opozori Objavljeno Januar 16, 2012 V najbolj optimalnih nastavitvah ( yoshibox in servis pri Brumu ) bo poraba dobrih 6 litrov. S tem, da vsakič ko vzameš akumulator ven iz motorja, se nastavitve vrnejo nazaj na tovarniške in si spet na začetku... Je to res? Ker potem je ta yoshi... čisto nesmiselna zadeva, ker na V-Stromu tako moreš tu pa tam akomulator odklopit, da potem motor zopet normalno dela oz. sploh vžge... (vsaj moj KLV je tak.. .) tole pa meni ni nič jasno, kaj se pa dogaja, da moraš to početi?
theone5 Objavljeno Januar 16, 2012 Opozori Objavljeno Januar 16, 2012 Se zgodi nekajkrat na sezono, da ima ECU slab dan... Motor na lepem med vožnjo ugasne... Izklopim akomulator za nekaj sekund in "ropotuljica" zopet prede... Pa po dolgotrajni vožnji po AC včasih tudi malo ponorijo vrtljaji iz neznanega razloga... Motor v kratkem nastavljen pri mr. Brumu... predvidevam, da pa motor pač potrebuje malo več pozornosti .....
bobiboss Objavljeno Januar 17, 2012 Opozori Objavljeno Januar 17, 2012 zanimivo.to se mi še ni zgodilo.mi je pa na meji, ko sm šel do Bruma res kr na čuden način crknil, ko sem se ustavil v čakajoči kolini.je tudi Brum povedal, da ni nikomur še čisto jasno, zakaj po daljši enakomerni vožnji po avtocesti motor ugasne, ko se ustaviš, recimo na benzi v mojem primeru na mejnem prehodu.
danci1973 Objavljeno Januar 17, 2012 Opozori Objavljeno Januar 17, 2012 zanimivo.to se mi še ni zgodilo.mi je pa na meji, ko sm šel do Bruma res kr na čuden način crknil, ko sem se ustavil v čakajoči kolini.je tudi Brum povedal, da ni nikomur še čisto jasno, zakaj po daljši enakomerni vožnji po avtocesti motor ugasne, ko se ustaviš, recimo na benzi v mojem primeru na mejnem prehodu. Glede na podobnost motorja in elektronike med DL1000 in SV1000(S) je nenavadno, da se pri slednjih to ne dogaja (vsaj na mojem in še parih, ki jih poznam, pa tudi na sv-portal.com česa podobnega še nisem zasledil). Je pa res, da enakomerna vožnja po avtocesti ni nekaj, kar bi počel z SV-jem. D. PS: En avstralec razvija 'data logger' za SV-jev ECU - morda bo zadeva delala tudi na DL-u in se bo s tem dalo kaj ugotovit.
bobiboss Objavljeno Januar 17, 2012 Opozori Objavljeno Januar 17, 2012 mogoče so težave, ne glede na isti agregat, ker ima DL 98 km, SV pa 120 km in je temu verjetno primerno prirejena elektronika al karkoli že.v glavnem DL-ovci kr pojamramo(sicer niti ne prehudo) dočim za SV-jevce še nisem zasledil kakšnih večjih pritožb, če sploh.je pa zanimivo,da tudi med DL-ovci nekateri sploh nič ne potožijo o kakšnih težavah z elektroniko, agregatom ali sklopko.pa bodi pameten
Strominator Objavljeno Januar 18, 2012 Opozori Objavljeno Januar 18, 2012 en redkih k ma "taprave" gume gor res je, da sem edenih redkih, a menda v nasih koncih jih je menda zmeraj vec - po besedah vulkanizerja nobl ni kaj manjka se nekaj dodatkov, predelav....ampak postavlja se vprasanje koliko se splaca vlagati sicer pa hvala tebi za usmeritev tole je pa eden lepših štromov, kar sem ji vidu svaka čast hvala za poklon Zakaj tako hude gume ? Kam je namenjen? Aja, res je lep, da je pa neumorna sigerica, se pa tak ve . od 15.11. do 15.3. se zahtevajo zimske pnevmatike M+S
theone5 Objavljeno Januar 18, 2012 Opozori Objavljeno Januar 18, 2012 Hmm... bi se dal DL-jevo konjenico spravit na SV-jevih 120KM?
danci1973 Objavljeno Januar 19, 2012 Opozori Objavljeno Januar 19, 2012 Hmm... bi se dal DL-jevo konjenico spravit na SV-jevih 120KM? Ne poceni... Odmične gredi so drugačne, SVjeve lopute so večje (52mm vs. 45mm) in da bi lahko uporabil to dvoje, bi rabil še SV-jev računalnik ... Nima pravega smisla. D.
Strominator Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 Brez šale... Prodam ali nenazadnje tudi podarim lonec izpuha iz mojega V Strom 650 K8, če bi komu kaj koristil (za kakšen del ali predelave/eksperimentiranje ali.. .)), sicer ga bom odnesel na odpad. prevoženih skoraj 50.000 km. vzrok zamenjave... pa tako poznate iz postov na prejšnji strani želja po globjem, PRAVEM zvoku motorja
theone5 Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 Jaz ga z veseljem vzamem... zagotovo je še nekaj vreden ... Je morda kdo predeloval originalna lonca na 1000? Je morda kak dušilni element za tistimi vijaki na zadnji strani? Si jih še nisem upal odtegovati, da ne bi potem vsakega drugega zgubil...
bobiboss Objavljeno Januar 20, 2012 Opozori Objavljeno Januar 20, 2012 Jaz ga z veseljem vzamem... zagotovo je še nekaj vreden ... Je morda kdo predeloval originalna lonca na 1000? Je morda kak dušilni element za tistimi vijaki na zadnji strani? Si jih še nisem upal odtegovati, da ne bi potem vsakega drugega zgubil... imaš teh predelav na netu čuda ampak nobena se ne obnese.pa tudi dela nimalo.vijaki so okrasni, vse je potrebno rezati in nato variti.če nisi užitkar glede tega je vse skupi zguba časa. zvok po taki predelavi ni nič kaj dober, performance tudi ne.
Fritz Objavljeno Januar 22, 2012 Opozori Objavljeno Januar 22, 2012 Brez šale... Prodam ali nenazadnje tudi podarim lonec izpuha iz mojega V Strom 650 K8, če bi komu kaj koristil (za kakšen del ali predelave/eksperimentiranje ali.. .)), sicer ga bom odnesel na odpad. Če poškoduješ izpuh in greš na servis, hitro ugotoviš, da so originalni izpuhi od stroma zelo dragi, zato se mi zdi škoda tole metati na odpad. Če ne bo tukaj interesentov lahko vprašaš še v-strom.hr forumu.
bostjany Objavljeno Januar 29, 2012 Opozori Objavljeno Januar 29, 2012 Pozdrav! Ima kdo željo menjat sedež v-stroma 1000 za 650?. Za nižje rasle je zelo dobrodošel, za mene je moj prenizek.
bobiboss Objavljeno Januar 29, 2012 Opozori Objavljeno Januar 29, 2012 Pozdrav! Ima kdo željo menjat sedež v-stroma 1000 za 650?. Za nižje rasle je zelo dobrodošel, za mene je moj prenizek. a nista enaka al kako
Fritz Objavljeno Januar 29, 2012 Opozori Objavljeno Januar 29, 2012 a nista enaka al kako Nope, od dvocevke je mal višji (bolj polnjen, bolj raven greben pri vozniku), kar boš zlahka videl, ko boš enkrat zraven kakšne 650-ke.
Kolen Objavljeno Januar 29, 2012 Opozori Objavljeno Januar 29, 2012 a nista enaka al kako pa sva bila skupaj a nisem opazil. bom bil naslednjič bolj pozoren......
bobiboss Objavljeno Januar 29, 2012 Opozori Objavljeno Januar 29, 2012 bom pa res pogledu, ko bom ob tamalem štromu, če sta si različna.na oko ni videti razlike.
renegade Objavljeno Januar 29, 2012 Opozori Objavljeno Januar 29, 2012 Nope, od dvocevke je mal višji (bolj polnjen, bolj raven greben pri vozniku), kar boš zlahka videl, ko boš enkrat zraven kakšne 650-ke. Je tako 1000 ccm je za 2 centima višji !! Jadralec ga je menjal z sedežom od 650 - ke in je bolj zadovoljen - sedaj lahko ob ustavitvi stopi dol z celim stopalom !!
sekretar Objavljeno Januar 30, 2012 Opozori Objavljeno Januar 30, 2012 MISLIM, DA NAŠ STROM DOBIVA RESNEGA KONKURENTA V NOVEM VERSYSU 1000. ZADNJIČ SEM SAMO SEDEL NA NJEMU IN MORAM PRIZNATI, DA JE BIL KAR DOBER OBČUTEK. TUDI IZGLED JE MNOGO BOLJŠI KOT PRI 650-TKI. EDINO, KAR SE MI NE DOPADE JE CENA. SAJ JE NIŽJA KOT PRI KONKURENCI, AMPAK V TEH ČASIH JE SKORAJ 12.OOO € VELIKO DENARJA, ZELO VELIKO.
AnZo666 Objavljeno Januar 31, 2012 Opozori Objavljeno Januar 31, 2012 Hej STROMARJI. Ko človek takole pogleda čez okno v lep sončen dan ga kar prime, da bi pognal konjička. No ta volja hitro mine ko to okno odpreš... No moje bistvo: na svojem 650 (letnik 2005) imam narejenih 30.000 km. 95% vožnja po cesti, ni nekega extremnega divjanja... Do sedaj sem menjeval samo olje in oljne filtre (pred začetkom vsake sezone), in na cca 600 km mazal verigo. Ko pogledam verigo in zobnike mi delujejo popolnoma OK. Glede na "Vstrom manual" bi moral že pol stvari zamenjat, ampak meni se nekako ne zdi potrebno. Koliko km delate z verigo in zobniki, pri koliko km ste menjali prednje zavorne ploščice? Kam priporočate (kvaliteta + normalna cena) peljat mojega Stroma na "preventivni" pregled. Rad bi, da ga pogleda en strokovnjak in pove kaj in kako naprej (zaželjeno okolica Celja, Maribora...). Hvala vnaprej za predloge in nasvete.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se