Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Verigo pač zamenjaš, ko vidiš, da se je podaljšala, čez neko predpisano mejo oz. v skrajni sili ko začne oddajati kakšne čudne zvoke... ;-)

Je pa čisto odvisno od stila vožnje ter od vzdrževanja verige... Pri 30kkm bi pričakoval, da še ni potrebe po menjavi...

Moj dvocevnik ima cca 60kkm pa mislim, da je še kr prva ketna pa ga prav nič ne šparam...samo redno mažem na vsakih cca 400km...

Ploščice menjaš ko prideš do indikatorja obrabe (zarezice v ploščicah)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MISLIM, DA NAŠ STROM DOBIVA RESNEGA KONKURENTA V NOVEM VERSYSU 1000. ZADNJIČ SEM SAMO SEDEL NA NJEMU IN MORAM PRIZNATI, DA JE BIL KAR DOBER OBČUTEK. TUDI IZGLED JE MNOGO BOLJŠI KOT PRI 650-TKI. EDINO, KAR SE MI NE DOPADE JE CENA. SAJ JE NIŽJA KOT PRI KONKURENCI, AMPAK V TEH ČASIH JE SKORAJ 12.OOO € VELIKO DENARJA, ZELO VELIKO.

novi Versys je popolnoma drug stroj od Stroma, ima namreč Štirivaljni vrstni motor od Z serije.torej po mojem mnenju izgublja čar dvocilindraŠev, čeravno je Versys 650 vrstni dvocilindraŠ, Strom pa V cilindraŠ in to so precejŠnje razlike.cena je pa tudi temu primerna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej STROMARJI.

Ko človek takole pogleda čez okno v lep sončen dan ga kar prime, da bi pognal konjička. No ta volja hitro mine ko to okno odpreš...

No moje bistvo: na svojem 650 (letnik 2005) imam narejenih 30.000 km. 95% vožnja po cesti, ni nekega extremnega divjanja... Do sedaj sem

menjeval samo olje in oljne filtre (pred začetkom vsake sezone), in na cca 600 km mazal verigo.

Ko pogledam verigo in zobnike mi delujejo popolnoma OK. Glede na "Vstrom manual" bi moral že pol stvari zamenjat, ampak meni se nekako ne

zdi potrebno.

Koliko km delate z verigo in zobniki, pri koliko km ste menjali prednje zavorne ploščice?

Kam priporočate (kvaliteta + normalna cena) peljat mojega Stroma na "preventivni" pregled. Rad bi, da ga pogleda en strokovnjak in pove kaj in

kako naprej (zaželjeno okolica Celja, Maribora.. .).

Hvala vnaprej za predloge in nasvete.

Verigo sem zamenjal pred daljšo turo pri 37000 km. Predvsem preventivno je še zgledala kot nova - skupaj z zobniki.

Zračni filter pa pri 35000 pa ni kazal znakov zamašenosti.

Zavorne obloge pa bom menjal na pomlad sedaj imajo 47000km. Bi bile še za kakih 5000km.

Zadnje so še super. Tako malo za orientacijo, če je vožnja normalna :) .

Meni ga servisira Moto Mario v Velenju in sem zelo zadovoljen z njim.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na hrvaškem forumu sta vsaj dve temi o modifikaciji košare sklopke (tukaj in tukaj), veliko pa je o tem povedanega na V-Strom riders Int. kjer je tudi kontakt za tega možakarja iz VB.

330€ je cena nove košare sklopke vendar z isto napako, kot jo ima originalna, zato je to, kar je naredil Danci nedvomno boljša rešitev kot zamenjati uničeno košaro oz. takšno, ki povzroča močne vibracije z originalno Suzukijevo, torej s takšno, ki bo sčasoma povzročala enake težave.

Makedonska varianta je cca. 100€, cena pri Brumu, vključujoč rastavljanje, transport v Makedonijo in nazaj, ter ponovno vstavljanje v motor pa cca. 170€ (v tej ceni je tudi 100€ za modifikacijo).

Angleževa varianta je dalj časa 'na tržišču', je preverjena v kar nekaj motorjih in so lastniki, kolikor je meni znano, zadovoljni. Makedonska modifikacija se testira v enem motorju, v fazi predelave pa sta zdaj še dve košari (jaz sem zaradi časovnih okvirjev celotnega postopka in financ trenutno odstopil od tega). Če bi imel prostor, orodje in znanje kot Danci bi to lahko sam razmontiral in poslal v Makedonijo a bi tudi tako najmanj teden dni motor bil izven uporabe.

Debat na to temo je veliko. Ne glede na to, čigava modifikacija se izbere je najbolj pomembno, da zadeva deluje in da je varna.

Mimogrede, Danci, ne vem, če si se kaj slišal z Ib-om iz hrvaškega foruma oz. če veš za Nemca, ki je odkupil večje število neprodanih SV-jev in jih sedaj prodaja po delih? Nekaj informacij je tukaj.

Pozdravljeni spoštovani Stromaši,

da podelim z vami še mojo izkušnjo......tudi jaz sem eden tistih, ki ga je nerviral :angry: ropot sklopke zato sem začel počasi iskati rešitev za odpravo odvečnih vibracij, pri nizkih obratih ter ropotanja v prostem teku.

Na veliko sem prebiral forume...., gledal in primejal rešitve...., razmišljal o novi sklopki, stroških, ter se na koncu odločil, na podlagi mojih mehaničnih izkušenj, da zadevo rešim sam.

Tako sem si počasi nabavil potreben materijal ležaj koša, podložko, ter obe tesnili (cca 60 eur) in ker, če sem že tako daleč še naredim servis, olje, hladilna tekočina, svečke, filtra (cca 90 eur), zberem vso potrebno orodje, naberem nekaj poguma, ter odvijem prvi vijak.....

Po približno dveh urah, (počasi in sigurno) sem imel pred seboj koš sklopke

Sedaj sem si moral narediti orodje, da sem lahko odvil koš...

Do sedaj brez zapletov, upam, da mi na koncu ne ostane kak vijak viška J

Koš sem postružil malo drugače, kot je na slikah johnny english, modifikaciji in pri bratih Makedoncih. Ni mi pa znano kako modificirajo Danci, mogoče bi kdo pokazal kakšno sliko...

Postružena je sredina, puša pa je prešana na zobnik, tako sem se izognil leplenju puše na aluminijast koš, ki bi prej, ko slej popustil, pa še nekaj olja lahko pride med pušo in os.

Nadalje sem, podložil vzmeti,

vrezal navoje v koš,

ter sestavil nazaj, kot je bilo, paziti je treba na vzmeti, vsaka ima svoje mesto. Za vsak primer sem še privaril vijake, da se sljučajno ne bi odvili.

Preden sem koš razstavil, so vzmeti prosto ležale v ležiščih in so ropotale, sedaj so podložene in jih ni slišati. Prav tako je bila toleranca zračnosti med pušo zobnika ter košem 0,4 mm kar je malo vendar ne, ko gre za strojne sklope, koš je zaradi tega opletal za skoraj 1 cm (seveda brez vstavljenih lamel).

In tako sem priše do točke, ko je bilo treba zadevo sestaviti. Seveda je šlo tudi v obratno smer brez težav, vijake je potreno priviti s pravo silo, zato potrebujete moment ključ. Na koncu sem ostal brez vijakov kar pomeni, da so vsi na svojem mestu :yea2:. Dotočil tekočine še enkrat preveril, če je vse na svojm mestu in trenutek resnice....

Kot se za Stroma spodobi vžge v prvo :OK:. Ogrejem motor do delovne temperature ter mu zategnem gas do rdeče, če poči... naj poči zdaj.

Ropot sklopke, v prostem teku je skoraj popolnoma izginil to kar se sliši je verjetno normalno, moral bi ga primerjati s kakim novim motorjem. Kar se pa tiče vožnje v nizkih obratih pa je super, pri 2000 obratih v 3 ali 4 prestavi povspeši motor, brez kakršnih koli vibracij ali zvokov.

Operacija je bila uspešna.... do sedaj. Glede na vreme.... ni ravno priložnosti, da bi ga testiral in prevozil nekaj kilometrov, tako, da glede dokončnega zagotovila uspešne modifikacije ni. Ampak za enkrat sem zadovoljen.

Če sem komu vlil poguma, da se sam loti zadeve, mu odgovorim še na kakšna vprašanja, lahko vam koš zmodificiram na prikazan način, če pa zaupate moji garažni delavnici, pa vam lahko tudi pošraufam motor, prej pa lahko preiskusite mojega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dodal sem tudi slike, ne vem zakaj niso naložene!!!

upam, da bo sedaj ok, lep pozdrav

no ko bo vreme za vožnjo in boš bolj stestiral zadevo le glej, da ne pozabiš napisati poročilo :grim

Pozdravljeni spoštovani Stromaši,

da podelim z vami še mojo izkušnjo......tudi jaz sem eden tistih, ki ga je nerviral :angry: ropot sklopke zato sem začel počasi iskati rešitev za odpravo odvečnih vibracij, pri nizkih obratih ter ropotanja v prostem teku.

Na veliko sem prebiral forume...., gledal in primejal rešitve...., razmišljal o novi sklopki, stroških, ter se na koncu odločil, na podlagi mojih mehaničnih izkušenj, da zadevo rešim sam.

Tako sem si počasi nabavil potreben materijal ležaj koša, podložko, ter obe tesnili (cca 60 eur) in ker, če sem že tako daleč še naredim servis, olje, hladilna tekočina, svečke, filtra (cca 90 eur), zberem vso potrebno orodje, naberem nekaj poguma, ter odvijem prvi vijak.....

Po približno dveh urah, (počasi in sigurno) sem imel pred seboj koš sklopke

Sedaj sem si moral narediti orodje, da sem lahko odvil koš...

Do sedaj brez zapletov, upam, da mi na koncu ne ostane kak vijak viška J

Koš sem postružil malo drugače, kot je na slikah johnny english, modifikaciji in pri bratih Makedoncih. Ni mi pa znano kako modificirajo Danci, mogoče bi kdo pokazal kakšno sliko...

Postružena je sredina, puša pa je prešana na zobnik, tako sem se izognil leplenju puše na aluminijast koš, ki bi prej, ko slej popustil, pa še nekaj olja lahko pride med pušo in os.

Nadalje sem, podložil vzmeti,

vrezal navoje v koš,

ter sestavil nazaj, kot je bilo, paziti je treba na vzmeti, vsaka ima svoje mesto. Za vsak primer sem še privaril vijake, da se sljučajno ne bi odvili.

Preden sem koš razstavil, so vzmeti prosto ležale v ležiščih in so ropotale, sedaj so podložene in jih ni slišati. Prav tako je bila toleranca zračnosti med pušo zobnika ter košem 0,4 mm kar je malo vendar ne, ko gre za strojne sklope, koš je zaradi tega opletal za skoraj 1 cm (seveda brez vstavljenih lamel).

In tako sem priše do točke, ko je bilo treba zadevo sestaviti. Seveda je šlo tudi v obratno smer brez težav, vijake je potreno priviti s pravo silo, zato potrebujete moment ključ. Na koncu sem ostal brez vijakov kar pomeni, da so vsi na svojem mestu :yea2:. Dotočil tekočine še enkrat preveril, če je vse na svojm mestu in trenutek resnice....

Kot se za Stroma spodobi vžge v prvo :OK:. Ogrejem motor do delovne temperature ter mu zategnem gas do rdeče, če poči... naj poči zdaj.

Ropot sklopke, v prostem teku je skoraj popolnoma izginil to kar se sliši je verjetno normalno, moral bi ga primerjati s kakim novim motorjem. Kar se pa tiče vožnje v nizkih obratih pa je super, pri 2000 obratih v 3 ali 4 prestavi povspeši motor, brez kakršnih koli vibracij ali zvokov.

Operacija je bila uspešna.... do sedaj. Glede na vreme.... ni ravno priložnosti, da bi ga testiral in prevozil nekaj kilometrov, tako, da glede dokončnega zagotovila uspešne modifikacije ni. Ampak za enkrat sem zadovoljen.

Če sem komu vlil poguma, da se sam loti zadeve, mu odgovorim še na kakšna vprašanja, lahko vam koš zmodificiram na prikazan način, če pa zaupate moji garažni delavnici, pa vam lahko tudi pošraufam motor, prej pa lahko preiskusite mojega.

no ko bo vreme za vožnjo in boš bolj stestiral zadevo le glej, da ne pozabiš napisati poročilo :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja potrebno bo narediti nekaj km do končnega uspeha ali neuspeha, vsaj 500 km da se pokaže a je to to al ni....

upam da ti je ratal...jo pravilno zbalansirat, to je največji problem....pol bo š mel pa kar neki dela.... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dodal sem tudi slike, ne vem zakaj niso naložene!!!

upam, da bo sedaj ok, lep pozdrav

Jaz kot mehanik in tole gledam sem nad tole pogruntavščino malo skeptičen in to zato ker bi se bal da bodo te nezavarovane podloške s časoma "zlezle" ven in ti naredile kako škodo.Bolje bi bilo montirat nove vzmeti ali dat narediti take podloške da imajo odznotraj rob tako da se vsedejo v notranjost vzmeti,da nemore zlesti ven.To je moje skromno mnenje in na tvojem mestu se nebi preveč veselil te pogruntavščine saj taka podloške samo ena lahko naredi ogromno škodo ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koš sem postružil malo drugače, kot je na slikah johnny english, modifikaciji in pri bratih Makedoncih. Ni mi pa znano kako modificirajo Danci, mogoče bi kdo pokazal kakšno sliko...

Pozdravljen peroxl,

najprej čestitke za znanje in pogum, da se tega lotiš sam. Verjetno si prebiral tudi zapise na tem forumu in če so 'Danci' tisto kar jaz mislim, gre za forumaša z nickom 'danci1973' (glej njegovo objavo malce višje), ki je svojo košaro sklopke na SV-ju 1000 dal predelati pri Angležu.

Vmes smo ugotovili, da pri Vujčetovih (makedonskih) modifikacijah nekaj ni v redu, saj se vibracije pri večini košar zelo hitro ponovno pojavijo.

Pri vsem tem se strinjam z Bremzerjem, bodi pozoren na varnost saj lahko napaka pomeni veliko škodo na motorju, potencialno pa tudi padec, če se ti to zgodi med vožnjo. Saj to, verjetno, že sam dobro veš a ni škode, če se to ponovi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz kot mehanik in tole gledam sem nad tole pogruntavščino malo skeptičen in to zato ker bi se bal da bodo te nezavarovane podloške s časoma "zlezle" ven in ti naredile kako škodo.Bolje bi bilo montirat nove vzmeti ali dat narediti take podloške da imajo odznotraj rob tako da se vsedejo v notranjost vzmeti,da nemore zlesti ven.To je moje skromno mnenje in na tvojem mestu se nebi preveč veselil te pogruntavščine saj taka podloške samo ena lahko naredi ogromno škodo ! !

Hvala za opazko,

ampak podložke so večje od odprtine in ne morejo pasti iz ležišča, da pa bi bila zadeva sigurna sem jih še zavaril, kot sem to videl pri eni od predelav, prav tako vijake, da se ne bi odvili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi mogoce zna kdo povedat oz. preverit, kaksna je skupna sirina motorja, ko so nanj namontirani kovcki GIVI E41??

LP!{M}

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi mogoce zna kdo povedat oz. preverit, kaksna je skupna sirina motorja, ko so nanj namontirani kovcki GIVI E41??

LP!{M}

itak je dovoljena širina 1m tko da ne presegajo nobeni kufri kaj dosti te meje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

itak je dovoljena širina 1m tko da ne presegajo nobeni kufri kaj dosti te meje.

Sem vceraj malo prebiral motosi in je kar nekaj motorjev nastetih, ki imajo presezen 1m, sicer vsi z neorginalnimi kufri...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem vceraj malo prebiral motosi in je kar nekaj motorjev nastetih, ki imajo presezen 1m, sicer vsi z neorginalnimi kufri...

Sem vceraj malo prebiral motosi in je kar nekaj motorjev nastetih, ki imajo presezen 1m, sicer vsi z neorginalnimi kufri...

Moja 650-ka + Kappa K40 53+56cm = 109 cm. Zdaj bo pa vedno razlog, da ti organi napišejo eno kazen. Ko bo pa kazni preveč, bodo pa začeli homologirati in spet bo biznis. Juhu!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja 650-ka + Kappa K40 53+56cm = 109 cm. Zdaj bo pa vedno razlog, da ti organi napišejo eno kazen. Ko bo pa kazni preveč, bodo pa začeli homologirati in spet bo biznis. Juhu!!!!!!

Nebno biznisa, homologirali bodo samo kufre do 1-ga metra širine !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebno biznisa, homologirali bodo samo kufre do 1-ga metra širine !

Nebno biznisa, homologirali bodo samo kufre do 1-ga metra širine !

Nak. Do enega metra je lahko brez homolomo. Naprej pa bo šlo po mojem kot sem rekel. Počakaj samo malo, da zavohajo ( kot se pri nas lepo reče )

tržno nišo. Eni se bojo mastili!!! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...nad en meter je lahko "legaln" samo, ce je to navedeno v deklaraciji proizvajalca (org. dodatna oprema) al kako???

LP{M}

Popravljeno . Popravil Marjanček
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Verigo sem zamenjal pred daljšo turo pri 37000 km. Predvsem preventivno je še zgledala kot nova - skupaj z zobniki.

Zračni filter pa pri 35000 pa ni kazal znakov zamašenosti.

Zavorne obloge pa bom menjal na pomlad sedaj imajo 47000km. Bi bile še za kakih 5000km.

Zadnje so še super. Tako malo za orientacijo, če je vožnja normalna :) .

Meni ga servisira Moto Mario v Velenju in sem zelo zadovoljen z njim.

Scarabeo

Malo pozno ampak vendar... hvala za odgovore!!! Srečno vsem na cesti, pa upam da se srečamo kje, da dam za kafe. Črn in glasen motor... ded na motorju pa tudi glasen ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

lp,

stromaši, kolega prodaja v-stroma 1000 letnik 2006, prevoženih 17.000 km, kupljen v sloveniji, 1.lastnik, vsi kompletni servisi z komplet opremo.

Pravi , da nima več volje do motorizma, me je sicer danes presenetil, pač tako je.

Motor je zelo dobro ohranjen, saj se je vozil le malokrat.

Če veste za katerega ali poznate kakšnega, ki ga kupuje, me kontaktirajte na pm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp,

stromaši, kolega prodaja v-stroma 1000 letnik 2006, prevoženih 17.000 km, kupljen v sloveniji, 1.lastnik, vsi kompletni servisi z komplet opremo.

Pravi , da nima več volje do motorizma, me je sicer danes presenetil, pač tako je.

Motor je zelo dobro ohranjen, saj se je vozil le malokrat.

Če veste za katerega ali poznate kakšnega, ki ga kupuje, me kontaktirajte na pm.

Cena?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena?

Lej ne vem točno koliko je govoril, da ne bi kaj narobe rekel.

Če te zanima ti lahko pošljem njegovo številko na pm pa se zmenita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sva z zeno naredila prvo daljso voznjo-270 km z nasim stromom 650 letnik 2007,moram reci da je zelo neudoben kot zame voznika kot njo sopotnico,po 80 km me je zacelo v riti in krizu ze posteno boleti...no 46 let tudi dela svoje....Ne predstavljam si da bi moral narediti 150 kilometrov brez postanka.

Nekje ste ze razpravljali da je sedez stroma 1000 neprimerno udobnejsi,prosim ce je kdo ze menjal sedez od 1000 na 650 da opise koliko lepse se pelje,ali sedez pase oziroma ali je potrebna kaksna modifika upetja in zanima me okvirna cena sedeza.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko ga boš ujahal bo čisto vredu.

Preko zime si rit razvajal to je to. :)

Kilometrina bo naredila svoje, boš videl. :grim

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!