Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

aja, pa prodajam contitrailattack:

spredaj še 4 mm profila,

zadaj še 7mm profila,

saj mi je preveč cestno usmerjena pnevmatika.

trenutno imam karoo t namescene.

sem iz mb

vec info v pm.

meni se je Dunlop tr 91 :yea1: zdela kar precej blizu :yea1: Conti trail attack,z obema sem bil zadovoljen tako po suhem kot po mokrem,za lepe in hitre makadamske poti se mi zdi conti rahlo boljša kot tr91.

Lahko nam pa napišeš,kako se Karoo t obnašajo na mokrem,pa koliko km zdržijo....da so na makadamu :notworthy: v redu,sem pa že nekje prebral.

Objavljeno

Ima že kdo MASSov izpuh? Mi ga je stric danes na moto boomu predstavil...zvok na posnetku se mi dopade in še zelo ugoden je....Je pa na posnetku V-strom (modri) z mariborsko registrsko...kdo tukaj mogoče? Kdo drug ima in lahko deli izkušnje?

mislim da je Strominatorjev.drugače pa imaš na njihovi strani vse za pogledat.

tkole zgledajo na mojem.

post-15438-0-42528000-1334430519_thumb.jpg

Objavljeno

mislim da je Strominatorjev.drugače pa imaš na njihovi strani vse za pogledat.

tkole zgledajo na mojem.

Vse potrebne informacije tako ali tako imam.... zanimajo praktične izkušnja lastnika Massovega izpuha (zadovoljen ali ne)...Meni delujejo izpuhi za ta denar dovolj kvalitetni.

Objavljeno

a to te zanima, si nejasno postavil vprašanje.jaz osebno sem zadovoljen.odzivnost motorja je povsem druga, veliko boljša.nekaj kilogramov je lažji, zvok pa je všečen, vsaj tako pravijo drugi.tolko glede litrce.

Objavljeno

jaz sem navrgu 580 evrčkov, 32 evra pa za homologacijo.

Objavljeno

Za Suzuki V-Strom 1000 ima Leo Vince 2 slip-ona (dušilci + vezna cev). Aluminjasta, ovalna, homologirana, z zaključno konično kapo. Cena za oba z DDV-jem je 560 €. Vendar homologacija velja za Suzuki!

Če se odločite za naročilo do konca junija vam odobrimo 20% popust.

taka je situacija pri LEOVINCE... Morda kdo ve kakšna je procedura, da bi zadevo homologiral za KLV-ja?

Objavljeno

Men so bilo o.k.. Prav veliko pa ne morm komentirat, ker sem prej vozil le z trailwing.....

Zdej sem pa dal gor Heidenau K76....Upam da bo tud kul.

vedno bolj na grobe gres....kmalu pa bos na TKC 80 ali Karoo T :) :)

Hvala za info - sem gledal cenovne razpone pri 4 ponudnikih v SLO za trailmax tr91....od 195 € pa tja do 235 € za komplet.

Ima že kdo MASSov izpuh? Mi ga je stric danes na moto boomu predstavil...zvok na posnetku se mi dopade in še zelo ugoden je....Je pa na posnetku V-strom (modri) z mariborsko registrsko...kdo tukaj mogoče? Kdo drug ima in lahko deli izkušnje?

Ja, jaz sem lastnik modre 650-ke.

Najbrž sem bil eden izmed najzahtevnejsih, nadleznih kupcev, ampak sem izredno zadovoljen.

Izpuh ima "2 programa":

- stand out in urban traffic

- Travelling noise

prvi je za izstopanje v mestnem okolju, da pravočasno opozoriš nase druge udeležence - brez dB killerja

druga varianta pa je potovalna varianta, kjer je hrup nemotec pri konstantni potovalni hitrosti, medtem ko med pospesevanjem, voznji v klanec,.... še zmeraj izpuh da svoj zvok :) :) :)

Če bi bil še zmeraj preglasen za ušesa voznika in sopotnika v 1. varianti, lahko dodas se dodatni dusilec na zacetku lonca (pri stopalkah sopotnika).

meni se je Dunlop tr 91 :yea1: zdela kar precej blizu :yea1: Conti trail attack,z obema sem bil zadovoljen tako po suhem kot po mokrem,za lepe in hitre makadamske poti se mi zdi conti rahlo boljša kot tr91.

Lahko nam pa napišeš,kako se Karoo t obnašajo na mokrem,pa koliko km zdržijo....da so na makadamu :notworthy: v redu,sem pa že nekje prebral.

karro t je super guma za teren po suhem, mokra trava me je vrgla :)

Voznja po asfaltu je tudi vredu in ni prevec moteca, se pa za odtenek pozna manj umirjena voznja v belanci.

Če pozabiš na štople med vožnjo se enako pelješ z njo kot exp ali conti....le da nima rada nenehnih ovinkov s polnim gasom, saj se rahlo "pregreje" in nima vec tako dobrega oprijema - ampak saj za dolomite ali magistralo vzames cestno gumo, ne terensko :)

kilometrina...hja, odvisno od hitrosti na avtocesti, speljevanjih pri semaforjih, ali ostrih kamenjev na brezpotjih, itd.

zdrzi lahko na 1000-ki z pravim voznikom samo 1000km, lahko pa tudi prek 5k km z umirjeno roko.

če zelis kilometrino....je menda TKC80 boljša.

Vse potrebne informacije tako ali tako imam.... zanimajo praktične izkušnja lastnika Massovega izpuha (zadovoljen ali ne)...Meni delujejo izpuhi za ta denar dovolj kvalitetni.

niti centa mi ni žal za izpuh in sem zelo zadovoljen - Akrapovic nima homologacije, pri leo vinci ne bi mogel imeti skid plate-a, staintune je drag,...povsod je bilo nekaj, kar me je odvrnilo.

pri Mass-u pa sem našel kompromis vsega - izgled lonca vključno z kapico, homologacija, obdrzal sem skid plate, zvok z ali brez dB kilerja, ki si ga sam v 1minuti vstavim ali vzamem ven,.... pa še enega prijatelja več sem dobil in to na drugem koncu SLO :) :) :)

najbolj se pozna ker motor kar vlece in vlece.... medtem ko pri original izpuhu, ga zaduši v enem območju vrtljajev.

Koliko € pa pride ta zadeva?

malo pod 500 € - ovalni carbon s carbonsko kapico.

Slika:

http://www.motosvet....65#entry1892937

Objavljeno

pa še slika iz drugega kota:

6673027025_93501a7f75_z.jpg

in iz tretjega:

6673026503_683f01e8ff_z.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Koliko € pa pride ta zadeva?

Mass za 650-ko (z homologacijo) stane 300 evrov...

Objavljeno

pa še slika iz drugega kota:

6673027025_93501a7f75_z.jpg

in iz tretjega:

6673026503_683f01e8ff_z.jpg

Hvala za informacije...glede na to da sva oba iz MB...obstaja možnost, da dam za pir pa zadevo še v živo slišim preden se 100% odločim? :smoke:

Objavljeno

Pozdrav vsem,

Sem novi Štromar. Kupil prejŠnji teden 1000-ko, 2005, 38.000 km. Imam pa že težavo, motor začne po nekem času vožnje resno cukat. Po daljŠem času tako, da se sploh ni več mogoče normalno vozit, saj je v ovinku tako, kot bi nekdo na zadnjo bremzo pritiska. Nad 4.000 obrati se da Še nekak normalno peljati, vendar se po zvoku čuti, da nekaj ni v redu. Vožnja po mestu, kjer je veliko ustavljanja, speljevanja, nizkih obratov ipd pa skoraj nemogoča. Ob ustavljanju vedno crkne, saj je Štandgas nekje na 500 obratov.

Sem prebiral na forumu, da je imel že nekdo take težave, vendar dokončne reŠitve ni objavil.

Mogoče bi bila lahko težava v tem: prejŠnji lastnik ga je vozil z Akrapoviči. Ko ga je prodajal, je dal gori originale, ker je mislil Akrapoviče posebej prodati, ampak sva se zmenila v kompletu. Prvo sem mislil, da je težava v gorivu, sem spraznil tank in nalil novega. Nič boljŠe. Potem dam gori nazaj Akrapoviče, motor malo naturiram (se zadaz bliska in kadi kot iz starega golfa dizelaŠa), potem pa dela normalno, tudi Štandgas obrati so 1.200. Sem mislil, da je zrihtano, se grem vozit iz RogaŠke preko Konjic proti Celju. In ko se spuŠčam proti Vojniku se začne ista pesem. Cuka vedno bolj, peljat se da samo nad 4.000. Vedno slabŠe čez Celje, potem grem v Štore in so bile rampe spuŠčene. Nobenega za mano, zato ga spet naturiram in zadaj spet ogenj in stari dizelaŠ. Motor se "spuca" in normalno dela. Peljem nazaj do RogaŠke na malo večjih obratih in dela normalno. Kot da bi maŠino nekaj duŠilo...

Ker Še nisem zaradi teh težav veliko vozil, ne vem glede porabe, samo se mi zdi velika. Z zadnjim tankom sem naredil 100 km, pa so samo Še spodnje dve črtice.

Prosim vse stare mačke in mehanike za pomoč...

To je moj post izpred parih tednov...

V glavnem sem šel k mehaniku (do Bruma kot je bilo priporočeno nisem šel, saj motor praktično ni vozen) ki je takoj posumil na nekaj s svečkami. In res, na enem cilindru je bila svečka čisto črna, jo je zamenjal in prepeljal 80 km brez problema. Potem je zamenjal za ziher obe svečke in me poklical. Grem jaz na motor in se peljem cca. 20 km in spet isto ter mu vrnem motor. Pogleda svečko na istem cilindru kot je bila prejšnjič hin in je zopet isto. Svečka je zanič. Zamenja in se vozi brez problema. Bo probal narediti še kar nekaj km, pa da vidimo.

Moje vprašanje je ali je lahko to slučaj, da nova svečka crkne po 20 km? Kje bi lahko bi vzrok?

Objavljeno

zakaj ne reklamiraš pri prodajalcu....?

Objavljeno

zakaj ne reklamiraš pri prodajalcu....?

Ni problem v reklamacija ampak zgolj v tem ali je vzrok sama svečka ali kaj druga ki bi ji lahko škodilo njenemu delovanju. Nevem... npr injektor ki ne da dovolj bencina iz ima zato #2 cilinder višjo temparaturo in svečka crkne... Svečka je pa po cca 80km začela prebijat in sicer imela je iskro vendar ne spodaj ampak če jo pogledaš od spodaj je bilo videti šibko iskro malo globje

Objavljeno

Mass za 650-ko (z homologacijo) stane 300 evrov...

za tocne podatke, cene kaj, zakaj, za kaj, za koliko, kaj je na zalogi..... najboljse kontaktirati Igorja :OK:

DL 650

okrogli ali ovalni inox dobiš za cca 260 €, pa tja do 420 € za model evo.

jaz sem dal za :

oval carbon s carbonsko kapico 360 € (sem zadnji ponosni lastnik :OK: )

za DL 1000 so cene višje za cca 200 - 350 €.

homologacija in delo nista zajeta v tej ceni.

Hvala za informacije...glede na to da sva oba iz MB...obstaja možnost, da dam za pir pa zadevo še v živo slišim preden se 100% odločim? :smoke:

ja, ni blema.

samo ce zelis slisati motor, potem ne bom piva.

pivo bom, ce pridem peš.

torej?

pivo in cvetje :alko:

ali

motor in zvok :yea2: ?

predlagam, da se dogovoriva na PM, da ne bova smetila te teme z najinim zmenkom :naughty:

Objavljeno

imaš premali rezervoar za gorivo?

tukaj imaš rešitev :)

7087322045_34b8ff6b9c_z.jpg

tank bag ali več goriva - odločitev prepuščam tebi :)

Objavljeno

To je moj post izpred parih tednov...

V glavnem sem šel k mehaniku (do Bruma kot je bilo priporočeno nisem šel, saj motor praktično ni vozen) ki je takoj posumil na nekaj s svečkami. In res, na enem cilindru je bila svečka čisto črna, jo je zamenjal in prepeljal 80 km brez problema. Potem je zamenjal za ziher obe svečke in me poklical. Grem jaz na motor in se peljem cca. 20 km in spet isto ter mu vrnem motor. Pogleda svečko na istem cilindru kot je bila prejšnjič hin in je zopet isto. Svečka je zanič. Zamenja in se vozi brez problema. Bo probal narediti še kar nekaj km, pa da vidimo.

Moje vprašanje je ali je lahko to slučaj, da nova svečka crkne po 20 km? Kje bi lahko bi vzrok?

mislim, da je nekaj hudo narobe z elektriko/elektorniko vžiga.

Objavljeno

To se tudi meni zdi. Samo kaj bi lahko bilo, oziroma kako stvar rešit. Če ima kdo podobne izkušnje ali ideje...

Objavljeno

mislim, da je nekaj hudo narobe z elektriko/elektorniko vžiga.

Torej vžigalna tuljava ali glavni računalnik? Ker kakšne druge elektronike za vžig ni...

D.

Objavljeno

Če je vžigalna tuljava, se jo najbrž zamenja. Kako je pa z računalnikom? Se to preprogramira ali menja? Kaki so približno tu stroški? Kaj če je računalnik, lahko to crkne iz danes na jutri ali to pomeni, da so že en čas problemi (da vidim, če me je prodajalec nafu***)?

Objavljeno

Če je vžigalna tuljava, se jo najbrž zamenja. Kako je pa z računalnikom? Se to preprogramira ali menja? Kaki so približno tu stroški? Kaj če je računalnik, lahko to crkne iz danes na jutri ali to pomeni, da so že en čas problemi (da vidim, če me je prodajalec nafu***)?

pozdravljen!ta problem bo rešil samo mehanik Matej pri Motorjetu v Mariboru,ki ve kaj dela!je specializiran za te motorje!imel se tisočko in zdaj imam 650-ko.Pa je po njegovem servisu zadeva šla super!PA ŠE DRAG NI!

Objavljeno

Če je vžigalna tuljava, se jo najbrž zamenja. Kako je pa z računalnikom? Se to preprogramira ali menja? Kaki so približno tu stroški? Kaj če je računalnik, lahko to crkne iz danes na jutri ali to pomeni, da so že en čas problemi (da vidim, če me je prodajalec nafu***)?

si kaj porihtal zadevo?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

zavorne ploščice, kje in katere?

Objavljeno

7151754219_b0300deeff_z.jpg

DL 650 A, letnik 2008

1.lastnik

45 mesecev (3 leta in 9 mesecev) v lastništvu

50.000 km (on-, off-road, v službo, 1-dnevni potepi - tudi preko 1k km, 3-dnevna potovanja po cca 1.5-2k km,... solo, v dvoje, dvoje polno natovorjena - tudi do 190-200 kg,.... 2x pista - Pannonia Ring in Grobnik, CVV Vransko,.. .) )

2400 L bencina cca (min poraba 3,5 L, povprečna 4,8 L)

0 težav

10 rednih servisov

6 zvoženih kompletov pnevmatik (od tega 2 kpl Karoo T s kilometrino samo 1300 in 2000 km)

1 zamenjan verižni set pri 42k km

2 kompleta porabljenih zavornih oblog (1 kpl = 2x spredaj + 1x zadaj)

15 (vsaj) nadgradenj, "izboljšav", personalizacij, ipd omembe in neomembe vrednih

2 padca na offroadu, brez škode ali poškodbe (blatni ovinek sredi makedama...spodneslo prednje kolo; na travi mi je odneslo zadnje kolo zaradi prevelikega plina v ovinku)

0 prometnih nesreč

1 mesečno na poligon med stožci po celodnevni furi, ko sem že utrujen

Letos se sicer že tretjo sezono zapored počasneje nabirajo kilometri:

- družina :OK::yea1::004:kva2: :yawn: :worship::D :lol: :010:love1: in

- vse povezano z gospodarsko krizo :blush::BUA: :jezen :dry::headbang: :oops: :surrender: :angry: :(:?

(2008 zamrznitev plač, 2010 samo 80% plače, letos v 2012 pa samo 40-80% plače, pa še to ne več med 15. in 18. v mesecu, temveč kasneje)

Objavljeno

Prvi daljši report za mojo tisočko - po velikem servisu, menjavi oz. modifikaciji košare sklopke in nastavitvi brizga s Teka programatorjem by Ib:

- vibracije so bistveno, bistveno manjše in ni več čudnih zvokov med 3.000 in 4.000 obrati;

- motor se zlahka vozi od 2.500 obratov, kar pomeni dosti manj prestavljanja v mestu;

- poraba je sedaj med 5,5l in 6l (prej je bila čez 7l).

Motor zgleda enako, vozi pa se čisto drugače in šele sedaj sem zares zadovoljen s prehodom iz 650-ke na 1000-ko.

Pnevmatike Trailmax TR91 so se pokazale dobre za moj stil vožnje, vsaj po suhem saj jih še nisem vozil po dežju. Na dobro utrjenem makadamu je šlo 60km/h+ brez težav, na mehkejši podlagi pa sem si zaželel kakšnih Anakee 2, ki tudi so naslednja izbira, saj me je bilo dovolj po celi cesti (ravno so popravljali makadamsko cesto iz Starega trga proti Mašunu in sem kar nekaj časa vozil po nasuti zemlji, ki ni bila ne zravnana in ne potlačena z valjarjem).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!