theone5 Objavljeno Maj 7, 2012 Opozori Objavljeno Maj 7, 2012 Koliko te je modifikacija košare po žepu udarila?
Fritz Objavljeno Maj 7, 2012 Opozori Objavljeno Maj 7, 2012 Koliko te je modifikacija košare po žepu udarila? 360€ (330€ je cena modifikacije in DHL poštnine oz. toliko je zahteval možakar, ki se s tem ukvarja, 30€ sem sam plačal za navadno pošto do UK). Demontaže in vgradnje nisem računal, ker je to bilo delano v sklopu velikega servisa in popravila motorja po nesreči. Pričakoval sem nižjo ceno a glede na rezultat ne bom preveč jamral. Okvirno je cena takšna kot za novo košaro vendar je sedaj napaka vsaj odpravljena. Z novo košaro pa dobiš isto napako, ki se prej ali slej začne močneje manifestirati.
hajoktejn Objavljeno Maj 7, 2012 Opozori Objavljeno Maj 7, 2012 kdo ve na pamet kolk je premer bakrene podložke na vijaku za izpust olja? ad2: kje bi lahko dal te mape za ECU naložit?
Fritz Objavljeno Maj 7, 2012 Opozori Objavljeno Maj 7, 2012 kdo ve na pamet kolk je premer bakrene podložke na vijaku za izpust olja? ad2: kje bi lahko dal te mape za ECU naložit? Sosed, ne vem na pamet, je bilo treba pogledati na net (mere so napisane) - http://www.discountbikespares.co.uk/ourshop/prod_373603-WASHER-SUMP-PLUG-MOST-SUZUKI-UNION-GT750.html Če v zvezi z ECU-jem misliš na to, kar sem jaz pisal, je Teka SF-II namenjena izključno za nastavljanje Suzuki ECU-jev (pa še teh ne vseh), zato bi verjetno bilo dobro pogledati kak Varadero forum. Drugače pa kontaktiraš Ib-a na hrvaškem V-strom forumu, saj ima zadevo vedno s seboj, ko se mota po naših krajih. Tudi na srečanju v Črni Gori bo delal te nastavitve.
hajoktejn Objavljeno Maj 7, 2012 Opozori Objavljeno Maj 7, 2012 no sej za Vstroma rabm ... moja bajsa je itak še na fergije;
xy66 Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 Meni pri večjih hitrostih trese čelado (opleta glava). Imam povišan vizir (suzukijev) in sem tudi prebral na forumu, da turbolence povzročajo ogledala. Za test sem jih odstranil, je bolje, toda malo še vedno trese. Priporočate Aprilina ogledala. Ker mi tudi brez ogledal še vedno malo trese bo verjetno, če dam gr predlagana ogledala isto kot sedaj. Ali ima kdo kakšen predlog?
iced Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 Meni pri večjih hitrostih trese čelado (opleta glava). Imam povišan vizir (suzukijev) in sem tudi prebral na forumu, da turbolence povzročajo ogledala. Za test sem jih odstranil, je bolje, toda malo še vedno trese. Priporočate Aprilina ogledala. Ker mi tudi brez ogledal še vedno malo trese bo verjetno, če dam gr predlagana ogledala isto kot sedaj. Ali ima kdo kakšen predlog? jaz imam gor namontirane distančnike. Kako je z opletanjem glave ne vem, vendar na tujih forumih poročajo, da je to ena izmed rešetiv. Sam imam čelado s šildom (enduro) pa se niti ne obremenjujem s kakšno turbolenco;))). Dobiš pa z distančniki dober pregled dogajanja, za teboj.
iced Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 Potrebujem nov šalter za prednjo bremzo - štoplampa: http://www.louis.de/_20091afef89b7c732a7b45955db371dd62/index.php?topic=artnr&artnr=10032207 vendar v louisu nimajo za vstroma. Kakšna ideja kje to dobiti? Lp
danci1973 Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 Potrebujem nov šalter za prednjo bremzo - štoplampa: http://www.louis.de/...&artnr=10032207 vendar v louisu nimajo za vstroma. Kakšna ideja kje to dobiti? Lp Saj je enak... D.
xy66 Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 jaz imam gor namontirane distančnike. Kako je z opletanjem glave ne vem, vendar na tujih forumih poročajo, da je to ena izmed rešetiv. Sam imam čelado s šildom (enduro) pa se niti ne obremenjujem s kakšno turbolenco;))). Dobiš pa z distančniki dober pregled dogajanja, za teboj. Kje pa si nabavil distančnike in za koliko?
iced Objavljeno Maj 13, 2012 Opozori Objavljeno Maj 13, 2012 Kje pa si nabavil distančnike in za koliko? V louisu http://www.louis.de/_20d1e8a13e3ef623a38083db8d05e5796c/index.php?topic=artnr&artnr=10029011 Zdej jih pomoje lahko tudi dobiš v TC-ju. Moj brat jih je pa sam naredil, za svojo cbf. Lp Saj je enak... D. Pa pomoje da je res, ja;) thx
sekretar Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Kje pa si nabavil distančnike in za koliko? Sam sem distančnike kupil že pred dvema letoma v TC-ju. Milslim, da so bili okoli 45 €, kar sicer ni ravno poceni. Se pa zato vidi nazaj zelo dobro, kar je z vidika varnosti dobro. Mogoče bo opletanje glave odpravil GIVI-jev povišani vizir, sam ima dodan še MRA. Ker sem kar visok (190) nimam z opletanjem glave nobenih težav in tudi do cca 110 km/h se lahko brez težav vozim z dvignjenim podbradnim delom čelade. Predlagam, da najprej preizkusiš vizir na kakšnem drugem motorju predno se odločiš za nakup. Za vizir sem dal 87€, zopet v TC shopu. Fantje se mi zdijo korektni, zato niti ne iščem opreme drugod.
Strominator Objavljeno Maj 15, 2012 Opozori Objavljeno Maj 15, 2012 Meni pri večjih hitrostih trese čelado (opleta glava). Imam povišan vizir (suzukijev) in sem tudi prebral na forumu, da turbolence povzročajo ogledala. Za test sem jih odstranil, je bolje, toda malo še vedno trese. Priporočate Aprilina ogledala. Ker mi tudi brez ogledal še vedno malo trese bo verjetno, če dam gr predlagana ogledala isto kot sedaj. Ali ima kdo kakšen predlog? iz prve roke..... odlična rešitev, če se ne ukvarjaš z terensko vožnjo, saj lahko gledaš skozi ali preko vetrobrana, odvisno od - tvoje višine (jaz sem mali 174 cm) - voziš 650 ali 1000, saj imata na različni višini sedeža (vozim 650, ko je sedež nižji) - v kateri izmed 3 položajev fiksiraš vetrobran (imel sem ga v najnižji) in sem gledal preko vetrobrana. V zavetrju sva bila jaz in sopotnica Odlična zadeva, vendar kot sem že prodal cestne gume, prodajam tudi V Stream iz istega razloga. S poštnino vred sem ga kupil za 185 €, cena po dogovoru, možnost testiranja. izgled motorja z originalnim vetrobranom: in z V Streamom: je iz zelo močnega polikarbonata - skoraj nemogoče ga je zlomiti (tudi z udarcem baseballske palice - tako je bilo prikazano v predstavitvenih videjih). poslji PM ali poklici na 031 651 890 Aleksander
simonsi Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 A je kdo na svojem tamalem štromu že kaj menjal odmične gredi? Po prebiranjih tujih forumov se pridobi cca 7hp samo z menjavo sesalne odmične gredi od sv-ja 2. generacije, mislim da od 2004 naprej. Originalno sesalno odmično od dl-ja se pa premesti namesto originalne izpušne. Je pa potem mal znanost nastavit motor nazaj v fazo, ker so odmične vse zbrkljane S kompletnim drugim izpuhom in pa power commanderjem pa baje izkašlja celih 75hp na zadnjem kolesu. Mogoče se bom pozimi kaj ubadal s tem, če se mi bo dalo. No saj se ne gre da bi podiral rekorde, ker motor je pač za penzioniste, kdor hoče pa močno enduro ima pa multistrado za 15+ jurčkov Ampak je pa fajn občutek za relativno malo denarja par ponijev zbezati na plano pa še fajn občutek je, ko človek sam malo pošari po drobovju
simonsi Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 (popravljeno) a je kdo že probal? http://www.motosvet.com/tabla/topic/6087-suzuki-v-strom-650/page__st__90#entry1924526 Popravljeno Maj 17, 2012. Popravil simonsi
Scarabeo 500 Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 Spredaj zamenjaj zobnik za zob manj, pa bo še kak konjič več . Scarabeo
simonsi Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 to je goljufanje pa itak je treba skoz žagati po menjalniku, ker ima kratke prestave pa moči ni lih na pretek
Scarabeo 500 Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 (popravljeno) to je goljufanje pa itak je treba skoz žagati po menjalniku, ker ima kratke prestave pa moči ni lih na pretek Če ne žgeš po menjalniku je pa ja dolgčas :grim . Ker ima kratke lahko prve tri kar preskočiš. :lol: Popravljeno Maj 17, 2012. Popravil Scarabeo 500
bobiboss Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 a za moje vprašanje katere zavorne ploščice pa nima noben vesela odgovort :glare:
Scarabeo 500 Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 a za moje vprašanje katere zavorne ploščice pa nima noben vesela odgovort :glare: Ne vemo, preredko menjamo. Jaz jih tudi menjavam, zdržale 50 jurjev, pa še bi kak km.
bobiboss Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 Ne vemo, preredko menjamo. Jaz jih tudi menjavam, zdržale 50 jurjev, pa še bi kak km. ma ko sem letos menjal gume mi je rekel model, da bo kmalu čas za nove, pa ne vem ali zato, da mi jih proda ali pa čisto zares.po občutku meni ne delujejo slabo.
Scarabeo 500 Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 Se bomo morali navadit in naučiti, da zaupamo svojemu občutku. Verigo sem menjal, ker sem bral kdaj je večina menjala verige in sem jo menjal pred daljšo turo. Sicer ni slabo, ker imaš dober občutek, je pa vprašanje če je bilo potrebno. Kaj čmo, če ne vemo je bolje zadevo urejati nekoliko prej. Zračni filter sem menjal na 35t kilometrov, pa bi še šel, brez problema. Scarabeo
Barracuda Objavljeno Maj 18, 2012 Opozori Objavljeno Maj 18, 2012 ma ko sem letos menjal gume mi je rekel model, da bo kmalu čas za nove, pa ne vem ali zato, da mi jih proda ali pa čisto zares.po občutku meni ne delujejo slabo. To preprosto sam preveriš. Drugače je pa za zavore običajno in pravilno da se menjajo preden ''nehajo'' delat, torej takrat ko še delajo dobro
Barracuda Objavljeno Maj 18, 2012 Opozori Objavljeno Maj 18, 2012 A je kdo na svojem tamalem štromu že kaj menjal odmične gredi? Po prebiranjih tujih forumov se pridobi cca 7hp samo z menjavo sesalne odmične gredi od sv-ja 2. generacije, mislim da od 2004 naprej. Originalno sesalno odmično od dl-ja se pa premesti namesto originalne izpušne. Je pa potem mal znanost nastavit motor nazaj v fazo, ker so odmične vse zbrkljane S kompletnim drugim izpuhom in pa power commanderjem pa baje izkašlja celih 75hp na zadnjem kolesu. Mogoče se bom pozimi kaj ubadal s tem, če se mi bo dalo. No saj se ne gre da bi podiral rekorde, ker motor je pač za penzioniste, kdor hoče pa močno enduro ima pa multistrado za 15+ jurčkov Ampak je pa fajn občutek za relativno malo denarja par ponijev zbezati na plano pa še fajn občutek je, ko človek sam malo pošari po drobovju Na stromu ne, apmak na zelo podobnem mopedu in agregatu. Pomoje nebi bilo težav, če se odmične zamenja, vsaj če imaš service manual obeh in kak nasvet tistih ki so to že počeli...
mule Objavljeno Maj 18, 2012 Opozori Objavljeno Maj 18, 2012 a za moje vprašanje katere zavorne ploščice pa nima noben vesela odgovort :glare: Ker originalne dobro delujejo tudi v dežju,,ne cvilijo in ne grizejo diska,pa res dolgo zdržijo,je najboljši nasvet :ORIGINALNE. Res ne vidim smisla v tem,da pri zavornih ploščicah privarčuješ pri 40 000km vožnje nekaj deset € :grrr ,ker montiraš cenejše,si pa pokuril približno 2000 l bencina....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se