Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

:OK: Ker originalne dobro delujejo tudi v dežju,,ne cvilijo in ne grizejo diska,pa res dolgo zdržijo,je najboljši nasvet :ORIGINALNE. :OK:

Res ne vidim smisla v tem,da pri zavornih ploščicah privarčuješ pri 40 000km vožnje nekaj deset € :grrr ,ker montiraš cenejše,si pa pokuril približno 2000 l :kva2: bencina....

no ja seveda, original itak, samo zanimalo me je pač, kakšne so kaj izkušnje drugih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja seveda, original itak, samo zanimalo me je pač, kakšne so kaj izkušnje drugih.

Mojster Brum montira EBC sinter metal. Pravi , da so z njimi vsi tadovoljni. Menda nekoliko bolj zavirajo in nekoliko odpravijo slabše zavore Stroma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojster Brum montira EBC sinter metal. Pravi , da so z njimi vsi tadovoljni. Menda nekoliko bolj zavirajo in nekoliko odpravijo slabše zavore Stroma.

Kolikor vem so vsi, ki so dobili te EBC ploščice bili zelo zadovoljni s spremembo. Ne vem, morda je bila sprememba že to, da so nove.

V Motorradu so za Stroma priporočali Carbone Lorraine...če koga zanima, naj pogugla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bo treba malo stuhtati, kaj nabaviti.sicer nisem agresiven voznik, a ustaviti se ja pa le treba :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ola! A ima kdo kontakt od @motostromarja?

Na forumu sem zasledil, da ima motor na servisu pri Brumu!

Tudi pri naši hiši imamo 1000, ki je potrebna servisa. Sicer motor gre odlično edini problem je, da pri lepi vožnji pije skoraj 8 litrov na 100 km. Zdi se mi tudi, da če se pelješ za motorjem kar vohaš bencin :)

Ker sem doma blizu @motostromarja bi se mogoče lahko kaj skombinirala glede prevoza in si razdelila stroške.

PM sem mu sicer poslal - upam, da bo pravočasno opazil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ola! A ima kdo kontakt od @motostromarja?

Na forumu sem zasledil, da ima motor na servisu pri Brumu!

Poveži se z Brumom, on zagotovo ima kontakt od motostromarja.

Težave z veliko porabo sem imel tudi sam, do velikega servisa pri Brumu in nastavitve vbrizga, ki jo je naredil Ib (na srečanju pri Brumu). Sedaj ima motor porabo med 5,5 in 6l/100km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to bo treba narest ja ... res me preseneča s svojo porabo;

6 dcl olja na skoraj 4000 km za dolit, najbrž ni razlog za skrbi, ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to bo treba narest ja ... res me preseneča s svojo porabo;

6 dcl olja na skoraj 4000 km za dolit, najbrž ni razlog za skrbi, ne?

Tole pa ni običajno. Pri nekaj majhnih stromih so bile težave s porabo olja, drugače pa povečana poraba olja ni lih stromova hiba. Velika poraba goriva že, košara sklopke ipd. ne pa poraba olja...to je potrebno preveriti, ker nekaj ni v redu.

Moda ti branje tega da kakšno idejo. A glede na to, da sta dva in se lahko vozita tudi z enim motorjem, izlet do Bruma ne bi škodoval. Kakšen dan ga tam pustita in vsaj jasno vama bo, kaj je z motorjem. Kolikor vem, ga je Baracuda lepo vzdrževal tako, da kaj hujšega ne bi smelo biti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm ... Kontakt od Bruma najdem v tej temi? Meni se sicer ta poraba olja ne zdi pretirana ker tud moj motor spije kakšen deci, dva tri. Odvisno od vožnje pač ... Ampak ce praviš da je preveč, bo res treba na revizijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spredaj zamenjaj zobnik za zob manj, pa bo še kak konjič več :D .

Scarabeo

Sam sem imel manjši sprednji zobnik, ki sem ga ob zdajšnjem servisu zamenjal nazaj za večjega...Razlog je bil, da manjši ni imel stranskega gumijastega tesnila (vsaj moj), kar pomeni, da je bil zelo glasen in čutiti je bilo dodatne vibracije. Kar se tiče moči nisem imel občutka, da sem jo pridobil, kvečjemu se je samo mašina hitreje zavrtela, zaradi česar sem pa bil skoz na menjalniku, kar je bilo rahlo včasih že rahlo tečno :hmm: . Sedaj sem vgradil nazaj originalnega in mi po pravici povedano bolj odgovarja, ker motorček dlje časa enakomerno vleče preden je potrebno prestaviti v višjo prestavo in se mi zdi, da sem na račun nižjih končnih obratov hitrejši (ker se motor ne dere). Manjša je tudi obraba, poraba itn. Če dam sedaj na tehtnico ugotovim, da sem z manjšim zobnikom več izgubil kot pridobil. To je seveda moje mnenje, da nebo kakšne zamere, konec koncev vsakemu odgovarja nekaj drugega :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem imel manjši sprednji zobnik, ki sem ga ob zdajšnjem servisu zamenjal nazaj za večjega...Razlog je bil, da manjši ni imel stranskega gumijastega tesnila (vsaj moj), kar pomeni, da je bil zelo glasen in čutiti je bilo dodatne vibracije. Kar se tiče moči nisem imel občutka, da sem jo pridobil, kvečjemu se je samo mašina hitreje zavrtela, zaradi česar sem pa bil skoz na menjalniku, kar je bilo rahlo včasih že rahlo tečno :hmm: . Sedaj sem vgradil nazaj originalnega in mi po pravici povedano bolj odgovarja, ker motorček dlje časa enakomerno vleče preden je potrebno prestaviti v višjo prestavo in se mi zdi, da sem na račun nižjih končnih obratov hitrejši (ker se motor ne dere). Manjša je tudi obraba, poraba itn. Če dam sedaj na tehtnico ugotovim, da sem z manjšim zobnikom več izgubil kot pridobil. To je seveda moje mnenje, da nebo kakšne zamere, konec koncev vsakemu odgovarja nekaj drugega :D

Imamo pač različne potrebe in želje. Jaz bom pri naslednji menjavi zopet izbral manjši zobnik. Bolj ustreza mojemu načinu vožnje.

Če ne probaš ne veš. :D

LP Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm ... Kontakt od Bruma najdem v tej temi? Meni se sicer ta poraba olja ne zdi pretirana ker tud moj motor spije kakšen deci, dva tri. Odvisno od vožnje pač ... Ampak ce praviš da je preveč, bo res treba na revizijo.

No, morda bi se splačal še Baracudo poklicat in vprašat (nič slabega ne mislim), kako je bilo prej s porabo olja. Predvidevam, da gre za ta motor, glede na to, da mi še nisi rekel, da se motim. Naprej pa gre prebrati malo forume (hrvaški je zelo dober, tole pa verjetno najboljši) in opazovati kako se motor obnaša med vožnjo in kaj daje od sebe...če po vsem ne ugotoviš v čem bi lahko bil problem, ga za naslednji servis odpelješ k dobremu mehaniku, da ga pošteno prečekira. Brum je glede tega zagotovo eden boljših tod okrog a je izbira tvoja in samo tvoja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav si domneval, zato te nisem popravljal :) mal sem prebiral poste na forumih ja; mogoč ne bi blo slabo (glede na to da sva soseda) da bi mal poslušal kako tvoj dela, ker niti ne vem kakšen zvok naj bi oddajal agregat v brezhibnem stanju; kar se same vožnje in performans tiče, je razen občasnega cukanja pri obratih od 2000 pa do nekje 4500 vse BP; tudi opazil nisem da bi pokadil ali da bi kakšne kapljice olja bile okoli izpuha; je pa nastal en majhen madež pri pokrovu sklopke, na spodnji strani, kjer je neka luknjica (predvidevam da odušek neke vrste)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem!

Glede na to, da je naslovna tema Suzuki V-Strom si bom dovolil (kar takole, vmes) postavit vprašanje, ki s trenitno debato nima neposredne zveze.

V kratkem imam namen kupiti enduro, nekje med 650 - 800 ccm. Sicer vozim Intruderja M1800R, rabim pa še nekaj lažjega, okretnega, dovolj močno za eno osebo, za 3 kovčke in za nekajdnevne poti po ovinkih. Tudi na avtocesti bi moral brez težav vleči 150 km/h. Velike endure se mi zdijo pretiravanje. Sem že "testiral" novega V-Stroma 650 ABS. Zdi se mi ravno prava zadeva za moje potrebe. Zato prosim prisotne lastnike (novega modela) in ostale za kakšno mnenje o motorju.Kako se vozi in kako se obnaša med vožnjo. In o morebitnih težavah z motorjem. Mimogrede, voznik je visok 186 cm, teža pa normalna.

Torej, je to - to?? LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da je motor v glavnem enak staremu, z njim ne bi smelo biti težav. Izboljšana pa je krivulja navora. Če si ga testiral in ti je všeč ga samo nabavi.

Baje se bolje pelje kot stari 650.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav si domneval, zato te nisem popravljal :) mal sem prebiral poste na forumih ja; mogoč ne bi blo slabo (glede na to da sva soseda) da bi mal poslušal kako tvoj dela, ker niti ne vem kakšen zvok naj bi oddajal agregat v brezhibnem stanju; kar se same vožnje in performans tiče, je razen občasnega cukanja pri obratih od 2000 pa do nekje 4500 vse BP; tudi opazil nisem da bi pokadil ali da bi kakšne kapljice olja bile okoli izpuha; je pa nastal en majhen madež pri pokrovu sklopke, na spodnji strani, kjer je neka luknjica (predvidevam da odušek neke vrste)?

Lahko se brez težav zmeniva, kontakt na PM.

Tesnilo sklopke je potrošen material in ko začne puščati (če gre za to) ga je treba zamenjati. Več o tem tukaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Imam eno morda malce čudno vprašanje...prosil bi za pomoč predvsem

lastnike velkih stromov z originalnimi auspuhi.

Zanima me položaj zadnjih stopalk. Moja leva se lepo prilega, praktično tikoma ob

rostfrej zaščito izpušne cevi, medtem ko moja desna od te zaščite "štrli" stran slab cm.

A bi bil ker tko dober pa pogledu svojga stroma al ima enako štrlečo desno stopalko

ali je tikoma ob zaščiti.

Prej tega nisem porajtal, sedaj pa ko sem montiral nosilce za zadnje kufre

(sem mogu kar mal zvijat in šponat da sem skuoi dobu) pa sem to opazil (sem mogoče pokrivu

cev auspuha na aktero je navarjen nosilček in v katerega se privijači stopalka?

Prosim če kdo pogleda in mi javi da bom lahko spal.... :blush:

thx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me položaj zadnjih stopalk. Moja leva se lepo prilega, praktično tikoma ob

rostfrej zaščito izpušne cevi, medtem ko moja desna od te zaščite "štrli" stran slab cm.

A bi bil ker tko dober pa pogledu svojga stroma al ima enako štrlečo desno stopalko

ali je tikoma ob zaščiti.

Bi ta slikca kaj pomagala?

zoom+2002_suzuki_dl1000_vstrom+rear_view.jpg

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima glede tresenja (metanje levo desno) glave pri večjih hitrostih. Sem dal ogledala dol, kot mi je nekdo predlagal pa še vedno malo trese. Če bom kupil ogledala od aprilie bo še slabše kot brez. Ali ima še kdo kakšno idejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi ta slikca kaj pomagala?

zoom+2002_suzuki_dl1000_vstrom+rear_view.jpg

D.

hm...po tej slikci sodeč je desna res malenkost bolj oddaljena od zaščite izpuha....

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima glede tresenja (metanje levo desno) glave pri večjih hitrostih. Sem dal ogledala dol, kot mi je nekdo predlagal pa še vedno malo trese. Če bom kupil ogledala od aprilie bo še slabše kot brez. Ali ima še kdo kakšno idejo.

Probi dvojno povišano šipco...od Givija...Airflow

ž

res ni lepa je pa odlična vetrna zaščita...jaz sem full zadovoljen, tresenja ni več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima glede tresenja (metanje levo desno) glave pri večjih hitrostih. Sem dal ogledala dol, kot mi je nekdo predlagal pa še vedno malo trese. Če bom kupil ogledala od aprilie bo še slabše kot brez. Ali ima še kdo kakšno idejo.

Ogledala od Aprili ali katerakoli bolj aerodinamično narejena ogledala so boljša kot original. Za ogledala, ki jih seveda potrebuješ, si nabavi ekstenderje, ki jih pomaknejo za 2+ cm navzven. Če vse to ne pomaga pa greš še v zamenjavo šipce, ki je od vsega najdražja.

Jaz sem vse zamenjal (aprilia ogledala, extenderji in MRA Vario-touring) in je pri mojih 193cm in pri avtocestnih hitrostih čutiti samo običajen tok zraka v čelado, brez klofutanja levo-desno. Givi airflow, kakor ti je svetoval Cisco, je res ogromen in ti bo zagotovo umiril dogajanje za šipco, tako da pri njem morda ogledala ne bodo več tako pomembna. V vsakem primeru je potrebno zadeve preizkusiti, saj na tok zraka okrog čelade vpliva več dejavnikov, tudi višina voznika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ogledala od Aprili ali katerakoli bolj aerodinamično narejena ogledala so boljša kot original. Za ogledala, ki jih seveda potrebuješ, si nabavi ekstenderje, ki jih pomaknejo za 2+ cm navzven. Če vse to ne pomaga pa greš še v zamenjavo šipce, ki je od vsega najdražja.

Jaz sem vse zamenjal (aprilia ogledala, extenderji in MRA Vario-touring) in je pri mojih 193cm in pri avtocestnih hitrostih čutiti samo običajen tok zraka v čelado, brez klofutanja levo-desno. Givi airflow, kakor ti je svetoval Cisco, je res ogromen in ti bo zagotovo umiril dogajanje za šipco, tako da pri njem morda ogledala ne bodo več tako pomembna. V vsakem primeru je potrebno zadeve preizkusiti, saj na tok zraka okrog čelade vpliva več dejavnikov, tudi višina voznika.

Hvala obema za informacije. Sicer imam original povišano suzukijevo (iz dveh delov) in ne pomaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!