hladov Objavljeno Junij 1, 2012 Opozori Objavljeno Junij 1, 2012 Hvala obema za informacije. Sicer imam original povišano suzukijevo (iz dveh delov) in ne pomaga. Hvala obema za informacije. Sicer imam original povišano suzukijevo (iz dveh delov) in ne pomaga. Jaz sem pa pred dvema letoma testiral čelado Nolan 103. Imam MRA touring vizir. Čelado mi je metalo levo - desno tako močno, da nisem mogel spremljati ceste. Poizkušal sem premikati vetrobran v vse pozicije, pa ni nič pomagalo. Z mojo staro Airoh teh težav ni. Prav tako ne z C3. No tu so pa druge težave. Torej mislim, da je tudi od modela ( oblike) čelade odvisno to klofutanje.
bobiboss Objavljeno Junij 2, 2012 Opozori Objavljeno Junij 2, 2012 178 cm telesne višince,original suzuki vetrobran na standardni poziciji,nolan n-84-nič posebnega-čelada in nobenega opletanja glave pri velikih hitrostih, sliši se le piš vetra tko da...ne vem, pa sem šel že do konca na gasu.začne edino motor opletati pri 160,180 potem se umiri in do konca ostane miren, če seveda ni drugih dejavnikov, torej naravni veter ali kamioni pri prehitevanju.
theone5 Objavljeno Junij 2, 2012 Opozori Objavljeno Junij 2, 2012 Potreboval bi eno nujno pomoč od kakega pravega Stromarja oz. bolje rečeno Štromarja. In sicer mi je padel motor med obratovanjem na mestu (hitrost 0 km/h) na tla. Kako sekundo je še brnel nato pa je ugasnil še preden sem ga uspel pobrati. Pobral sem ga v trenutku. Sem mislil, da je ugasnil pač ker ima kak senzor, ki motor avtomatsko izklopi, če motor pade po tleh. Zanima me, če bi slučajno kdo vedel, zakaj motor več ne vžiga na zaganjač. Na potiskanje pa vžge čisto normalno. Sem mislil, da se je zmešalo računalniku (kot se mu je že nekajkrat) zato sem ga izklopil iz akomulatorja pa nič boljše... Se v naprej zahvaljujem za vsak nasvet oz. pomoč!
bobiboss Objavljeno Junij 2, 2012 Opozori Objavljeno Junij 2, 2012 da nisi stikalo za zagon poškodoval?ali pa kakšen kabel?
Fritz Objavljeno Junij 2, 2012 Opozori Objavljeno Junij 2, 2012 Potreboval bi eno nujno pomoč od kakega pravega Stromarja oz. bolje rečeno Štromarja. In sicer mi je padel motor med obratovanjem na mestu (hitrost 0 km/h) na tla. Kako sekundo je še brnel nato pa je ugasnil še preden sem ga uspel pobrati. Pobral sem ga v trenutku. Sem mislil, da je ugasnil pač ker ima kak senzor, ki motor avtomatsko izklopi, če motor pade po tleh. Zanima me, če bi slučajno kdo vedel, zakaj motor več ne vžiga na zaganjač. Na potiskanje pa vžge čisto normalno. Sem mislil, da se je zmešalo računalniku (kot se mu je že nekajkrat) zato sem ga izklopil iz akomulatorja pa nič boljše... Se v naprej zahvaljujem za vsak nasvet oz. pomoč! Preberi tole zgodbo. Enako se je zgodilo enemu drugemu štromarju po tem, ko mu je motor padel po tleh. Potem pa preberi še tole.
hladov Objavljeno Junij 3, 2012 Opozori Objavljeno Junij 3, 2012 (popravljeno) Potreboval bi eno nujno pomoč od kakega pravega Stromarja oz. bolje rečeno Štromarja. In sicer mi je padel motor med obratovanjem na mestu (hitrost 0 km/h) na tla. Kako sekundo je še brnel nato pa je ugasnil še preden sem ga uspel pobrati. Pobral sem ga v trenutku. Sem mislil, da je ugasnil pač ker ima kak senzor, ki motor avtomatsko izklopi, če motor pade po tleh. Zanima me, če bi slučajno kdo vedel, zakaj motor več ne vžiga na zaganjač. Na potiskanje pa vžge čisto normalno. Sem mislil, da se je zmešalo računalniku (kot se mu je že nekajkrat) zato sem ga izklopil iz akomulatorja pa nič boljše... Se v naprej zahvaljujem za vsak nasvet oz. pomoč! Najprej pa poizkusi tole: Usedi se na motor, potiskaj ga naprej - nazaj, ter močno zaviraj , tako da motor pretreseš. Potem pa ga trsi še levo- desno. Motor ima stikalo, ki prekine tok ob padcu. Z tresenjem spraviš stikalo v začetno pozicijo. Meni je to pomagalo ob enaki situaciji. Popravljeno Junij 3, 2012. Popravil hladov
danci1973 Objavljeno Junij 3, 2012 Opozori Objavljeno Junij 3, 2012 Zanima me, če bi slučajno kdo vedel, zakaj motor več ne vžiga na zaganjač. Na potiskanje pa vžge čisto normalno. A zaganjač obrača, pa motor ne vžge ali tudi obrača ne? Če zaganjač niti ne obrača, je lahko težava v samem stikalo za zagon, v releju zaganjača ali pa v stikalu pri sklopki - ali pa v kakšnem kablu, ki je povezan na eno od tega... Stikalo pri tački in senzor padca bi preprečila tudi zagon na potisk. D.
Lunatic Objavljeno Junij 3, 2012 Opozori Objavljeno Junij 3, 2012 (popravljeno) Motor ima stikalo izklopa ob nagibu, ki izklopi motor šele nekaj sekund po prevrnitvi. Motorja se po prevrnitvi iz varnostnih razlogov ne da prižgati, dokler se ne resetira stikala, kar pa se ne počne s tresenjem motorja kot je dejal nekdo pred menoj, temveč je potrebno izklopiti in ponovno vklopiti kontaktni ključ! Torej, če ti motor po prekucnenju noče vžgati, najprej ugasni in ponovno prižgi kontakt, nato preveri še stikali na ročici sklopke in stranske tačke. Velika možnost je, da si ob prevrnjenju izklopil konektor na katerm ob teh dveh stikal (sklopka, tačka). Popravljeno Junij 3, 2012. Popravil Lunatic
Fritz Objavljeno Junij 3, 2012 Opozori Objavljeno Junij 3, 2012 Hm, včeraj nisem videl, da druga povezava, ki govori o senzorju, ki prepreči delovanje motorja ob prevrnitvi, ne dela. Tema je - "Problemi" s TO senzorom
hladov Objavljeno Junij 3, 2012 Opozori Objavljeno Junij 3, 2012 Motor ima stikalo izklopa ob nagibu, ki izklopi motor šele nekaj sekund po prevrnitvi. Motorja se po prevrnitvi iz varnostnih razlogov ne da prižgati, dokler se ne resetira stikala, kar pa se ne počne s tresenjem motorja kot je dejal nekdo pred menoj, temveč je potrebno izklopiti in ponovno vklopiti kontaktni ključ! Torej, če ti motor po prekucnenju noče vžgati, najprej ugasni in ponovno prižgi kontakt, nato preveri še stikali na ročici sklopke in stranske tačke. Velika možnost je, da si ob prevrnjenju izklopil konektor na katerm ob teh dveh stikal (sklopka, tačka). Motor ima stikalo izklopa ob nagibu, ki izklopi motor šele nekaj sekund po prevrnitvi. Motorja se po prevrnitvi iz varnostnih razlogov ne da prižgati, dokler se ne resetira stikala, kar pa se ne počne s tresenjem motorja kot je dejal nekdo pred menoj, temveč je potrebno izklopiti in ponovno vklopiti kontaktni ključ! Torej, če ti motor po prekucnenju noče vžgati, najprej ugasni in ponovno prižgi kontakt, nato preveri še stikali na ročici sklopke in stranske tačke. Velika možnost je, da si ob prevrnjenju izklopil konektor na katerm ob teh dveh stikal (sklopka, tačka). Mislim, da tole z resetiranjem ključa- torej odvzeti, dati kontakt ali mogoče še izvleči ključ ne zadostuje. Vsaj meni ni. Mislim pa, da če motor vžge na potisk potem tole stikalo ni prekinjeno, ker je njegova funkcija ravno izklop delovanja motorja. Torej bo verjetno res kakšen kabel. Ali se sliši brenčanje pumpe?
theone5 Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Hvala za hitre ter konstruktivne odgovore. Zaradi časovne stiske še nisem uspel preveriti kdo ima prav... stavil bi pa na izklop konektorja na stikalu sklopke... Ko dam kontakt se brenčanje pumpe sicer sliši, vendar zaganjač ne obrača.
xy66 Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 178 cm telesne višince,original suzuki vetrobran na standardni poziciji,nolan n-84-nič posebnega-čelada in nobenega opletanja glave pri velikih hitrostih, sliši se le piš vetra tko da...ne vem, pa sem šel že do konca na gasu.začne edino motor opletati pri 160,180 potem se umiri in do konca ostane miren, če seveda ni drugih dejavnikov, torej naravni veter ali kamioni pri prehitevanju. Sem že vse probal. Ali so lahko krivi ščotniki za ročke?
bobiboss Objavljeno Junij 4, 2012 Opozori Objavljeno Junij 4, 2012 Sem že vse probal. Ali so lahko krivi ščotniki za ročke? poleti dam ščitnike dol, ker je drugače prevroče vendar ne opazim razlike, je pa možno.
skorc Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 zdravo theone! Si preveril stikalo pod ročko od sklopke...to stikalo se z lahkoto sname..
skorc Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 Pa še eno za ostale štromarje... Rad bi nasvet glede nakupa stranskih kočkov in nosilcev za dl 650(2010).Katere priporočate..argumenti. hvala in lp!
peroxl Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 no ko bo vreme za vožnjo in boš bolj stestiral zadevo le glej, da ne pozabiš napisati poročilo :grim no ko bo vreme za vožnjo in boš bolj stestiral zadevo le glej, da ne pozabiš napisati poročilo :grim Sedaj, ko sem prevozil 2000 km, lahko povem, da zadeva deluje, lepo pospešuje nič odvečnih tresljajev ali vibracij, ki so prej bile v meji 2000 do 3000 obratov.
bobiboss Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 Sedaj, ko sem prevozil 2000 km, lahko povem, da zadeva deluje, lepo pospešuje nič odvečnih tresljajev ali vibracij, ki so prej bile v meji 2000 do 3000 obratov. torej se lahko naročim za sklopko
hladov Objavljeno Junij 6, 2012 Opozori Objavljeno Junij 6, 2012 Pa še eno za ostale štromarje... Rad bi nasvet glede nakupa stranskih kočkov in nosilcev za dl 650(2010).Katere priporočate..argumenti. hvala in lp! Jaz imam K4, ma se mi zdi ni neke razlike. Imam kovčke KAPPA K40. Zadeva je v redu. Precej prostora v njih. Cenovno so bili kar sprejemljivi. Moti edino majhna razdalja med zadnjimi tačkami in kovčki. Žena se sicer ne buni, ampak nog na tačkah ne more premikati. Toliko o mojih.
theone5 Objavljeno Junij 8, 2012 Opozori Objavljeno Junij 8, 2012 zdravo theone! Si preveril stikalo pod ročko od sklopke...to stikalo se z lahkoto sname.. Še enkrat se vsem zahvaljujem za nasvet. Res se je izklopil konektor na stikalu ročice sklopke. Me pa zanima, če kdo prodaja črno zaščito pri ročkah (levo) oz. kje bi najceneje lahko to dobil...
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 8, 2012 Opozori Objavljeno Junij 8, 2012 Pa še eno za ostale štromarje... Rad bi nasvet glede nakupa stranskih kočkov in nosilcev za dl 650(2010).Katere priporočate..argumenti. hvala in lp! Givi V35 - lepi, športni, manjši, v nalivu ne prepušča vode Givi E41 - manj lepi, kovček ni potrebno odpirati, ko jemlješ potrebno drobnarijo, opremo, enostavno jo imaš na vrhu prtljage. Če je poln v nalivu prepusti malo vode (vsaj moj). Ker sem tudi sam razmišljal o nabavi aluminijastih, moram povedati, da so zelo trpežni tile GIVI. Ob izogibanju avta sem zadel ob skalo, nastali so samo globoki risi. Ob poku sem mislil, da je kovček odtrgalo - NIČ samo globoke praske. Pri lažjem padcu so bili nosilci in zaščita skrivljeni, Kovčki pa so preživeli s samo praskami. Funkcionirajo kot novi. Nisem mogel verjeti. Aluminijasti sigurno ne bi preživeli. Scarabeo
simonsi Objavljeno Junij 8, 2012 Opozori Objavljeno Junij 8, 2012 Še enkrat se vsem zahvaljujem za nasvet. Res se je izklopil konektor na stikalu ročice sklopke. to stikalo sem jaz prvi dan nakupa premostil z žičko na konektorju, ker mi je šlo na živce vsakič sklopko mučkat ob zagonu
roberto87 Objavljeno Junij 10, 2012 Opozori Objavljeno Junij 10, 2012 Jaz sem pa pred dvema letoma testiral čelado Nolan 103. Imam MRA touring vizir. Čelado mi je metalo levo - desno tako močno, da nisem mogel spremljati ceste. Poizkušal sem premikati vetrobran v vse pozicije, pa ni nič pomagalo. Z mojo staro Airoh teh težav ni. Prav tako ne z C3. No tu so pa druge težave. Torej mislim, da je tudi od modela ( oblike) čelade odvisno to klofutanje. S tem se absolutno strinjam....sam sem visok 191 cm in imam original šipico na najnižji poziciji in Sharkovo čelado S800 aryton in mi ne trese čisto nič (oziroma vsaj ne da bi mene kakorkoli motilo), ko pa sem si na glavo nabil nolan n103 pa je bilo praktično neznosno...
Fritz Objavljeno Junij 10, 2012 Opozori Objavljeno Junij 10, 2012 Še enkrat se vsem zahvaljujem za nasvet. Res se je izklopil konektor na stikalu ročice sklopke. Me pa zanima, če kdo prodaja črno zaščito pri ročkah (levo) oz. kje bi najceneje lahko to dobil... Če ne dobiš kje kakšne rabljene, potem boš to najlažje dobil pri zastopniku. Ne vem sicer koliko danes stanejo vendar cena ni bila drastično visoka kakšno leto nazaj. Za 1000-ko jih vsaj prodajajo po kosih, ko sem nazadnje gledal so zaščito za roke pri 650-ki prodajali samo v kompletu (levo in desno, kar je stalo nekih 60-70€).
brankop Objavljeno Junij 17, 2012 Opozori Objavljeno Junij 17, 2012 A lahko dobim kontakt od serviserja v Zagrebu ali pa mi lahko kdo pomaga? Namreč, z ženo sma šla v petek v Vodice, ker sma šla zelo pozno sma šla po avtocesti in po cca 250 km, ko sem prestavljal v nižje prestave pri ustavljanju mi je motor ugasnil in mi pod "štangasom" sploh ni hotel vžgati. Po 10 minutah postanka (kasneje sem ugotovil da je postanek lahko tudi manj) mi je motor normalno vžgal in lepo delal. Vendar po nekaj km avtoceste se je težava ponovila. Dokler je motor vlekel ni bilo občutka težav, ko pa sem malo popustil gas je motor začel "trokirat". Zanimivo pa je to, da se mi ta težava ni pojavljala, ko sma se vozila po navadnih cestah takoj, ko sma prišla na avtocesto se je pri ustavljanju napaka ponovila. Vozil sem od 100 -130 km/h v šesti prestavi. Kaj bi lahko bilo oz. kdo lahko popravi, ne da bo prej pol motorja zamenjal predno bo napako odpravil?
danci1973 Objavljeno Junij 17, 2012 Opozori Objavljeno Junij 17, 2012 Kolikor se spomnim, je to precej znana težava (tudi v Nemčiji)... D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se