Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

OK znana težava, kam se lahko obrnem, kdo to popravlja in seveda kulk to stane? :(

Objavljeno

Mail in tel. številko od Bruma imaš pod zasebna sporočila. Mislim, da gre za nastavitev vbrizga ne stane skoraj nič in se naredi mimogrede. Vsekakor pa stopi vkontakt z Brumom in ti bo najbolje on povedal. Če si še na morju, lahko to narediš na poti nazaj.

Objavljeno

Mail in tel. številko od Bruma imaš pod zasebna sporočila. Mislim, da gre za nastavitev vbrizga ne stane skoraj nič in se naredi mimogrede. Vsekakor pa stopi vkontakt z Brumom in ti bo najbolje on povedal. Če si še na morju, lahko to narediš na poti nazaj.

Hvala za info

Sma pa včeraj prišla nazaj. Cesta od Vodic do Senja SUPER :OK: , pa še prometa ni blo, potem pa avtocesta grrrrr :BUA: . Tud vreme enkratno.

Objavljeno

Živjo stromarji.. :)

Imam eno vprašanje. Zanima me, koliko naj bi se čutila sprememba nastavitve amortizerja? Sama namreč ne čutim razlike, ce nastavim čisto na lot ali čisto na high. Že v osnovi se mi zdi motor zelo mehak, ce pa se peljeva 2 in se s prtljago, pa na že malo nedavno cesti s stenderjem tolče po tleh. Res je, da je nekoliko znižan, na način, da ima zamenjan del, ki se imenuje 'kost'.Ali je to normalno, ali je mogoče kaj narobe z amortizerjem?

Hvala za morebitne odgovore.

Objavljeno

Mene pa zanima koliko pumpate gume, če imate gor kovček. Ali toliko kot, da je gor eden ali toliko kot če je polno obremenjen.

Objavljeno

Mene pa zanima koliko pumpate gume, če imate gor kovček. Ali toliko kot, da je gor eden ali toliko kot če je polno obremenjen.

VMES ! !

Objavljeno

Živjo stromarji.. :)

Imam eno vprašanje. Zanima me, koliko naj bi se čutila sprememba nastavitve amortizerja? Sama namreč ne čutim razlike, ce nastavim čisto na lot ali čisto na high. Že v osnovi se mi zdi motor zelo mehak, ce pa se peljeva 2 in se s prtljago, pa na že malo nedavno cesti s stenderjem tolče po tleh. Res je, da je nekoliko znižan, na način, da ima zamenjan del, ki se imenuje 'kost'.Ali je to normalno, ali je mogoče kaj narobe z amortizerjem?

Hvala za morebitne odgovore.

Če bi šel amortizer, bi ti zabijalo zadnji konec do kolesa, tako da bi kolo drsalo po plastikah, ki so pod sedežem zatorej dvomim, da je šel amortizer. Za večjo obremenitev nastaviš amortizer na maximum (obrni do konca na max in potem en klik nazaj), dobro pa bi bilo nastaviti trši povrat, kar narediš tako da z odvijačem za dva klika v desno obrneš vijak, ki je na spodnji levi strani zadnjega amortizerja.

Daljši dog-bonesi, ki spustijo zadnji konec motorja so zlahka krivi za drsanje centralnega stojala po tleh ob neravninah. Lahko zamenjaš dog-bonese za navadne, če ti motor po tem ne bo previsok ali odstraniš centralno stojalo.

Objavljeno

Živjo stromarji.. :)

Imam eno vprašanje. Zanima me, koliko naj bi se čutila sprememba nastavitve amortizerja?...

- Tudi sam ne zaznam kakšne razlike med spremembami nastavitve amortizerja pri malem stromu. Nastavitve se gotovo nekoliko poznajo pri legi motorja, zavorni poti, udobju itd, a menim da razliko občutijo le profi vozniki ob maximalnih/dirkaških obremenitvah vzmetenja.

- A s stojalom si podrsala v ovinku ali na ravnem? Sam sem že podrsal s stojalom oz. s šus plato (na poligonu pri slalom vožnji), pa nimam znižanega motorja in vzmetenje nastavljeno na hard. Zato bom montiral "kost/dogbone" (dvig +2,5 cm kar sem storil že pri prejšnjem motorju)

- Če imaš motor zadaj znižan, ga spusti tudi spredaj na vilicah, če nisi to že storila. S tem bo imel motor boljšo ciklistiko (mnogo bolje bo vodljiv pri nižjih hitrostih in v ostrih zavojih, pri velikih hitrosti in v dolgih zavojih pa bo malce nemirnejši).

Objavljeno

NHvala za odgovore.. :)

Ce sva 2 gor, podaljša stender na ravnem, ce voziš čez luknje, pa tisoč ovinku, ce ni ravna cesta. To se mi zdi nevarno za padec.. Zvišati ga ne morem, ker potem ne bom dobro dosegla do tal. To s sprednjimi vilicami pa se nismo nardil, bomo. Vijak bo nastiman, sam da dobim dovolj dolg sraufncigar :D. A tist navoj za fedr je torej treba dat na 'high'?

Objavljeno

... To se mi zdi nevarno za padec..

Saj tudi je. Najmanj kar je odstrani centralni štender.

... Zvišati ga ne morem, ker potem ne bom dobro dosegla do tal...

Kaj to pomeni ?

Načeloma je dovolj, če dosežeš malo več kot s prsti do tal.

Objavljeno (popravljeno)

Saj tudi je. Najmanj kar je odstrani centralni štender.

Kaj to pomeni ?

Načeloma je dovolj, če dosežeš malo več kot s prsti do tal.

a dej, a res, tolko da s prstki dosežeš :dry: optimist

mogoče bi pomagala obdelava sedeža.sedež znižaš, motor malce dvigneš od tal.če pa ne zadostuje pa kar centralnega dol če rada ovinke zalagaš.

Popravljeno . Popravil bobiboss
Objavljeno

Res bi bilo najbolje poizkusiti z nižjim sedežem ( če ga nimaš ). Lahko ti ga posodi kdo, ki ima original 650- ko. Razlika v višini ( pa tudi v širini) je kar opazna. Potem pa, če ti bo kaj rezerve v višini, namontiraš nazal daljše dog bone ( kost), in tako dobiš večjo razdaljo motorja od tal. Da se tudi še dodatno znižati peno sedeža. Ostane pa še vgradnja močnejše vzmeti - ob predhodnem preizkusu amortizerja.

Objavljeno

do tal ne dosežem s celim podplatom. kar mi ne dela težav, če pa bi motor nazaj zvišala (znižal -zamenjal ''dogbonse'' - je že prejšnji lastnik) bi dosegla na prstkih, kar pa ni dobro, če ustaviš na kaki neravni podlagi. glede na to, da nisem pretirano visoka, pa tudi težka ne..

hvala vsem za odgovore. trenutno je plan tak. znižalo se ga bo še spredaj (do sedaj še ni bil), pobralo se bo sedež (spodaj na gumi), zamenjalo se bo amortizer za tršega, pa še štender bomo odstranil.

Objavljeno

Ali je kateri že peljal ta novega v-stroma 650 dl z abs. Ali je zadeva res korak naprej in pa seveda občutki itd... ali je teh 68 konjev in 60 navora dovolj.

Mogoče pa ga kateri že ima in mi lahko pove kaj več.

Objavljeno

Živjo. sem novi član pa me zanima če kdo ve kje lahko dobim prevod servisne knjige za kymco xciting 500i v slovenščino ali hrvaščino.

Objavljeno

Živjo. sem novi član pa me zanima če kdo ve kje lahko dobim prevod servisne knjige za kymco xciting 500i v slovenščino ali hrvaščino.

dej malo preberi naslov teme in pojdi v ustrezno temo :klicaj:

Objavljeno

Ali je kateri že peljal ta novega v-stroma 650 dl z abs. Ali je zadeva res korak naprej in pa seveda občutki itd... ali je teh 68 konjev in 60 navora dovolj.

Mogoče pa ga kateri že ima in mi lahko pove kaj več.

Član foruma Igor br, je mel zdej par let v-stroma 1000, pa je letos zamenjal in kupil novega 650...najbolj da ga kontaktiraš,

vem da je zelo zadovoljen z njim, tud par tisoč km je letos še za njim, tko da boš zvedu s prve roke....aja pa večino km dela z ženo....

Objavljeno

Član foruma Igor br, je mel zdej par let v-stroma 1000, pa je letos zamenjal in kupil novega 650...najbolj da ga kontaktiraš,

vem da je zelo zadovoljen z njim, tud par tisoč km je letos še za njim, tko da boš zvedu s prve roke....aja pa večino km dela z ženo....

thnk's

Objavljeno

Sedaj, ko sem prevozil 2000 km, lahko povem, da zadeva deluje, lepo pospešuje nič odvečnih tresljajev ali vibracij, ki so prej bile v meji 2000 do 3000 obratov.

Pozdravljen!

Zanima me če si tudi ti imel prekomerne treslaje nad 5000 vrtljaji in kako je s tem sedaj?Konkretno mi motor strese tudi pri vožnji navkreber nekje med 3000 in 3500 vrtljaji ter ob tem odda nezdrav zvok.Zaradi treslajev postane daljša vožnja po AC zaradi tega kar mučna posledično popuščajo tudi vijaki manikotov.Imam pa samo 18000 km. Zanima me tudi na kakšno toleranco oz. kolikšno zračnost si pustil med pušo in postruženo košaro.Zanima me tudi koliko si pustil podmere na puši preden si jo prešal na zobnik in ali si po prešanju pušo postružil na končno mero?

Mogoče se tudi jaz odločim in zadevo zrihtam. Za nas ki imamo dostop do obdelovalnih strojev tvoja predelava ne predstavlja nekega problema samo če seveda stvar bolje odpravi težave na daljši rok kot nakup nove košare. Tvoj postopek je podoben angleževemu in od angleža menda lavfajo BP.

l.p.

Nanossesta

Objavljeno

Živjo,

če kdo mogoče potrebuje touratechove stranske nosilce, za kovčke + alposove kufre + tubo za orodje, za vstroma 650 naj se oglasi. Prodam vse skupi po eni (pod)normalni ceni, ker motorja nimam več. Nosilci so zelo kvalitetni. Lahko pošljem tudi sliko

lp

Objavljeno

Če želiš stvari prodati, je res najbolje, da objaviš sliko. Priporočam objavo oglasa tudi na v-strom.hr, če tukaj ne bo dovolj zanimanja.

Objavljeno

Živjo,

če kdo mogoče potrebuje touratechove stranske nosilce, za kovčke + alposove kufre + tubo za orodje, za vstroma 650 naj se oglasi. Prodam vse skupi po eni (pod)normalni ceni, ker motorja nimam več. Nosilci so zelo kvalitetni. Lahko pošljem tudi sliko

lp

Mene zanima. Ravno razmišljam, da bi nabavil. Zanima pa me slika in cena. Lahko tudi na ZS

Objavljeno

Če želiš stvari prodati, je res najbolje, da objaviš sliko. Priporočam objavo oglasa tudi na v-strom.hr, če tukaj ne bo dovolj zanimanja.

Dobra ideja, hvala

xy66: dobiš slike zvečer, ker prej ne morem. Na pm mi pošlji meil, ker ne morm slike lepit. Skoz neki zaje....a.

Lp

Objavljeno

Fauštromski pozdrav!

Imam problem z mojim V-stromom dl 1000! In sicer moje originalne izpuhe sem predelal, da je sedaj zvok kot se šika! v izpuhu sedaj ni nič drugega kot katalizator in konus na 4,5cm ovaljne mreže z negorljivo volno. Imam pa sedaj velik problem z porabo! moj motor pije preko 10 litrov na 100km, saj naredim z njim le 170km (z enim keslnom).

Prosim za kakšen nasvet!

Lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!