Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

nikdar ne predeluj originalnih izpuhov, ni efekta drugega kot zvočnega.kot jaz razumeme te stvari se je podrl podtlak in s tem tudi motor ne deluje v redu.

Objavljeno

Nastavitev vbrizga.

Prvi aparat za nastavitev vbrizga, ki se je pojavil na tržišču - Yoshimura box, je bil namenjen prilagoditvi delovanja vbrizga oz. mašine po zamenjavi izpušnega sistema. Ker so bili stromi 1000 precej slabo naštelani, smo potem vsi vozili motorje k tistim nekaj ljudem, ki so te naprave imeli in to znali početi (pa tudi kak serviser je znal to poštimat, nikakor pa ne vsi, kot bi človek pričakoval). Sedaj je teh naprav že ene par.

Skratka, najdi nekoga, ki ti lahko poštima te nastavitve.

Objavljeno

ima kdo kakšen kontakt od koga doberga pa pocen!

pa hvala lepa!

Objavljeno

Zdravo vsem,

sem sicer nov med vami čeprav imam malega Štroma sedaj dve leti . Maksimalno zadovoljen. Sedaj pa k bistvu.

Motor imam obut v Bridgestone BattleWing BW 501/502, na te gume nimam nobenih pripomb. Za zadnjim kompletom naredil 14k :) . Do sedaj sem jih polnil tam nekje 2,3 in 2,5 bara nekje po navodilih Suzukija kolikor imam v spominu. Ko sem jih dva dni nazaj menjal mi je serviser rekel da je to mnogo premalo in da je po Bridgestone katalogu 2,9 za zadnjo in 2,5 prednja. Ker se mi zdi to kar velika razlika med zanima kako vi postopate s tem aja v info pa vozim solo z kufrom.

Vem da je bilo že nekaj napisanega o tlaku v gumah pa vendar kaj koristnega nisem izluščil. Predvsem me zanima komu zaupati proizvajalcu motorja ali pnevmatik.

Hvala,....

Objavljeno

Zdravo vsem,

sem sicer nov med vami čeprav imam malega Štroma sedaj dve leti . Maksimalno zadovoljen. Sedaj pa k bistvu.

Motor imam obut v Bridgestone BattleWing BW 501/502, na te gume nimam nobenih pripomb. Za zadnjim kompletom naredil 14k :) . Do sedaj sem jih polnil tam nekje 2,3 in 2,5 bara nekje po navodilih Suzukija kolikor imam v spominu. Ko sem jih dva dni nazaj menjal mi je serviser rekel da je to mnogo premalo in da je po Bridgestone katalogu 2,9 za zadnjo in 2,5 prednja. Ker se mi zdi to kar velika razlika med zanima kako vi postopate s tem aja v info pa vozim solo z kufrom.

Vem da je bilo že nekaj napisanega o tlaku v gumah pa vendar kaj koristnega nisem izluščil. Predvsem me zanima komu zaupati proizvajalcu motorja ali pnevmatik.

Hvala,....

Najbrž je gledal za 1000 aka. 650 ima tako kot si napisal.

Objavljeno

ima kdo kakšen kontakt od koga doberga pa pocen!

pa hvala lepa!

+385989746580. Brum

Objavljeno

Ofsajd hvala, bom preveril to.

Objavljeno

+385989746580. Brum

Hvala
Objavljeno

Hvala

Pod zasebna sporočila sem ti že prvi dan poslal vse podatke za Bruma. Upam, da si to videl...

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

po menjavi izpuha in predvsem, če ne celo samo zaradi tega, po zamenjavi zadnjega zobnika za en zob večjega od original... imam manjšo porabo na malem v stromu.

ker se motor vrti za odtenek v višjih vrtjajih, je izkoristek goriva boljši, motor je poskocnejsi...skratka tocno to kar sem si želel pri svoji voznji :)

morda bom kdaj experimentiral in dal zadaj 2 zoba vec od original, ampak bo potem morda ze AC problematicna - pri konst hitrosti 120 -140 km/h, glasnejsi, tresljaji okvirja oz stopalk ter posledicno mravljinci v nogah, itd.

imam pa krizo, saj nisem sedel na motorju od 1.7., ko sem bil na nadaljevalnem tečaju v vranskem :)

Objavljeno

Spredaj imam na zobniku zob manj, kar je menda enako kot tri zadaj. Nobenega problema na AC, tudi nekih večjih vibracij ni čutiti.

So pa prestave bolj kratke, predvsem se pozna prvim trem. Zadeva pa je precej bolj poskočna v končni prestavi. Lepše vleče pri nižjih obratih. Kar je dobro za serpentinasto vožnjo v dvoje. Edino kar se je spremenilo, je zvok pri določenih obratih. Po primerjanju sem izgubil 500 vrtljajev in toliko končne hitrosti.

Scarabeo

Objavljeno

Z mojim lani kupljenim rabljenim 650 sem po zimskem servisu naredil 1.500 km pa se na okencu olja le to vidi kaka 2 mm pod sredino,a je normalno da pokuri malo olja in koliko ? Motor ima 13.000km.

Kot drugo v tej temi nisem zasledil nic o mazanju-pranju verige,na koliko km jo mazete in kaksno mazivo kupiti ?

Hvala.

Objavljeno

Spredaj imam na zobniku zob manj, kar je menda enako kot tri zadaj. Nobenega problema na AC, tudi nekih večjih vibracij ni čutiti.

So pa prestave bolj kratke, predvsem se pozna prvim trem. Zadeva pa je precej bolj poskočna v končni prestavi. Lepše vleče pri nižjih obratih. Kar je dobro za serpentinasto vožnjo v dvoje. Edino kar se je spremenilo, je zvok pri določenih obratih. Po primerjanju sem izgubil 500 vrtljajev in toliko končne hitrosti.

Scarabeo

Ta motor nepoznam bi me pa zanimalo kje ima ta motor impulzator za kilometerštevec kajti, če je impulzator na prednjem zobniku kot npr.Kawasaki potem z manjšim prednjim zobnikom kaže več prevoženih kilometrov (kot realno), večjo hitrost kot je realna in manjšo porabo goriva na prevožene nerealne kilometre ! ! !

Objavljeno

Z mojim lani kupljenim rabljenim 650 sem po zimskem servisu naredil 1.500 km pa se na okencu olja le to vidi kaka 2 mm pod sredino,a je normalno da pokuri malo olja in koliko ? Motor ima 13.000km.

Kot drugo v tej temi nisem zasledil nic o mazanju-pranju verige,na koliko km jo mazete in kaksno mazivo kupiti ?

Hvala.

Zanimivo, eni motorji ne kurijo skoraj nič, eni malo, drugi veliko.

Sam se po vseh normativih vtekal mojega V stroma. Na interval 6000 km, ga popije do enega litra in pol. Odvisno od olja. Manj kot liter pa še ni popil.

Na začetku sem se malo sekiral, zdaj pač imam na daljših turah s seboj malo olja. Najmanj mi pije ful sintetično olje. Na hrvaškem forumu sem prebral to temo in praktično vsem pije olje, tak - ne se sekirat.

Glede mazanja. Jaz mažem v povprečju na okoli 500 kilometrov. Perem je ne, ko se nabaše veliko maščobe jo odstranim s krpo in to je to.

Sprej pa je tvoja odločitev - ni važno kakšen je - samo masno naj bo.

Scarabeo

Objavljeno

Z mojim lani kupljenim rabljenim 650 sem po zimskem servisu naredil 1.500 km pa se na okencu olja le to vidi kaka 2 mm pod sredino,a je normalno da pokuri malo olja in koliko ? Motor ima 13.000km.

Kot drugo v tej temi nisem zasledil nic o mazanju-pranju verige,na koliko km jo mazete in kaksno mazivo kupiti ?

Hvala.

Je bilo za prebrati, da pri nekaterih manjših stromih pride do porabe olja. Moj bivši DL650 med servisnimi intervali v 4ih letih ni potreboval nobenega dolivanja olja. Opazuj dogajanje, po potrebi dolij olje in šele potem boš videl na čem si. Lahko tudi poskusiš z drugim oljem za test (npr. sintetiko, če si na polsintetiki in obratno).

Za mazanje ti najbolj priporočam avtomatski mazalec kot je scottoiler, slovenski RLS oiler ali kaj podobnega. Glede na to, da ti prihrani kar nekaj dela in da bistveno podaljša življenjsko dobo verižnega seta, se ta investicija zelo hitro sama poplača.

Objavljeno

Ta motor nepoznam bi me pa zanimalo kje ima ta motor impulzator za kilometerštevec kajti, če je impulzator na prednjem zobniku kot npr.Kawasaki potem z manjšim prednjim zobnikom kaže več prevoženih kilometrov (kot realno), večjo hitrost kot je realna in manjšo porabo goriva na prevožene nerealne kilometre ! ! !

Verjetno ga ima na sprednjem zobniku, ker števec kaže nekoliko višjo hitrost in seveda nerealne kilometre.

Porabo pa računam sam :lol: . Kaj čmo, itak bo imel veliko kilometrov.

Scarabeo

Objavljeno

Lahko tudi poskusiš z drugim oljem za test (npr. sintetiko, če si na polsintetiki in obratno).

Da ne bo narobe razumljeno, to sem mislil pri servisu oz. menjavi olja, ne pri dolivanju :smoke:

Objavljeno

Meni je z Motul 4100 porabil ca 8 dl na 6000 km. Pa še menjalnik ni deloval nič kaj lepo. Potem pa sem poizkusil z Silkolene Comp, pa sem bil zelo zadovoljen. Nobene potrebe po dolivanju, menjalnik pa tudi veliko lepše deluje. Provat pa videt.

Objavljeno

Z veliko žalostjo oznanjam, da iz stanovanjsko povezanih razlogov prodam svojga Štroma. :(

Gre za tamalega Stroma 650 ABS Letnik 2009.

- Motorček je vrhunsko ohranjen (29.000 km)

- redno in dosledno vzdrževan (opravljen veliki servis, zamenjane tudi zadnje zavorne ploščice, sprednje še dobre za par 1000km)

- nikoli kakorkoli poškodovan in vožen izključno po cesti (zelo redko tudi v dvoje)

- obut v praktično nove (na 90%) dunlop roadsmart II

- potrjena servisna knjižica (servisiran na Motorjet maribor, kjer je tudi kupljen - možno preveriti vso zgodovino bp...)

- vsi računi od servisov in ostale dodatne opreme itn.

itd. itd.

Za ostale podrobne dodatne podrobne informacije prosim pišite na privat. Hvala!

Lp

Objavljeno

Z veliko žalostjo oznanjam, da iz stanovanjsko povezanih razlogov prodam svojga Štroma. :(

Gre za tamalega Stroma 650 ABS Letnik 2009.

- Motorček je vrhunsko ohranjen (29.000 km)

- redno in dosledno vzdrževan (opravljen veliki servis, zamenjane tudi zadnje zavorne ploščice, sprednje še dobre za par 1000km)

- nikoli kakorkoli poškodovan in vožen izključno po cesti (zelo redko tudi v dvoje)

- obut v praktično nove (na 90%) dunlop roadsmart II

- potrjena servisna knjižica (servisiran na Motorjet maribor, kjer je tudi kupljen - možno preveriti vso zgodovino bp.. .)

- vsi računi od servisov in ostale dodatne opreme itn.

itd. itd.

Za ostale podrobne dodatne podrobne informacije prosim pišite na privat. Hvala!

Lp

Aja, skor pozabil...sem 1. lastnik!

Objavljeno

Aja, skor pozabil...sem 1. lastnik!

Pozdravljeni,

mene zanima na kolko črtic temperature vam letijo vaši veliki štromi ob takih temp kot so sedaj zunaj? Meni mamreč ostane na 1 črtici občasno z ddema na motorju in v klanec navzgor se prizge se druga... Je to obicajno?

Je pa predtem enkrat vrgol vem gumi čep iz raztezne posode...

kakšne ideje?

Objavljeno

Strom ima prikazovalnik tem. hladilne tekočine v obliki 5 kvadratkov/črtic, kjer je 1 najmanj in 5 največ. Pri meni je vedno hladen na 2-eh in ogret na 3-eh črticah, poleti in pozimi. Izjemoma se pod obremenitvijo in na visokih zunanjih temperaturah kdaj prižge 4 črtica, pa še ta ne dolgo. Da bi pa vseh 5 gorelo pa še nisem videl. Čuti se toplota od mašine kadar je zelo vroče (bolj kot pri manjšem DL650), vendar ni zaradi tega nobenih hudih odstopanj pri tem. hladilne tekočine. Hladilnik in ventilator sta kar velika in učinkovita. Poglej, če je satje hladilnika lepo oblikovano, da nimaš slučajno preveč površine poškodovane/zaprte in če seveda ventilator deluje tako kot je treba (predvidevam, da si to že vse naredil).

Objavljeno

Strom ima prikazovalnik tem. hladilne tekočine v obliki 5 kvadratkov/črtic, kjer je 1 najmanj in 5 največ. Pri meni je vedno hladen na 2-eh in ogret na 3-eh črticah, poleti in pozimi. Izjemoma se pod obremenitvijo in na visokih zunanjih temperaturah kdaj prižge 4 črtica, pa še ta ne dolgo. Da bi pa vseh 5 gorelo pa še nisem videl. Čuti se toplota od mašine kadar je zelo vroče (bolj kot pri manjšem DL650), vendar ni zaradi tega nobenih hudih odstopanj pri tem. hladilne tekočine. Hladilnik in ventilator sta kar velika in učinkovita. Poglej, če je satje hladilnika lepo oblikovano, da nimaš slučajno preveč površine poškodovane/zaprte in če seveda ventilator deluje tako kot je treba (predvidevam, da si to že vse naredil).

Njemu kaže 'premalo', kot da je motor skoz hladen (1 črtica).

D.

Objavljeno

Koliko pa tebi kaže na SV-ju? Nisem stručko, lahko dam samo kakšno idejo glede stvari, ki sem jih kje slišal, videl, prebral in se ne spomnim, da bi kdo na stromu mel težave v smislu, da bi mu kazalo prenizko temperaturo. Glede na to, da mu je odneslo pokrov ekspanzijske posode sem sklepal, da se je vsaj enkrat pregrel. A ventilator vklaplja ali je vedno izklopljen, ker mu senzor ne da pravilnega podatka? Tole bi se splačalo priklopiti na računalnik in narediti diagnostiko. Žal ne vem, kdo bi to v Sloveniji, razen na servisih, imel. Meni to vse dela možakar, ki mi servisira stroma. Morda bi se lahko zmenila MotorJet-u, da vama samo diagnostiko naredijo, če rajši sama pošravfata?

Objavljeno

Koliko pa tebi kaže na SV-ju? Nisem stručko, lahko dam samo kakšno idejo glede stvari, ki sem jih kje slišal, videl, prebral in se ne spomnim, da bi kdo na stromu mel težave v smislu, da bi mu kazalo prenizko temperaturo. Glede na to, da mu je odneslo pokrov ekspanzijske posode sem sklepal, da se je vsaj enkrat pregrel. A ventilator vklaplja ali je vedno izklopljen, ker mu senzor ne da pravilnega podatka? Tole bi se splačalo priklopiti na računalnik in narediti diagnostiko. Žal ne vem, kdo bi to v Sloveniji, razen na servisih, imel. Meni to vse dela možakar, ki mi servisira stroma. Morda bi se lahko zmenila MotorJet-u, da vama samo diagnostiko naredijo, če rajši sama pošravfata?

Kaj se je točno zgodilo takrat ko je vrglo ven čepek ekspanziske posode nevem, ampak pomoje je lahko bila kriva zamašen cevka ki vodi gre iz ekspanzijske pa vse do pod motorjem. Seveda če sedaj pihnem skozi zrag gre ampak vprašanje je pa ali je temu bilo tudi tako pred ''eksplozijo'' z čepom :D

Kar sem pa hotel izvedeti je to ali je za velikega štroma, (za malega in oba SV-ja vem da NI) mogoče normalono to, da dela na eni do dveh črtic.

Zdaj ko sem se preprial vem da se motor skoz podhlaja, to lahko pomeni skoraj samo to da je termostat skozi odprt.

Tega bom sedaj menjal in javim kaj in kako se je spremenilo...

lp Sašo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!