Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Pozdrav,

na mojem stromu, sta kar naenkrat med vožnjo obe prednji luči nehali svetiti, dolga in kratka ( pozicija, zadnja in vse ostalo dela).

Preveril :

varovalke - OK

konektor, ki je pod oklepom nasprical z wd-jem - videt OK

žarnice - OK

Kaj mi še preostane za preverit? Imel kdo enak problem?

Hvala za pomoč

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!!

Če imaš novejši letnik Stroma, potem ti verjetno ob zagonu motorja ( ko pritisneš start gumb) ugasnejo luči. V stikalu: start je je še kontakt, ki prekine elektriko luči, da ima zaganjač vso razpoložljivo elektriko. Stikalo se da razstavit, ter očistiti kontakt. Lahko pa seveda kupiš novega. Upam, da sem pomagal. Srečno!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!!

Če imaš novejši letnik Stroma, potem ti verjetno ob zagonu motorja ( ko pritisneš start gumb) ugasnejo luči. V stikalu: start je je še kontakt, ki prekine elektriko luči, da ima zaganjač vso razpoložljivo elektriko. Stikalo se da razstavit, ter očistiti kontakt. Lahko pa seveda kupiš novega. Upam, da sem pomagal. Srečno!!

Lepo si razložil,tudi jaz sem enkrat pri letniku 2008 rešil ta problem na ta način,pa še malo wd za vsak slučaj!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

na mojem stromu, sta kar naenkrat med vožnjo obe prednji luči nehali svetiti, dolga in kratka ( pozicija, zadnja in vse ostalo dela).

Preveril :

varovalke - OK

konektor, ki je pod oklepom nasprical z wd-jem - videt OK

žarnice - OK

Kaj mi še preostane za preverit? Imel kdo enak problem?

Hvala za pomoč

lp

imaš na široko odprto temo o V-Stromih in ni potrebno odpirati nove :klicaj:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem, ki ste mi bili v pomoč! Prej na hitro vzel narazen in ugotovil, da je težava res v stikalu za start, zdaj je na meni, da si vzamem čas in jutri to porihtam. Očitno je to ena težavica pri stromih :)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sašo, upam, da boš odkril napako in čim ceneje ter dobro poštimal motorin. Jaz pa se moram popraviti, ker sem prodajal krivo vero...nekako se na prikazovalnik navadiš in ga nimaš za mar razen če prikazano odstopa od običajnega, zato sem napak povedal kako je (hladen ena črtica, normalno dve, vroč (redko) tri, štiri še nikoli, pet pa je že rdeča in tudi ta se mi ni nikoli prižgala. Skratka, nisem veliko zgrešil a je prav, da se napaka popravi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sašo, upam, da boš odkril napako in čim ceneje ter dobro poštimal motorin. Jaz pa se moram popraviti, ker sem prodajal krivo vero...nekako se na prikazovalnik navadiš in ga nimaš za mar razen če prikazano odstopa od običajnega, zato sem napak povedal kako je (hladen ena črtica, normalno dve, vroč (redko) tri, štiri še nikoli, pet pa je že rdeča in tudi ta se mi ni nikoli prižgala. Skratka, nisem veliko zgrešil a je prav, da se napaka popravi.

Meni pa hladen ne kaže nobene, segret pa vedno 3. Imam pa 650.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je z Motul 4100 porabil ca 8 dl na 6000 km. Pa še menjalnik ni deloval nič kaj lepo. Potem pa sem poizkusil z Silkolene Comp, pa sem bil zelo zadovoljen. Nobene potrebe po dolivanju, menjalnik pa tudi veliko lepše deluje. Provat pa videt.

Sam sem že poskusil kar nekaj olj. Pri mojem se je najbolj obnesel Hein Gericke 10 - 50, polna sintetika. Menjalnik se menja super.

Če sam menjaš olja ti ga priporočam, pa še poceni je.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem že poskusil kar nekaj olj. Pri mojem se je najbolj obnesel Hein Gericke 10 - 50, polna sintetika. Menjalnik se menja super.

Če sam menjaš olja ti ga priporočam, pa še poceni je.

Scarabeo

Bom poizkusil, ko bom šel enkrat mimo trgovine in ga dobim v roke. Pri zadnji menjavi sem znova vlil Motula, ki sem ga dobil za darilo. Se mi menjalnik znova nič ne dopade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom poizkusil, ko bom šel enkrat mimo trgovine in ga dobim v roke. Pri zadnji menjavi sem znova vlil Motula, ki sem ga dobil za darilo. Se mi menjalnik znova nič ne dopade.

Hein Gericke olje dela Motul in boš, pri isti oznaki, na popolnoma istem olju. Poskusi z bolj gostim oljem, npr. 20W-50. Kar nekaj hrvaških voznikov stroma je zadovoljnih s Silkolene oljem. Povezava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Počasi se odločam za nakup motorja (naslednje leto spomladi), pa sem se zagledal tudi v malega stromčka. Sprva sem bil zagret za večjega, ampak za začetek bo popolnoma dovolj.

Zadnjih 20 strani teme (ko bo čas, bom začel s prvo stranjo), ni nekaj velikega napisanega o njem, zato me zanimajo naslednje stvari:

- bistvene hibe tega motorja

- zasledil sem različne oznake tega motocikla (K4-K9). Kakšne so razlike med njimi?

- pri večjem bratu je govora o slabših zavorah. A je pri malem stromčku tudi kaj na temu?

- nastavitev vbrizga in ventilov. Po koliko prevoženih pride to v poštev in kakšne so cene nastavitev (da vem tudi kakšni so okvirni stroški. Cene servisov približno vem)?

- DL 650 imajo vsi vbrizg ali se dobijo tudi brez njega?

Pa upam, da niste s Hondaši na bojni nogi, zato me zanima naslednje.

Primerjava DL 650 proti Transalpu 700 (prosil bi za dobre in slabe lastnosti obeh). Fanj je zvedeti obe plati zgodbe. Le tako zveč resnico ;)

Hvala in lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rokic, preveč sprašuješ;))))

v strom je tank za ta denar. Ostalo naj te ne skrbi.

Svetujem ABS. Oznaka "K" pomeni letnik motorja.

1000ccm bo kr mal prehuda za moje pojme,

v primerjavi s Hondo pa tkole...Honda je težja, ima samo 5 prestav....pa grda ko smrtn greh;))), čeprav tudi DL ni ravno lepotec.

Vozil jo pa nisem, tako da kaj preveč ne morm rečt....

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... zato me zanimajo naslednje stvari:

- bistvene hibe tega motorja

- zasledil sem različne oznake tega motocikla (K4-K9). Kakšne so razlike med njimi?

- pri večjem bratu je govora o slabših zavorah. A je pri malem stromčku tudi kaj na temu?

- nastavitev vbrizga in ventilov. Po koliko prevoženih pride to v poštev in kakšne so cene nastavitev (da vem tudi kakšni so okvirni stroški. Cene servisov približno vem)?

- DL 650 imajo vsi vbrizg ali se dobijo tudi brez njega?

Pa upam, da niste s Hondaši na bojni nogi, zato me zanima naslednje.

Primerjava DL 650 proti Transalpu 700 (prosil bi za dobre in slabe lastnosti obeh). Fanj je zvedeti obe plati zgodbe. Le tako zveč resnico ;)

- bistvenih resnih pomanjkljivosti pri malem stromu ni. Zavore bi bile lahko boljše, kar so dokazali z novim modelom, niso pa slabe..le nekoliko trde so in ne podajajo optimalno občutka sile zaviranja. Ravno zaradi dobrega povprečja celote je mali strom tudi dvakrat zmagal na motorradovem alpentestu, ker je zanesljiv, nezahteven in je ogromno motorja glede na vložen denar;

- K so letniki 2000-2009, kot ti je Iced napisal. Letniki 2010-2019 so/bodo označeni s črko L. DL650 izdelan 2012 ima tako oznako L12, tisti letnika 2005 pa K5. Pač proizvajalčev način označevanja letnika izdelave;

- zavore so iste in imajo isto pomanjkljivost (ni pa to kakšna katastrofa ali nevarnost, da ne boš imel napačnih predstav). Pri novem modelu malega stroma so to pomanjkljivost odpravili, pri starem pa tisti, ki jih to zelo moti, zadevo rešujejo z zamenjavo zavornih čeljusti s tistimi od Suzukija SV-ja 1000 (cca. 200€ stroška). Večina ljudi se čisto normalno vozi z zavorami takšnimi kot so in s takšnimi je tudi dosegel prej omenjene rezultate na Motorrad testih. Ker je bil prvo narejen velik strom in potem na njegovi podlagi še majhen, je od velikega podedoval večino komponent, tudi zavore, ki so potemtakem za manjšega stroma predimenzionirane, kar pa ni nič slabega;

- nastavitev vbrizga naj bi se delala oz. preverila na vsakem servisu (preko ustreznega računalnika, hitro in poceni), nastavitev ventilov pa na velikih servisih, vsakih 24.000km (glej to poglavje service manuala). Jaz za veliki servis plačujem približno 250€;

- DL650 imajo vsi električni vbrizg;

Honda je dober motorin in največ o njem ti bodo lahko povedali lastniki, ki ga več časa uporabljajo. To kako ti kateri motor ustreza pa boš najbolje ugotovil tako, da oba preizkusiš (čim dlje tem bolje). To vedno vsakomur priporočam, saj motor ni avto, da bi odgovarjal večini populacije temveč je zadevo potrebno preizkusiti in boš potem videl kateri ti bolj 'leži'. Kjer je volja, tam je tudi pot (to je odgovor na vprašanje, kje dobiti motor za preizkus).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Počasi se odločam za nakup motorja (naslednje leto spomladi), pa sem se zagledal tudi v malega stromčka. Sprva sem bil zagret za večjega, ampak za začetek bo popolnoma dovolj.

Zadnjih 20 strani teme (ko bo čas, bom začel s prvo stranjo), ni nekaj velikega napisanega o njem, zato me zanimajo naslednje stvari:

- bistvene hibe tega motorja

- zasledil sem različne oznake tega motocikla (K4-K9). Kakšne so razlike med njimi?

- pri večjem bratu je govora o slabših zavorah. A je pri malem stromčku tudi kaj na temu?

- nastavitev vbrizga in ventilov. Po koliko prevoženih pride to v poštev in kakšne so cene nastavitev (da vem tudi kakšni so okvirni stroški. Cene servisov približno vem)?

- DL 650 imajo vsi vbrizg ali se dobijo tudi brez njega?

Bistvenih hib nima. Tu pa tam kateri žre olje, kar je pomoje posledica prenežnega utekanja.

K4-K9 so oznake modelnega leta. Leta 2007 (K7 in naprej) je Suzuki posodobil motor, tako da imajo novejši modeli po dve svečki na valj, tudi ABS je na voljo šele pri modelih K7 in naprej.

Večji brat ima morda 'slabše' zavore na papirju, a kolikor sem vozil DL1000, so povsem zadovoljive. Tudi na DL650 so zavore čisto OK. Le ABS je precej slab - včasih se mi zdi, da bi bilo bolje, če ga ne bi bilo (če bi se ga dalo vsaj enostavno izklopit).

Ventile bi se naj preverilo vsakih 24000km.Pri mojem SV1000 (mehansko enak motor kot DL1000) pa je bila prva nastavitev potrebna šele skoraj 100.000 km, pa še takrat v bistvu ni bilo izven toleranc, ampak le 'blizu'. Kako je s tem pri 'tamalem' motorju, (še) ne vem.

Cena 'podložk' za ventile ('shims') je okrog 10€ /kos, v najslabšem primeru, če je potrebna nastavitev vseh ventilov in ne moreš uporabit niti ene od starih, jih rabiš 8. Ne vem pa, kako to obračunavajo servisi pri nas - ali vzamejo 'stare' podložke v račun ali ne... Tudi kakšne so cene dela na servisih, ne vem...

Vsi DL650 imajo elektronski vbrizg goriva.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- K so letniki 2000-2009, kot ti je Iced napisal. Letniki 2010-2019 so/bodo označeni s črko L. DL650 izdelan 2012 ima tako oznako L12, tisti letnika 2005 pa K5. Pač proizvajalčev način označevanja letnika izdelave;

Modeli 2010, 2011, 2012, ... imajo oznako L0, L1, L2, ...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Počasi se odločam za nakup motorja (naslednje leto spomladi), pa sem se zagledal tudi v malega stromčka. Sprva sem bil zagret za večjega, ampak za začetek bo popolnoma dovolj.

Zadnjih 20 strani teme (ko bo čas, bom začel s prvo stranjo), ni nekaj velikega napisanega o njem, zato me zanimajo naslednje stvari:

- bistvene hibe tega motorja

- zasledil sem različne oznake tega motocikla (K4-K9). Kakšne so razlike med njimi?

- pri večjem bratu je govora o slabših zavorah. A je pri malem stromčku tudi kaj na temu?

- nastavitev vbrizga in ventilov. Po koliko prevoženih pride to v poštev in kakšne so cene nastavitev (da vem tudi kakšni so okvirni stroški. Cene servisov približno vem)?

- DL 650 imajo vsi vbrizg ali se dobijo tudi brez njega?

Pa upam, da niste s Hondaši na bojni nogi, zato me zanima naslednje.

Primerjava DL 650 proti Transalpu 700 (prosil bi za dobre in slabe lastnosti obeh). Fanj je zvedeti obe plati zgodbe. Le tako zveč resnico ;)

Hvala in lep pozdrav

Ker so ti drugi že dosti o tehniki spisali mogoče z moje strani samo primerjava Transalp/DL 650. Sem bil sam pred podobno dilemo in se nagibal na stran Transalpke.

Pol sem pa šel oba sprobat in je Strom gladko zmagal :)

Transalpka je mogoče malo bolj "naked", Strom pa kar zajeten kos motorja, kar je posledica razkošnih plastik, ne toliko same teže ali kaj podobnega.

Pri vožnji se meni zdi Strom precej blj prepričljiv, Transalpka mi je delovala tak, malo ko kolarnica. Je pa res, da je nisem prav daleč peljal.

V glavnem me ni prepričala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ufff, ste se pa razpisali :) Kakšno vprašanje več nikoli ne škodi ;) Pa rad se prej o neki stvari dobro prepričan, preden grem v nakup :)

Ja, no sej če bi gledal stari Transalp, bi bila velika dilema pri nakupu, ta novi pa mi ne deluje motor, ki bi se hvalil z lepoto (OK, lepota je subjektivna stvar).

Nekaj mora biti tudi na tem, da po cesti v takšnem rangu vidim več ali manj stromerje. Transalpi kot da bi se v tla pogreznili. Recimo GS (tamali) tudi ni slab, ampak brez boxerja čudno izpade. Vse govorim oblikovno- vozil nisem še nobenega.

Kaj je pa recimo po letu 2007 novega (razen omenjenih zavor, pa nekaj sem prebral o drugačni krivulji navora)? Kolikor gledam oglase se pojavljajo različne moči malega v-stroma - so to le napake pri vpisovanju, ali se res razlikujejo letniki tudi po moči? Pa kolikor gledam je zelo veliko oglasov v stilu 2. lastnik pa recimo pod 30k km prevoženih. Sumljivo ali ne?

Kako pa smo recimo s porabo pri takem motorju?

Aja, na youtube sem gledal neke prispevke o v stromu, pa se je nek uporabnik pritoževal nad kvaliteto izdelave (baje neko rjavenje določenih sklopov). Koliko je resnice na tem?

Zdaj sem pa že "malo" tečen s temi vprašanji :D

Popravljeno . Popravil Rokic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moči oz. neke minimalne razlike, so irelevantne. K7 in novejši imajo dvojno svečko na cilindrih, dobijo se z ABS-om in še nekaj razlik je..dovolj o tem najdeš že na Wikipediji. Kakorkoli, za povprečno uporabo je majhen strom zadovoljivo močan v 90%+ primerih. Če bo to tvoj prvi motor pa bo že tako ali tako premočan, v smislu, da se boš moral naučiti to moč kontrolirati.

Če ljudje delajo samo 5.000km letno, potem 2. lastnik pri 30.000km ni nič čudnega a kako naj ti kdo pove kaj bolj določenega za vsak posamezen motor? O tem kako se kupuje motor je na tem forumu precej napisanega. Lahko pa daš povezavo do kakšnega oglasa in se bo morda oglasil lastnik ali nekdo, ki pozna zgodovino motorja.

Poraba je okrog 5,5l na 100km (to je bila okvirno poraba na mojem DL650 skozi 4 leta uporabe). Lahko je dosti višja na avtocesti, ko ga priganjaš v obrate ali nižja, če ga voziš zelo umirjeno.

Rjavenje..na mojem bivšem so se pojavljali znaki rjavenja, ker sem živel ob obali na zelo onesnaženem področju. Kolegi v Sloveniji teh težav niso imeli. Da nisi slučajno gledal kak posnetek iz Anglije? Rja kot takšna zna biti težava pri rezervoarju za gorivo, če ga lastnik pred zimo ne napolni do konca. Pri primorcih je ta problem spet bolj izrazit kot pri kontinentalcih.

Tečen? Kaj vem, pejdi do prodajalca in se zmeni za testno vožnjo ter ga preizkusi. To je bolj pomembno od vsega pisanja pa še kupil ga boš :smoke:

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

A je mogoče že kateri lastnik ta novega stroma 650 l2. Ker se zelo nagibam v nakup me zanima realna ocena, oziroma videnje iz prve roke.

Kako je kaj s tresljaji in zadevi na sploh. Za vsako informacijo bom hvaležen.

Pa ne zdaj nabijat tisti, ki zadeve še niste vozili itd... prosim samo tisti, ki mogoče že ima ta motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je mogoče že kateri lastnik ta novega stroma 650 l2. Ker se zelo nagibam v nakup me zanima realna ocena, oziroma videnje iz prve roke.

Kako je kaj s tresljaji in zadevi na sploh. Za vsako informacijo bom hvaležen.

Pa ne zdaj nabijat tisti, ki zadeve še niste vozili itd... prosim samo tisti, ki mogoče že ima ta motor.

Ne bom nič nabijal ! samo povem ti,da ni dvovaljnika brez vibracij pa naj bo to vrstna,V,ali box mašina !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

vem, da je tema o motociklih, a zdi me da jo pogosteje berete kot V Strom day - bom še tam objavil :)

Je kdo za šprinterski maraton (900 km, 14h) to nedeljo 30.9.?

predvidena routa

(nekaj avtoceste, veliko ovinkov, morda namakanje nog v morju)

počitek, ko se izprazni rezervorar (~400km) ali po dogovoru na 2h (ali cca 200km ) za kadilce, sam ne dimim :)

alternativna routa in z višjo povprečno hitrostjo.

lani 30.10.2012 sem jo prevozil v 12h, ampak zaradi mraza in megle na AC v jutranjih urah, nisem vozil 130km/h, ampak manj.

Če se kdo pridruži....seveda lahko še prilagodimo pot.

Popravljeno . Popravil Strominator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!