Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Živ,

v garaži imam viška natisnjen service manual za dl650 (2004).

Če bi ga kdo imel, naj ga pride iskat.

LP

Objavljeno

Hey! Ali mogoce kdo tukaj uparablja stranske kovcke Kappa?? Imam enak sistem kot je ta na spodnji sliki, ampak nikjer ne najdem osnovne plosce za top case, ki bi se prilegala stranskim nosilcem......

Hvala in LP!

post-14380-0-12881000-1349020569_thumb.jpg

Objavljeno

Hey! Ali mogoce kdo tukaj uparablja stranske kovcke Kappa?? Imam enak sistem kot je ta na spodnji sliki, ampak nikjer ne najdem osnovne plosce za top case, ki bi se prilegala stranskim nosilcem......

Hvala in LP!

Če imaš stranske nosilce Kappa -Givi zakaj rabiš še ploščo????

Objavljeno (popravljeno)

Če imaš stranske nosilce Kappa -Givi zakaj rabiš še ploščo????

...zato ,ker sta stranska nosilca oblikovana tako, da se zgornji del pritrdi na osnovno plosco za topcase... zgornja cev za pritrditev gre cez orginalni "prtljaznik", medtem ko se Givi nosilci prtrdijo pod orginalni "prtljaznik"... Tako kot na spodnji sliki...

post-14380-0-60941300-1349066617.jpg

Popravljeno . Popravil Marjanček
Objavljeno

Ma na tej slikici mi izgleda, kot da nosilne plošče sploh ne rabiš. Pritrdilni elementi so privijačeni na nosilec. Edino, če ti rabiš pritrdilne elemente. Mislim, da bi jih dobil pri kakšnem dobrem trgovcu z kovčki.

Objavljeno

Ma na tej slikici mi izgleda, kot da nosilne plošče sploh ne rabiš. Pritrdilni elementi so privijačeni na nosilec. Edino, če ti rabiš pritrdilne elemente. Mislim, da bi jih dobil pri kakšnem dobrem trgovcu z kovčki.

..ja v bistvu rabim samo zgornji pritrdilni el. oz. osnovno plosco, pa se jo je dalo narocit pri DKS-u, zgleda da je Kawasaki vzel ta sistem za svojega...;)

Objavljeno

Tole bi naj bil novi DL1000:

post-1019-0-02830000-1349214295_thumb.jpg

post-1019-0-73256600-1349214331_thumb.jpg

post-1019-0-16008900-1349214343_thumb.jpgpost-1019-0-96574300-1349214349_thumb.jpg

Ehm, se raje vzdržim komentarja in počakam na ceno. Vse kar bo nad 11.000€ bo čisti fail.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

pol pa nebo treba za GS šparat....

Objavljeno

pa kje hudiča tele kljune najdejo??'

Grd samo zaradi tele sulice spredaj.......

Objavljeno

Ja. Pa nekam čudno so ga zavili. Dosedanji kilostromarji pa bodo pogrešali še en auspuh. Menda z enim vleče bolj na eno stran :grrr

Objavljeno

Vsaj dimnik je malo manjši (manj grd) kot pri konkurenci...

Objavljeno (popravljeno)

pa kje hudiča tele kljune najdejo??'

Grd samo zaradi tele sulice spredaj.......

Če ne veš,to je pogruntavavčina ravno Suzukija pred leti, ki si ga je potem lastil edino GS

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno

Pri Suzukiju so ga umaknil iz edinega modela (nekaj čudnega je imela tudi Katana) pri GS-u je pa BMW trmasto vztrajal in očitno uspel.

Sicer pa je potrebno motor :eek: vživo pa potem dat mnenje lep ali grd.....

post-7865-0-23708800-1349370956.jpg

Objavljeno

mina, to se ni "kljun". tega je imel sele DR750/800 nekaj let na katano.

Objavljeno

A je mogoče kateri lastnik tamalega tanovega 650 dl l2.

Če je , a se mi javi na pm.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav vsem.

prosim za par informacij:

- poraba v stro 1000 /klv 1000

- pretikanje v drugo prestavo (rožlja???)

- nosilec za gps, katerega se namontira na nosilce vizirja

lp

in hvala ...

Objavljeno

poraba kolkor ga forsiraš, povprečje nekej 5,6-6,1.

da bi zarožljalo pri pretikanju v drugo, hm ne občutim in ne slišim pri mojem tega.

za nosilec pa kdo drugi.

Objavljeno

meni pod 6 ne gre, pa naj ga forsiram kolkor čem ...mislim saj razumeš cca 6,5 I/100

imam pa povišan vizir, zato mogoče kakšen deci več

če pretikam v drugo "na hitro" zarožlja, če pa počasi skoraj najprej v fole potem počasi gor pa je neslišno :music4: .

lp in hvala za odgovor

Objavljeno

natoči poln rezervoar,v kufer daj kantico z pet litrov goriva, ko boš imel na rezervi in vozi dokler motor ne skuri vse gorivo in enostavno crkne, nato si izračunaj povprečno porabo oziroma koliko lahko prevoziš brez skrbi.indikator za gorivo na kaže ravno natančno.tako sem jaz enkrat naredil, prevozil 420 km dokler ni crknil.mi je pa manj kuril, ko je bil motor kao razštelan kot sedaj, ko naj bi bil naštalan po knjigi oziroma po pravilih. :glare:

Objavljeno

Respekt fantje, jst ga pod dobrih 7l, pa tja do devet ne uspem vozit. Bo treba res remap narest.

Objavljeno

indikator za gorivo kaže "skoraj nula" po cca 260 km. ko tankam gre noter cca 16-17 lit. se pravi do prazne posode je še 5 lit, kar bi zneslo še 75-80 km, skupaj 335-340 km??? do 420 je še 80 km ....

kje pa se te mašine "naštela" da je prav ... lp

Objavljeno

pojdi na servis ali pa kontaktiraj Bruma(CRO)da ti pogleda zadevo.zračni filter lahko sam zrihtaš, svečke tudi.če še ni v redu potem potreben resnega pregleda.a ti kaj pocukava med 2500-3500 +/- obrati?

Objavljeno

pojdi na servis ali pa kontaktiraj Bruma(CRO)da ti pogleda zadevo.zračni filter lahko sam zrihtaš, svečke tudi.če še ni v redu potem potreben resnega pregleda.a ti kaj pocukava med 2500-3500 +/- obrati?

ne, ne "cuka". vleče lepo zvezno. je pa res pa pri cca 3000 obratih postane zvok nižji in nekaj "razbija v motorju (kot bi namesto bencina kuril premog) in imam občutek da mu pade moč. verjetno je to območje nizkega navora ...že nad 3500 je vse ok

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!