glažar Objavljeno November 1, 2012 Deli Objavljeno November 1, 2012 kje pa najdem kontakt od Bruma??? lp evo telefon od BRUMA 00385989746580. _Meni poraba ni prešla 5,8 v dvoje polno obtežen ,solo poraba je bila 5,3 . Prijatel OFSAJD ima porabo v dvoje 5,7 ,solo pa je prišel tudi do 5,1 . Vse je odvisno od zapestja Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ada Objavljeno November 1, 2012 Deli Objavljeno November 1, 2012 hvala za info ja, vse je odvisno od zapestja (bom dal dol zlato zapestnico ...) mogoče bo boljše na kratko: razlika med stromov in gsa-jem, predno grem v tvoj album lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno November 1, 2012 Deli Objavljeno November 1, 2012 ne, ne "cuka". vleče lepo zvezno. je pa res pa pri cca 3000 obratih postane zvok nižji in nekaj "razbija v motorju (kot bi namesto bencina kuril premog) in imam občutek da mu pade moč. verjetno je to območje nizkega navora ...že nad 3500 je vse ok Tankaj 100 Okt. boš rešil ta problrem in se neboš NIČ dražje vozil,namreč to so stestirali nemci,da je poraba 100 okt. benzina proti 95 okt.za 10% manjša, dražji pa je 100 okt.samo za 5% nevem kakšen izračun je pri naših cenah - nisem računal, vozim pa odkar imamo 100 Okt. vedno samo 100 okt. tudi z avtom ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
glažar Objavljeno November 1, 2012 Deli Objavljeno November 1, 2012 hvala za info ja, vse je odvisno od zapestja (bom dal dol zlato zapestnico .. .) mogoče bo boljše na kratko: razlika med stromov in gsa-jem, predno grem v tvoj album lp Razlika hmmmmm velika Po prevoženih 120.000km na štromu je bilo treba presedlat na nekaj drugega , Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ada Objavljeno November 1, 2012 Deli Objavljeno November 1, 2012 razumem :mellow: mislim ja, saj sem vprašal "na kratko" . lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
royal Objavljeno November 2, 2012 Deli Objavljeno November 2, 2012 indikator za gorivo kaže "skoraj nula" po cca 260 km. ko tankam gre noter cca 16-17 lit. se pravi do prazne posode je še 5 lit, kar bi zneslo še 75-80 km, skupaj 335-340 km??? do 420 je še 80 km .... kje pa se te mašine "naštela" da je prav ... lp Ne prakticiraj popolnoma izpraznit posode za gorivo, da ne boš skuril benzinske črpalke :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ada Objavljeno November 3, 2012 Deli Objavljeno November 3, 2012 Ne, saj ne. Vedno tankam ko je v rezervarju še cca 5 litrov in to vedno 100 okt. Saj poraba 6,3 - 6,6 niti ni problematična. Ko sem nabavil sem pričakoval porabo okrog 5 lit, sem se pa navadil tudi na cca 6. Kako kaj pripravite "mašine" za "brlog". Baterija, svečke stojala itd itd. A je potrebno bit na kaj posebno pozoren????? LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno November 3, 2012 Deli Objavljeno November 3, 2012 Ne, saj ne. Vedno tankam ko je v rezervarju še cca 5 litrov in to vedno 100 okt. Čemu? D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ada Objavljeno November 4, 2012 Deli Objavljeno November 4, 2012 ne vem. Tako pač ...navada ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ada Objavljeno November 4, 2012 Deli Objavljeno November 4, 2012 mislim da je boljše za motor, nisem pa siguren ??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bobiboss Objavljeno November 4, 2012 Deli Objavljeno November 4, 2012 meni je dirkač z gokarti rekel, naj tankam 100 oktanskega samo poleti, češ da se manj pregreva motor, ostali letni časi pa po papirjih, torej 95.da bi bile performance zaradi tega kaj boljše, se pri konvecionalnem motorju ne pozna kaj dosti skoraj nič, pri dirkaških pa nekaj. kdor pa ima boljši občutek z 100 oktanskim pač naj ga tanka, jaz ga včasih, se pa ne spomnim vedno in pač kar tankam standardno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno November 4, 2012 Deli Objavljeno November 4, 2012 Saj načeloma mi je vseeno, ni moj denar, ki ga mečete stran... Ampak če mislite, da s tem delate nekaj 'dobrega' za motor, se motite. Razlika je sicer majhna, ampak v resnici 100 oktanski bencin ob istih pogojih gori počasneje in zato se lahko zgodi, da tudi ne izgori kompletno. Posledično je moč manjša, še posebej, ker ECU to zazna in naslednjič vbrizga manj goriva... Tudi poraba je zaradi tega lahkovišja, notranji deli motorja so bolj umazani zaradi večjega nalaganja ogljika (garež), itd. Dirkalni motorji - pa ne tisti, ki imajo zamenjan samo auspuh pa oklepe, ampak tisti, ki so dejansko 'frizirani' (večja kompresija, spremenjen zgorevalni prostor, prisilno polnjenje, dirkalne odmične gredi, dirkalna elektronika, ... ) pa več oktanov potrebujejo samo zato, ker bi se 'navadno' gorivo lahko samo od sebe predčasno vžgalo in uničilo motor. Načeloma velja pravilo - oktanov čim manj, ampak dovolj, da ti ne raznese motorja... Moje mnenje je, da če motor, ki naj bi delal s 95 oktanskim gorivom, dejansko boljše dela s 100 oktanskim, je z motorjem nekaj narobe. D. PS: Tresljaji oz. 'razbijanje v motorju', ki ga omenjaš, pa so najverjetneje posledica 'razrahljane' košare sklopke. O tem smo že kar precej pisali, lahko pa si pogledaš še par videov od enega Angleža, ki te košare popravlja... hajoktejn 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bobiboss Objavljeno November 4, 2012 Deli Objavljeno November 4, 2012 no evo raširjena verzija danci1973, sej nekaj takega je tudi meni razlagal a sem zapisal tisto, kar sem si najbolj zapomnil. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ada Objavljeno November 4, 2012 Deli Objavljeno November 4, 2012 hvala za pojasnila. od sedaj naprej 95 oktanov in to brez slabe vesti ... o tistem angležu in sklopki pa, hm mislim da ni tako hudo, dugače pa bi šel na servis. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ftp Objavljeno November 5, 2012 Deli Objavljeno November 5, 2012 Saj načeloma mi je vseeno, ni moj denar, ki ga mečete stran... Ampak če mislite, da s tem delate nekaj 'dobrega' za motor, se motite. Razlika je sicer majhna, ampak v resnici 100 oktanski bencin ob istih pogojih gori počasneje in zato se lahko zgodi, da tudi ne izgori kompletno. Posledično je moč manjša, še posebej, ker ECU to zazna in naslednjič vbrizga manj goriva... Tudi poraba je zaradi tega lahkovišja, notranji deli motorja so bolj umazani zaradi večjega nalaganja ogljika (garež), itd. Dirkalni motorji - pa ne tisti, ki imajo zamenjan samo auspuh pa oklepe, ampak tisti, ki so dejansko 'frizirani' (večja kompresija, spremenjen zgorevalni prostor, prisilno polnjenje, dirkalne odmične gredi, dirkalna elektronika, ... ) pa več oktanov potrebujejo samo zato, ker bi se 'navadno' gorivo lahko samo od sebe predčasno vžgalo in uničilo motor. Načeloma velja pravilo - oktanov čim manj, ampak dovolj, da ti ne raznese motorja... Moje mnenje je, da če motor, ki naj bi delal s 95 oktanskim gorivom, dejansko boljše dela s 100 oktanskim, je z motorjem nekaj narobe. D. PS: Tresljaji oz. 'razbijanje v motorju', ki ga omenjaš, pa so najverjetneje posledica 'razrahljane' košare sklopke. O tem smo že kar precej pisali, lahko pa si pogledaš še par videov od enega Angleža, ki te košare popravlja... Motiš se. Večje oktansko število NE pomeni počasnejšega izgorevanja, ampak večjo odpornost proti samovžigu (zaradi tlaka in temperature). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ftp Objavljeno November 5, 2012 Deli Objavljeno November 5, 2012 meni je dirkač z gokarti rekel, naj tankam 100 oktanskega samo poleti, češ da se manj pregreva motor, ostali letni časi pa po papirjih, torej 95.da bi bile performance zaradi tega kaj boljše, se pri konvecionalnem motorju ne pozna kaj dosti skoraj nič, pri dirkaških pa nekaj. kdor pa ima boljši občutek z 100 oktanskim pač naj ga tanka, jaz ga včasih, se pa ne spomnim vedno in pač kar tankam standardno. kalorična vrednost je enaka med 100 on 95 oktani in zato se motor enako greje, samo poleti pri višjih zunanjih temperaturah pride prej do klenkanja, kar elektronika (če jo ima) zazna klenkanje in spreminja predvžig in s tem nekoliko zmanjšuje moč, z višjim okt. številom pa do klenkanaj pride kasneje in zato je občutek da (poleti po višjih temperaturah) bencin z visjim okt. številom da več moči. Pozimi pa je edina razlika cena. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno November 5, 2012 Deli Objavljeno November 5, 2012 Motiš se. Večje oktansko število NE pomeni počasnejšega izgorevanja, ampak večjo odpornost proti samovžigu (zaradi tlaka in temperature). Počasnejše izgorevanje je tipično (nenamenska in nezaželjena) posledica višjega oktanskega števila... kalorična vrednost je enaka med 100 on 95 oktani in zato se motor enako greje, samo poleti pri višjih zunanjih temperaturah pride prej do klenkanja, kar elektronika (če jo ima) zazna klenkanje in spreminja predvžig in s tem nekoliko zmanjšuje moč, z višjim okt. številom pa do klenkanaj pride kasneje in zato je občutek da (poleti po višjih temperaturah) bencin z visjim okt. številom da več moči. Pozimi pa je edina razlika cena. Elektronika brez ustreznih senzorjev ('knock senzor', ionsko zaznavanje, ... ) ne more zaznati samovžiga. V-Strom takšnega senzorja nima... Motor, kateremu vse dela pravilno, nima (tudi poleti) kaj klenkat. D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ftp Objavljeno November 5, 2012 Deli Objavljeno November 5, 2012 1. kako pa potem uspe izgoret visokooktansko gorivo v hitrovrtečih motorjih 15000+ obr. Ponavadi se upotrablja 100+ oktanov (dirke) 2. Res je, saj senzor klenkanja daje signal za prestavljanje predvžiga. Zato pa se zgodi da motorji brez tega senzorja lahko klenkajo. Tudi če dela vse pravilno lahko zaklenka. Z leti se nabere "garež" v zgorevalnem prostoru, ki tudi lahko povzroči klenkanje motorja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno November 5, 2012 Deli Objavljeno November 5, 2012 1. kako pa potem uspe izgoret visokooktansko gorivo v hitrovrtečih motorjih 15000+ obr. Ponavadi se upotrablja 100+ oktanov (dirke) Več razlogov - imajo (bistveno) višjo kompresijo, drugače oblikovano zgorevalno komoro, ... Morda imajo tudi gorivo drugačne kemične sestave, ki (lahko) gori hitreje kot to, kar dobimo mi na črpalkah (kjer je razlika med 95 in 100 oktani bolj ali manj le v količini dodatkov za dvig oktanskega števila). Kot že rečeno - nihče v dirkanju si ne želi uporabljati goriva z višjim oktanskim številom, ampak ga mora - če noče, da mu motor razpade. 2. Res je, saj senzor klenkanja daje signal za prestavljanje predvžiga. Zato pa se zgodi da motorji brez tega senzorja lahko klenkajo. Tudi če dela vse pravilno lahko zaklenka. Z leti se nabere "garež" v zgorevalnem prostoru, ki tudi lahko povzroči klenkanje motorja. Ravno to, da shajajo brez senzorjev, mi pravi, da imajo ti motorji še veliko rezerve - moj SV1000 (mehansko bolj ali manj enak motor kot V-Strom) dela izvrstno tudi z 91 oktanskim gorivom. Priznam pa, da vse pišem le na osnovi prebranih knjig, nimam pa konkretnih izkušenj s friziranjem motorjev. Razen, da sem tu pa tam pomagal pri nastavljanju elektronike za 'drag' avtomobile... D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno November 5, 2012 Deli Objavljeno November 5, 2012 Nisem in nebom bral teh buč ! ! Napisal bom šeenkrat tankajte 100 Okt.benzin je boljši, poraba manjša in vozite se ca 5% ceneje ! ! 1.) višja kalorična vrednost 2.) ne povzroča gareža v izgorevalnem prostoru in izpušnem sisremu ! 3.) za 10% manjša poraba goriva (gorivo je dražje SAMO ca. 5%) testirano glej MOTORRAD! 4.) Vsaka mašina ima boljši izkoristek in se manj greje tako z vplinjači kot tudi z elektronskim vbrizgom! 5.) Hitreje, bolje in čisteje izgoreva 6.) Boljše vžiga,lepše delovanje,manj paca svečke,ventile(ne nabira se garež)večja temperatura izgorevanja 7.) Mašine z elektronskim vbrizgom in klopf senzorjem delujejo vsled neklenkanja (pozneje pride do samovžiga)z večjim predvžigom kar pomeni,da se mašina manj greje in boljši izkoristek-manjša poraba (dokazano s testom Motorrad) za 10% 8.) Pri motorjih z kompresijskim razmerjem 1:12 je obvezen vsaj 98 OKT.benzin, z garežem v cilindru se kompresijsko razmerje pri vsakin starejši mašini poveča ! Ps. prosim vas ne trosite neresnic ampak svoje mnenje argumentirajte,kdor nima +5% za liter 100 OKT,benzina naj se raje vzdrži in zaradi mene lahko meša 95 okt.benzin z petrolejem,da se bo še ceneje vozil. Sicer pa naj vsak sam izmeri porabo,vžiganje,sploh delovanje motorja. Kdor ležerno piše celoletno porabo bo hitro ugotovil, da profitira ca 5 % gnarja ni pa dovolj izmerit porabo enega tanka še sploh ne spomladi in v jeseni,ker vsaka mašina malo več porabi kot poleti,ko se pelje nekam daleč ! mamkabozja 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ada Objavljeno November 6, 2012 Deli Objavljeno November 6, 2012 Hja ??? Referendum???? Argumenti za 100-tko se tudi meni zdijo prepričljivi. Kako pa drugi vozite, mislim na kaj? LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno November 6, 2012 Deli Objavljeno November 6, 2012 Nisem in nebom bral teh buč ! ! Napisal bom šeenkrat tankajte 100 Okt.benzin je boljši, poraba manjša in vozite se ca 5% ceneje ! ! 1.) višja kalorična vrednost 2.) ne povzroča gareža v izgorevalnem prostoru in izpušnem sisremu ! 3.) za 10% manjša poraba goriva (gorivo je dražje SAMO ca. 5%) testirano glej MOTORRAD! 4.) Vsaka mašina ima boljši izkoristek in se manj greje tako z vplinjači kot tudi z elektronskim vbrizgom! 5.) Hitreje, bolje in čisteje izgoreva 6.) Boljše vžiga,lepše delovanje,manj paca svečke,ventile(ne nabira se garež)večja temperatura izgorevanja 7.) Mašine z elektronskim vbrizgom in klopf senzorjem delujejo vsled neklenkanja (pozneje pride do samovžiga)z večjim predvžigom kar pomeni,da se mašina manj greje in boljši izkoristek-manjša poraba (dokazano s testom Motorrad) za 10% 8.) Pri motorjih z kompresijskim razmerjem 1:12 je obvezen vsaj 98 OKT.benzin, z garežem v cilindru se kompresijsko razmerje pri vsakin starejši mašini poveča ! Ps. prosim vas ne trosite neresnic ampak svoje mnenje argumentirajte,kdor nima +5% za liter 100 OKT,benzina naj se raje vzdrži in zaradi mene lahko meša 95 okt.benzin z petrolejem,da se bo še ceneje vozil. Sicer pa naj vsak sam izmeri porabo,vžiganje,sploh delovanje motorja. Kdor ležerno piše celoletno porabo bo hitro ugotovil, da profitira ca 5 % gnarja ni pa dovolj izmerit porabo enega tanka še sploh ne spomladi in v jeseni,ker vsaka mašina malo več porabi kot poleti,ko se pelje nekam daleč ! In kje so tvoji 'argumenti'? Jaz vidim same neumnosti. Mimogrede - V-Strom nima 12:1 kompresije. Poraba EuroSuper 95 pri družbi Petrol: 10,87 l/100km (št. zapisov: 119) Poraba Super Plus 98 pri družbi Petrol: 10,93 l/100km (št. zapisov: 23) To so moji podatki... Po 23 tankih 98 oktanskega goriva in nekaj tankih 100 oktanskega se mi je zdelo brez veze denar metat stran in sem svoj 'eksperiment' prekinil. Od takrat tankam samo še 95 (razen v Avstriji, kjer včasih tankam 91, da 'bolj gre' ). D. hajoktejn 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno November 6, 2012 Deli Objavljeno November 6, 2012 Nisem in nebom bral teh buč ! ! Napisal bom šeenkrat tankajte 100 Okt.benzin je boljši, poraba manjša in vozite se ca 5% ceneje ! ! 1.) višja kalorična vrednost 2.) ne povzroča gareža v izgorevalnem prostoru in izpušnem sisremu ! 3.) za 10% manjša poraba goriva (gorivo je dražje SAMO ca. 5%) testirano glej MOTORRAD! 4.) Vsaka mašina ima boljši izkoristek in se manj greje tako z vplinjači kot tudi z elektronskim vbrizgom! 5.) Hitreje, bolje in čisteje izgoreva 6.) Boljše vžiga,lepše delovanje,manj paca svečke,ventile(ne nabira se garež)večja temperatura izgorevanja 7.) Mašine z elektronskim vbrizgom in klopf senzorjem delujejo vsled neklenkanja (pozneje pride do samovžiga)z večjim predvžigom kar pomeni,da se mašina manj greje in boljši izkoristek-manjša poraba (dokazano s testom Motorrad) za 10% 8.) Pri motorjih z kompresijskim razmerjem 1:12 je obvezen vsaj 98 OKT.benzin, z garežem v cilindru se kompresijsko razmerje pri vsakin starejši mašini poveča ! Ps. prosim vas ne trosite neresnic ampak svoje mnenje argumentirajte,kdor nima +5% za liter 100 OKT,benzina naj se raje vzdrži in zaradi mene lahko meša 95 okt.benzin z petrolejem,da se bo še ceneje vozil. Sicer pa naj vsak sam izmeri porabo,vžiganje,sploh delovanje motorja. Kdor ležerno piše celoletno porabo bo hitro ugotovil, da profitira ca 5 % gnarja ni pa dovolj izmerit porabo enega tanka še sploh ne spomladi in v jeseni,ker vsaka mašina malo več porabi kot poleti,ko se pelje nekam daleč ! Pa nismo o tem že govorili? http://www.petrol.si/povej/kaksna-je-kaloricna-vrednost-bencinov-z-razlicnimi-oktanskimi-stevili-ki-se-tocijo-na-petrolu 100 oktanski je za agregate, ki zaradi kompresije potrebujejo več oktanov, če pa ga vsipaš v agregat, ki rabi manj pa ne bo nič narobe, niti nobene razlike. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
glažar Objavljeno November 6, 2012 Deli Objavljeno November 6, 2012 Kakšno razglablanje kaj kdo tanka 95 oktanski ali 100 oktanski na koncu gre vse v LUFT. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bobiboss Objavljeno November 26, 2012 Deli Objavljeno November 26, 2012 mnenja Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se