Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Hvala za nasvete. Diski še niso zreli za zamenjavo, so pa že nagrizeni. Namestil sem nove EBC zavorne ploščice in upam, da bodo kak kkm več zdržale. Zavore grabijo zadovoljivo.  :)

Objavljeno

a pri malem stromu v škatlici z varovalkami, tiste dve ki sta "Spare" sta nepriključeni? oz. bom drugače vprašal - a se jih lahko uporabi za druge porabnike ali imajo kako drugo funkcijo?

Objavljeno

a pri malem stromu v škatlici z varovalkami, tiste dve ki sta "Spare" sta nepriključeni? oz. bom drugače vprašal - a se jih lahko uporabi za druge porabnike ali imajo kako drugo funkcijo?

Če ti piše spare, so to rezerve. Lahko jih uporabiš za zamenjat skurjeno varovalko. Dobro je, da zamenjaš skurjeno z enako vrednostjo.

LP

Objavljeno

Sem razmišlajl, da bi tisto mesto (če ima priključne sponke) porabil za kakšnega novega porabnika (recimo 12V vtičnico). Verjetno bo enostavneje dodat novo varovalko in nato zadaj porabnika, kot pa vse skupaj razdirat...

Objavljeno

@ the one

Za zamenjavo diskov je moj načrt tole:

http://www.ebay.de/itm/Front-Brake-Disc-Rotor-KAWASAKI-KLV-1000-SUZUKI-DL650-DL1000-V-STORM-SV1000-S-B-/290731033667?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item43b0eb8443

 

Kitajska roba in baje se hitreje obrabijo kot originalni, delujejo pa. Glede na to, da je cena originalnih in priznanih aftermarket znamk 180+ € za posamezen disk, mislim, da mi enkraten eksperiment s temi ne bo škodoval. Če bi šlo za varnostno slabe izdelke pa bi o tem verjetno že kaj brali. Vsekakor se boš sam odločal, kaj je zate najboljše.

 

Nekaj podobnega imam jaz na SV-ju (znamka je 'Kagizume') že nekaj kkm brez težav...

 

Sama obraba diskov na motorjih je po mojih izkušnjah minimalna... Na FJR-ju s preko 100k km so po debelini še praktično novi.

 

Na SV-ju pa so originalni začeli pri cca. 40k km tresti, podobno se je zgodilo tudi z EBC-jevimi... Slednje sem premeril z mikrometrom in debelina je sicer bila še daleč od meje, a je bila neenakomerna za cca. 0,03 mm.

 

   D.

Objavljeno

enkrat se je neki govorilo o prikazu simbola O/D (overdrive al kar je že) pri vožnji v 6. prestavi. A to velja samo za velikega ali tudi za malega stroma?

Objavljeno

Kolikor vem ima ta simbol veliki. Mali tega sigurno nima.

 

Scarabeo

Objavljeno

enkrat se je neki govorilo o prikazu simbola O/D (overdrive al kar je že) pri vožnji v 6. prestavi. A to velja samo za velikega ali tudi za malega stroma?

overdrive ja :yes: jurja ga ma; zelena lučka na armaturni

Objavljeno

overdrive ja :yes: jurja ga ma; zelena lučka na armaturni

:hmm::nono:

Objavljeno

Ne gre za zeleno lučko temveč O/D izpis na LCD zaslonu.

Objavljeno

a - ha ... se posipam s pepelom

Objavljeno

;)

Objavljeno

Ni panike..se je sezona šele komaj začela pa nimaš dovolj ur na motorju ;)

Objavljeno

Fritz!

 

videl sem te na spisku za korculo...te loh prasam kako gres dol,kdaj?

Z Glazarjem?

 

Jest mam namen iti v petek..ok nisem se 100%..ampak ce bom sel grem v petek...

 

pozdrav!

Objavljeno

Pozdravljeni štromarji!

A kdo pozna tole zadevo, oziroma jo kdo od vas prodaja?

Mi prosim napišete kakšno vaše mnenje in kaj se vam zdi.
Hvala in LP

Objavljeno

Pozdravljeni štromarji!

A kdo pozna tole zadevo, oziroma jo kdo od vas prodaja?

Mi prosim napišete kakšno vaše mnenje in kaj se vam zdi.

Hvala in LP

???

Fritz!

 

videl sem te na spisku za korculo...te loh prasam kako gres dol,kdaj?

Z Glazarjem?

 

Jest mam namen iti v petek..ok nisem se 100%..ampak ce bom sel grem v petek...

 

pozdrav!

pojdi v temo V-Strom day

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

mam stroma 650  tapru servis na 1000 km sm naredu sam,ketno našponov pa me zanima aj še kej druga taga da morm zategnt al pa prevert

Objavljeno

Načeloma pri 1000km preverijo zategnt vse po spisku, vsaj tako mi je serviser rekel, ko sem še mojo hondo cbf 600 pripeljal na tak servis. Zdej če so res ...

Je pa res, da je cbf made in italy 

Objavljeno

mam stroma 650  tapru servis na 1000 km sm naredu sam,ketno našponov pa me zanima aj še kej druga taga da morm zategnt al pa prevert

pa sej ni problem prekotrolirat vse šravfe mav pa tut vidš čej kej losan mislm da kej posebnga ni,ne vem če delaš sam servis a garancija sploh vela sej ponavad crkne kje garancije konc

Objavljeno

pa sej ni problem prekotrolirat vse šravfe mav pa tut vidš čej kej losan mislm da kej posebnga ni,ne vem če delaš sam servis a garancija sploh vela sej ponavad crkne kje garancije konc

 

Vsi vijaki so namazani s pasto proti odvijanju, tako, da ni potrebe po nekem privijanju - lahko pa, da boš mirno spal. Najpomembnejši vijaki se meni zdijo tisti, ki držijo kolo in zavorne čeljusti. Meni se ni noben še nikoli odvil. 

Kar se tiče servisa in garancije je bolje, da imaš dve leti motor servisiran na Suzuki servisu in ti poštimpljajo knjigo. Neke grozne razlike v ceni ni, če delaš sam, te pa lahko peče glava, če kaj crkne in ti ne priznasjo garancije, če si sam servisira.

Takšen primer sem latos imel na avtu, vseskozi sem ga servisiral na uradnem servisu, 3 mesece pred iztekom garancije sem izvedel ta veliki servis pri kolegu - ima SP. za šravfanje in mi je dal štampilko in servis tudi opravil tako kot je predpisano.

Ko je avto začel zaje.....i, na pooblaščenem servisu niso želeli nič več slišati. Je pa to popravil drugi pooblaščeni servis pod garancijo.

Nauk - jaz bi ga servisiral, da ne bo nepotrebnih težav.

Pa lepo se furaj in uživaj v vožnji.

 

LP Scarabeo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!