theone5 Objavljeno Maj 12, 2013 Opozori Objavljeno Maj 12, 2013 Hvala za nasvete. Diski še niso zreli za zamenjavo, so pa že nagrizeni. Namestil sem nove EBC zavorne ploščice in upam, da bodo kak kkm več zdržale. Zavore grabijo zadovoljivo.
Rokic Objavljeno Maj 12, 2013 Opozori Objavljeno Maj 12, 2013 a pri malem stromu v škatlici z varovalkami, tiste dve ki sta "Spare" sta nepriključeni? oz. bom drugače vprašal - a se jih lahko uporabi za druge porabnike ali imajo kako drugo funkcijo?
KNNMS Objavljeno Maj 12, 2013 Opozori Objavljeno Maj 12, 2013 a pri malem stromu v škatlici z varovalkami, tiste dve ki sta "Spare" sta nepriključeni? oz. bom drugače vprašal - a se jih lahko uporabi za druge porabnike ali imajo kako drugo funkcijo? Če ti piše spare, so to rezerve. Lahko jih uporabiš za zamenjat skurjeno varovalko. Dobro je, da zamenjaš skurjeno z enako vrednostjo. LP
Rokic Objavljeno Maj 12, 2013 Opozori Objavljeno Maj 12, 2013 Sem razmišlajl, da bi tisto mesto (če ima priključne sponke) porabil za kakšnega novega porabnika (recimo 12V vtičnico). Verjetno bo enostavneje dodat novo varovalko in nato zadaj porabnika, kot pa vse skupaj razdirat...
Fritz Objavljeno Maj 12, 2013 Opozori Objavljeno Maj 12, 2013 Precej 12V vtičnic na tržišču ima svojo varovalko in ti ni treba nič dodatno čarat. Če pa že boš, vedi da je dobro imeti s seboj tudi rezervne varovalke..smo kakšno že skurili, in če ne bi bilo rezerv, bi se težko peljali naprej. http://www.ebay.co.uk/itm/12v-Motorcycle-Accessory-Cigarette-Socket-Adapter-Charger-1-metre-cable-/170918701898
KNNMS Objavljeno Maj 12, 2013 Opozori Objavljeno Maj 12, 2013 Tudi pri nas imajo. Da ne bomo vsega kapitala izvozili. Morda nas bojo pa politiki bol primiru pustili z raznoraznimi davki http://www.avtotrgovina.com/avtoelektrika/konektorji-in-nosilci/nosilec-vmesne-varovalke-30a
danci1973 Objavljeno Maj 12, 2013 Opozori Objavljeno Maj 12, 2013 @ the one Za zamenjavo diskov je moj načrt tole: http://www.ebay.de/itm/Front-Brake-Disc-Rotor-KAWASAKI-KLV-1000-SUZUKI-DL650-DL1000-V-STORM-SV1000-S-B-/290731033667?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item43b0eb8443 Kitajska roba in baje se hitreje obrabijo kot originalni, delujejo pa. Glede na to, da je cena originalnih in priznanih aftermarket znamk 180+ € za posamezen disk, mislim, da mi enkraten eksperiment s temi ne bo škodoval. Če bi šlo za varnostno slabe izdelke pa bi o tem verjetno že kaj brali. Vsekakor se boš sam odločal, kaj je zate najboljše. Nekaj podobnega imam jaz na SV-ju (znamka je 'Kagizume') že nekaj kkm brez težav... Sama obraba diskov na motorjih je po mojih izkušnjah minimalna... Na FJR-ju s preko 100k km so po debelini še praktično novi. Na SV-ju pa so originalni začeli pri cca. 40k km tresti, podobno se je zgodilo tudi z EBC-jevimi... Slednje sem premeril z mikrometrom in debelina je sicer bila še daleč od meje, a je bila neenakomerna za cca. 0,03 mm. D. Fritz 1
Rokic Objavljeno Maj 13, 2013 Opozori Objavljeno Maj 13, 2013 enkrat se je neki govorilo o prikazu simbola O/D (overdrive al kar je že) pri vožnji v 6. prestavi. A to velja samo za velikega ali tudi za malega stroma?
Scarabeo 500 Objavljeno Maj 13, 2013 Opozori Objavljeno Maj 13, 2013 Kolikor vem ima ta simbol veliki. Mali tega sigurno nima. Scarabeo
hajoktejn Objavljeno Maj 13, 2013 Opozori Objavljeno Maj 13, 2013 enkrat se je neki govorilo o prikazu simbola O/D (overdrive al kar je že) pri vožnji v 6. prestavi. A to velja samo za velikega ali tudi za malega stroma? overdrive ja :yes: jurja ga ma; zelena lučka na armaturni
cisco Objavljeno Maj 13, 2013 Opozori Objavljeno Maj 13, 2013 overdrive ja :yes: jurja ga ma; zelena lučka na armaturni
Fritz Objavljeno Maj 13, 2013 Opozori Objavljeno Maj 13, 2013 Ne gre za zeleno lučko temveč O/D izpis na LCD zaslonu.
Fritz Objavljeno Maj 14, 2013 Opozori Objavljeno Maj 14, 2013 Ni panike..se je sezona šele komaj začela pa nimaš dovolj ur na motorju hajoktejn 1
skorc Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 Fritz! videl sem te na spisku za korculo...te loh prasam kako gres dol,kdaj? Z Glazarjem? Jest mam namen iti v petek..ok nisem se 100%..ampak ce bom sel grem v petek... pozdrav!
KNNMS Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 Pozdravljeni štromarji! A kdo pozna tole zadevo, oziroma jo kdo od vas prodaja? Mi prosim napišete kakšno vaše mnenje in kaj se vam zdi. Hvala in LP
bobiboss Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 Pozdravljeni štromarji! A kdo pozna tole zadevo, oziroma jo kdo od vas prodaja? Mi prosim napišete kakšno vaše mnenje in kaj se vam zdi. Hvala in LP ??? Fritz! videl sem te na spisku za korculo...te loh prasam kako gres dol,kdaj? Z Glazarjem? Jest mam namen iti v petek..ok nisem se 100%..ampak ce bom sel grem v petek... pozdrav! pojdi v temo V-Strom day
KNNMS Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 Pozdravljeni štromarji! A kdo pozna tole zadevo, oziroma jo kdo od vas prodaja? Mi prosim napišete kakšno vaše mnenje in kaj se vam zdi. Hvala in LP Ma ja! Sorry! http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7338957&show=2
Kolen Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 Ma ja! Sorry! http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7338957&show=2 jaz ga prodajam
feto Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 mam stroma 650 tapru servis na 1000 km sm naredu sam,ketno našponov pa me zanima aj še kej druga taga da morm zategnt al pa prevert
igorkr Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 Načeloma pri 1000km preverijo zategnt vse po spisku, vsaj tako mi je serviser rekel, ko sem še mojo hondo cbf 600 pripeljal na tak servis. Zdej če so res ... Je pa res, da je cbf made in italy
feto Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 mam stroma 650 tapru servis na 1000 km sm naredu sam,ketno našponov pa me zanima aj še kej druga taga da morm zategnt al pa prevert pa sej ni problem prekotrolirat vse šravfe mav pa tut vidš čej kej losan mislm da kej posebnga ni,ne vem če delaš sam servis a garancija sploh vela sej ponavad crkne kje garancije konc
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 2, 2013 Opozori Objavljeno Junij 2, 2013 pa sej ni problem prekotrolirat vse šravfe mav pa tut vidš čej kej losan mislm da kej posebnga ni,ne vem če delaš sam servis a garancija sploh vela sej ponavad crkne kje garancije konc Vsi vijaki so namazani s pasto proti odvijanju, tako, da ni potrebe po nekem privijanju - lahko pa, da boš mirno spal. Najpomembnejši vijaki se meni zdijo tisti, ki držijo kolo in zavorne čeljusti. Meni se ni noben še nikoli odvil. Kar se tiče servisa in garancije je bolje, da imaš dve leti motor servisiran na Suzuki servisu in ti poštimpljajo knjigo. Neke grozne razlike v ceni ni, če delaš sam, te pa lahko peče glava, če kaj crkne in ti ne priznasjo garancije, če si sam servisira. Takšen primer sem latos imel na avtu, vseskozi sem ga servisiral na uradnem servisu, 3 mesece pred iztekom garancije sem izvedel ta veliki servis pri kolegu - ima SP. za šravfanje in mi je dal štampilko in servis tudi opravil tako kot je predpisano. Ko je avto začel zaje.....i, na pooblaščenem servisu niso želeli nič več slišati. Je pa to popravil drugi pooblaščeni servis pod garancijo. Nauk - jaz bi ga servisiral, da ne bo nepotrebnih težav. Pa lepo se furaj in uživaj v vožnji. LP Scarabeo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se