Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

sem slišal ja. Zato sem se tudi odločil. Čakam Glažarja da mi odgovori kje jih je kupil.

se vidmo kej poleti.

gustav

kupiš jih lahko na Jesenicah Volkanizerstvo ČOP .

Objavljeno

Ojla Sarinjo,

nič se ne pohvališ s svojo verzijo skidplate-a ala Motoagora pa bom to kar jaz naredil za tiste, ki tega niso videli na hrvaških straneh.

Zelo lepo - zgleda specialno!

Res škoda da nisem prej vedel. Sem že namontiral od sw-motecha zaščito.

Objavljeno

Sam sem danes opravil servis, dvignil zadnji konec (daljši dog-bones), zamenjal pnevmatike in ogledala ter naredil prvo pelo. Glede ogledal, ki so sedaj drugačna in na ekstenderjih lahko rečem, da se mi zdi, da je vrtinčenje zraka v predelu čelade popolnoma izginilo. Ker pa je šlo za prvo furo in je bilo kar nekaj drugih zaznav (pozitivnih smile.gif ), ki so morda posledica dejstva, da se dolgo nisem vozil z motorjem, bi morda bilo najbolje, če bi to enkrat potestiral na kakšni furi tako, da bi z zamenjal z nekom, ki ima original ogledala in bi po kakšnih 30+ km lahko primerjala vtise.

Ojla

Kaka ogledala pa si montiral, dej prpopi sliko pa link kje se jih dobi.... sam sem tudi spraševal če je kdo menju ogledala pa ni bilo nobenga odgovora.

LPD

Objavljeno

Še eno pitanje,

Na enem prednjem zavornem disku mam luft (miganje levo desno in naprej nazaj), in sicer med osrednjim in zunanjim (zavornim) delom. A ve kdo za kakega mojstra, ki zna to stvar na novo zakovičiti, fiksirati....

Napaka na zavorah te lahko stane življenja zato moram to svat zrihtat..

LPD

Objavljeno (popravljeno)

pozdravljeni,

vozim ze tretji komplet pnevmatik na malem V Stromu:

1. original Bridgestone (cca 11.000 km) - vozne bi bile morda še za 3kkm

2. Metzeler Tourance (cca 13.000 km) - vozne bi bile morda še za 10kkm

3. Metzeler Tourance EXP, prevoženih 3.000 km do sedaj

menjavi sem opravil zaradi predrtja pnevmatik in poškodbe, ki so mi jo povzročili serviserji amzs.

Zanima pa me sledeče...

Bi lahko vsak sestavil lastno lestvico svoj najljubših treh ali celo petih kompletov pnevmatik in napisal v oklepaju:

- 650 ali 1000 ccm;

- prednosti in slabosti;

- stil voznje;

- obremenjenost motorja (solo, v dvoje, v dvoje polno nalozen);

- koliko odstotkov prevozenih km po kaksni podlagi; ....

npr.:

1. Metzeler Tourance EXP (1000 ccm; +prevoženi km, +oprijem na mokri podlagi, -trdota, -cena; hiter voznik; 70% km solo, 20% v dvoje, 10% v dvoje polno natovorjen; 20% makedam, 80% asfalt; 60% po avtocesti s hitrostjo 160 km/h; itd...)

2. Pirelli Scorpion trail (+ , +, -, -, - )

3. Continental ContiTrailAttack (+ , +, -, -, - )

4. Michelin Anakee (+ , +, -, -, - )

5. Metzeler Tourance (+ , +, -, -, - )

6. Continental ContiRoad Attack (+ , +, -, -, - )

Lahko pa tudi samo modele pnevmatik napišete, brez vsebine v oklepajih...

Pnevmatike so približno iste, čeprav ni ravno tako...

Že za modela Tourance in Tourance EXP eni govorijo o stari in novi gumi... pa ni res.

EXP je bolj cestno usmerjena, saj ima drugacno ukrivljenost in je namenjena nagibanju na asfaltnih površinah ter je naprimer manj stabilna na makedamu kot Tourance.

Na ta način bi si morda lahko sami naredili neke vrste test pnevmatik za naše motorje :)

Moj vrstni red:

1. Metzeler Tourance EXP (650; +mirnejša vožnja, +super oprijem v ovinkih, -na mekedamu in gozdnih poteh manj stabilna; zmerno hiter; 100% solo, nic natovorjen; 80km makedama od prevozenih cca 3kkm; naselje, izven naselja, cca 30% km po AC s hitrostmi okrog 130 km/h)

2. Metzeler Tourance (650; +vzdržljivost, +oprijem na mokri podlagi, -tresenje krmila v desnih ovinkih zaradi mojega načina vožnje; zmerno hiter; 60% solo, 30% v dvoje, 10% v dvoje polno nabasana; 5% makedama, mešana vožnja v naselju, izven, AC)

3. original Bridgestone (650; -obrabljivost, -oprijem na mokri podlagi; zmerno hiter; 70% solo, 20% v dvoje, 10% v dvoje polno natovorjena; 90% naselje in izven naselja, 10% AC)

lp

ps: ojej, kako sem dolgovezil, škoda pa mi je vse izbrisati :(

Popravljeno . Popravil rookie81
Objavljeno

pozdravljeni,

vozim ze tretji komplet pnevmatik na malem V Stromu:

1. original Bridgestone (cca 11.000 km) - vozne bi bile morda še za 3kkm

2. Metzeler Tourance (cca 13.000 km) - vozne bi bile morda še za 10kkm

3. Metzeler Tourance EXP, prevoženih 3.000 km do sedaj

menjavi sem opravil zaradi predrtja pnevmatik in poškodbe, ki so mi jo povzročili serviserji amzs.

Zanima pa me sledeče...

Bi lahko vsak sestavil lastno lestvico svoj najljubših treh ali celo petih kompletov pnevmatik in napisal v oklepaju:

- 650 ali 1000 ccm;

- prednosti in slabosti;

- stil voznje;

- obremenjenost motorja (solo, v dvoje, v dvoje polno nalozen);

- koliko odstotkov prevozenih km po kaksni podlagi; ....

npr.:

1. Metzeler Tourance EXP (1000 ccm; +prevoženi km, +oprijem na mokri podlagi, -trdota, -cena; hiter voznik; 70% km solo, 20% v dvoje, 10% v dvoje polno natovorjen; 20% makedam, 80% asfalt; 60% po avtocesti s hitrostjo 160 km/h; itd...)

2. Pirelli Scorpion trail (+ , +, -, -, - )

3. Continental ContiTrailAttack (+ , +, -, -, - )

4. Michelin Anakee (+ , +, -, -, - )

5. Metzeler Tourance (+ , +, -, -, - )

6. Continental ContiRoad Attack (+ , +, -, -, - )

Lahko pa tudi samo modele pnevmatik napišete, brez vsebine v oklepajih...

Pnevmatike so približno iste, čeprav ni ravno tako...

Že za modela Tourance in Tourance EXP eni govorijo o stari in novi gumi... pa ni res.

EXP je bolj cestno usmerjena, saj ima drugacno ukrivljenost in je namenjena nagibanju na asfaltnih površinah ter je naprimer manj stabilna na makedamu kot Tourance.

Na ta način bi si morda lahko sami naredili neke vrste test pnevmatik za naše motorje :)

Moj vrstni red:

1. Metzeler Tourance EXP (650; +mirnejša vožnja, +super oprijem v ovinkih, -na mekedamu in gozdnih poteh manj stabilna; zmerno hiter; 100% solo, nic natovorjen; 80km makedama od prevozenih cca 3kkm; naselje, izven naselja, cca 30% km po AC s hitrostmi okrog 130 km/h)

2. Metzeler Tourance (650; +vzdržljivost, +oprijem na mokri podlagi, -tresenje krmila v desnih ovinkih zaradi mojega načina vožnje; zmerno hiter; 60% solo, 30% v dvoje, 10% v dvoje polno nabasana; 5% makedama, mešana vožnja v naselju, izven, AC)

3. original Bridgestone (650; -obrabljivost, -oprijem na mokri podlagi; zmerno hiter; 70% solo, 20% v dvoje, 10% v dvoje polno natovorjena; 90% naselje in izven naselja, 10% AC)

lp

ps: ojej, kako sem dolgovezil, škoda pa mi je vse izbrisati :(

Jaz sem imel lansko leto dl 650 in sem imel gor Dunlop d607, mislm da sem tri komplete pokuru (v obdobju treh let seveda)

Guma je bila meni OK. Makedam in gozdna cesta minus, ampak na asfaltu je guma dobro prijela tudi v mokrih okoliščinah. Jaz lahko rečem da sem bil zadovoljen. Naredu sem po ca 9-10k km (z zadnjo gumo).

Ker sem letos KONČNO kupil dl 1000 in sta obe gumi za zamenjat sem se pa odloču da dam gor metzeler tourance EXP. Pravite da je dobra - bom probal!

btw: tako kot je Glažar rekel. Vulkanizerstvo ČOP Jesenice. Pokličeš, naroči, dobiš čez ca 2 dni.

So pa gume letnik 2010. Cena je dobra. Za obe je ca 195€ + 20€ montaža.

Moje pridejo v četrtek!

Se vidmo kej

gustav

Objavljeno

Gustav je napisal :

Ker sem letos KONČNO kupil dl 1000 in sta obe gumi za zamenjat sem se pa odloču da dam gor metzeler tourance EXP. Pravite da je dobra - bom probal!

btw: tako kot je Glažar rekel. Vulkanizerstvo ČOP Jesenice. Pokličeš, naroči, dobiš čez ca 2 dni.

So pa gume letnik 2010. Cena je dobra. Za obe je ca 195€ + 20€ montaža.

Moje pridejo v četrtek!

Se vidmo kej

gustav

Objavljeno

Kot člani KLVstromarjev imate 15% pupusta pri Motorjetu v Mariboru ..več info pa tako ali tako direkt

http://www.motorjet....ume/enduro.html

sm klical pa so mi rekli, da je cena kompleta Metzelerk EXP 269€, na gotovino 10% popusta, to je cena brez montaže. :blink:

Objavljeno

sm klical pa so mi rekli, da je cena kompleta Metzelerk EXP 269€, na gotovino 10% popusta, to je cena brez montaže. :blink:

bok...evo vidim da je Fritz več stavio koju sliku zaštine ralice koju izrađujem...hvala mu na tome...trenutno sam zatrpan naruđbama iz Hrvatske ali imam i več 4 naruđbe iz Slovenije...ako je to zahvaljujuči Fritz-ovom postu onda hvala još jednom...kreče i proizvodnja iste ralice i za dl 1000,čini mi se da je motoagora ne nudi za dl 1000... pa eto da znate da ima i za "velike"...

za info. me dobite na 00385 99 2132634

lijep pozdrav svima

post-25553-127179781062_thumb.jpg

post-25553-127179783437_thumb.jpg

Objavljeno

Pozdravljeni

Opravičujem se, če je že kje načeta ta tema.

Torej na mojem V-Stromu želim zamenjati vizir s povišanim Givi vizirjem.

Kako se kaj obnese ta vizir? Ali zmanjša turbulenco zraka na glavi?

Odločam se za navaden 18cm povišan vizir in vizir, na katerem lahko spreminjam višino http://www.tc-motosh...jE6Im8iO2k6MDt9

Prosim za vaša mnenja, izkušnje.....

Objavljeno

Sašo, me veseli, da ti dobro služi in da ga spreminjaš in testiraš, tako kot želiš. Pogledal sem hrvaški V-strom forum vendar tudi tam nisem našel kakšnih zapisov lastnikov powercommanderjev ali česa podobnega. Forum pa ti priporočam, saj je namenjen izključno V-stromu in ima obilo informacij za ta motorin.

Sam sem danes opravil servis, dvignil zadnji konec (daljši dog-bones), zamenjal pnevmatike in ogledala ter naredil prvo pelo. Glede ogledal, ki so sedaj drugačna in na ekstenderjih lahko rečem, da se mi zdi, da je vrtinčenje zraka v predelu čelade popolnoma izginilo. Ker pa je šlo za prvo furo in je bilo kar nekaj drugih zaznav (pozitivnih smile.gif ), ki so morda posledica dejstva, da se dolgo nisem vozil z motorjem, bi morda bilo najbolje, če bi to enkrat potestiral na kakšni furi tako, da bi z zamenjal z nekom, ki ima original ogledala in bi po kakšnih 30+ km lahko primerjala vtise.

hejla

Fritz, berem da si zamenu ogladala...kako zgleda???....kakšen je pregled nazaj glede na originalna...?...kje si jih kupil....??'

Ha, ja velik vprašanj ;) kaka slika?? ;)

Objavljeno

Mogoce bi bilo bolje, ce bi vprasanje zastavil v v-strom temi, pa vendar...

Jaz osebno sem stock sipo menjal z MRA vario sipci in se je kolicina turbolenc opazno zmanjsala.

Moras pa vedet, da k turbolencam ogromno dodajo serijska ogledala, probaj enkrat odsravfat ogledala in it na testno voznjo.

Objavljeno

hejla

Fritz, berem da si zamenu ogladala...kako zgleda???....kakšen je pregled nazaj glede na originalna...?...kje si jih kupil....??'

Ha, ja velik vprašanj ;) kaka slika?? ;)

Oj, ja nisem preveč pozorno spremljal tole temo, sorry.

Ogledala so aftermarket, znamke Orion, model 'ne vem kateri', nabavil mojster Sarinjo v Trstu (njegov tel. je zgoraj) in stanejo, če se dobro spomnim, 55€ (par, kar je zelo dobra cena). Da se jih dobiti z golo črno plastiko, kot so moje ali v carbon look izvedbi. Primer tukaj. Pogled nazaj je dober, površina ogledala je podobna originalom vendar je steklo drugačne oblike, ohišje pa bolj aerodinamično. Na slikah boš videl tudi ekstender/podaljšek za ogledala, ki jih premakne ene 3cm bolj navzven in kar meni zelo odgovarja, ker me je nekaj več skupaj. Dobiš jih tukaj, če bi si jih zaželel.

All in all, sem zelo zadovoljen. Zadnjič sva se srečala z Dantejem na poligonu in ugotovila, da imava identična ogledala. Je pa res, da ima Dante odlično in precej boljšo poslikavo motorina čeprav obljubljenih slik ni in ni ;) Ko jih bo nalepil, boste videli, da imam prav.

Tisto z zavornim diskom pa mislim, da je normalno vendar daj vseeno preveriti nekomu, ki se na to res spozna. Težko je kaj reči, če ne vidiš zadeve.

Pa še slike:

post-1019-127184809499_thumb.jpgpost-1019-127184808807_thumb.jpgpost-1019-127184808131_thumb.jpgpost-1019-127184806962_thumb.jpgpost-1019-127184807536_thumb.jpg

Objavljeno

All in all, sem zelo zadovoljen. Zadnjič sva se srečala z Dantejem na poligonu in ugotovila, da imava identična ogledala. Je pa res, da ima Dante odlično in precej boljšo poslikavo motorina čeprav obljubljenih slik ni in ni ;) Ko jih bo nalepil, boste videli, da imam prav.

Evo eno sliko z Golice pred kratkim, da poravnam svoj dolg :).

20100421-xy5kxb5j85xe8a73yimpnpg4ym.preview.jpg

Click for full size - Uploaded with plasq's Skitch

Objavljeno

Pozdravljeni

Opravičujem se, če je že kje načeta ta tema.

Torej na mojem V-Stromu želim zamenjati vizir s povišanim Givi vizirjem.

Kako se kaj obnese ta vizir? Ali zmanjša turbulenco zraka na glavi?

Odločam se za navaden 18cm povišan vizir in vizir, na katerem lahko spreminjam višino http://www.tc-motosh...jE6Im8iO2k6MDt9

Prosim za vaša mnenja, izkušnje.....

pozdravljeni.

sem nov na forumo (danes registriran), drugače ta pa forum berem že več časa.

pač od lani , ko sem postal novopečeni lastnik v-stroma.

lani sem se z motorjem bolj spoznaval, letos pa sem dokupil nekaj stvari ki so me na njem rahlo motile.

med drugim tudi kappa povišano šipo. je višja od originalne za kakih 12 cm. mogoče je res malo prevelika (vizuelno) ampak opravlja svoje delo odlično.

prej mi je čelado treslo od 130 naprej, sedaj 160 brez problemov.

sicer pa ti dam za sprobat brez problemov. javi se na forumu ali na mail.

Objavljeno

Evo eno sliko z Golice pred kratkim, da poravnam svoj dolg :).

20100421-xy5kxb5j85xe8a73yimpnpg4ym.preview.jpg

Click for full size - Uploaded with plasq's Skitch

Dant3?

to je pa cisto drug izgled motorja, kot sem ga videl na maxi delavnicah :)

lp

Objavljeno

V Strom druzba,

nekako se odločam za nakup enduro touring motorja in me je V strom nekako najbolj pritegnil (na papirju) :) Kar bi zdaj rad naredil je kratka testna vožnja. Sedaj me pa zanima, če je kakšna dobra duša tukaj, ki bi bil pripravljen za par km zamenjat motorje? No če se kdo najde, pa gre v soboto skoz Postojno, bi mu bil zelo hvaležen za en krog. :) HVALA!

LP

Objavljeno

Lp, na V-stromu imam problem z delovanjem žmigavcev. Leva stran dela ok, ko pa preklopim na desna žmigavca pa ne delata in,ko dam nazaj na levi žmigavec tudi leva stran ne deluje več, niti vsi štirje ne delujejo. Če vzamem kontak in dam nazaj kontakt, potem pa spet dela levi, in desni ne...

Bi mi znal kdo povedat v čem je problem?

Objavljeno

Jaz bi najprej probal zamenjati regler ( avtomat) za žmigavce - če imaš kakšnega štromarja v bljižini ...zamenjajta najprej releje ...pa boš kaj več vedel o problemu ki ti nastaja !

PS : no jaz bi naredil to najprej !!

Pa LP worship.gif

Objavljeno

Oj, ja nisem preveč pozorno spremljal tole temo, sorry.

Ogledala so aftermarket, znamke Orion, model 'ne vem kateri', nabavil mojster Sarinjo v Trstu (njegov tel. je zgoraj) in stanejo, če se dobro spomnim, 55€ (par, kar je zelo dobra cena). Da se jih dobiti z golo črno plastiko, kot so moje ali v carbon look izvedbi. Primer tukaj. Pogled nazaj je dober, površina ogledala je podobna originalom vendar je steklo drugačne oblike, ohišje pa bolj aerodinamično. Na slikah boš videl tudi ekstender/podaljšek za ogledala, ki jih premakne ene 3cm bolj navzven in kar meni zelo odgovarja, ker me je nekaj več skupaj. Dobiš jih tukaj, če bi si jih zaželel.

All in all, sem zelo zadovoljen. Zadnjič sva se srečala z Dantejem na poligonu in ugotovila, da imava identična ogledala. Je pa res, da ima Dante odlično in precej boljšo poslikavo motorina čeprav obljubljenih slik ni in ni ;) Ko jih bo nalepil, boste videli, da imam prav.

Tisto z zavornim diskom pa mislim, da je normalno vendar daj vseeno preveriti nekomu, ki se na to res spozna. Težko je kaj reči, če ne vidiš zadeve.

Pa še slike:

post-1019-127184809499_thumb.jpgpost-1019-127184808807_thumb.jpgpost-1019-127184808131_thumb.jpgpost-1019-127184806962_thumb.jpgpost-1019-127184807536_thumb.jpg

Vidim imas bagster tank ,gde si ga kupio i koliko staje.

Objavljeno

Vidim imas bagster tank ,gde si ga kupio i koliko staje.

Jp, je že 5 let star. Kupljen preko Ebay-a za cca. 100€. Po mojem se ga da dobiti tudi v našem TC-motoshopu. Jaz bi prvo pogledal na Ebay. Glede na stanje mojega mislim, da tudi rabljen ne bi bil slaba izbira. Tank torbe nisem nikoli kupil, ker je enostavno nisem toliko rabil, da bi plačal bagster ceno zanjo ;)

Objavljeno

Jaz bi najprej probal zamenjati regler ( avtomat) za žmigavce - če imaš kakšnega štromarja v bljižini ...zamenjajta najprej releje ...pa boš kaj več vedel o problemu ki ti nastaja !

PS : no jaz bi naredil to najprej !!

Pa LP worship.gif

Sem naredil test z menjavo releja. Moj rele je šel na Fritzov motor pa so mu prenehali delovati žmigavci. Potem sem vzel njegov delujoči rele,da se prepričam če bodo pri meni začeli delovati žmigavci pa mi še vedno ne delujejo.

Kje se pa nahaja regler in kako ta stvar zglda? Nimam pojma kar se teh zadev tiče:blush:

Objavljeno

Sem naredil test z menjavo releja. Moj rele je šel na Fritzov motor pa so mu prenehali delovati žmigavci. Potem sem vzel njegov delujoči rele,da se prepričam če bodo pri meni začeli delovati žmigavci pa mi še vedno ne delujejo.

Kje se pa nahaja regler in kako ta stvar zglda? Nimam pojma kar se teh zadev tiče:blush:

Hja kolikor sem dobil podatkov vedi da ima V-strom 10W releje in 21W releje.....sam mam težave da mi vsi 4 zmigovci poblinkajo samo enkart....delal je klovna iz mene..enkart so zmigovci delal drugic ne pol pa spet...... menjal sem releje pregledal vezje razdru pol motorja....pol pa sem po nesreči opazil da imam v prednjih zmigovcih 21W zarnice....ko sem jih zamenu z 10W dela BP....preveri Wate na žarnicah

Objavljeno

Hja kolikor sem dobil podatkov vedi da ima V-strom 10W releje in 21W releje.....sam mam težave da mi vsi 4 zmigovci poblinkajo samo enkart....delal je klovna iz mene..enkart so zmigovci delal drugic ne pol pa spet...... menjal sem releje pregledal vezje razdru pol motorja....pol pa sem po nesreči opazil da imam v prednjih zmigovcih 21W zarnice....ko sem jih zamenu z 10W dela BP....preveri Wate na žarnicah

Žmigavci imajo 21w žarnice ja... Sem probal tudi z originalnimi žmigavci in je situacija popolnoma enaka. Zdej edino če je z original žmigavci isto zato,ker je rele očitno fuč (moj rele sem probal v drugem motorju pa zmigavci ne tistem motorju niso delali).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!