Painkiller Objavljeno Marec 24, 2010 Opozori Objavljeno Marec 24, 2010 Mene so danes ustavli v Tacnu. Mislim da prvič, da ni bilo treba plačat kake kazni. Ponavadi ko me ustavijo z avtom zmeraj kasiram.
vapotek Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 saj ni treba da ga dobijo, dovolj je da tablico vidijo, te bodo pa naslednji dan doma pri kuhanju kosila zmotili Ampak mora res met oko sokolovo za kaj takega. xyznanixyz, anja37, Alla in 1 other 2 2
vapotek Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 So pa omejitve, strah pred prekoračitvijo le teh in posledično kazen v višini 2 plač zelo luštna stvar, ker se vozniku, česarkoli pač, ni potrebno toliko koncentrirati na tečno vožnjo in dolgočasno cesto, ampak ga osrečuje neprekinjen pogled na lep, rdeče osvetljen števec hitrosti... anja37, david46, xyznanixyz in 4 others 4 3
RSTDRIVER Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 ...ampak ga osrečuje neprekinjen pogled na lep, rdeče osvetljen števec hitrosti... ki kaže 20, 30 km/h manj od dovoljenega... (seveda to ne velja za naselja, kjer je hitrost zaljubljencev v števec enaka kot izven naselja)
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 hitrost sem pa prekoračil 3x za 17km/h v naselju... in ja osel gre samo 1x na led, polcaj 2x, jaz pa zgleda 3x Verjetno ti števec za 17 km/h premalo kaže? P182 in nejcgs 2
Popularna objava Tomozuki Objavljeno Marec 25, 2010 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Ta "akcija" je tipičen primer slovenske zavisti tistega, ki je to napisal, potem pa še tistega, ki je to sprejel. Ni namreč logičnih argumentov, ki bi bili razlog za takšno gonjo proti nam. Jamrajo samo o prekoračeni hitrosti, ki je sicer resnična trditev, saj nas večina omejitve vsaj na določenih odsekih krši (vsaj jaz po naselju zmeraj vozim 50), ampak kdo jih pa ne? Tudi veliko avtomobilistov in dostavnikov krši omejitve, včasih počno tudi bolj nevarne manevre kot motoristi itd. In seveda jim gredo v nos tudi polne črte, ki so prvotno bile namenjene predvsem avtomobilistom, saj z avtom prehitevanje traja en čas, poleg tega je širina avtomobila precej večja od motocikla. Tudi ob morebitni nesreči bi ob 1500kg težkem avtomobilu nastala mnogo večja škoda kot, če bi to povzročil motorist 200kg težkega motornega kolesa. Zelo posplošeno, 8 krat večja kinetična energija ob naletu, torej 8 krat večja škoda (ob enaki hitrosti). Zato se mi tudi poraja vprašanje? Kako nevarni smo motoristi za druge udeležence prometa napram ostalim vozilom? Oziroma, kdaj je nazadnje kakšen motorist ubil voznika avtomobila ali voznika kakšnega drugega motoriziranega vozila? Če že, je nastradal motorist sam. In, kot so ugotovili, so v 1/2 - 3/4 za to (so)krivi vozniki drugih vozil (dvoslednih). Zakaj se torej ne preverja raje odvzeme prednosti in nakazovanje smerokazev? Nismo ravno mi neka ogrožena vrsta? Aha, s tako represijo nas želijo obvarovati vsega hudega. Še dobro, da so ceste izpravne, signalizacija ustrezno nameščena in, da vsi ostali udeleženci v prometu vozijo v skladu s predpisi. Razlog je vsaj meni jasen. Kdor vozi motor ima pogum in načeloma zmore neko mero predvidevanja, saj je vožnja motorja 58 krat nevarnejša od vožnje avtomobila. Po domače, rabimo jajca, medtem, ko avto lahko vozi vsak. Zaradi majhnosti motorja se lahko "prerivamo" med avtomobili in to gre nekaterim očitno še posebej v nos. Kako ne, če pa si kupiš avto za 40.000€ in ostaneš v gneči, mimo se pa pelje motorist na 250 kubičnem skuterju za 10 krat manjšo vrednost vozila. Pozneje lahko vstaja iz postelje, hitreje pride na svoj cilj, porabi manj goriva za isto pot in parkira kjer želi (razen v Ljubljani, kjer je MOL izjemno "naklonjena" mobilnosti, tj. motoristom in kolesarjem). Da ne omenjam tega, da se s takšnim "prerivanjem" tudi kolona avtomobilistom krajša. Ampak, nekaterim tako daleč očitno kvocient inteligence ne seže, saj je želja po nagajanju večja. Potem pa pride še regionalna cesta, kjer reveži vozijo za šleperji, ker je črta polna. Seveda tudi s 200KM avtomobilom porabiš nekaj časa in več kot 250m, da prehitiš pred seboj vozečo tovorno vozilo, ki je daljše od 10 metrov, medtem, ko za isto zadevo z 70KM motociklom potrebuješ le okoli 5 sekund. In seveda se potem pojavijo komentarji v smislu diskriminacije, češ "oni lahko, jaz pa ne smem". Ampak, dokler ima vsak možnost opravljanja izpita za enosledna vozila, diskriminatornosti ne vidim. Opravi izpit, kupi motor in ne boš stresal svojih manjvrednostnih kompleksov na druge udeležence. Če boš kršil predpise je to itak tvoja stvar in stvar tistega, ki te bo zaradi tega ustavil, ne pa tudi vseh tistih, ki jih s tem dejanjem ne boš ogrožal (vsaj fizično ne, ne pa tudi mentalno). Najbolj me žalosti dejstvo, da se je v mali Sloveniji, vejretno zaradi preveč prostega časa ali pa negativne energije (žena mi ne da, šef me nadleguje, otroci mi tečnarijo itd.), treba znašati nad tistimi, ki mi niso enaki pa čeprav ob njihovem dejanju/izvajanju dejavnosti ne utrpimo nobene škode. Pa naj si bo to žar na prostem (ki ljudem smrdi), športno letališče, freeride smučanje, motociklizem ali kaj druga. Če jaz ne morem (upam), tudi ti ne boš! Kumše, Fritz, gandi in 16 others 16 3
Gloga Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 @Tomozuki: Zelo lepo napisano, ko bi le tvoje besede dobile posluh za usesa sirse javnosti. hilton, ImenitnaPriložnost in Prevtzer 2 1
Izek Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Tudi jaz se strinjam. (Kot majhni otroci) @Tomozuki: Zelo lepo napisano, ko bi le tvoje besede dobile posluh za usesa sirse javnosti. ImenitnaPriložnost in Prevtzer 1 1
motofrik Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Jaz pa pravim: če je zakon, naj bo za vse. Pravilno, da se sankcionira prehitra vožnja (divjanje, ne za par kilometrov prekoračitev), ampak vsem -tudi avtomobilom, kombijem. Najprej naj izvajajo kaznovanje za uporabo telefona -vsako drugo ženšče ga ima na ušesu med vožnjo, pa prenekateri možak. Strogo kaznovati opite, zlasti povratnike. Sicer pa -kaj jokamo, smo pač molzne krave. In motor je še vedno tretiran kot luksuz. Cufa, Tomozuki, ImenitnaPriložnost in 4 others 7
DAMI34 Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Kaj pa vem. Jaz sem enkrat v vlogi motorista, drugič v vlogi šoferja, plačujem pa vedno ko me dobijo. Akcije, ki naj bi bile preventivne zelo pozdravljam. Vsaj meni se je to govorenje o motoristični akciji vtisnilo v spomin in sem mogoče v obeh primerih bolj pazljiv. Upam, da se je tudi kakemu avtomobilistu!! Da pa imaš kretene na obeh straneh je itak jasno. Še bolj žalostno je, če policist ne razume, kaj je akcija oziroma kako postopati. Če je namen akcije čimprej nabrati denar in kasirati na območjih kjer keš sam pada, potem je bistvo akcije zgrešeno. Če pa gledam 24ur in vidim tipa na neregistriranem motorju, brez čelade in še brez dokumentov, pismo še jaz bi mu upičil kazen. Žal pa nimam občutka, da lupijo samo nas, kajti enkrat imajo akcije ne tovornih vozilih, pa jih tam lupijo, enkrat kasirajo na neumno označenih omejtvah(kao neka gradbišča-pa se nič ne dogaja, ali pa zožanja cest, pa spet tam lupijo, pa na koncu avtoceste). Pravzaprav so v akciji večkrat kot TUŠ in MERCATOR. Kaj hočem povedati: vprašati se moramo čemu je namenjena akcija: 1. najprej opozarjanju in osveščanju? 2. polnjenju blagajne in praznenju testosterona policajev? Če je odgovor ena potem smo zmagali, če je dva potem pa nam Bog pomagaj. gandi, trebor in Tomozuki 3
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Ta "akcija" je tipičen primer slovenske zavisti tistega, ki je to napisal, potem pa še tistega, ki je to sprejel. Ni namreč logičnih argumentov, ki bi bili razlog za takšno gonjo proti nam. Zakaj je pa potemtakem v minulih dveh letih bilo opaziti upad števila smrtnih nesreč? Kako nevarni smo motoristi za druge udeležence prometa napram ostalim vozilom? Oziroma, kdaj je nazadnje kakšen motorist ubil voznika avtomobila ali voznika kakšnega drugega motoriziranega vozila? Če se ne motim, so bili tudi lani taki primeri, da je motorist priletel v bok avtomobila ... Če že, je nastradal motorist sam. In, kot so ugotovili, so v 1/2 - 3/4 za to (so)krivi vozniki drugih vozil (dvoslednih). A zato, ker ne slutijo 150+ km/h projektila izza ovinka? Japajade. Razlog je vsaj meni jasen. Kdor vozi motor ima pogum in načeloma zmore neko mero predvidevanja, saj je vožnja motorja 58 krat nevarnejša od vožnje avtomobila. Po domače, rabimo jajca, medtem, ko avto lahko vozi vsak. Lahko imaš jajca, ampak statistično gledano si še vedno cirka 50-krat bolj verjeten dobitnik glavne nagrade - smrti. Zdaj, če se to tebi zdi nekaj zabavnega, in zato nabijaš spet tak traktat, kot si jih včasih - priznam, vsako leto ti gre demagogija in zavajanje bolje od rok - .. A dejstva ostajajo ista in zelo preprosta, in tudi ti jih poznaš - le priznati jih nočeš. Pač hočeš biti upornik, motorizem se ti pa zdi "sveta dejavnost". Potem pa pride še regionalna cesta, kjer reveži vozijo za šleperji, ker je črta polna. Seveda tudi s 200KM avtomobilom porabiš nekaj časa in več kot 250m, da prehitiš pred seboj vozečo tovorno vozilo, ki je daljše od 10 metrov, medtem, ko za isto zadevo z 70KM motociklom potrebuješ le okoli 5 sekund. Ne vem, zakaj si tako agresiven in vse gledaš skozi sekunde? - Šleperji načeloma ne smejo voziti po regionalnih cestah, razen če njihov cilj ni dostopen po avtocesti. - Niso živčni vsi vozniki, ko vozijo za šleperjem - ne sodi torej vseh po sebi in tako brutalno posplošuj, samo da bi "imel prav" ... Najbolj me žalosti dejstvo, da se je v mali Sloveniji, vejretno zaradi preveč prostega časa ali pa negativne energije (žena mi ne da, šef me nadleguje, otroci mi tečnarijo itd.), treba znašati nad tistimi, ki mi niso enaki pa čeprav ob njihovem dejanju/izvajanju dejavnosti ne utrpimo nobene škode. Ej, pa prav v tem je fora - prometni predpisi so kolikor tolikor enaki za vsa vozila, ravno zato, da ne bi bilo na cesti preveč divje in stresno. Očitno imaš tudi ti preveč prostega časa ali pa negativne energije (žena ti ne da, šef te nadleguje, otroci ti tečnarijo, si iz tega ali onega razloga zafrustriran, itd.). ... Kdor te ne bere in poznam tvojega 'razvoja' na tem forumu že X let, ti bo pa morda še celo verjel tvojim bučam. aleksandergabriel, Tomozuki, Matori Hanzo in 16 others 7 12
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 @Tomozuki: Zelo lepo napisano, ko bi le tvoje besede dobile posluh za usesa sirse javnosti. Super je tuliti v isti rog, ne - pa četudi je preveč ukrivljen ... Pips, Fritz, hilton in 11 others 4 10
Tomozuki Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 @Tomozuki: Zelo lepo napisano, ko bi le tvoje besede dobile posluh za usesa sirse javnosti. Bodo dobile, seveda Ampak takrat, ko bo cela Slovenija vozila motocikle. Ker potem bomo vsi enaki in si ne bomo mogli skakat v zelje Sej trend registriranih motociklov kaže dobro... Izek in GRUNF 1 1
DAMI34 Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 (popravljeno) Bodo dobile, seveda Ampak takrat, ko bo cela Slovenija vozila motocikle. Ker potem bomo vsi enaki in si ne bomo mogli skakat v zelje Sej trend registriranih motociklov kaže dobro... Ne boj se-enakosti ne bo. Po teoriji slovenstva se bomo začeli deliti na skuteraše pa motoriste, pa tiste pod 600 in nad. Zavist-to si pravilno napisal. Kot šofer avtomobila sem zavisten motoristu, ki se pelje mimo, pa ne zato ker gre mimo ampak ker je svoboden in na motorju. Kar poznam ta mali narod, ga bo prav zavist uničila. Popravljeno Marec 25, 2010. Popravil DAMI33 anja37, Izek, Gloga in 1 other 4
Tomozuki Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Zakaj je pa potemtakem v minulih dveh letih bilo opaziti upad števila smrtnih nesreč? Sigurno zaradi represije. Si naredil raziskavo ne? Če se ne motim, so bili tudi lani taki primeri, da je motorist priletel v bok avtomobila ... ... in nekoga ubil. Kaj ga lahko nekdo spomni, koliko nesreč s smrtnim izidom so povzročili drugi udeleženci v prometu (tak, da motorist ni bil udeležen, tj. avto - avto recimo)? A zato, ker ne slutijo 150+ km/h projektila izza ovinka? Japajade. Pes laja, človek pa pred tem kaj prebere. Vsaj jaz no. Lahko imaš jajca, ampak statistično gledano si še vedno cirka 50-krat bolj verjeten dobitnik glavne nagrade - smrti. Zdaj, če se to tebi zdi nekaj zabavnega, in zato nabijaš spet tak traktat, kot si jih včasih - priznam, vsako leto ti gre demagogija in zavajanje bolje od rok - .. A dejstva ostajajo ista in zelo preprosta, in tudi ti jih poznaš - le priznati jih nočeš. Pač hočeš biti upornik, motorizem se ti pa zdi "sveta dejavnost". Vedno bolj imam občutek, da sploh nisi dojel, kaj sem želel povedat. Tak nerazumljivo pišem ali so vsi ostali dojeli pa ti nisi? Bom še enkrat ponovil za tiste, ki počasneje dojemajo. V čem smo motoristi večja nevarnost na cesti od ostalih udeležencev v prometu? Povzročimo toliko smrtnih žrtev glede na ostala vozila v prometu? Ne vem, zakaj si tako agresiven in vse gledaš skozi sekunde? - Šleperji načeloma ne smejo voziti po regionalnih cestah, razen če njihov cilj ni dostopen po avtocesti. - Niso živčni vsi vozniki, ko vozijo za šleperjem - ne sodi torej vseh po sebi in tako brutalno posplošuj, samo da bi "imel prav" ... Heh, kolk si ti star? Takih kozlarij namreč ne preberem pogosto. Ej, pa prav v tem je fora - prometni predpisi so kolikor tolikor enaki za vsa vozila, ravno zato, da ne bi bilo na cesti preveč divje in stresno. Očitno imaš tudi ti preveč prostega časa ali pa negativne energije (žena ti ne da, šef te nadleguje, otroci ti tečnarijo, si iz tega ali onega razloga zafrustriran, itd.). ... Kdor te ne bere in poznam tvojega 'razvoja' na tem forumu že X let, ti bo pa morda še celo verjel tvojim bučam. Ne mi rečt In zakaj so se potem spravili samo na motoriste? Očitno imam preveč prostega časa, ker.... ne razumem, oprosti. Želel sem samo to povedat, da dokler jaz drugim ne škodujem, ni potrebe tudi obratno. Sem prepričan, da bi zato bil svet lepši. Ampak potem prideš ti... Lošem kurcu svaka dlaka smeta Moj post je bil v stilu "Če bi manj kurili na fosilna goriva, bi bilo manj segrevanja ozračja", tvoj pa "Vrtnice mi vsako leto višje rastejo, ker jih dobro gnojim". Če že želiš nek konstruktiven odgovor, se vsaj potrudi, da bo nekaj v stilu teme, ne pa brca v drek. Tvoji odgovori namreč z mojim postom nimajo nobene koherence. Naslednjič raje še enkrat preberi, preden začneš (da si sposodim izraz) srat buče. ImenitnaPriložnost, P182, Miha27 in 4 others 5 2
Popularna objava ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 25, 2010 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Vedno bolj imam občutek, da sploh nisi dojel, kaj sem želel povedat. Tak nerazumljivo pišem ali so vsi ostali dojeli pa ti nisi? Bom še enkrat ponovil za tiste, ki počasneje dojemajo. V čem smo motoristi večja nevarnost na cesti od ostalih udeležencev v prometu? Povzročimo toliko smrtnih žrtev glede na ostala vozila v prometu? ne da nisem dojel, ne strinjam se. Dojela sta očitn odva, ki sta te pohvalila - pa še to oba, sumim, mlajša od 18. Tvoja vrstnika torej, po mentalni sliki. V čem smo nevarnost? Morda v tem, da smo hitrejši, bolj okretni in zato manj predvidljivi povprečnemu uporabnik ucest, avtomobilistu? Tistemu avtomobilistu, ki ni, tako kot motorist, 100-odstotno fokusiran na vožnjo, gnan z adrenalinom in lastnim egotom, ki je pač avtomobilist na poti iz A v B, ki v avtu posluša radio, (in verjetno počne še kaj drugega, kar ga defokusira), ki pač malce razmišlja o tem in onem in pač vozi brez nekih brutalnih pospeškov ali zaviranj, večinoma v koloni, sprijaznjen z realnostjo prenatrpanega vročega dneva. Motoristi smo nevarnost zato, ker pričakujemo, da bodo tudi drugi tako sfokusirani, da nas bodo vedno pričakovali ,da bomo prileteli od nekod, ali da nas vsaj ne bodo spregledali, čeprav smo toliko manjši in imamo toliko manjšo silhueto od spredaj (ali iz katerekoli smeri). V tem smo pravzaprav motoristi najbolj nevarno - sami sebi. V lastni nadutosti. In to motoristično nadutost ti še podpihuješ. Evo, štej zdaj, koliko pohval bom dobil in plusov. BenX, ZdenkoK, MowzancR in 35 others 24 14
Tomozuki Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 ne da nisem dojel, ne strinjam se. Dojela sta očitn odva, ki sta te pohvalila - pa še to oba, sumim, mlajša od 18. Tvoja vrstnika torej, po mentalni sliki. V čem smo nevarnost? Morda v tem, da smo hitrejši, bolj okretni in zato manj predvidljivi povprečnemu uporabnik ucest, avtomobilistu? Tistemu avtomobilistu, ki ni, tako kot motorist, 100-odstotno fokusiran na vožnjo, gnan z adrenalinom in lastnim egotom, ki je pač avtomobilist na poti iz A v B, ki v avtu posluša radio, (in verjetno počne še kaj drugega, kar ga defokusira), ki pač malce razmišlja o tem in onem in pač vozi brez nekih brutalnih pospeškov ali zaviranj, večinoma v koloni, sprijaznjen z realnostjo prenatrpanega vročega dneva. Motoristi smo nevarnost zato, ker pričakujemo, da bodo tudi drugi tako sfokusirani, da nas bodo vedno pričakovali ,da bomo prileteli od nekod, ali da nas vsaj ne bodo spregledali, čeprav smo toliko manjši in imamo toliko manjšo silhueto od spredaj (ali iz katerekoli smeri). V tem smo pravzaprav motoristi najbolj nevarno - sami sebi. V lastni nadutosti. In to motoristično nadutost ti še podpihuješ. Evo, štej zdaj, koliko pohval bom dobil in plusov. Vbistvu se mi sploh ne da več pisat, ker itak nisi dojel poante (spet). Dojel si samo tisto z jajci, nadutosti in nekem večvrednostnem kompleksu, ki si ga zasledil nekje med vrsticami pa zame ni imel nobene vrednosti razen te, da prikažem nesprejemanje drugačnosti. Tako kot nekdo, ki v nedeljo kosi travo, gre na živce enemu drugemu, tisti drugi s polivanjem gnojnice nervira enega tretjega, tretji z vožnjo motorja (zaradi nekih prednostni) nervira oba pred njim in še kakšnega itd. Gre za to, da si gremo v tej mali državi vsi na živce, ker bi vsi morali početi popolnoma enake stvari, da bi se med seboj "razumeli". To, kar si ti navedel kot razlog za akcijo, je samo izgovor iz zavisti. Pa ne tvoje, ampak nekoga, ki verjetno motorja nikoli ni vozil in ga zaradi (morda pomanjkanja poguma) niti noče. In ta tvoj razlog je še vedno pristranski. Avtomobiliste je pač treba razumet, ker so zasanjani v pomlad, motoriste je pa treba vzet pod drobnogled, ker povzročijo največ nesreč? Glede na statistiko je že to sporno. Če se grejo akcijo, naj bodo v njej zajeta vsa vozila, ki so v takšnih nesrečah lahko udeležena. Predvidevanja ljudi ne moreš učiti skozi kazni pač pa skozi prevožene kilometre in poligon varne vožnje. Ampak, če sta posredi zavist in želja po dobičku, to pač ne gre. Kar si nakladal o predvidevanju nima torej nobene zveze z zavistjo. No, mogoče to, da ni vsakdo sposoben tega. Upam, da dobiš čimveč pohval. Če ti bo zato zrasel falus za 2 dolžini toliko bolje. Kdo je zdaj nadut? P.S.: Ne, ne bom ti dal nobenega minusa, da ne ranim tega veleumnega ega, ki misli, da so vsi okoli njega debili, sam pa je tata mata v motorističnega duha. Fritz, JONI 46, dukemb in 20 others 16 7
Tomozuki Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Ne boj se-enakosti ne bo. Po teoriji slovenstva se bomo začeli deliti na skuteraše pa motoriste, pa tiste pod 600 in nad. Zavist-to si pravilno napisal. Kot šofer avtomobila sem zavisten motoristu, ki se pelje mimo, pa ne zato ker gre mimo ampak ker je svoboden in na motorju. Kar poznam ta mali narod, ga bo prav zavist uničila. Seveda, moj optimizem je bil izrečen v šali Vedno več motoristov pomeni tudi vedno več odpora do njih, predvsem zaradi razlogov, ki sem jih naštel. Je pa po drugi strani tudi res, da več kot bo motoristov, večji bo spekter razumevanja težav. Če si avtomobilist motorist, si načeloma bolj pozoren na dogajanje na cesti, ker imaš večji nabor izkušenj - predvsem predvidevanja in koncentracije na vožnjo. Jaz sem se že zdavnaj nehal ubadat s tem, zakaj nekdo počne nekaj, kar se meni ne dopade. Če s svojimi dejanji ne ogroža drugih, mu srečo in veselje iz srca privoščim. Gloga, Dadi, thumper in 3 others 4 2
Popularna objava GRUNF Objavljeno Marec 26, 2010 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Ne mi rečt In zakaj so se potem spravili samo na motoriste? Cufa, Izek, Rude Boy in 7 others 10
DAMI34 Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Fantje, zgleda da mojga posta niste prebrali in uporabljate rubriko za neko medsebojno obračunavanje. Jaz ne poznam nikogar od vas, mi pa nasplošno ni všeč stališče nekoga, ki odobrava samo svoj način življenja. Vprašanje: motorist ni samo motorist, je tudi šofer avtomobila (če ima izpit b kategorije), ampak tema je jasna: POLICIJA IN AKCIJE se pravi da ponovim: Akcije, ki naj bi bile preventivne zelo pozdravljam. Vsaj meni se je to govorenje o motoristični akciji vtisnilo v spomin in sem mogoče v obeh primerih bolj pazljiv. Upam, da se je tudi kakemu avtomobilistu!! Da pa imaš kretene na obeh straneh je itak jasno. Še bolj žalostno je, če policist ne razume, kaj je akcija oziroma kako postopati. Če je namen akcije čimprej nabrati denar in kasirati na območjih kjer keš sam pada, potem je bistvo akcije zgrešeno. Če pa gledam 24ur in vidim tipa na neregistriranem motorju, brez čelade in še brez dokumentov, pismo še jaz bi mu upičil kazen. Žal pa nimam občutka, da lupijo samo nas, kajti enkrat imajo akcije ne tovornih vozilih, pa jih tam lupijo, enkrat kasirajo na neumno označenih omejtvah(kao neka gradbišča-pa se nič ne dogaja, ali pa zožanja cest, pa spet tam lupijo, pa na koncu avtoceste). Pravzaprav so v akciji večkrat kot TUŠ in MERCATOR. Kaj hočem povedati: vprašati se moramo čemu je namenjena akcija: 1. najprej opozarjanju in osveščanju? 2. polnjenju blagajne in praznenju testosterona policajev? Če je odgovor ena potem smo zmagali, če je dva potem pa nam Bog pomagaj. rdeci_vragec, fp4492 in BenX 2 1
DonKihot Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 ne da nisem dojel, ne strinjam se. Dojela sta očitn odva, ki sta te pohvalila - pa še to oba, sumim, mlajša od 18. Tvoja vrstnika torej, po mentalni sliki. V čem smo nevarnost? Morda v tem, da smo hitrejši, bolj okretni in zato manj predvidljivi povprečnemu uporabnik ucest, avtomobilistu? Tistemu avtomobilistu, ki ni, tako kot motorist, 100-odstotno fokusiran na vožnjo, gnan z adrenalinom in lastnim egotom, ki je pač avtomobilist na poti iz A v B, ki v avtu posluša radio, (in verjetno počne še kaj drugega, kar ga defokusira), ki pač malce razmišlja o tem in onem in pač vozi brez nekih brutalnih pospeškov ali zaviranj, večinoma v koloni, sprijaznjen z realnostjo prenatrpanega vročega dneva. Motoristi smo nevarnost zato, ker pričakujemo, da bodo tudi drugi tako sfokusirani, da nas bodo vedno pričakovali ,da bomo prileteli od nekod, ali da nas vsaj ne bodo spregledali, čeprav smo toliko manjši in imamo toliko manjšo silhueto od spredaj (ali iz katerekoli smeri). V tem smo pravzaprav motoristi najbolj nevarno - sami sebi. V lastni nadutosti. In to motoristično nadutost ti še podpihuješ. Evo, štej zdaj, koliko pohval bom dobil in plusov. Evo, en pjeb ki naredi 10km na leto....se še ti ni očitno zgodilo, da ti je debil sredi ptujske hoto zapeljat na tvoj pas, ko si se peljal vzporedno z njim, z enako hitrostjo, in to brez smerokaza, ali pa ti kakšen zaprl pot, spet brez smerokaza, nenadoma zapeljal iz desnega na levi pas z 30 na uro, kjer je bla omejitev 70... Očitno ne veš, da nekateri NITI NE POGLEDAJO, boli jih đorđ, mislijo da so sami na cesti, da so kralji ulic manjši/večji nima pri tem neke veze, še vedno je vozni pas tako majhen, da bi nas MORALI videt na njem...zakaj po tem takem ne gazijo pešcev non stop? Nazaj se jim enostanvo ne da pogledat, eni imajo ogledala za okras, drugi jih niti nimajo - to naj kaznujejo policisti. Če bi bil doma v Mariboru pri Qlandiji, pri krožišču, bi videl kakšne voznike imamo v Sloveniji. LP hilton in Izek 1 1
Popularna objava gody01 Objavljeno Marec 27, 2010 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 (popravljeno) Evo, en pjeb ki naredi 10km na leto....se še ti ni očitno zgodilo, da ti je debil sredi ptujske hoto zapeljat na tvoj pas, ko si se peljal vzporedno z njim, z enako hitrostjo, in to brez smerokaza, ali pa ti kakšen zaprl pot, spet brez smerokaza, nenadoma zapeljal iz desnega na levi pas z 30 na uro, kjer je bla omejitev 70... Očitno ne veš, da nekateri NITI NE POGLEDAJO, boli jih đorđ, mislijo da so sami na cesti, da so kralji ulic manjši/večji nima pri tem neke veze, še vedno je vozni pas tako majhen, da bi nas MORALI videt na njem...zakaj po tem takem ne gazijo pešcev non stop? Nazaj se jim enostanvo ne da pogledat, eni imajo ogledala za okras, drugi jih niti nimajo - to naj kaznujejo policisti. Če bi bil doma v Mariboru pri Qlandiji, pri krožišču, bi videl kakšne voznike imamo v Sloveniji. LP To je pa natančno isto gledanje na stvari, kot to počne večina z motoristi. Zaradi izjem so potem vsi slabi. Daj no daj, a si premislil, koliko % voznikov ti zapelje na tvoj pas ali se postavi pred tebe ? Verjetno zelo mali procent, ampak vseh desttisočev, ki tega ne stori pa pač pozabiš. Zato je pri vožnji zelo pomembno, da predvidiš vedno najslabše možnosti in tudi, da poskušaš popravljati napake drugih. Če se bomo tega vsi naučili bo mogoče kdaj kdo popravil tudi tvojo napako (vsaj mojo je že kdaj kdo popravil in sem mu za to neizmerno hvaležen). Da bom bolj on-topic pa okoli teh raznoraznih akcij. Po mojem je to navaden bullshit in nabiranje medijskih točk. Policija mora izvajati redne kontrole vedno in to predvsem na izpostavljenih krajih. Predvsem je pa potrebno znižati kazni in povečati prisotnost policije na cestah, posebej v naseljih in črnih točkah, namesto na odprtih cestah, kjer se izvaja predvsem polnjenje proračuna. Prav tako je potrebno stacionarne kamere odstranit z avtocest (tam naj se s kamerami nadzira vožnja po levem pasu, prehitevanje kamionov in ostali prekrški, ki zavirajo tok prometa) in namestiti pred vse šole, vrtce, cone umirjenega prometa in mestne centre. Popravljeno Marec 27, 2010. Popravil gody01 malakai, TOMTECH, DAMI34 in 8 others 11
gody01 Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Zakaj je pa potemtakem v minulih dveh letih bilo opaziti upad števila smrtnih nesreč? Zaradi nekoliko povečane prisotnosti policije v prometu. višina kazni pri tem skoraj ne igra vloge. V Avstriji so kazni znatno nižje in predvsem veliko bolj premišljene (progresivne) pa se skozi naselja na primer vozi bistveno bolj umirjeno. Zakaj ? Ker ni teorije, da bi se kako soboto ali nedeljo naredu furo po Avstriji in pri tem ne bi naletel na vsaj eno patruljo v kaki vasi ali naselju. In kazen je lahko precej nižja pa bo učinkovita, če bo verjetnost, da jo dobiš primerno visoka. Tomozuki in kotzi 2
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 (popravljeno) Evo, danes merijo(laser) pri cestninski postaji med Ivančno in Trebnjam, in se sprašujem kakšen učinek ima to na, bom rekel izobraževanje ljudi-voznikov za bolj varno vožnjo. Odgovor: nikakršen. Kajti tam so znaki tako neumno postavljeni, prva omejitev na 60km, je že en km pred cestninsko. To je zasluškarstvo in prav nič ne pomaga na osveščanju vseh udeležencev v prometu in tega se najbolj bojim, da počne vrla policija. Kod da bi jaz bil farmacevt, najprej namerno okužil ljudi in nato prodajal zdravila-čisti dobiček. Sem pa zadovoljen, da se veliko govori o policijski akciji nad motoristi, saj tako folk dobi v spomin zabeležko, da SMO TUDI MI NA CESTI. Popravljeno Marec 27, 2010. Popravil DAMI33 Tomozuki 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se