pinktomos Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 to je za 4t motorje kolkr vidim ga imaš tudi tikar uzami bo šlo malo bolš
dudekslo Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 to je za 4t motorje kolkr vidim ga imaš tudi tikar uzami bo šlo malo bolš ja najverjetneje bom tega vzel pa še graf bi si spremeno
Cilindr Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Pa če je to ok? jermen V-BELT EVOLUTION sklopka MALOSSI DELTA CLUTCH (105MM) gred RACING CRANKSHAFT HEBO REVOLUTION (HPC) fergazer STAGE6 21MM DELLORTO BE koleno INTAKE MANIFOLD, SHORT POLINI cilinder CYLINDER KIT 50CC POLINI EVOLUTION variomat ??? prenosi ??? izpuh ??? NARDO ali c16 ali polini evo 50 pol mas pa se eno rartiteto k je bos s tezavo dobu....ROOST mid-race Variomat uzem neki bol na hard kok multivarja...MHR vario....pRENOSE DEJ PA MAU PODALSANE UZET=)
speedfight2 Objavljeno September 29, 2007 Opozori Objavljeno September 29, 2007 Mene pa zanima če je kit firme DR 70CC CAST IRON EVOLUTION dober pa če se lahko primerja z polinijem pa malosijem mislm tut po tem kok hitr zariba ne tok po konjih?
Cilindr Objavljeno September 30, 2007 Opozori Objavljeno September 30, 2007 DR EvO in TP Trpohy sta identicna celindra in stra najboljsa v sport rangu;) Kok hitr zariba je odvisno od vzdrzevanja skuterja ..sam kupuj TTS al pa MOTU 710 olja pa bo use OK;) :winkiss:
speedfight2 Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 DR EvO in TP Trpohy sta identicna celindra in stra najboljsa v sport rangu;) Kok hitr zariba je odvisno od vzdrzevanja skuterja ..sam kupuj TTS al pa MOTU 710 olja pa bo use OK;) :winkiss: Ja kaj pa Polini sport 70cc kit je seveda bolši al ne?
Cilindr Objavljeno Oktober 18, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2007 bl ne sam je vecioma use usto....samo ce bi se ze odlocal za sport ...DR oz. TOP Trophy
AeRoxx Objavljeno Oktober 23, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2007 (popravljeno) Kateri kit mi priporočate če imam izpuh Laser Xpro...? Vrejetno eden od teh. CYLINDER POLINI 70CC SPORT, TOP Trpohy, DR EvO.. To pa predvidevam zato, ker sem pobrskal malo nazaj. Katerega priporočate? Bi trebalo tudi gred menjat? Imam AeRox-a pa ma kakih 5500 km. Lp Nejc Popravljeno Oktober 23, 2007. Popravil Nejc-sikman
RsR Objavljeno Oktober 24, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2007 Kateri kit mi priporočate če imam izpuh Laser Xpro...? Vrejetno eden od teh. CYLINDER POLINI 70CC SPORT, TOP Trpohy, DR EvO.. To pa predvidevam zato, ker sem pobrskal malo nazaj. Katerega priporočate? Bi trebalo tudi gred menjat? Imam AeRox-a pa ma kakih 5500 km. Lp Nejc Vsi ti kiti, ki si jih naštel bi vreji laufali na tem izpuhu, ne bi pa 100% moči ven iztisno(treba menjat fregazer, variomat, močnejši izpuh). Orginalna gred zdrži te kite(vsi imajo približno isto moč - 9hp).
AeRoxx Objavljeno Oktober 24, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2007 Vsi ti kiti, ki si jih naštel bi vreji laufali na tem izpuhu, ne bi pa 100% moči ven iztisno(treba menjat fregazer, variomat, močnejši izpuh).Orginalna gred zdrži te kite(vsi imajo približno isto moč - 9hp). Ja vem glede moči samo se naprimer DR Evo od Polini sport razlikuje v ceni za kar 32 €. Še dam malo zraven pa mam novo gred. Zelo se nagibam k Stege6 sport pro in Stage6 sport pro (12mm) samo ne vem kaj je razlika med njima in kateri bolši za Rox-a. Cena pa je ista. No glede fergazera. Namen mam kupiti Dellorto 17,5 kar je baje dovolj. Ja premišljujem tudi glede izpuha.( stage6,yasuni R, Hebo?) Lp Nejc
Cilindr Objavljeno Oktober 24, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2007 iz auspuha na temeljito predelavo vidm presalatu Dr je najbolsi gus:) Stage 6 Pro je ze skor MId-Race kit in je aluminji....razlika med navadnim (10mm) in 12mm je v sorniku ki pride cez bat in glabno gred=) to je vse:) 17.5 bi blo uredu sam se bol pam stage 6 bi blo 19=) za use bi blo 19 pomoje idealka=)
RsR Objavljeno Oktober 25, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2007 Dr evo je zelo dober glede na ceno. Jaz sem ga imel pa sem nesel polini pa malossi guse. 17,5mm fergazer bi bil dovolj ja, samo jaz bi dal rajši 19mm zaradi boljšega hlajenja. Izpuh pa daj Yasuni R(ful lepo pride na minarelli) ali pa polini 4 race(zelo glasen :) ), Stage 6 ne kupuj že zaradi same kvalitete(dušilec rad odleti dol :D - lastne izkušnje)
AeRoxx Objavljeno Oktober 27, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2007 Ker na tem forumu tega še ni je tukaj spisek cilindrov. Upam da vam bo kaj v pomoč... :) Sport Rang 70ccm DR. EVO (okoli 8hp) Top perfromance Trophy(okoli 8hp) Polini Sport (okoli 8hp) Malossi Sport (okoli 8hp) Hebo cast iron (okoli 8hp) Metrakit handmade (okoli 8hp) Stage6 PRO (okoli 10hp) Mid-race 70ccm MHR replica (okoli 13hp) Hebo Manston Replica (okoli 13hp) Top performance Due+ (okoli 15hp) Polini Corsa (okoli 12hp) Polini ALU (okoli 12hp) Metrakit SP2 (okoli 15hp) Stage6 Racing (okoli 17hp) Top Performance TPR (okoli 17hp Italkit Bi-mettal (okoli 13hp) Airsal Racing (okoli 12hp) High end 70ccm MHR (okoli 21hp) minarelli ima manj MHR team Replica (okoli 22hp) MHR team (okoli 23hp) Polini EVO (okoli 21hp) Polini EVO 2 (okoli 21hp) Metrakit Pro race (okoli 21hp) Fabrizi racing(okoli 26hp) 2fast4race(okoli 26hp) Hebo Manston (okoli 23hp) Hebo Revolution (okoli 24hp) Lp Nejc
zancar Objavljeno November 4, 2007 Opozori Objavljeno November 4, 2007 Živjo! Mene pa zanima kako bi se odneslo če bi dal na aprilio sr 50 R (2007) gor kit Polini Corsa 70ccm. pa ZX-a. zanima me če bi bilo treba menjati gred oz. še kaj. Rad bi dosegel da nebi rabil menjati veliko delov pa da bi skuter dobro šel. Rad bi da ima skuter zelo dobre pospeške. Čim več predlogov! :rolleyes:
AeRoxx Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 Živjo! Mene pa zanima kako bi se odneslo če bi dal na aprilio sr 50 R (2007) gor kit Polini Corsa 70ccm. pa ZX-a. zanima me če bi bilo treba menjati gred oz. še kaj. Rad bi dosegel da nebi rabil menjati veliko delov pa da bi skuter dobro šel. Rad bi da ima skuter zelo dobre pospeške. Čim več predlogov! :rolleyes: Zdravo 1. NOV izpuh!! ( kak yasuni al pa kaj takega... drugače pa poglej v temo izpuhi pa aaš napisano kaj je za mid-race ) 2. Da gred treba menjati! 3. Mogoče si omisli nov variomat ( jermenice, povratna, sklopka, itd... ) 4. še bi se našle kakšne stvari ( fergazer, itd. ) Upam da nimam kaj narobe... :P Lp nejc
Cilindr Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 Za corso gred menjat...Hm odvisno od kilometrov. drugace pa zamenjaj samo se frgazar in bo stvar laufala.:) Ce imas veliko kilometrov potem bi bilo gred v vsakem primeru priporočljivo menjat. Stvar je treba vzdrzevati, drugace za corso lahko das tudi org. gred z ojacano ojnico.
RsR Objavljeno November 6, 2007 Opozori Objavljeno November 6, 2007 Odvisno je od izpuha... če boš mel zx-a na corsi se stvar nebo tak sukala in nebo potrebna menjava gredi, kak boš pa dal kaki močnejši izpuh a.k.a. 4 race pa bo že problem z gredjo.
Cilindr Objavljeno November 6, 2007 Opozori Objavljeno November 6, 2007 ce hoces MAX potem bos menjal izpuh, frgazar variomat..ITD.... mors vedt da corsa ni tako mocan kit komaj da je na na lestvici MID-Race kitov. Je samo navaden sport polini predelan(pretocni in izpusni kanal) ...to je vse:)
AeRoxx Objavljeno November 6, 2007 Opozori Objavljeno November 6, 2007 No pa glede cilindra. Jaz osebno nebi vzel Polini corsa saj ima manj moči in še za melenkost dražje je kot pa naprimer MHR replica (okoli 13hp) ali Top performance Due+ (okoli 15hp), Stage6 Racing (okoli 17hp - samo ta je iz ALU tak da če ti pikne gre vse v kura*) in podobno! Fajn bi blo menjat izpuh če bi imel malo močnejši cilinder kot pa Polini corsa in GRED, variomat, kaki fergazer 19mm ali več in tako dalje. Drugače pa malo pobrskaj po forumu in boš ziher našel to kaj te zanima.. =) Lp Nejc
krispi_rolls Objavljeno November 8, 2007 Opozori Objavljeno November 8, 2007 Najprej da povem nekaj stvari: Sicer poznam dele mašine (večinoma) in vem kaj čemu služi (večinoma (LOL)) čene pa nisem preveč izkušen kar se tiče sestavljanja mašin. Tak da prosim za toleranco če bom kaj neumnega izjavil ali vprašal. Lotevam se predelave Tomos MC Super Tom ( tori cross ). Kupu sem kit Airsal 44. Zdaj pa bi rabu par predlogov za sestavljanje da mi nebo takoj zaribau. Posebej bi me zanimalo kako uskladit da bo razmere je med zrakom in bencinom vredu če razumete kaj hočem povedat. Ker baje če to ni usklajeno (če prihaja v mašino preveč zraka pa premalo bencina) lahko zariba. Pa auspuh.... tut od auspuha je odvisno kakšna diza mora bit pa to ne?? Pa če bi me kdo rad še nakaj pomembnega opozoril glede sestavljanja ... mu bom zelo hvaležen da kaj ne zajebem :wink: LP vsem :wink:
Cilindr Objavljeno November 8, 2007 Opozori Objavljeno November 8, 2007 Zrak pa bencion nastavis v frgazarju...poltem diza more bit dovolj velika...STEVILKE NEVEM... DRUGACE PA CELINDER SPRVA NAMAZi z malo olja..in prvic ko bos nalil bencin v rezervar dodaj malo olja za boljse zacetno mazanje. ko ga bos sestavil ga pusti ene 10 min teci na stantgasu in potem pocasi se pricni voziti okoli..ne takoj gas do konca pa pali.. Bodi pozoren da ti nau kej sraufou ustal ...pol je neki zihr narobe sestaulen:) Lp
krispi_rolls Objavljeno November 8, 2007 Opozori Objavljeno November 8, 2007 (popravljeno) dej bod tok prjazn (al pa kdo drug) pa mi še povej kko vem kok velko dizo naj dam not pa kko vem kdaj motor dobiva dovolj zraka... a daje kkšne znake?? pa če sm sam naredu auspuh a more bit diza kej drugačna glede na auspuh al kko je s tem?? Kdaj naj namažem cilindr?? ko je še čist razstavljen al tkrt k sam še glave ni gor?? P zakaj tle u navodil za kit piše da če sestavlam airsal 44 naj ne dam dihtunge pr glavi zakaj to dobr?? LP Hvala Popravljeno November 8, 2007. Popravil krispi_rolls
_Fingi_ Objavljeno November 8, 2007 Opozori Objavljeno November 8, 2007 Če ne daš dihtunge pri glavi, pride glava nižje, kar pomeni večjo kompresijo. Drgač pa, dobro razmerje bencin-zrak je velikega pomena za dobro delovanje mašine. V nizkem območju obrato, oz. pri minimalnem gasu, se to mešanico štela s pomočjo šraufka na frgazrju. V srednjih obratih, oz. pri srednjem obratu ročke za gas, se to razmerje štela z višino igle (višje, nižje), pri ful odprtem gasu ima pa vlogo samo še diza. Kakšno je to razmerje, pa vidiš po barvi svečke. Če je črna, preveč bencina, če je bela, preveč zraka. Idealna je nekje kavno rjava... Pazi, če je preveč zraka, je možnost da ti mašina zariba večja... Če te še kej zanima pa uprašej :whistle:
krispi_rolls Objavljeno November 8, 2007 Opozori Objavljeno November 8, 2007 ja ... mam vprašanje: S pomočjo igle?? kje naj bi to bilo?? mogoče neumno vprašanje sam nevem pa če mi lahko kdo predlagi kiro dizo bi dal not. (Tori Cross - MC Super Tom, uplinjač Dellorto 14/12) pa če mogoč kdo ve kira diza je original not mi nj prosm pove. Pa če mi bo kdo ŠE kej priporoču glede sestavljanja mašine (kit Airsal 44) mu bom zelo hvaležen. Za vse nasvete ki sem jih pa že dobil pa Najlepša Hvala LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se