Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Em...

carb_needle.jpg

Upam da sm dobr prlimov.

Tole je ta igla, če dobr pogledaš vidš da ma gor neke vrste podložko, karkol, in ene par zarez. S premikanjem te podložke igla stoji potem višje in nižje.

Drgač pa, poglej, spodi na fergiju, kjer je diza, ti na njej piše kolk je...

Objavljeno

kje bi lahko dizo kupu za dellorto 14/12 ????

pa kje bi se dal batne obročke dobit za Airsal 44???

Nujno rabm

LP

Objavljeno

skuter kit...al pa celinder.si al pa ksna trgovina...dize niso nwm kasn preoblem...

Objavljeno

Ali ima kdo kakšen manual ( navodila ) za vgradnjo cilindra? Ker mi je škoda dnara za servisera. KO bo delal 30 min pa bo kasiral 2 uri... :headbang:

Hvala za kakšen odgovor.

LP Nejc

Objavljeno

Ni lažjega-pač odmontiraš mašino-če je to potrebno-odviješ matice na stojnih vijakih (tiste na vrhu kape), snameš kapo in cilinder iz stojnih vijakov ter vstaviš novega...ko boš pritegoval matice jih priteguj križno, se pravi delno priviješ matico nato tisto ki je diagonalno nasproti itd. to pa zato da se cilinder poravna in ne pride o uhajanja plinov pri delovanju. Obvezno zamenjaj tudi podložke pod cilindrom in kapo-nekatere mašine pa podložke pod kapo sploh nimajo. Pri montaži bata pa pazi da ga PRAVILNO OBRNEŠ na temenu bata je navadno puščica, ki mora gledat proti izpuhu-ni pa nujno (ponavadi dobiš zraven bata tudi navodila kako mora bit obrnjen).

Za ktero mašino pa gre??

Objavljeno

Imam Aerox-a mašina seveda minarelli. Cilinder pa je DR EVO. Drgač pa hvala. Ali ima mogoče kdo prikazano to z slikcami? Ali pa če je kakšna " reportaža " oz članek na netu in če bi mi lahko kakšen link prilimal?

Hvala in lep pozdrav, Nejc

pb140023.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Menjava cilindra res ni zahtevna... kot je že rekel trojan, matice zateguj križno, pa z občutkom, da se kej ne skrivi.

Pa, pazi pri glavi, tisto o-ring tesnilo, da se ti ne zatrga, oz da ga ne priščipneš, čene, pride hladilna tekočina v cilinder, pa ti skoz avspuh potem vodo meče (sprobano :blush: )

Aja, pa vredno je umeniti da so obročki ppri batu zlo krhki, tko da pazi kako jih boš dajal gor ;)

Popravljeno . Popravil _Fingi_
Objavljeno

Pa dej za vsak slučaj še lagerje na gredi menjej, da nebo pol kej narobe :krneki: Sicer je DR70 švoh sport cilindr, ampak raje zdej par evrov več, kot pa potem zarad neumnosti riba..

LP

Objavljeno

ma ne sej pomoje ni treba menjat lezajou...

am drhac pa puscica k je na batu more bit obrnana proti izpusnemu kanalu...porabi use dodatne dele k si jih dobu zravn..zamenjej tut objemke na vodni pumpi:)

pazi na vatovalke bata da se ti bojo usedle v tisti kanalcek..:)

Objavljeno

Tudi jaz mislim da ni nujno menjati lagerov. Vsaj upam da ne.. =) ker pol morem cel motor raztavit.. :/ Kar mi ne diši preveč. Imam eno vprašanje glede totih obroččkov. Kateri mora biti na vrhu? Črni ali sivi..? Pa ko bom bat vstavljal noter ga morem z kakim oljen namazat ali kaj podobnega?

Lp Nejc

Objavljeno

mislim da je vseeno kateri obroček je na vrhu, vsaj mislim da ni druge razlike med njima kot barva

ja preden daš bat noter je dobro cilinder malo namazat z dvotaktolom, da na začetku ne kurblaš na suho, ker ponavadi se kar nekaj časa zaganja motor ko je frišno sestavljen

Objavljeno (popravljeno)

Vem da gušim samo nočem zajebat cilindra.. Sej vem da ga ni težko gor dat samo nevem kam pridejo kateri šraufi , šajbice , neki haklčki in podobno sranje.. :P Neke sem šraufal not. Zaj pa nevem če je prav. Ker mi kr neki deli ostanejo.. :P pa nevem al si tiste naj v rit potisnem al pa jih kam drugam prišraufam :blush: :krneki: :whistle: Prilagam še slike. Hvala

pb150012.jpg

pb150013.jpg

pb150014.jpg

No ker ne razumem prfektno angleško, nekaj pa le si mislim da ni vseeno kateri obroček je zgoraj/spodaj. ( glej spodnjo sliko pod alinejo "3. Assembly of the piston rings" KOlikor sem razumel more bit oni srebrni zgoraj in črni spodaj.. Imam prav?

pb150016.jpg

LP Nejc

Popravljeno . Popravil Nejc-sikman
Objavljeno

Nevem kaj sanjaš,s estavi tako da bo šlo skupi. Prej pa namaži cilindr pa bat z oljem. Aja, k0ci, nam kolkr smo nove mašine skupej sestavlali.. je do zdej vedno v prvo zapalilo :krneki:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

kaj pa ti ostaja...

bat veš kako obrnit ko daš sornik skozi daš tiste reči da se sorinik ne premika

potem obročke obrneš tja kjer so tisti utorčki sqish daš ocpoda... kaj hočeš še

Objavljeno

ZIVJO!

mene pa zanima kolko stane en povprečen cilinder+bat 70-80ccm in kje se ga da kupt al pa naročit za yamaho tzr (2004 letnik)pa če bo izpuh leovince v6 dobr za nov cilinder

Objavljeno

aja pa bi pasal kakšen cilinder DR na yamaho tzr pa ker bi pasal

Objavljeno

ja dr 75 bi pašal samo moreš kupit tistega za am6 mašine

Objavljeno
ja dr 75 bi pašal samo moreš kupit tistega za am6 mašine

hvala! pa če slučajno veš koliko konjski je ta cilinder

Objavljeno
v idealnih pogojih 9 hp:)

pa se aplača kupt tega (dr75)za 150eur. al kakšn drug cilinder (do 180eur.)

Objavljeno

malossi mhr je 250€

motoparts je 260€

dr 75 je 150€

glede na to da je kar poceni uzami dr čeprou mhr bi biu zanimiu a drag(ojnica+avspuh+ležaji+menjalnik+elektrika...)

čene pa povpraši po kakem top performancu to so najbolše stvari za svojo ceno res :worship:

Objavljeno

aja pa še to k mora bit pumpa za olje druga al ista

Objavljeno

isto vse razn uplinjač bi blo dobro da bi bil 19 ali 17,5

gred pa ležaji če hočeš se na gvišno vozit

čene prvih 3000km se lahko voziš komot samo z kitom in uplinjačom

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!