jonathan Objavljeno Avgust 31, 2009 Deli Objavljeno Avgust 31, 2009 Kje so v LJ kake trgovine z izpuhi? Rabil bi pa izpuh za A55. Lp Mikey 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zigy Objavljeno September 3, 2009 Deli Objavljeno September 3, 2009 Živ Mene pa zanima ali Leovince TT paše na Peugeot Speedfight 1 (slika) http://www.skuterist.si/media/catalog/product/cache/1/image//f/i/file_1.JPG Žigy Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mikey Objavljeno September 17, 2009 Deli Objavljeno September 17, 2009 kok se izpuh sploh segreje pri stock cilindru? sklepam da je krivina najbolj vroča. Sprašujem zato ker bi izpuh rad zaščitil čim prej in bi ga želel v kašni živi barvi (modri...) čene ga bom dal pa kromirat. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
spike1992 Objavljeno September 21, 2009 Deli Objavljeno September 21, 2009 hey mene pa zanima če bi mel kdo za prodat športni izpuh za gilero 180ccm hvala... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cvilaa Objavljeno Oktober 7, 2009 Deli Objavljeno Oktober 7, 2009 Lp! Torej jz mam gilero SP/RST letnik 08', menjal sm izpuh valčke ter vzmeti v sklopki motor gre zlo vredu končna 95 realnih. Ampak sem se odločil da ga bom malo bolj predelal sedaj me pa zanima kateri cilinder (kit (70cc)) naj kupim ki ga bi uporabljal za vsakodanjo rabo in ki bi imel dolgo življensko dobo. nekdo mi je predlagal ta kit : http://trgovina.cilinder.si/product_info.php?cPath=413_27_198_211&products_id=251&osCsid=f9d5b38f49eca8143c5144c80196f401 zanimam še pa še za izpuh namen imam kupiti izpuh laser x pro. Zanima me če sta te 2 izdelka dobra. Č enista prosim predlagajte kaj bi bilo naibolše. Probite ne preveč pretiravat finančno. Hvala za odgovore! Rok. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fico182 Objavljeno Oktober 7, 2009 Deli Objavljeno Oktober 7, 2009 Vemi izpuh gianelli shot Najboljši za sport predelave! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
scootertuning Objavljeno Oktober 10, 2009 Deli Objavljeno Oktober 10, 2009 daj ficko nena samo svoje robe hvali je pa res da je gianelli dober Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jackuzzy Objavljeno Oktober 12, 2009 Deli Objavljeno Oktober 12, 2009 Kva pa je fora teh treh kategorij sport pa mid-race pa high end?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andro007 Objavljeno Oktober 13, 2009 Deli Objavljeno Oktober 13, 2009 Kva pa je fora teh treh kategorij sport pa mid-race pa high end?? Sport kategorija ti je do 10KM približno, potem midrace kategorija je od 11KM pa do 17KM, kar je pa nad tem je pa high end. To pomeni koliko moči ima cilinder. Delijo se pa po svojih lastnostih v 3 razrede. Pri vsakem razredu moraš menjati tudi določene dele za optimalno delovanje motorja ter zaradi varnosti da ne bi kaj utrgalo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fico182 Objavljeno Oktober 21, 2009 Deli Objavljeno Oktober 21, 2009 Pozdravljeni! letos si nameravam v svoj skuter (minarelli) vgraditi malossi sport 70 ccm kit. odločil sem se da si bom poleg tega nabavil tudi izpuh, in me zanima sledeče. gianelli shot baje da je zelo dober izpuh, a naj bi bil za midrace. Skoraj sem se že hotel odločiti za laserxpro vendar vidim da pišete da se ne obnese dobro na 70 ccm. zanima me kaj bi bilo bolje shot laserx ali kakšen technigas ali kaj podobnega prosim za nasvete ! LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
scootertuning Objavljeno Oktober 24, 2009 Deli Objavljeno Oktober 24, 2009 Vzemi rajši zx a al pa technigas. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fico182 Objavljeno Oktober 25, 2009 Deli Objavljeno Oktober 25, 2009 zx - a ziher nebom vzel ker je najslabši avspuh kaj je sploh. Po premisleku sem se vseeno odločil za lasera saj je po testih najboljši v sport kategoriji Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
scootertuning Objavljeno Oktober 25, 2009 Deli Objavljeno Oktober 25, 2009 zx - a ziher nebom vzel ker je najslabši avspuh kaj je sploh. Po premisleku sem se vseeno odločil za lasera saj je po testih najboljši v sport kategoriji Laser je dober ja...samo zx tut ni slab. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fico182 Objavljeno Oktober 25, 2009 Deli Objavljeno Oktober 25, 2009 zx je za šminkerje, pa še to samo za 50 ccm. zx na sportu je bek vržen dnar, pa sploh nevem zakaj tolko folka pali na njega Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
scootertuning Objavljeno Oktober 26, 2009 Deli Objavljeno Oktober 26, 2009 zx je čisto vredu za sport predelave. ne vem kaj ga tolko obrekuješ zato ker kot vidiš ga ma dosti ljudi in očitno ni tak slab. zakaj bi bil za šminkere pa res nevem. je čisto soliden auspuh Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fico182 Objavljeno Oktober 26, 2009 Deli Objavljeno Oktober 26, 2009 z zxom lahko iz cilindra najmajn izstisneš. poglej si malo teste pa boš vido Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stalker2002 Objavljeno November 15, 2009 Deli Objavljeno November 15, 2009 evo en problem. mam gilero stalker zaenkrat se nix sfrizirano(samo brez blokad) pa sem samo zamenjal org. izpuh z laser x pro (tut kle sm pobrav blokade vn)!!! in zadeva je taka: -Po ravnem gre MALO bolje kot original v breg pa zgubi use... Da ne govorim da se mi je poraba povečala za 5-krat???!!! Kaj predlagate? LP.Pero plz odgovorte da mi nav treba nove teme odpirat. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fico182 Objavljeno November 15, 2009 Deli Objavljeno November 15, 2009 Tvoja težava ni niti malo problematična problem so valjčki pa fedre v sklopki. normalno da v breg izgubi moč saj imaš pretežke valjčke ker so za org avspuh tam od 5-7 gramov. priporočam ti da na laserja daš od 4-4.5 g ter rumene fedre v skklopko da boš pridobil štart na začetku in letelo bo kot formula to da se ti je poraba povečala 5x je nemogoče lahko največ za 10-15% Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stalker2002 Objavljeno November 15, 2009 Deli Objavljeno November 15, 2009 Tvoja težava ni niti malo problematična problem so valjčki pa fedre v sklopki. normalno da v breg izgubi moč saj imaš pretežke valjčke ker so za org avspuh tam od 5-7 gramov. priporočam ti da na laserja daš od 4-4.5 g ter rumene fedre v skklopko da boš pridobil štart na začetku in letelo bo kot formula to da se ti je poraba povečala 5x je nemogoče lahko največ za 10-15% ja.. tole s fedrcam pa sklopko bi šlo ja samo se vedno je velik problem poraba... mogoce filter dovaja prevec zraka???a bi sportn pomagu???mogoce treba fuknt ta auspuh u smeti pa kupt zx-a? aja pa se glede koncne a bi poj dal auspuh vec kot samo + 8km/h pri končni? aja pa se mal za naprej... ker od skutrjov nimam velik pojma bi prasu kako predelat skuter po stopnjah(recesija)kaj najprej dat gor kaj ne in podobno.... LP.Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jgsays Objavljeno November 15, 2009 Deli Objavljeno November 15, 2009 ja.. tole s fedrcam pa sklopko bi šlo ja samo se vedno je velik problem poraba... mogoce filter dovaja prevec zraka???a bi sportn pomagu???mogoce treba fuknt ta auspuh u smeti pa kupt zx-a? aja pa se glede koncne a bi poj dal auspuh vec kot samo + 8km/h pri končni? aja pa se mal za naprej... ker od skutrjov nimam velik pojma bi prasu kako predelat skuter po stopnjah(recesija)kaj najprej dat gor kaj ne in podobno.... LP.Pero glede tega kako predelat skuter po stopnjah, čist odvisno jst si ga bom čez zimo komplet predelu obnovu (barvanje, mašina,... ) 1. priporočam ti da začneš na karoseriji če maš namen prebarvat 2. ko nimaš plastik se lotiš okvirja(obnova), elektrika,... 3. potem mašina, menjava delou (obnova),... 4. na koncu lepo vse sestaviš in si komplet pripravljen na sezono no saj tako sem si jst rasporediu delo čez zimo časa je pa dovolj cca 4 mesci (vsak mesec fukneš recimo 50€) in na koncu boš meu neki, ni treba use iz dons na juter Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stalker2002 Objavljeno November 15, 2009 Deli Objavljeno November 15, 2009 glede tega kako predelat skuter po stopnjah, čist odvisno jst si ga bom čez zimo komplet predelu obnovu (barvanje, mašina,... ) 1. priporočam ti da začneš na karoseriji če maš namen prebarvat 2. ko nimaš plastik se lotiš okvirja(obnova), elektrika,... 3. potem mašina, menjava delou (obnova),... 4. na koncu lepo vse sestaviš in si komplet pripravljen na sezono no saj tako sem si jst rasporediu delo čez zimo časa je pa dovolj cca 4 mesci (vsak mesec fukneš recimo 50€) in na koncu boš meu neki, ni treba use iz dons na juter sm mislu da to opisete bolj podrobno... npr. najprej zx,potlej frgazar,itd....(primer) bi pa toplo prosu da mal beno uleti v to temo k ma stalkerja. al pa kdo druk k ma istga. lp p.s.:ju3 senkrat probam laser x pro ce bo se zmer kuru k k***a bom prodav pa zx-a al pa neki tacga naštimu... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jgsays Objavljeno November 15, 2009 Deli Objavljeno November 15, 2009 stalker ma piaggio mašino tko da je mašina večinoma ista edino (zračno, vodno hlajen) je razlika, če si mislis samo masino predelat je pa tko saj z moje strani, 1. jo vzameš dol z skuterja 2. jo razdres 3. pogledas dele če so potrebni obnove, menjave 4. potem se odločis kaj bi rad imel pospeške, končna, oboje, (odvisno od financ) kupiš vse dele, kakšno zaporedje montaže izberes je pa čist tvoja odločitev, priporočam (sestaviš blok motorja, montiraš kit, sestaviš pogonski sklop (variomat, jermenica, jermen, sklopka.. ) , šele proti koncu ko pritrdis mašino nazaj na skuter das gor auspuh, na koncu pa frgazer, proklopiš vse cevke zajle, nato moras samo še naštelat fergazer in to je to (ce vse deluje kot treba), jst mislm da je najbolje da se tako lotiš mašine Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stalker2002 Objavljeno November 15, 2009 Deli Objavljeno November 15, 2009 stalker ma piaggio mašino tko da je mašina večinoma ista edino (zračno, vodno hlajen) je razlika, če si mislis samo masino predelat je pa tko saj z moje strani, 1. jo vzameš dol z skuterja 2. jo razdres 3. pogledas dele če so potrebni obnove, menjave 4. potem se odločis kaj bi rad imel pospeške, končna, oboje, (odvisno od financ) kupiš vse dele, kakšno zaporedje montaže izberes je pa čist tvoja odločitev, priporočam (sestaviš blok motorja, montiraš kit, sestaviš pogonski sklop (variomat, jermenica, jermen, sklopka.. ) , šele proti koncu ko pritrdis mašino nazaj na skuter das gor auspuh, na koncu pa frgazer, proklopiš vse cevke zajle, nato moras samo še naštelat fergazer in to je to (ce vse deluje kot treba), jst mislm da je najbolje da se tako lotiš mašine heh jst delam lih obratno...najprej auspuh poj nwm po pa nwm.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jgsays Objavljeno November 15, 2009 Deli Objavljeno November 15, 2009 heh jst delam lih obratno...najprej auspuh poj nwm po pa nwm.. jst tko to delam kkr sm našteu, za ubratno pa nevem kako misliš da najprej auspuh,... pred auspoh moras najprej kit dat gor da ga mas km pritrdit usak se loti dela drugace Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stalker2002 Objavljeno November 15, 2009 Deli Objavljeno November 15, 2009 jst tko to delam kkr sm našteu, za ubratno pa nevem kako misliš da najprej auspuh,... pred auspoh moras najprej kit dat gor da ga mas km pritrdit usak se loti dela drugace to je pa ze mal ne res a ma se kdo nasvet kaj z izpuhom narest da bo fino mi slo... drgac pa ju3 probam kk je z porabo. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se