Skoči na vsebino

Variomat


StArII

Priporočene objave

Lp! ka je razlika med originalno povratno vzmetjo in med ostalimi npr belo in vijolično? vem da se gre za trdoto vendar a se ti na hitrosti al pa čem pozna?

pozna se v tem kok hitro se variomatu "zniža" prestavno razmerje (recimo ko spustiš gas, da lahko ko ga hitro ponovno naviješ motor potegne, ker če bi ostal v "visoki prestavi" nebi mogu potegnt).

Se mi zdi da tko deluje, nism pa ziher.

Em mene zanima kako si lahko pomagam pri namestitvi nove povratne vzmeti? s čem zaštopam gumo če nimam nobenga posebnga orodja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozna se v tem kok hitro se variomatu "zniža" prestavno razmerje (recimo ko spustiš gas, da lahko ko ga hitro ponovno naviješ motor potegne, ker če bi ostal v "visoki prestavi" nebi mogu potegnt).

Se mi zdi da tko deluje, nism pa ziher.

Em mene zanima kako si lahko pomagam pri namestitvi nove povratne vzmeti? s čem zaštopam gumo če nimam nobenga posebnga orodja?

pač s čem zaštopam sklopko če sem bil slučajno nejasen =D?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pač s čem zaštopam sklopko če sem bil slučajno nejasen =D?

Odvij svečko in montiraj daljšo avtomobilsko seveda, če je enak navoj in korak,ali pa si pomagaš z vijakom navoj na standardni svečkah je 14 X 1,25 mm sicer pa se to odvije z pnevmatsko mašino pri mehaniku!!!:whistle:

Ps: opisan postopek velja za prednji del variomata tam kjer so notri valjčki.Zadnji del pa primi s kakšnjim orodjem ki je za demontiranje Npr.oljnega filtra ali kakšne večje vodovodarska klešča!

Popravljeno . Popravil Brumer
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvij svečko in montiraj daljšo avtomobilsko seveda, če je enak navoj in korak,ali pa si pomagaš z vijakom navoj na standardni svečkah je 14 X 1,25 mm sicer pa se to odvije z pnevmatsko mašino pri mehaniku!!!whistle.gif

Ps: opisan postopek velja za prednji del variomata tam kjer so notri valjčki.Zadnji del pa primi s kakšnjim orodjem ki je za demontiranje Npr.oljnega filtra ali kakšne večje vodovodarska klešča!

če mi rata gumo zaštopat nebo nobenih problemov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

se je komu zgodilo, da mu pri menjavi variomata tisti najbolj notranji del ni hotel iti dol?

Ne gre dol, ker se zatakne na zobničkih, ko se pri naslednjem "sklopu" razširijo.

Novi variomat gre pa zlahka čez vse (multivar 2000). Govorim pa o originalnem variotu na gileri runner 2008

Tukaj je ta del, ki se zatika:

http://img532.images...23/variomat.png

nevem kako naj ga spravim dol -.-''

Popravljeno . Popravil Mikey
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

se je komu zgodilo, da mu pri menjavi variomata tisti najbolj notranji del ni hotel iti dol?

Ne gre dol, ker se zatakne na zobničkih, ko se pri naslednjem "sklopu" razširijo.

Novi variomat gre pa zlahka čez vse (multivar 2000). Govorim pa o originalnem variotu na gileri runner 2008

Tukaj je ta del, ki se zatika:

http://img532.images...23/variomat.png

nevem kako naj ga spravim dol -.-''

Ok tole je pa že mau kritično ^^, pa še nobenga mehanika ne poznam, dab ga uprašu =/

Se res še nobenmu ni zgodil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta del moraš enostavno s silo dol spraut :) druge ni. če je šou enkrt že gor, more tud dol. mau z wd 40 pošprici tam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta del moraš enostavno s silo dol spraut :) druge ni. če je šou enkrt že gor, more tud dol. mau z wd 40 pošprici tam :)

s silo bom zobničke zjebu + pol ta zadn sklop (taki krajši so) zobničkov je spet širši (tok širok kukr ta k negre čez -.-'')

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

s silo bom zobničke zjebu + pol ta zadn sklop (taki krajši so) zobničkov je spet širši (tok širok kukr ta k negre čez -.-'')

probu s silo pa še useen ne gre dol =D

mogoče delam kej narobe ker res menam variomat prvič, in bi blo full fain če bi mi en potrdiu da nemorm nč zajebat tud če grem na silo =P

fora je k pač ta pokrov valčkov al kakorkol bi temu reku sploh negre čez zobčke te osi in ga res nemorm dol spraut. use drugo sm že dol spravu.... kšna ideja? a se komu že zgodil da je šlo bol težko dol al pa karkol?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probu s silo pa še useen ne gre dol =D

mogoče delam kej narobe ker res menam variomat prvič, in bi blo full fain če bi mi en potrdiu da nemorm nč zajebat tud če grem na silo =P

fora je k pač ta pokrov valčkov al kakorkol bi temu reku sploh negre čez zobčke te osi in ga res nemorm dol spraut. use drugo sm že dol spravu.... kšna ideja? a se komu že zgodil da je šlo bol težko dol al pa karkol?

Uprašam še zadnjič predn obupam in ga pelm k mehaniku ker res nevem kaj bi loh naredu....

Kako spravm ta del: http://img232.images.../hr5200112.jpg/ (pokrov valčkov)

Dol, da ga zamenjam. Zatakne se pri teh zobničkih: http://img408.images...i/gilera21.jpg/

pa verjetno se bo potem tudi pri zadnjih....

Nov pokrov (multivarja) gre čez te zobničke brez problema.

Popravljeno . Popravil Mikey
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Mam en uprašanje!

Kupu bom malossi multivar 2000 zdej pa nevem slišu sm d se zlo dobr obnese jermen malossi kevlar na variotu!

A pol je nujn da zamenam jermen al lah ta k ga mam zdej gor ostane!

V cem je sploh razlika od jermena pa kolk velika??

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam en uprašanje!

Kupu bom malossi multivar 2000 zdej pa nevem slišu sm d se zlo dobr obnese jermen malossi kevlar na variotu!

A pol je nujn da zamenam jermen al lah ta k ga mam zdej gor ostane!

V cem je sploh razlika od jermena pa kolk velika??

Lp

med jermeni je sam ta razlika da se uni k so športni iz kevlarja ne obrablajo tok hitr k navadni pa močnejši so se ne raztegujejo, pa pr športnem jermenu se mogoče mal pozna na popeških k hitrej zagrab

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

med jermeni je sam ta razlika da se uni k so športni iz kevlarja ne obrablajo tok hitr k navadni pa močnejši so se ne raztegujejo, pa pr športnem jermenu se mogoče mal pozna na popeških k hitrej zagrab

odkar sem zamenal jermen mi lepše speljuje. pa čeprav stari nešportn ni biu ravno obrabljen :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odkar sem zamenal jermen mi lepše speljuje. pa čeprav stari nešportn ni biu ravno obrabljen :D

res je poleg tega je še pametno menjati povratno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam eno vprašanje,

ker variomat bi mi vi priporočal za gilero runner 2002 sp?

odvisno kaj imaš trenutno gor in kaj želiš met gor v prihdonosti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Mam eno vprašanje,

ker variomat bi mi vi priporočal za gilero runner 2002 sp?

malossi multivar 2000 najboljši za ta tip

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Lastim si Piaggiota NRG powerja, letnik 09. Pri 1000 km sem dal odstraniti vse blokade. Skuter je nekaj časa peljal po "predelavi" kar hitro, okrog 75 km/h. Sedaj se je pa ta hitrost kar zmanjšala. Motor sploh ne gre čez 8000 obratov, da pridem do hitrosti 75 km/h je potrebno ogromno časa in ravnine, v dveh je hitrost malo manj kot 60 km/h. Odločil sem se, da bom kupil nov avspuh, leovince ZX. Zanima me, kaj je še potrebno zamenjati, da bo bil izkoristek moči kar se da največji (kašne valjčke, povratno, federce...). Zanima me tudi, kakšna bi bila razlika, če bi mel gor samo ZX-a ali tudi variomat malossi multivar. Bi se sploh poznala kakšna ralika, če ne bi imel drugega variomata, samo optimalno naštelan motor. Kakšna bi bila razlika, predvsem v pospeških z novim variomatom. Zdi se mi brez veze dajati 60+€ za nov variomat, če pa ne bi bilo neke velika razlike.

Hvala za odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst imam tut eno vprašanje. Situacija je taka: imam novo runnerco RST50, brez blokad seveda, sporten auspuh ZX, valčke 5.7g, najtrše fedrce od polinija in večjo dizo v fergazerju.

Me pa zanima ker variomat bi mi priporočali (CENA NI PROBLEM), ker motor vleče šele pri 7000obratih tko da je res to problem pri raznih klancih in sem slišal da to nov variomat odpravi?

Lp in hvala za odgovor. :trance_27_notworthy:

post-28591-127795805654_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobro kaj ni nikogar več na tem motosvetu al kajglare.gif

2furious, pomoje je za kupit malossi multivar 2000, poglej par strani nazaj

Popravljeno . Popravil zanza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst imam tut eno vprašanje. Situacija je taka: imam novo runnerco RST50, brez blokad seveda, sporten auspuh ZX, valčke 5.7g, najtrše fedrce od polinija in večjo dizo v fergazerju.

Me pa zanima ker variomat bi mi priporočali (CENA NI PROBLEM), ker motor vleče šele pri 7000obratih tko da je res to problem pri raznih klancih in sem slišal da to nov variomat odpravi?

Lp in hvala za odgovor. :trance_27_notworthy:

valčke zameni pa bo tut v klanc vleku, sem meu isti problem, z mesta alap v klanc ne vleče, na končni se pa pozna ane??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Lastim si Piaggiota NRG powerja, letnik 09. Pri 1000 km sem dal odstraniti vse blokade. Skuter je nekaj časa peljal po "predelavi" kar hitro, okrog 75 km/h. Sedaj se je pa ta hitrost kar zmanjšala. Motor sploh ne gre čez 8000 obratov, da pridem do hitrosti 75 km/h je potrebno ogromno časa in ravnine, v dveh je hitrost malo manj kot 60 km/h. Odločil sem se, da bom kupil nov avspuh, leovince ZX. Zanima me, kaj je še potrebno zamenjati, da bo bil izkoristek moči kar se da največji (kašne valjčke, povratno, federce...). Zanima me tudi, kakšna bi bila razlika, če bi mel gor samo ZX-a ali tudi variomat malossi multivar. Bi se sploh poznala kakšna ralika, če ne bi imel drugega variomata, samo optimalno naštelan motor. Kakšna bi bila razlika, predvsem v pospeških z novim variomatom. Zdi se mi brez veze dajati 60+€ za nov variomat, če pa ne bi bilo neke velika razlike.

Hvala za odgovore!

any1 ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp,

imam multivara, X belt kevlar, sklopko fly, laserXpro in pa valjčke polini 15X12 4,6g.....

ko je motor hladen spelje takoj vendar se na začetku zavrti v prazno, ker imam zjeban navoj na gredi in mislim kupit novo, no u glavnem zanima me če kupim valjče 16X13 4,5g bo rešilo težavo pri speljevanju ko se motor zagreje?

Zdi se mi da imam zanič valjčke, prosim da mi kdo pomaga :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

definitivno se ti splača kupit multivara. nebo ti žal teh 60eur al kolko stane zdaj.

kakšna je pa sploh razlika, če maš sam ZX in vse ostale malenkosti (valjčk, povratna...) ali pa še multivara ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!