Mikey Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 Lp! ka je razlika med originalno povratno vzmetjo in med ostalimi npr belo in vijolično? vem da se gre za trdoto vendar a se ti na hitrosti al pa čem pozna? pozna se v tem kok hitro se variomatu "zniža" prestavno razmerje (recimo ko spustiš gas, da lahko ko ga hitro ponovno naviješ motor potegne, ker če bi ostal v "visoki prestavi" nebi mogu potegnt). Se mi zdi da tko deluje, nism pa ziher. Em mene zanima kako si lahko pomagam pri namestitvi nove povratne vzmeti? s čem zaštopam gumo če nimam nobenga posebnga orodja?
Mikey Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 pozna se v tem kok hitro se variomatu "zniža" prestavno razmerje (recimo ko spustiš gas, da lahko ko ga hitro ponovno naviješ motor potegne, ker če bi ostal v "visoki prestavi" nebi mogu potegnt). Se mi zdi da tko deluje, nism pa ziher. Em mene zanima kako si lahko pomagam pri namestitvi nove povratne vzmeti? s čem zaštopam gumo če nimam nobenga posebnga orodja? pač s čem zaštopam sklopko če sem bil slučajno nejasen =D?
Guest Brumer Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 (popravljeno) pač s čem zaštopam sklopko če sem bil slučajno nejasen =D? Odvij svečko in montiraj daljšo avtomobilsko seveda, če je enak navoj in korak,ali pa si pomagaš z vijakom navoj na standardni svečkah je 14 X 1,25 mm sicer pa se to odvije z pnevmatsko mašino pri mehaniku!!! Ps: opisan postopek velja za prednji del variomata tam kjer so notri valjčki.Zadnji del pa primi s kakšnjim orodjem ki je za demontiranje Npr.oljnega filtra ali kakšne večje vodovodarska klešča! Popravljeno December 30, 2009. Popravil Brumer dore, Cartman in tomkruz 1 2
Mikey Objavljeno December 30, 2009 Opozori Objavljeno December 30, 2009 Odvij svečko in montiraj daljšo avtomobilsko seveda, če je enak navoj in korak,ali pa si pomagaš z vijakom navoj na standardni svečkah je 14 X 1,25 mm sicer pa se to odvije z pnevmatsko mašino pri mehaniku!!! Ps: opisan postopek velja za prednji del variomata tam kjer so notri valjčki.Zadnji del pa primi s kakšnjim orodjem ki je za demontiranje Npr.oljnega filtra ali kakšne večje vodovodarska klešča! če mi rata gumo zaštopat nebo nobenih problemov?
Mikey Objavljeno Januar 30, 2010 Opozori Objavljeno Januar 30, 2010 (popravljeno) se je komu zgodilo, da mu pri menjavi variomata tisti najbolj notranji del ni hotel iti dol? Ne gre dol, ker se zatakne na zobničkih, ko se pri naslednjem "sklopu" razširijo. Novi variomat gre pa zlahka čez vse (multivar 2000). Govorim pa o originalnem variotu na gileri runner 2008 Tukaj je ta del, ki se zatika: http://img532.images...23/variomat.png nevem kako naj ga spravim dol -.-'' Popravljeno Januar 30, 2010. Popravil Mikey
Mikey Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 se je komu zgodilo, da mu pri menjavi variomata tisti najbolj notranji del ni hotel iti dol? Ne gre dol, ker se zatakne na zobničkih, ko se pri naslednjem "sklopu" razširijo. Novi variomat gre pa zlahka čez vse (multivar 2000). Govorim pa o originalnem variotu na gileri runner 2008 Tukaj je ta del, ki se zatika: http://img532.images...23/variomat.png nevem kako naj ga spravim dol -.-'' Ok tole je pa že mau kritično ^^, pa še nobenga mehanika ne poznam, dab ga uprašu =/ Se res še nobenmu ni zgodil?
PeterFortuna Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 ta del moraš enostavno s silo dol spraut druge ni. če je šou enkrt že gor, more tud dol. mau z wd 40 pošprici tam
Mikey Objavljeno Februar 25, 2010 Opozori Objavljeno Februar 25, 2010 ta del moraš enostavno s silo dol spraut druge ni. če je šou enkrt že gor, more tud dol. mau z wd 40 pošprici tam s silo bom zobničke zjebu + pol ta zadn sklop (taki krajši so) zobničkov je spet širši (tok širok kukr ta k negre čez -.-'')
Mikey Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 s silo bom zobničke zjebu + pol ta zadn sklop (taki krajši so) zobničkov je spet širši (tok širok kukr ta k negre čez -.-'') probu s silo pa še useen ne gre dol =D mogoče delam kej narobe ker res menam variomat prvič, in bi blo full fain če bi mi en potrdiu da nemorm nč zajebat tud če grem na silo =P fora je k pač ta pokrov valčkov al kakorkol bi temu reku sploh negre čez zobčke te osi in ga res nemorm dol spraut. use drugo sm že dol spravu.... kšna ideja? a se komu že zgodil da je šlo bol težko dol al pa karkol?
Mikey Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 (popravljeno) probu s silo pa še useen ne gre dol =D mogoče delam kej narobe ker res menam variomat prvič, in bi blo full fain če bi mi en potrdiu da nemorm nč zajebat tud če grem na silo =P fora je k pač ta pokrov valčkov al kakorkol bi temu reku sploh negre čez zobčke te osi in ga res nemorm dol spraut. use drugo sm že dol spravu.... kšna ideja? a se komu že zgodil da je šlo bol težko dol al pa karkol? Uprašam še zadnjič predn obupam in ga pelm k mehaniku ker res nevem kaj bi loh naredu.... Kako spravm ta del: http://img232.images.../hr5200112.jpg/ (pokrov valčkov) Dol, da ga zamenjam. Zatakne se pri teh zobničkih: http://img408.images...i/gilera21.jpg/ pa verjetno se bo potem tudi pri zadnjih.... Nov pokrov (multivarja) gre čez te zobničke brez problema. Popravljeno Marec 27, 2010. Popravil Mikey
GaPy10 Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 Mam en uprašanje! Kupu bom malossi multivar 2000 zdej pa nevem slišu sm d se zlo dobr obnese jermen malossi kevlar na variotu! A pol je nujn da zamenam jermen al lah ta k ga mam zdej gor ostane! V cem je sploh razlika od jermena pa kolk velika?? Lp
jgsays Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 Mam en uprašanje! Kupu bom malossi multivar 2000 zdej pa nevem slišu sm d se zlo dobr obnese jermen malossi kevlar na variotu! A pol je nujn da zamenam jermen al lah ta k ga mam zdej gor ostane! V cem je sploh razlika od jermena pa kolk velika?? Lp med jermeni je sam ta razlika da se uni k so športni iz kevlarja ne obrablajo tok hitr k navadni pa močnejši so se ne raztegujejo, pa pr športnem jermenu se mogoče mal pozna na popeških k hitrej zagrab
kevca Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 Mam eno vprašanje, ker variomat bi mi vi priporočal za gilero runner 2002 sp?
Mikey Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 med jermeni je sam ta razlika da se uni k so športni iz kevlarja ne obrablajo tok hitr k navadni pa močnejši so se ne raztegujejo, pa pr športnem jermenu se mogoče mal pozna na popeških k hitrej zagrab odkar sem zamenal jermen mi lepše speljuje. pa čeprav stari nešportn ni biu ravno obrabljen
konkreten Objavljeno Maj 27, 2010 Opozori Objavljeno Maj 27, 2010 odkar sem zamenal jermen mi lepše speljuje. pa čeprav stari nešportn ni biu ravno obrabljen res je poleg tega je še pametno menjati povratno celeia1 1
konkreten Objavljeno Maj 27, 2010 Opozori Objavljeno Maj 27, 2010 Mam eno vprašanje, ker variomat bi mi vi priporočal za gilero runner 2002 sp? odvisno kaj imaš trenutno gor in kaj želiš met gor v prihdonosti celeia1 1
dj_runner Objavljeno Junij 26, 2010 Opozori Objavljeno Junij 26, 2010 Mam eno vprašanje, ker variomat bi mi vi priporočal za gilero runner 2002 sp? malossi multivar 2000 najboljši za ta tip
zanza Objavljeno Junij 26, 2010 Opozori Objavljeno Junij 26, 2010 Lep pozdrav! Lastim si Piaggiota NRG powerja, letnik 09. Pri 1000 km sem dal odstraniti vse blokade. Skuter je nekaj časa peljal po "predelavi" kar hitro, okrog 75 km/h. Sedaj se je pa ta hitrost kar zmanjšala. Motor sploh ne gre čez 8000 obratov, da pridem do hitrosti 75 km/h je potrebno ogromno časa in ravnine, v dveh je hitrost malo manj kot 60 km/h. Odločil sem se, da bom kupil nov avspuh, leovince ZX. Zanima me, kaj je še potrebno zamenjati, da bo bil izkoristek moči kar se da največji (kašne valjčke, povratno, federce...). Zanima me tudi, kakšna bi bila razlika, če bi mel gor samo ZX-a ali tudi variomat malossi multivar. Bi se sploh poznala kakšna ralika, če ne bi imel drugega variomata, samo optimalno naštelan motor. Kakšna bi bila razlika, predvsem v pospeških z novim variomatom. Zdi se mi brez veze dajati 60+€ za nov variomat, če pa ne bi bilo neke velika razlike. Hvala za odgovore!
2furious Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 Jst imam tut eno vprašanje. Situacija je taka: imam novo runnerco RST50, brez blokad seveda, sporten auspuh ZX, valčke 5.7g, najtrše fedrce od polinija in večjo dizo v fergazerju. Me pa zanima ker variomat bi mi priporočali (CENA NI PROBLEM), ker motor vleče šele pri 7000obratih tko da je res to problem pri raznih klancih in sem slišal da to nov variomat odpravi? Lp in hvala za odgovor. :trance_27_notworthy:
zanza Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 (popravljeno) dobro kaj ni nikogar več na tem motosvetu al kaj 2furious, pomoje je za kupit malossi multivar 2000, poglej par strani nazaj Popravljeno Julij 2, 2010. Popravil zanza
motozajebant Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 Jst imam tut eno vprašanje. Situacija je taka: imam novo runnerco RST50, brez blokad seveda, sporten auspuh ZX, valčke 5.7g, najtrše fedrce od polinija in večjo dizo v fergazerju. Me pa zanima ker variomat bi mi priporočali (CENA NI PROBLEM), ker motor vleče šele pri 7000obratih tko da je res to problem pri raznih klancih in sem slišal da to nov variomat odpravi? Lp in hvala za odgovor. :trance_27_notworthy: valčke zameni pa bo tut v klanc vleku, sem meu isti problem, z mesta alap v klanc ne vleče, na končni se pa pozna ane?? mojamiska 1
zanza Objavljeno Julij 3, 2010 Opozori Objavljeno Julij 3, 2010 Lep pozdrav! Lastim si Piaggiota NRG powerja, letnik 09. Pri 1000 km sem dal odstraniti vse blokade. Skuter je nekaj časa peljal po "predelavi" kar hitro, okrog 75 km/h. Sedaj se je pa ta hitrost kar zmanjšala. Motor sploh ne gre čez 8000 obratov, da pridem do hitrosti 75 km/h je potrebno ogromno časa in ravnine, v dveh je hitrost malo manj kot 60 km/h. Odločil sem se, da bom kupil nov avspuh, leovince ZX. Zanima me, kaj je še potrebno zamenjati, da bo bil izkoristek moči kar se da največji (kašne valjčke, povratno, federce...). Zanima me tudi, kakšna bi bila razlika, če bi mel gor samo ZX-a ali tudi variomat malossi multivar. Bi se sploh poznala kakšna ralika, če ne bi imel drugega variomata, samo optimalno naštelan motor. Kakšna bi bila razlika, predvsem v pospeških z novim variomatom. Zdi se mi brez veze dajati 60+€ za nov variomat, če pa ne bi bilo neke velika razlike. Hvala za odgovore! any1 ?
dj_runner Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 definitivno se ti splača kupit multivara. nebo ti žal teh 60eur al kolko stane zdaj.
konkreten Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Lp, imam multivara, X belt kevlar, sklopko fly, laserXpro in pa valjčke polini 15X12 4,6g..... ko je motor hladen spelje takoj vendar se na začetku zavrti v prazno, ker imam zjeban navoj na gredi in mislim kupit novo, no u glavnem zanima me če kupim valjče 16X13 4,5g bo rešilo težavo pri speljevanju ko se motor zagreje? Zdi se mi da imam zanič valjčke, prosim da mi kdo pomaga celeia1 1
zanza Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 definitivno se ti splača kupit multivara. nebo ti žal teh 60eur al kolko stane zdaj. kakšna je pa sploh razlika, če maš sam ZX in vse ostale malenkosti (valjčk, povratna...) ali pa še multivara ? celeia1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se