Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

kakšna je pa sploh razlika, če maš sam ZX in vse ostale malenkosti (valjčk, povratna...) ali pa še multivara ?

poglej; ko kupiš zx-a dobiš zraven valjčke in fedrce. če kupiš še multivara (ga imam in dela kt urca) boš z njim odpravil vse luknje v pospeških + končna bo malo večja.

Tako da ti predlagam da kupiš Multivara in daš noter valjčke, ktere si dobil zraven zx-a.

Sam imam v motorju Multivara, X belt Kevlar jermen, Fly sklopko, fedrce in valjčke = vse od malossija + avspuh LaserXpro. S tem se zelo zadovoljen.

Aja dodajam še, da z multivarom motor bolj gladko teče :) (vsaj moj)

Popravljeno . Popravil konkreten
  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Mam Aprilio SR 50 R 2007 z Leovince GP izpuhom in odstranjenimi blokadami :)

Se mi splača menjati variomat, kaj bom s tem pridobil? Katerega se najbolj splača kupit(najraje Polini, katerega?)?

Na kaj vpliva povratna vzmet? :P

hvala

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

pridobil boš malo na končni in v pospeški, odpravil ti bo luknje v pospeških, motor lažje teče; defintivno multivar :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Jst imam tut eno vprašanje. Situacija je taka: imam novo runnerco RST50, brez blokad seveda, sporten auspuh ZX, valčke 5.7g, najtrše fedrce od polinija in večjo dizo v fergazerju.

Me pa zanima ker variomat bi mi priporočali (CENA NI PROBLEM), ker motor vleče šele pri 7000obratih tko da je res to problem pri raznih klancih in sem slišal da to nov variomat odpravi?

Lp in hvala za odgovor. trance_27_notworthy.gif

Normalno da ti motor vleče pri 7 jurjev, če ma maš najtrše fedrce LOL

LP

Objavljeno (popravljeno)

Normalno da ti motor vleče pri 7 jurjev, če ma maš najtrše fedrce LOL

LP

Popravljeno . Popravil danes
Objavljeno

Normalno da ti motor vleče pri 7 jurjev, če ma maš najtrše fedrce LOL

LP

prvo kar je imaš preteške valjčke.daj 4,8g do 5,2g (js mam 4,8).potem ti bo pa štartal pri 6500-7000 obratov,nobene lukne ne bo vmes saj skos vleče.PREVERJENO DELUJE.aja dej mi povej katero dizo maš noter (moja je 75 pa se mi zdi da bi še lahka dal malo večjo)gr se gilero runner sp 50 2009

Objavljeno

Glede glede valčkov je tak da je treba pač najt pravo gramaturo med končno ter pospeški ter hkrati navorom samo najtrše federce pa tu nimajo kaj iskat ker od njih ni nobene koristi samo da se motor suče v prazno predn spelje. tak da Danes al kaj že si mislim da je fant predstavil problem kot da mu prepozno speljuje ne pa da ima kakršne kolki težave z valčki.

Moj nasvet je pač mehkejše fedre not, če maš malosijeve daj rumene, preverjeno lepo gre, motor spelje gladko in se ne vrti nevemkak v prazno.

Lp

Objavljeno (popravljeno)

Je pa tudi res, da če še nisi menjal povratne, vsekakor priporočam menjavo, Malossi belo.

Kar se pa tiče variomata, bo najboljše laufal na tvoji piaggo mašini malossi multivar.

LP

Popravljeno . Popravil fico182
Objavljeno (popravljeno)

Živjo;

zanima me nekaj v zvezi s PRIMARNI prenosi:

- sedaj imam original 13/24

če sedaj menjam z npr.: Moja povezava

bi pasalo kr na org. kar ostane....kolk bi dobu gor na končni, slabši pospeški, menjava pokrova?

Prosim za razlago :))

Hvala in Lep pozdrav

Popravljeno . Popravil konkreten
Objavljeno

Imam Benelli ja pepeta. in sicer odlomu sm pol orginalnga varijatorja. Sedaj moram kupit novega in nimam pojma, pod kaj naj gledam! Kera vrsta motorja je?? Eni pravijo, da je Minarelli eni da je KEwayy..

DEjte mi pomagat, ker variator naj kupim?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Mam eno vprašanje? trenutno imam malossi 70 sport kit gor in bi rad dal drugi variator da nebi bil org. Odločam se med malossi multivarom ter malossi MHR. res je da je med njima 40 eur razlike, samo zanima me kak se oba2 obneseta na ORG jermenicah in kerega se po vašem bol splača vzeti. Cena ni problem. aja imam pa Minarelli tip mašine.

Zaželjena so vaša mnenja in izkušnje

Lp

Objavljeno (popravljeno)

nebo nobenga problema ker je sport predelava...tak da lahk daš ti po mili volji gor kerga koli od teh dveh.... mhr je pač deelan za močnejše predelave in ima še mal večji sornik, pa valjčke , mogoč še maš pol mal večjo končno. Lahk pa probaš z onim novim od stage6 R/T oversize, ga še nima noben ;)

Lp,

Popravljeno . Popravil konkreten
Objavljeno

Jap, to je res, samo vseeno če mam vse malossi bom še te vario vzel malossi :D

LP

Objavljeno

fico182: Vzami TPR vario, ker se bolje obnese na minarelli kot multivar. Pa še poceni je (okoli 70€), zraven pa dobiš tudi jermen in novo vetrnico.

Objavljeno

TPR vari ni vreji, govorim iz izkušenj, mel kolega na dueku, pa ni šlo nikam.

Še vedno sem v dilemi kaj naj vzamem? multivara al MHR?

LP

  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

TPR vari ni vreji, govorim iz izkušenj, mel kolega na dueku, pa ni šlo nikam.

Še vedno sem v dilemi kaj naj vzamem? multivara al MHR?

LP

Je vredi ja, sam ga imam na stage6racingi in deluje odlično. Toda moraš dati pravilno težo valčkov noter, zamenjati povratno vzmet ter po možnosti še fedrčke v sklopki. Če že boš potem uzam multivar pa jermen od malossija.

Objavljeno

Zakaj pa ne mhr? kolegi pravijo da je dost boljši od multivara

LP

Objavljeno

mhr je za močnejše predelave delan, razlikuje se pa od multivara po tem, da ima večje valjčke in bo naklonu površine po kateri jermen drsi.. vrjetn maš pol mau večjo končno, in temu primerno manjše pospeške..

Lp

Objavljeno

vrjetn bo tole pod tule spadal...

No torej, ko spelem z motorjem se mi zazdi tako kot da bi mi jermen drsel...multivar, x belt, fly clutch, jermenice , zvon org.

Ma kdo kak predlog?

Objavljeno

Zaj dobim za prvo silo 1000 km rabljenega TPR, ker je stari variomat tak znucan da ma lufta ko pes, čez zimo pa pride mhr, pa novo malossi jermenice.

LP

  • Ni mi všeč 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Včeraj sem dal not, TPR-a, 3.5 valčke, rumeno povratno pa rumene fedre v sklopki, pa gre res ko bomba, nobenih lukenj več v pospeških.

Slava TPR-u :D - res me je variomat pozitivno presenetil, ker gre zeeloo dobro.

LP

Popravljeno . Popravil fico182
  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo!

Imam Yamaho Aerox letnik 2003, vn imam vse blokade tudi iz originalnega auspuha. Kateri valčki bi bili najbolši da bi imel optimalne pospeške in končno?

Hvala za odgovor, lp

Objavljeno

A veš da je bilo to že velikokrat napisano. Nihče ti ne more povedati kakšne valčke, vsak motor ima drugače. Če imaš original vse, potem pusti original valčke, drugače pa se probava da se ugotovi kateri so optimalni.

Lp

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima koliko sploh stanejo variatorji.Za primer:imam originalnega ciaota in ni nič predelano.Koliko bi stal variomat za tako situacijo? hvala

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!