Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

To je rs 250. Sam kako bos iz italije pripeljal tok star motor. Glede na to da ga mors tuki registrirat ce ga hoce on odjavit. Kar ga ne mores ker norme ne izpolnjuje. Lani je se bla kaka na avtonetu..letos nic. Zato vprasam..pozna kdo koga ki pozna koga ki je ne rabi vec?

Objavljeno

se opravicujem ce je bilo to vprasanje ze zastavljeno, vendar sem glede avstrije bral kar nekaj in mi sedaj ni jasno, kaj pri uvozu rabljenega motorja letnik 2012 iz avstrije, se placa kaksen poseben davek, ki se npr. pri uvozi iz italije ne placa?

Objavljeno

Povsod se vse placa. Nic se ne boj. Ne bojo nic pozabili ;)

Objavljeno

me ne skrbi, zanima me ce se placa davek 20% ali ne za rabljeno vozilo (pri uvozu iz avstrije)

? v italiji vem da tega ni, za avstrijo pa sem zasledil objave ki so to netocno opisale tak da ne vem

Objavljeno

me ne skrbi, zanima me ce se placa davek 20% ali ne za rabljeno vozilo (pri uvozu iz avstrije)

? v italiji vem da tega ni, za avstrijo pa sem zasledil objave ki so to netocno opisale tak da ne vem

ddv se plača če je mlajši od 6 mesecev oziroma ima manj kot 6.000 kilometrov. sicer pa plačaš 5% dmv oziroma še 5% na luksuz zraven če ima motor več kot 1000ccm. pa seveda homologacija

Objavljeno

A kdo ve kje bi se dobil kej tazga?

 

Koliko pa si pripravljen dati za lepo ohranjeno?

 

Moja je zelo lepo ohranjena, ima realnih 25.000 km, potrjeno servisno knjižico, lani sem dal gor nove gume (zadaj D211 GP Racer, spredaj GP D212 Pro), je pa res, da motor stoji že 6 let. Trenutno nima nameščenih Giannelli-jevih izpuhov, ker bi rad dal kromirati krivine, pa ne vem kje bi mi to lahko dobro naredili.

 

Sicer ni naprodaj, ampak za dober denar bi jo mogoče prodal, ker ni v uporabi.

post-10859-0-50243400-1437053804_thumb.jpg

post-10859-0-60382900-1437053826_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Znalci na plan !!

Prvič v življenju, na "stara leta", kupujem motor (druga puberteta - pravi žena). Posebne želje nimam, rad bi se le udobno in "na easy" vozil in kdaj pa kdaj kam zapeljal tudi ženko (pa ni nujno ;) ) Razmišljam o nakupu chopperja ali tourerja. Pomembno mi je, da bo motor lahko vodljiv in da bo moj položaj na njem udoben (težave s križem).

Pa me zanima, kakšen motor bi mi predlagali, v kakšnih okvirijih naj iščem (jasno je, da mora biti poceni), saj je moja telesna višina skoraj 200 cm.

 

Hvala!

Objavljeno (popravljeno)

Suzuki V-strom recimo, za začetek lahko 650 kasneje 1000ccm. Primeren tudi za višje, pa ne predrag.

 

Ali pa kakšen kruzer ("chopper" kot praviš). Teh ne poznam ravno pa ne bom nič predlagal. V-strom je boljša izbira, pa Honda Varadero recimo, ali pa Kawasaki Versys 1000.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Objavljeno

Koliko pa si pripravljen dati za lepo ohranjeno?

 

Moja je zelo lepo ohranjena, ima realnih 25.000 km, potrjeno servisno knjižico, lani sem dal gor nove gume (zadaj D211 GP Racer, spredaj GP D212 Pro), je pa res, da motor stoji že 6 let. Trenutno nima nameščenih Giannelli-jevih izpuhov, ker bi rad dal kromirati krivine, pa ne vem kje bi mi to lahko dobro naredili.

 

Sicer ni naprodaj, ampak za dober denar bi jo mogoče prodal, ker ni v uporabi.

 

Urban..imaš ZS..

Objavljeno

Znalci na plan !!

Prvič v življenju, na "stara leta", kupujem motor (druga puberteta - pravi žena). Posebne želje nimam, rad bi se le udobno in "na easy" vozil in kdaj pa kdaj kam zapeljal tudi ženko (pa ni nujno ;) ) Razmišljam o nakupu chopperja ali tourerja. Pomembno mi je, da bo motor lahko vodljiv in da bo moj položaj na njem udoben (težave s križem).

Pa me zanima, kakšen motor bi mi predlagali, v kakšnih okvirijih naj iščem (jasno je, da mora biti poceni), saj je moja telesna višina skoraj 200 cm.

 

Hvala!

BMW GS pa ne boš rabil nikoli več menjavati.

Objavljeno (popravljeno)

Rekel je cenovno ugoden :grrr

Rabljene dobiš ugodno, saj večina jih je imela le za kafico.  Gori si mu napisal vstrom in versys 1000. Oba sta preko 10k EUR.

Za ta denar dobiš "brezhibno" GSko.

 

Sneci sarkazm :D

Ni sarkazem, ampak za starejšega voznika pred koncem kariere je to najboljši nakup, se ne rabi sklanjat, ko maže ketno.

Popravljeno . Popravil Snecer
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Rabljene dobiš ugodno, saj večina jih je imela le za kafico.  Gori si mu napisal vstrom in versys 1000. Oba sta preko 10k EUR.Za ta denar dobiš "brezhibno" GSko. Ni sarkazem, ampak za starejšega voznika pred koncem kariere je to najboljši nakup, se ne rabi sklanjat, ko maže ketno.

Spet bereš samo kar želiš ,selektivno. Možak je rekel da ga matra hrbet kar pomeni da bo trpel tako na choperju kot naenduri......svetujem touring ali sporttouring segment ker drža razbremeni hrbet saj del opore prevzameta okončini,roke ,noge......
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Mazanje ketnce po 20 sek na vsaka dva tanka pa res ne more biti razlog za ne motorju (mislim iz stališča bolečin v križu, ne govorim sedaj o prednostih ali slabostih ketna vs. kardan).

 

Takih strvari, kjer se moraš sklanjati pri motorju je mali milijon (pumpanje, kontrola tlaka, redno čiščenje.. ) . Sicer mu pa lahko tudi žena špricne tisti sprej ali pa v končni fazi scotoiler montira, če bi to že bil tak problem.

Popravljeno . Popravil Fantocci
Objavljeno

Spet bereš samo kar želiš ,selektivno. Možak je rekel da ga matra hrbet kar pomeni da bo trpel tako na choperju kot naenduri......svetujem touring ali sporttouring segment ker drža razbremeni hrbet saj del opore prevzameta okončini,roke ,noge......

Ker je velik, bo imel pokrčene noge, tako da bo kolenski sklep in mišičevje razbremenilo križ. Imajo tile motocikli stopalke malo nazaj, kljub pokončni drži.

Objavljeno

Ker je velik, bo imel pokrčene noge, tako da bo kolenski sklep in mišičevje razbremenilo križ. Imajo tile motocikli stopalke malo nazaj, kljub pokončni drži.

meni drža na enduri tudi ne ustreza, me preveč nabija, sem raje malce naprej sklonjen, pa četudi me potem bolijo noge in roke, me pa vsaj v križu ne ščiplje.

Objavljeno

meni drža na enduri tudi ne ustreza, me preveč nabija, sem raje malce naprej sklonjen, pa četudi me potem bolijo noge in roke, me pa vsaj v križu ne ščiplje.

 

Nono boš mogu počas SX.a menjat za Versysa...starost je kurbarija...ker kdo pa užiwa v enmu dnevu vožnje, če pol še dva dni nobene okončine ne čuti :P

Objavljeno

Nono boš mogu počas SX.a menjat za Versysa...starost je kurbarija...ker kdo pa užiwa v enmu dnevu vožnje, če pol še dva dni nobene okončine ne čuti :P

ne ne dami ma sx-a ker je za zx še malo premlad, k bo pa čez 50 pol bo pa tudi on ta veliko ta pravo ninđo kupu!

Objavljeno

Ker je velik, bo imel pokrčene noge, tako da bo kolenski sklep in mišičevje razbremenilo križ. Imajo tile motocikli stopalke malo nazaj, kljub pokončni drži.

pravi ST ima po višini nastavljiv sedež in krmilo :grim

Objavljeno

To pa lahko dodatno dokupis za voznika in sopotnika,jaz jih ne potrbujem na svojem

Objavljeno

Nono boš mogu počas SX.a menjat za Versysa...starost je kurbarija...ker kdo pa užiwa v enmu dnevu vožnje, če pol še dva dni nobene okončine ne čuti :P

Cika, ti je vse povedala :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!