Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Pod nobenim pogojem ne bom stala na prstkih. Meni je komot motor, na katerem sem s stopali trdno na tleh in imam kolena malo prepognjena. Taka je moja fazerca in tak bo katerikoli drugi motor.

Na endurih ni bilo tako.

Tako da..... izbiram tak motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod nobenim pogojem ne bom stala na prstkih. Meni je komot motor, na katerem sem s stopali trdno na tleh in imam kolena malo prepognjena. Taka je moja fazerca in tak bo katerikoli drugi motor.

Na endurih ni bilo tako.

Tako da..... izbiram tak motor.

Nebi stala na prstih in nebi mela pritlikavca pod ritjo, to se malo tepe, če ne prideš z peto čist do tal na obeh straneh, boš pa če boš samo eno nogo dala dol sigurno...

Če ne pa kupi r6 al pa cbr600 to so nizki motorji :D

Popravljeno . Popravil MatjažHrnčič
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod nobenim pogojem ne bom stala na prstkih. Meni je komot motor, na katerem sem s stopali trdno na tleh in imam kolena malo prepognjena. Taka je moja fazerca in tak bo katerikoli drugi motor.

Na endurih ni bilo tako.

Tako da..... izbiram tak motor.

BMW F 650 GS (enocilindraš) je bil nizek enduro, prav za majhne ženske (kar pa ti nisi) :) . Kako je novi (dvocilindraš) ne vem, sicer se lahko primerja višini sedežev...Transalp se mi je zdela nizka. Obstaja pa tudi možnost znižanja motocikla, če ti je všeč nek model.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer sem zadnjič nekaj spraševal, ampak sem do zdaj malce spremenil mišljenje in bi ponovno potreboval nasvete. Aja pa še vedno ostajam na 190cm višine.

Torej ena opcija je CBF za nekje 3000€, takšna da ima ABS in idealno tudi elektronski vbrizg. Dilema je sledeča, ali se mi splača nabavit 600SA, če dobim za popolnoma enak denar 1000SA, da bi bil premočen nekoliko dvomim.. Nekako me skrbi, da vsi kupujejo 600ko in jo po enem letu prerastejo..

Druga opcija je nek motor za res minimalno denarja pod 2000€, dobil bi kakšno CBF600N, kakšne pa so druge opcije, kaj bi priporočali?

Tretja opcija je seveda nov motor, kaksna NC750, padec vrednosti je dejansko majhen, bi pač vzel leasing ampak me skrbi da je premalo zabaven, prešvoh za 2 in da bi kasko naneslo preveč.

Popravljeno . Popravil HiM
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzemi tisocko..za tak denar..sej je fajn motor..je pa odvisno kaj ti pojmujes pod zabaven..noben od teh tut priblizno ni zabaven ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzemi tisocko..za tak denar..sej je fajn motor..je pa odvisno kaj ti pojmujes pod zabaven..noben od teh tut priblizno ni zabaven ;)

Okej res, verjetno v motoristični terminologiji ni zabaven motor, ampak ne iščem nekaj kar ti odpihne možgane, bolj to da lahko mirno prehitiš pri 90kmh kak kamion in pa da se lahko po AC če je sila pelješ 160km/h brez da bi zadeva razpadala in bila v zadnjih vzdihljajih. Zdaj vozim V avtošoli hornetko, sem pa probal malenkost CBF pa se mi je zdela morda za odtenek lažja za vožnjo.

Koliko pa je servisni interval in koliko kilometrov z resnim vzdrževanjem držijo? 60.000km verjetno še ni veliko?

Popravljeno . Popravil HiM
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce je bila redno vzdrzevana ni problem. Pa kr tisocko poglej. Bo lih za tvoje potrebe..kolikor lahko razberem iz tvojega posta. Sploh ce se bosta dva vozila bos s cbf 1000 velikooo bolj zadovoljen kot s 600 ali 750

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mam CBF600 ABS -zelo zadovoljen letnik 09-poraba okoli 4.5l voziva se večina dva-redno vdrževanje in to je to.Moja ima 44000 km se prodaja ker si bom po dolgem času privoščil nov motor.HiM,če se ti ponuja 1000ka za isti denar(kar pa močno dvomim)ti priporočam-KUPI.

Kot vidim šele delaš izpit in v vsakem primeru ti bo 600tka čez eno ali dve leti premalo,je pa dobra opcija za začetnika.Pa srečno in obilo užitkov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno to, opcija 600 je zelo zanimiva, ampak koliko gledam po netu so z ABSom dosti drage(če primerjam z DE vsaj), dejansko isti denar potem pride 1000ka. Mislim, da bo na koncu bolj odvisno od tega kako ohranjen primerek bo. Trenutno se mi zdi že da to kr jaz vozim do 6000 ali nekaj obratov leti, nevem pa kako hitro ta občutek mine. In resnično si ne predstavljm kako potegne od 80-120 ena ali druga napram nekemu povprečnemu avtu z 170konji kolikor sem jih vajen. Definitivno bi želel prožnost primerljivo z 250konji osebnega avta, drugače sploh nevem kako naj to primerjam, ker res nimam občutka:) Bobi, lahko mi na ZS pošlješ link od tvoje, ali pa kak opis in ceno če še nimaš oglasa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1000 vzami, bistveno večjih stroškov ni, da bi preveč šla pa tudi ni straha, pač daš manj gasa če nerabiš :) Bo primerljiva z avtom z 250 konji, medtem ko 600 naložena nebo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej tudi 600 gre, ampak imaš velikoooo več dela z menjalnikom, še posebi če sta gor dva.
Za 'hitro' prehitevanje kamiona pri 90 km/h v 6 prestavi se kar navadi 2 prestavi na dol..pri 1000 to nebo potrebno, sploh.
Sicer pa če se že omenja bandita 1250 - ima 6 prestav, ali tako kot 1200 samo 5?

 

Jaz bi uzel na tvojem mestu 1000. Sicer pa tako, kot pravi forumaš Snecer - vse je v zapestju :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pri izbiri športno-potovalnega motorja za 2 potnika dal v ožji izbor CBF 600+1000, Fazer 1000, Bandit 1250 in Triumph Tiger 1050. Proračun je bil sicer tvoj (HiM) dvokratnik, okoli 6.000 €, vendar so bili modeli motorja praktično enaki, le mlajši.

 

Pri hondah se mi je zdel najbolj opazen odličen menjalnik, pretika se res gladko, motor teče uglajeno kot se šika, vibracij ni, speljevanje je mirno in enakomerno. Nastavljiv vizir je plus, mislim, da sta ga imele obe..? Tisočka občutno bolj potegne že iz srednjih obratov, medtem ko je treba manjšo sestro bolj zavrteti, vendar takrat veliko lepše zapoje v visokih obratih. Sedež se mi je zdel kar udoben na obeh, pozicija za krmilom ni bila utrujajoča. Rekel bi, da je najnižji motor od vseh naštetih, mogoče le daje tak občutek, ker je spredaj sedež malce ožji. Minus mi je bil tudi preveč analogni števec, vendar to je stvar okusa. 

 

Fazer 1000 je bil za sopotnico premalo udoben, agregat pa precej športno naravnan, ga je potrebno vrteti, da oživi, kar ni najbolj udobno za vožnjo v dvoje ... Ti pa nariše nasmeh na obraz, ko solo brusiš ovinke. :P Pa za boljši rating na forumu mora biti rdeče barve ...  :kva1:

 

Bandit 1250 so povsod hvalili kot motor s traktorskim navorom, zato tudi samo 5 prestav, kar je plus, saj ni potrebno tako veliko prestavljanja. Žal nisem imel možnosti testne vožnje, saj se je prodajal samo en, pa še ta na drugem koncu naše kokoške. Mogoče ima malce zastarel dizajn, je pa zato praktično neučljiv. 

 

No, vmes me je še nekaj prešinilo za ogled FJR 1300, res je odličen potovalni stroj, zelo udoben, uglajen, mogoče je imela moj malo trši menjalnik (tudi 5 prestav), predvsem pa je obilo vetrne zaščite izza električno nastavljivega vizirja. Minusi so predvsem visoka teža ter neokretnost v zaprtih ovinkih. Verjetno bi se hitro navadil, ampak sem pogrešal "fun factor". To bo kasneje na vrsti, v penziji.  :sleep2:

 

Tiger 1050 je potem zmagal v izboru, prepričal me je predvsem agregat z odličnim karakterjem - je prožen in se rad vrti, obilo navora in brez neželenih vibracij, zelo udoben sedež za oba ter udobna drža za krmilom. Minusi so, da mi je malce visok za motoviljenje, saj ne dosežem s polnim podplatom do tal (visok sem 175, zmanjka res minimalno) in z menjalnikom je treba bolj po moško. :)  Motor je bil očitno za odtenek slabše vzdrževan, amortizerji so bili proti koncu, sem pa poleg dobil vse 3 original kufre, uvožen je bil iz Italije in posledično imel več opreme (izjemajoč ABS) ... Žal je bila takrat ponudba z ABS porazna in sem se sprijaznil, da bom moral na tem motorju živeti brez ali pa se odpovedat kufrom. Kakorkoli ... Večino napak sem odpravil in sedaj se mi smeji vsakič, ko trivaljnik zažvižga v obrate!  :OK:

 

 

Jaz bi rekel, da gre za cestno uporabo vsak motor z okoli 70-100 konji več kot dovolj, tudi za turistično vožnjo v dvoje. Če imaš možnost, vzemi večjo prostornino, saj dobiš ob primerljivih stroških več motorja. Razlika bo, koliko prestav nižje boš moral vržti agregat za prehitevanje, ter kak liter v porabi, pa tudi to ni nujno pravilo. Če rad navijaš ročico za plin štirivaljnikov (F1 kompleks :grrr) pa obvezno manjšo prostornino, tistih par tisoč obratov več na obratomeru res lepo zapoje! 

Najbolj pomemben pa se mi zdi občutek za krmilom, sama vožnja, kot jo doživljaš sam. Vzami si čas in preizkusi vsak motor za vsaj 10-15min, da se ga privadiš in lažje opažaš občutke med vožnjo, poizkusiš turistično, dinamično, kak hiter nagib, vjuganje ... po prednji gumi, po zadnji gumi ... šala, šala!
Pa vesele testne vožnje! :yea1:  

Popravljeno . Popravil SLVR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Celo noč sem brskal in edina opcija 600tke, ki ponuja ABS v rangu do 3k€ je še ER6 in bandit 650. Kako sta ta v primerjavi z CBFko? Kar sem zasledil, da je ER6 nekoliko lažji in da ima elektronski vbrizg in kak liter ugodnejšo porabo(sodeč po spritmonitor), naj bi bil pa celo do neke mere zabaven.

Tukaj je pač vrjetno obveza o nadgradnji čez kakšno leto, a bi morda bil še toliko bolj primeren, da bi ga vozila punca naprej(ko se navduši).

Hvala za odgovore, testne vožnje pa me je malenkost strah, pri avtu je bilo vse drugače ker sem po raznih poligonih šofiral od 14 leta in sem imel občutek ter izkušenj x10 tega kar bom sedaj dobil v avtošoli, zato se bom nažalost verjetno moral sprijazniti z drugim mnenjem, testno pa bo opravil kolega ki ima dosti izkušenj v tem. Po eni strani gledam da je 1000 super, spet po drugi pa prvo leto dvomim da se bom upal voziti v dvoje. Bi raje nabral sam dovolj izkušenj predno prevažam kogarkoli.

Kompliciram saj vem, ampak načeloma mi je všeč vse od GSa do pan europeana do monsterja, nevem pa kaj mi bo všeč všeč. Po eni strani mi ni všeč misel, da bi vozil hitro, po drugi pa je občutek pospeška tako impresiven da postane odločitev še težja. Ne vem niti a je brezpotje zanimivo ali ne..

Popravljeno . Popravil HiM
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sm hoto vzet er6 ...pa sm pol vzel bandita 650 2007... in sm zadovoln ful... udoben je za sopotnico bolj kot er6 zelo... pa lep zvok ce mas drug izpuh :D

Drgac tud er6 novejsi letnik lepo zgleda ja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sm hoto vzet er6 ...pa sm pol vzel bandita 650 2007... in sm zadovoln ful... udoben je za sopotnico bolj kot er6 zelo... pa lep zvok ce mas drug izpuh :D

Drgac tud er6 novejsi letnik lepo zgleda ja

Gledal sem na a.netu eno in piše da ima ABS, ampak ni s slike razvidno ali ima na levi senzor ali ne in glede na to da je oglas iz 03 sem skeptičen. Štajerci ne zamerit, sem tudi sam originalno iz Koroške a izkušnje z ogledi avta na 03 so me od 9ih 9x razočarale :) Morda pozna kdo tisto ER6F z "abs" in 40.000km? Popravljeno . Popravil HiM
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod nobenim pogojem ne bom stala na prstkih. Meni je komot motor, na katerem sem s stopali trdno na tleh in imam kolena malo prepognjena. Taka je moja fazerca in tak bo katerikoli drugi motor.

Na endurih ni bilo tako.

Tako da..... izbiram tak motor.

Ne razburjaj se ;) .....sočil sem te samo z trditvijo da tvoja teza ne pije vode,pri svoji višini imaš mnogo motorjev (enduro) kateri so za tvojo višino primerni! BMW F700GS,BMW R1200GS LC,V-Strom 650 itd.....še jih je.....

Problem pa je ker si ženska :P  ne bi mela majhnega ,ne bi mela dragega met mora pa vse kot majhni in dragi  :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem izbirčna in zahtevna hahahahaha :P. No, zaenkrat itak še vedno moja fazerca vodi vse ;).

Ker je črna! In ker je moja :P!

Hvala za vse nasvete, sedaj bom šla težit ljudem, ki imajo endure :)!

Popravljeno . Popravil KARMEN1
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Celo noč sem brskal in edina opcija 600tke, ki ponuja ABS v rangu do 3k€ je še ER6 in bandit 650. Kako sta ta v primerjavi z CBFko? Kar sem zasledil, da je ER6 nekoliko lažji in da ima elektronski vbrizg in kak liter ugodnejšo porabo(sodeč po spritmonitor), naj bi bil pa celo do neke mere zabaven.

Tukaj je pač vrjetno obveza o nadgradnji čez kakšno leto, a bi morda bil še toliko bolj primeren, da bi ga vozila punca naprej(ko se navduši).

Hvala za odgovore, testne vožnje pa me je malenkost strah, pri avtu je bilo vse drugače ker sem po raznih poligonih šofiral od 14 leta in sem imel občutek ter izkušenj x10 tega kar bom sedaj dobil v avtošoli, zato se bom nažalost verjetno moral sprijazniti z drugim mnenjem, testno pa bo opravil kolega ki ima dosti izkušenj v tem. Po eni strani gledam da je 1000 super, spet po drugi pa prvo leto dvomim da se bom upal voziti v dvoje. Bi raje nabral sam dovolj izkušenj predno prevažam kogarkoli.

Kompliciram saj vem, ampak načeloma mi je všeč vse od GSa do pan europeana do monsterja, nevem pa kaj mi bo všeč všeč. Po eni strani mi ni všeč misel, da bi vozil hitro, po drugi pa je občutek pospeška tako impresiven da postane odločitev še težja. Ne vem niti a je brezpotje zanimivo ali ne..

 

Jaz sem delal izpit na ER6 in je zelo luškan motor za začetnika. Predvsem pa dobro odpušča začetniške napake v smislu mestne vožnje, speljevanja itd. in ima zelo kultiviran agregat. S tem mislim, ima nizek sedež, speljati se da pod prostim tekom, majhna teža in ciklistika sta super za vjuganje in zaprte ovinke, agregat moč podaja zvezno (ni grdih presenečenj ko naviješ 2 prestavi nižje), kljub veliko navora pa ni potrebno pretirano delati s sklopko ob zaviranju in ob počasni vožnji. Zelo podoben motor je Versys, ki je praktično povišan ER6. Oba sta prava šparovčka kar se tiče porabe in vzdrževanja. 

 

V primerjavi s CBF je še največja razlika 2 cilindra manj v agregatu. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

sem čisti začetnik in se odločam za nakup prvega motorja. Na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) sta mi "padla v oko" BMW F650GS Dakar (http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10007543&show=1) in Yamaha XT660Z ( http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10016526&show=1 ). Dakar je 3 leta starejši, ima prevoženih malo več kilometrov, občutno cenejši in ima ABS. Yamaha je malo bolj "svežega" videza. Kaj menite? Dakar ali Yamaha?

 

LP

Popravljeno . Popravil yazzy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem izbirčna in zahtevna hahahahaha :P. No, zaenkrat itak še vedno moja fazerca vodi vse ;).

Ker je črna! In ker je moja :P!

Hvala za vse nasvete, sedaj bom šla težit ljudem, ki imajo endure :)!

če še jaz pristavim lonček:

fajn je vedeti, kaj želiš, najprej

-agregat 2 valjni 4 valjni, velika razlika med obema

-agregat ST ali SS, spet velika razlika med njima sploh v podajanju moči

-drža, ki ti je všeč: pokončna, rahlo naprej sklonjena, viseča naprej agresivna, predividevam da čoper drža ti ne sede :D

-kje in kod se boš vozila in kake bodo kilometrine

 

Če dobiš odgovore na zgornja vprašanja, močno zožaš krog primernih mopedov, in potem samo še izbiraš, keri je lep in keri ni :D

-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!