Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Karkol od japoncev boš kupu je tko med sabo primerljiv. Fazer, Bandit (4L), mogoče VTR al pa SV če bi mel 2V. Drugač pa sam ne SM prodat ker ti bo žal ko se boš hotu mal poigrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede konjev: - omenjeni konji so v prometni, kar je pa daleč od realnosti, pa eden jih ima pri xx-obratih, drugi pa trga že z nule, tako da.....

Če primerjamo konje v xx-obratih ni tolikšne razlike kot v navoru pri xx-obratih. Čeprav se mi zdi da je pri Fazerci malo

čuden podatek da ima šele pri 8.000rpm 106Nm navora, ker moto vleče ko hudič v nizkih obratih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če primerjamo konje v xx-obratih ni tolikšne razlike kot v navoru pri xx-obratih. Čeprav se mi zdi da je pri Fazerci malo

čuden podatek da ima šele pri 8.000rpm 106Nm navora, ker moto vleče ko hudič v nizkih obratih.

Napisal sem, da ima eden (v tem primeru fazer konje v xx-obratih) proti banditu, kar popolnoma drži, fazer pa glede na ceno ni slab motor, vendar ga osebno ne bi imel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če primerjamo konje v xx-obratih ni tolikšne razlike kot v navoru pri xx-obratih. Čeprav se mi zdi da je pri Fazerci malo

čuden podatek da ima šele pri 8.000rpm 106Nm navora, ker moto vleče ko hudič v nizkih obratih.

fzs1000 ima v nizkih obratih mnogo manjšo odzivnost kot bandit 1200. Banditu edino zmanjka moči pri priganjanju, ampak to se bolj redko zgodi. Peljeta se oba dobro pa fazerca ima boljše zavore in bolj tih agregat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pardon za trditev o Benelliju, sem mislil da je drugače, pa sem se na srečo motil.

Glede vožnje daleč z nakedom pa samo tole - z dekletom in polno naložen sva napokala 950km/dan pa ni blo neki hude sile. Tudi nadaljevala sva in v 13dneh napokala 5500km z lahkoto (vožnje bilo 11dni)! Pa vedi, da imam precej manjšega nakeda, kot jih imaš v mislih ti!

Jz vsekakor bi posegel po čem bolj igrivem od Banditov in raznih CBF1000 in podobnih, ker ti ne bo zanimivo, če si navajen SMCja! Resno poglej po igračkah tipa Tuono, SuperDuke, S4R...ker s tem se boš peljal kot strela in obenem dekle odvlekel do morja in nazaj! Če imaš pa v mislih kovček zadaj in podobne reči pa pozabi te igrače in za to je pa najbolj univerzalno popoln CB 1300 (pobaraj biker77-ja pa ti bo povedal kaj več!)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suhi, kako sta pa bila naložena? Nahrbtniki ali kako frugače? S čim sta potovala?

Mogoče bi bilo potem bolje nabaviti kakega igrivega nakeda kot pa obdržati SMCja in kupiti še en starejši motor zraven.

Je sploh kdo na forumu ki ima izkušnje z Benellijem TNT manjšem ali večjem? Nekako se mi čedalje bolj dopade...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suhi, kako sta pa bila naložena? Nahrbtniki ali kako frugače? S čim sta potovala?

Mogoče bi bilo potem bolje nabaviti kakega igrivega nakeda kot pa obdržati SMCja in kupiti še en starejši motor zraven.

Je sploh kdo na forumu ki ima izkušnje z Benellijem TNT manjšem ali večjem? Nekako se mi čedalje bolj dopade...

tnt 899 je fin..ampak ima sedež kurčev..

gre 250 po števcu brez problema, se da igrat z njim, ima nekaj malega konjev manj kot 1130, razlika je pa kar velika.

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bral sem test, mislim da v motoristu pa so tudi omenjali da rad sedež v mednožje sune, če si seveda nepreviden...

Sam se navajen trrrrdega sedeža na smcju in za povrhu je malo na konus narejen tako da sediš direktno na trtici, potem pa še vibracije in smo tam :rolleyes:

Ampak za užitkarjenje se da vse pretrpet....

Moral bi sam probat ta sedež da bi videl točno koliko je ali ni primeren/udoben

Kot sem že tolikokrat omenil, skrbi me za boljšo polovico, ampak če mi nekdo reče da se da peljat potem verjamem, bo malo potrpela če je samo to v igri...

Kupi kdo SMCja 07 letnik? :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suhi, kako sta pa bila naložena? Nahrbtniki ali kako frugače? S čim sta potovala?

Mogoče bi bilo potem bolje nabaviti kakega igrivega nakeda kot pa obdržati SMCja in kupiti še en starejši motor zraven.

Je sploh kdo na forumu ki ima izkušnje z Benellijem TNT manjšem ali večjem? Nekako se mi čedalje bolj dopade...

Najbolš da jih tristo kupš pa bo :headbang: Ne vem več zakaj se odločaš ampak TNT ni za dolge ture. Glej razred sport-turing če hočeš imeti motor za dolge ture.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bral sem test, mislim da v motoristu pa so tudi omenjali da rad sedež v mednožje sune, če si seveda nepreviden...

Sam se navajen trrrrdega sedeža na smcju in za povrhu je malo na konus narejen tako da sediš direktno na trtici, potem pa še vibracije in smo tam :rolleyes:

Ampak za užitkarjenje se da vse pretrpet....

Moral bi sam probat ta sedež da bi videl točno koliko je ali ni primeren/udoben

Kot sem že tolikokrat omenil, skrbi me za boljšo polovico, ampak če mi nekdo reče da se da peljat potem verjamem, bo malo potrpela če je samo to v igri...

Kupi kdo SMCja 07 letnik? :blush:

ni trtica problem..problem so jajčka :D

sopotnica bo pa na večjem velikooo bolj "uživala"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni trtica problem..problem so jajčka :D

sopotnica bo pa na večjem velikooo bolj "uživala"

Jajčka prej sprazni bo sopotnica šebolj uživala!!! :whistle:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jajčka prej sprazni bo sopotnica šebolj uživala!!! :whistle:

No, evo, pa ste nardil hudiča, sedaj je pravkar punca tole brala, in pravi, da v bodoče ni govora da grem na furo predno ne bodo jajčka prazna :yea1:

Ja, mogoče bi moral gledati po sport/touring modelih, samo mogoče raje malo potrpim na par dolgih turcah, pa na kratkih toliko bolj uživam...

Meni je dolga tura recimo 400km na dan, kar z postanki za kaj polgedat, pojest nanese cca 7 ur prekinjene vožnje. Tak tempo imam po navadi na turi, včasih več postankov kar se časa tiče, ne pa več kilometrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"SF" Obojega kar nekaj, na kaj namiguješ?

Mogoče na probleme z zobniki štarterja in akumulatorji pri Benelliju? Tako so rekli od kolega kolegi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem mamigujem na jezo tvoje boljše polovice, ko se bo zadeva brez opozorila ustavila nekje v vukojebini 400 kilometrov od najbližjega servisa. Tudi če ne bo utrujena, že od same jeze ne bo hotla tist večer nič počet... Še večja "zabava" bo, če se bo to zgodilo meseca avgusta. To ni motor za potovat, to je za tiščat po ovinkih. Za daljše fure raje izberi kaj preverjenega...

Tipičen "italjanski problem" so poleg tega kar si že naštel tudi regulatorji napetosti, slabi konektorji in porozni aluminijasti odlitki...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako sva bila naložena - ja tudi nahrbtnik sva imela poleg vsega ostalega :) hehe (drugače če imaš MotoSI zadnjo številko, odpri na strani 94!)

takole lej

post-14218-1234115400_thumb.jpg

post-14218-1234115433_thumb.jpg

Absolutno daleč preveč za malega Suzukija SV 650. Ravno zato sem že veliko razmišljal o večjih nakedih, a nekako letos še ni in ne bo finančno zneslo (prišel je avto vmes :)). Ko sem sam dobil v roke za vozit Tuonota 1000R in S4Rs Testastretta (TNT je najbrž zelo podobna igrača!), sem se v njiju tako zaljubil, da bi bil pripravljen žrtvovat potovanja nad 500km/dan in pač malo bolj lagodnih 400km/dan delat in verjemi, da bi tudi tebi bili notranji organi presrečni, dekle pa bi 6x manj jokala, definitivno!!! :naughty: Nekateri norci delajo s športnimi motorji in ženičkami zadaj krepko več kilometrov na dan kot delam sam. Sem pa prepričan, da se slabše kot se na SMCju sedi, ne bo nikjer.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako sva bila naložena - ja tudi nahrbtnik sva imela poleg vsega ostalega :) hehe (drugače če imaš MotoSI zadnjo številko, odpri na strani 94!)

Absolutno daleč preveč za malega Suzukija SV 650. Ravno zato sem že veliko razmišljal o večjih nakedih, a nekako letos še ni in ne bo finančno zneslo (prišel je avto vmes :) ). Ko sem sam dobil v roke za vozit Tuonota 1000R in S4Rs Testastretta (TNT je najbrž zelo podobna igrača!), sem se v njiju tako zaljubil, da bi bil pripravljen žrtvovat potovanja nad 500km/dan in pač malo bolj lagodnih 400km/dan delat in verjemi, da bi tudi tebi bili notranji organi presrečni, dekle pa bi 6x manj jokala, definitivno!!! :naughty: Nekateri norci delajo s športnimi motorji in ženičkami zadaj krepko več kilometrov na dan kot delam sam. Sem pa prepričan, da se slabše kot se na SMCju sedi, ne bo nikjer.

ajd

Ne se jebat :D Stari to sta bla pa res naložena ufff :lol:

P.S. Sam punca dobr zgleda :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem mamigujem na jezo tvoje boljše polovice, ko se bo zadeva brez opozorila ustavila nekje v vukojebini 400 kilometrov od najbližjega servisa. Tudi če ne bo utrujena, že od same jeze ne bo hotla tist večer nič počet... Še večja "zabava" bo, če se bo to zgodilo meseca avgusta. To ni motor za potovat, to je za tiščat po ovinkih. Za daljše fure raje izberi kaj preverjenega...

Tipičen "italjanski problem" so poleg tega kar si že naštel tudi regulatorji napetosti, slabi konektorji in porozni aluminijasti odlitki...

nekaj je namigovanje, drugo pa dejansko stanje..

je že blo veliko kreganja o tem kako se italijani kvarijo..

aprilia, ducati, tudi novi benneliji se pač ne kvarijo kar tako..

je pa tudi polovica hond narejenih v italiji ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P.S. Sam punca dobr zgleda :naughty:

Sej zato je pa moja :)

Glede naloženosti - sm mogu vseen marsikaj ponardit, ko sma nazaj domov prišla, ker je kak šrauf utrgalo, nosilce za bočne torbe mi je mal zvilo (je sicer res, da sm jih tudi sam doma ustvaru, a so se konec koncu nepričakovano dobr obnesl!) ...ostalo je bilo super fajn. Tak da letos pade vsaj 10000km :whistle:

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda imajo tudi japonci tovarne v Italiji, ampak nad italjanskimi delavci bdi budno japonsko oko... :naughty:

Zavedat se je treba, da Beneli ni velika tovarna s tako podporo kot jo nudita ena Ducati in Aprilia...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda imajo tudi japonci tovarne v Italiji, ampak nad italjanskimi delavci bdi budno japonsko oko... :naughty:

Zavedat se je treba, da Beneli ni velika tovarna s tako podporo kot jo nudita ena Ducati in Aprilia...

čakam da se bo kdo nad MV Agusto spravu..k je še manjša kot benneli..

no ja..vsak si lahko misli svoje..

na netu se pa da marsikaj prebrat..

tako o italijanih, nemcih, japoncih in ostalih..

če hočeš napake najdt jih boš našel..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Debata je iz dobrih nasvetov glede vožnje v dvoje odšla v tehnične vode vzdržljivosti in podobnega...

Malo bom še prespal in se odločil o drugem motorju, verjetno pa ne bom kupoval poleg SMCja še enega starejšega ampak bom tega prodal in kupil nekaj mladega. Verjetno bo šlo nekako v smeri Benellijevega tre-ka, mogoče pa naked. Bom vidu koliko potrpljenja ima bolšja polovica in kaj se njej zdi vredu :)

Konec koncev če se da z malim suzukijem toliko prepeljat se bo pa še s katerim drugim (suhi, vsaka čast za ta podvig), konec koncev kompromis bo pal, pa tudi tako mehkužne narave nismo da nas bo vsaka malenkost motila...

Navajena sva vsega hudega, smc je dober za utrdit rito in voljo :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To si pa lepo napisu :winkiss: :winkiss:

Itak, da ni važn motor, važn da je vola!! Je pa bl fajn, če maš igrivih 130PS pod ritjo, kot pa 73, sam za moje lete sm jz prezadovoljn :) (paše pa seveda mal bl udobn zic kt na SMCju,hehe) Pa fajn nabavi, pa javi nam kero barvo TNTja si vzel :naughty:

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!