Skoči na vsebino

Motorji Legende + Spregledani modeli


Onim

Priporočene objave

Sploh ne gre tu za denar, ampak za uničevanje originalnega veterana, kar je po toliko letih res škoda.

Sam sem pred leti imel kar precej dela, da sem v originalno stanje spravil Z650, ker je tepec odžagal zadnji blatnik in naredil podobne neumnosti.

O Nemcih in njihovem okusu pa ne bi izgubljal besed, samo njihove frizure in predelane Ople pogledaš in ti je jasno...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ne gre tu za denar, ampak za uničevanje originalnega veterana, kar je po toliko letih res škoda.

Sam sem pred leti imel kar precej dela, da sem v originalno stanje spravil Z650, ker je tepec odžagal zadnji blatnik in naredil podobne neumnosti.

O Nemcih in njihovem okusu pa ne bi izgubljal besed, samo njihove frizure in predelane Ople pogledaš in ti je jasno...

Po eni strani imaš prav, ampak to je samo ena plat medalje. Če bi vsi razmišljali takole, potem nikoli ne bi posneli Easy riderja.... Lepo je, da ljudje ohranjajo tradicijo. Lepo je tudi to tradicijo preoblikovati v nekaj novega. Seveda je ta motor s pozicije oldtimerja nič vreden.Paralelno s tem se je razvil trg predelanih motorjev - podskupina- streetfighterjev, kje Z900 ima carsko mesto. Ne samo v Nemčiji, ampak tudi v Angliji, na Nizozemskem, Avstraliji, Skandinaviji.....Tako predelan Z900 doseže vrednost bistveno večjo od kakšnega novega motorja. No, na koncu je najbolj pomembno to,da je človek srečen s svojim motorjem. Naj bo oldtimer ali predelava.. Glede Nemcev, se strinjam glede frizur, ampak ne pozabi če ne bi bilo njih, bi se danes pogovarjali o drugačni tehnologiji....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sicer sem manijak na originale in že če vidim dodan spojler na avtu me vse mine.

Še na Vespi l.82 nisem niti prtljažnika gor dal, čeprav bi bilo praktično, ko sem z njo hodil v dvoje na morje. Nekako mi ni bil estetski.

Smo različni in tako je prav.

Bi me zelo mikal en čisto originalen Z900 v moji garaži. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha SR 5OO,Vincent Black shadow,HD WLA,Laverda Jota,Triumph Thunderbird 650,Norton Comanndo750,BSA Gold star,Ducati 900SS,MV Agusta750 America,Zunddap750 Grune Elephant,Kawasaki Z900,HONDA CB 750 Four,Indian Big chief,Broug Superior,BMW750/7.....

To bi bilo tako na brzino,če se pa še kaj spomnim vam pa povem. :lol:

Bmw r 12, Nimbus, Moto Guzzi Norge, Ariel square four, Triumph Boneville. Kawasaki mach 3 - te dodajam še jaz, si pa naštel res prave legende. Kaj vse klapa misli, da je legenda- za kozlat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Shlosar-

Na sliki je z1000 mk2 in sicer predelan (oklep)

Doma imam dve legendi z1000 z1r letnik 77 (mad max-goose)

in Gpz 900r letnik 84 (Top gun) oba v originalnem stanju

Zame tudi niso predelave starih legend ravno sprejemljive-a ni bolje kupit kak novejši dirkalnik

kot pa predelovat in nazadnje ni ne krop ne voda-(ne oldtimer,ne dirkalnik)

sicer pa kakor komu bolj.....

lp

lado

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 let pozneje...

Tukaj lahko navedete, kateri motocikel ste preizkusili in je po vašem mnenju odličen, pa je s strani kupcev spregledan.

Povedano drugače, take motocikle na cesti vidite poredko oz. skoraj nikoli.

 

Po mojem mnenju/testu:

- KTM 990 SMT

- BMW R1200R

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdi se mi, da je potrebno to množico ločiti na tiste, ki so dejansko spregledani in na tiste, ki jih ni videti, ker so pač cenovno nedostopni itd... Velika razlika.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdi se mi, da je potrebno to množico ločiti na tiste, ki so dejansko spregledani in na tiste, ki jih ni videti, ker so pač cenovno nedostopni itd... Velika razlika.

BMW R1200GS je cenovno precej nedostopen, pa jih je na cesti čisto "preveč".

Oba motocikla, ki sem jih navedel sta/bila nova cenejša od GS-a.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In definitivno Triumph Daytona 675. Vsaj v SLO.

je premalo kul, da bi so jo a2 zeleli, pa presvoh za očete po 50 k pa rabjo ze ss jurja :lol:

drgac pa se pri nas predvsem pozna kako ima kaka znamka postimano prodajno in servisno mrezo. kar je po svoje logicno, sploh kdor kupuje nov motocikel noce imet sitnosti z garancijo.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je premalo kul, da bi so jo a2 zeleli, pa presvoh za očete po 50 k pa rabjo ze ss jurja :lol:

 

Na pisti je prehitra za klaso 600 in preokretna za 750. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na pisti je prehitra za klaso 600 in preokretna za 750. ;)

mah kolkor jst vem itak tekmuje v 600 klasi. obnese se pa baje ne slabo, je pa itak to tudi od voznikov odvisno. ma pa kar se dirkanja in predelav tice kar dober suport s strani tovarne (je pa res da se v druge znamke nism ravno poglabljala)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cb1300

 

Na Japonskem, v Nemčiji in Angliji jih je ogromno. Tako da težko govoriti o spregledanosti. Sploh na Japonskem je zelo cenjen motor.

Pri nas grejo itak samo fazerji, ninje, cbr, GS... ostalo je bolj ali manj spregledano in lahko naštevate modele v nedogled.

Popravljeno . Popravil Kölm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Japonskem, v Nemčiji in Angliji jih je ogromno. Tako da težko govoriti o spregledanosti. Sploh na Japonskem je zelo cenjen motor.

Pri nas grejo itak samo fazerji, ninje, cbr, GS... ostalo je bolj ali manj spregledano in lahko naštevate modele v nedogled.

Jebiga zdej ampak pri nas je pa spregledan tako kot zrx1200r pa vem da jih je na japonskem ko dreka sm pri nas jih noben ne povoha.

 

Pa kakega tiumpha speed tripla , v nijovi lepi modri barvi.. neki velik jih ni na cesti pri nas.

Popravljeno . Popravil gasperX
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa moj je tudi spregledan...ampak vsaj vemo, zakaj  :grim  :grim  :grim

 

Versys 1000

 

 

HeHe, ker se ne pusti pogledat :D

 

 

 

Po moje r1200r in cb1300 niti niso spregledani motorji. Samo XJRjev in GSov je občutno več. ZRX ni spregledan, je izločen. ni biil tako bulletproof kot XJR in CB. Spregledan se mi zdi GSX 1400.

 

Popolnoma prezrt se mi zdi scramblerček Honda Vigor, Yamaha TRX,  Flops so bili tudi retro ducatiji, Triumphi so se primli, Duci pa ne.

Popravljeno . Popravil Cartman
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super tema. 

 

Definitivno Aprilia Shiver GT, je eden redkih motorjev, ki ga še nisem videl v živo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kaka Bimota tudi....v nedeljo sem mel "srečo" dve naenkrat videt....500ccm dvotaktno in pa še eno drugo...ne vem točno modela vem pa da je nov in pride nekje 27k €....


vsi Triumph-i :D

Sem jih videl kar nekaj v zadnjih tednih :)....pa tudi vozu enga :P:)

 

Tole se pa bolj poredko vidi res...

 

https://www.dropbox.com/s/39h079siwv4dsm2/2014-09-06%2011.19.17.jpg?dl=0

Popravljeno . Popravil PrimozC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!