Pervy Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 "Televizorja" MZ 175 iz leta 1976 imam doma. Drugo leto porihtam menjalnik pa bo spet vozen - legenda od motorja nofla 1
RHonda Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Stokrat že napisano, še enkrat: najbolša mi je bla vfr400r (naprodaj, če koga zanima), pa aprilia 125 chesterfield, pol za njimi zx-6r '98, pa zxr 750r '92, pa tomos seveda
RHonda Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Pa moja ma V4 motor, 4x keihin 32mm (original so meli 28mm, tud rvf 400), mašina navita, 230 km/h zmerjeno z drugimi motorji. Drugač original gre pa 208 točno . Užitek je, ko od 4000 do 15.000 lepo konstantno vleče..
hondazok Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Tale ni samo spregledan, ampak kar izgubljen, ker je tako redek, da ga 99,99 % motoristov še ni nikoli videlo v živo. Tudi jaz ne. Švedski Ha¨gglund
Kölm Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 (popravljeno) Mislim, da je tema čisto sfalila. Spregledani motocikli bi moralo pomeniti nekako takole: Motor je bil narejen dobro, je bil zanesljiv/zmogljiv/pred časom, pa se ni prodajal zaradi določenih razlogov. Spregledana je bila npr. Yamaha GTS1000 Popravljeno Oktober 24, 2014. Popravil Kölm ciciban in dlicen 2
ferek Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Tema gre čisto v pravo smer... dokler ne bo nekdo napisal, da je GS spregledan motor, ker je v resnici še boljši, pa da je versys spregledan, ker ljudje sploh ne znajo ugotovit da je tako dober, da bi jih moralo biti na cesti vsaj toliko kot onih prvih... lajbn, Efendi, igor0203 in 1 other 4
Kölm Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Suzuki Katana nofla, Kmet2, Efendi in 1 other 4
dlicen Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Se strinjam s Kolmom in sem že na začetku predvideval, da se bo tema čudno obrnila. Sedaj je postala že tema za male oglase. Škoda. Da ne bom čisto offtopic: Yamaha GTS, ki jo je postal Kolm! Letos sem spet eno srečal. Še danes je to res lep motor.
Kölm Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Yamaha TRX 850 Sestra TDM z isto mašino je bila uspešnica, tole pa utonilo v pozabo. Efendi in ciciban 2
dlicen Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Yamaha SZR 660 iz sredine '90. Iz časa, ko so predvidevali, da bo supermono osvojil trg, pa pol ni bilo tako. Čeprav so dirke bile kar zastopane (glej Ducati supermono). http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_SZR660 http://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_Supermono ciciban 1
Kölm Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Honda VTR SP1/2 Kvaliteten, zanesljiv SBK, ki pa ni imel toliko konjev kot CBR, Ninja, R1,.... in zato ...
kasti Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Tema gre čisto v pravo smer... dokler ne bo nekdo napisal, da je GS spregledan motor, ker je v resnici še boljši, pa da je versys spregledan, ker ljudje sploh ne znajo ugotovit da je tako dober, da bi jih moralo biti na cesti vsaj toliko kot onih prvih... Seveda gre v napačno smer: Koliko nas/vas je recimo takih, da se spomnimo/te, da je bil MZ "televizor" v letih ko so ga proizvajali, spregledan??? Jaz se tega podatka ne spomnim. Veliko vas je takih, ki naštevate modele motociklov, ki so oldtimerji... ja a ni logično da jih ni veliko na cestah!?
kasti Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Mislim, da je tema čisto sfalila. Spregledani motocikli bi moralo pomeniti nekako takole: Motor je bil narejen dobro, je bil zanesljiv/zmogljiv/pred časom, pa se ni prodajal zaradi določenih razlogov. Spregledana je bila npr. Yamaha GTS1000 Ja tema je bila mišljena tako kot je napisal Kolm , z še enim detajlom: da ste motocikel preizkusili in je na vas pustil odličen vtis - na cesti pa jih je iz "neznanega" razloga bore malo - in to ne samo v SLO, ampak nasploh.
Kölm Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Suzuki VX 800 thumper, Dadi, SF in 1 other 4
PrimozC Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 (popravljeno) Honda NR 750 verjetno odličen motor a drag ko pes...takrat se spomnem ko smo kot mulci brali o tem v Moto reviji....bla je cca. 100 mio italijanskih lir.... lp Popravljeno Oktober 24, 2014. Popravil PrimozC
Kölm Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Honda VFR 1200 F Sport tourer, ki je ven prišel v času ko le te nadomeščajo nekakšne potovalne "endure". Motor se ne prodaja, ker je predrag, ker ne gre čez 300, ker ima kako kilo po papirjih preveč, tank nima vsaj 20l, ker ni udoben kot PanEuropean, ker ni športen kot CBR1000, ker je oblika malce pred časom itd. Drugače je to odličen motor narejen na Japonskem. Sem peljal, na cesti videl eno do sedaj. Prav tako je spregledana njena sestra crosstourer, ki nima hard enduro vzmetenja, 50 kil preveč in zopet draga. Iz meni neznanega razloga je razočarala lastnike kravastega Varadera. Zanesljiv potovalnik dovolj dobra za večino cest in makedamov. Za po OFF roadu ima pa tako 3 cilindre in 100 konjev preveč. https://www.youtube.com/watch?v=eMxUBtweMbY
Kölm Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Honda NR 750 verjetno odličen motor a drag ko pes...takrat se spomnem ko smo kot mulci brali o tem v Moto reviji....bla je cca. 100 mio italijanskih lir.... lp Spregledana zagotovo ni bila. Bila je pač kake 100.000 mark predraga in namenjena biti redka - eksotična. Tako kot Ducati Desmosediči ipd exkluzivna jajca.
yamaha Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Cbr 400, zdaj rečt spregledana je malo mimo, prvič takrat ni blo te navlake na cesti toliko kot zdaj, drugič pa narod ni imel tut toliko denarja za motor, ki je bil relativno drag v 'tistih časih'.. Vsaj za nas, za nemce in ostale pač ne..
Kölm Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 Cbr 400, zdaj rečt spregledana je malo mimo, prvič takrat ni blo te navlake na cesti toliko kot zdaj, drugič pa narod ni imel tut toliko denarja za motor, ki je bil relativno drag v 'tistih časih'.. Vsaj za nas, za nemce in ostale pač ne.. V Aziji je bil to masovni motor, ne rekost kaj šele spregledanost. Pri nas pa pač 400 ccm motorjev uradno niso niti prodajali. Zato jih niti niso mogli spregledati.
Pervy Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 V Aziji je bil to masovni motor, ne rekost kaj šele spregledanost. Pri nas pa pač 400 ccm motorjev uradno niso niti prodajali. Zato jih niti niso mogli spregledati. Ma Tajskem jih kolikor hočeš, sem si ga sposodil ker je to bil največji motor, ki si ga lahko rental.
trojan69 Objavljeno Oktober 24, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2014 (popravljeno) Si ne morem kaj da nebi omeni Zephyrja 550, 750 in 1100. Pri nas je bila prodanih le peščica. Je pa motor zaradi svoje zgodovine (neposredna povezava z Z900) ter kultnega statusa, (sploh 1100) kot zadnji od velikih japonskih superbajkov 70-ih, nekaj posebnega. Popravljeno Oktober 24, 2014. Popravil trojan69 ciciban, izibajker, kitekatus in 3 others 6
kasti Objavljeno November 17, 2014 Opozori Objavljeno November 17, 2014 Še eden od vzrokov zakaj sem mnenja da je KTM SMT "spregledan".... http://www.youtube.com/watch?v=CxFi4-PeGeg Kmet2 1
sayo Objavljeno November 17, 2014 Opozori Objavljeno November 17, 2014 Resnično spregledan moped TRX 850 suntrace14, SF in ciciban 3
T 120 Objavljeno November 17, 2014 Opozori Objavljeno November 17, 2014 Še eden od vzrokov zakaj sem mnenja da je KTM SMT "spregledan".... http://www.youtube.com/watch?v=CxFi4-PeGeg Itak. Sam sem pa še vedno mnenja, da bodo šli kubiki tudi v motorizmu počasi nazaj, kot se to dogaja pri avtih. L.p. Efendi 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se