Skoči na vsebino

Motorji Legende + Spregledani modeli


Onim

Priporočene objave

honda X11

 

tole sem hotel, pa so jo nehal delat...

 

pri nas videl zelo redko, očitno premočan in premal "plastičen"motor za tiste čase :)

 

mogoče pa kdaj...

 

post-3877-0-24311200-1417421418_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Rokovnjač
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Centaura je krasil naravnost ogaben položaj voznika, saj je bil sedež postavljen tako, da je voznika vleklo nazaj. Pri mojih skromnih 170 cm mi je v primeru ko sem se v sedež ugnezdil do naslona do krmila manjkalo 10 fm plus!!! Njegova tržna niša so bili verjetno vozniki z 220 cm višine in rokami do kolen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Centaura je krasil naravnost ogaben položaj voznika, saj je bil sedež postavljen tako, da je voznika vleklo nazaj. Pri mojih skromnih 170 cm mi je v primeru ko sem se v sedež ugnezdil do naslona do krmila manjkalo 10 fm plus!!! Njegova tržna niša so bili verjetno vozniki z 220 cm višine in rokami do kolen...

No, je pa res, da se je peljal pa ko šus.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bmw R 1200 ST, a se ne sekiran, ker je parkiran pr men doma :grim

 

 

600757_593278124028017_1293995234_n.jpg?

 

Take ladje pa res ne moreš spregledat, se jo opazi še iz kakšnega izvidniškega aviona...

Popravljeno . Popravil izibajker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče ne paše v to temo,vendar..............

Mal brskal po starem Motorradu 1981 in našel test 500 ccm makarončkov,Malo nostalgije in spomini na Laverdo 500S, :)

 

post-5502-0-42568100-1418070048_thumb.jpg post-5502-0-81901200-1418070060_thumb.jpg

 

post-5502-0-73120400-1418070071_thumb.jpg post-5502-0-39912200-1418070082_thumb.jpg

 

post-5502-0-00365400-1418070103_thumb.jpg 

 

post-5502-0-66292900-1418070120_thumb.jpg  post-5502-0-19383200-1418070133_thumb.jpg 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaj zame so bili motorji, ki jih je predelal Fritz Egli legendarni. Vzel je serijski motor in ga dodelal tako, kot bi ga tovarniški inženirji, če jim ne bi bilo potrebno gledati na stroške in končno ceno. Danes so predelave bolj kot ne v stilu "it is all about the looks". Gospod Fritz pa ni uporabljal zgolj že kupljenih komponent in je sam izdeloval okvirje, friziral motorje... čista strojniška pornografija.

post-5959-0-52562500-1418110032_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče ne paše v to temo,vendar..............

Mal brskal po starem Motorradu 1981 in našel test 500 ccm makarončkov,Malo nostalgije in spomini na Laverdo 500S, :)

 

post-5502-0-42568100-1418070048_thumb.jp

 

 

Točno tako CBX 550F sem imel leta 86.

Popravljeno . Popravil motolover
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tista prednja zavora je fora. Ena takšna svojevrstna komplikacija. Tista iz aneta vsaj po slikah izgleda lepo ohranjena. Motor ki ga kupiš za dušo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem modelom so bile velike težave, tovarniška napaka na drugem ležaju glavne gredi.

Večini je tam zaropotal ležaj. Popravilo je zelo drago in mašino je treba celo razdreti. Popravilo samo ne pomeni, da bo motor potem delal, rade so zaribale po večkrat zaporedoma.

Verjetno je zato tako lepo ohranjen, ker se nihče ni veliko vozil (do okvare). 

Ker v oglasu piše "za poznavalce", naj opozorim, da kot poznavalec, ne bi kupil tega modela. Dvomim tudi, da je drugi lastnik, kot je napisal. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se žal tako malo vozil, da o zavorah ne bi vedel. Ko sem ga kupil, sem imel na strani denar za Grčijo, pa je šel za generalno. 

Če se prav spomnim so bile normalne, samo v nekem ohišju, da naj bi se tako bolj prisilno hladile.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je baje bil, ker je bila zadeva kvazi tesna. In potem je vlaga/kondenz povzročala korozijo. Tak da tisti, ki so zanemarjal zavore, so imel težave z batki, diski... Baje, da so težave lahko tudi z pregrevanjem, ker je sistem zaprt. Večja je tudi nevzmetena masa... Sam sicer nimam nobenih konkretnih izkušenj, me je pa enkrat zanimal po kakem principu delajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zatesnjeno ne sme biti, ker potem se ne bi hladile. Pri tem motorju so se vsi tako malo vozili, da zavore sploh niso problem.

Takrat sem po Nemčiji iskal rabljeno glavno gred in ni bilo ene, ki ne bi bila poškodovana na drugem ležaju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

honda X11

 

tole sem hotel, pa so jo nehal delat...

 

pri nas videl zelo redko, očitno premočan in premal "plastičen"motor za tiste čase :)

 

mogoče pa kdaj...

 

attachicon.gifx11.jpg

Pred 2 ali 3 leti sem misli prodat (trenutek slabosti) pa so čisto zares klicali trije izkušeni motoristi in me prepričevali, naj ne prodajam če nisem 100%, ker takega motorja več ne dobim nikjer. Mi je en celo rekel naj bi bili samo 4 registrirani v sloveniji takrat. Mogoče se jih ni dosti prodalo ker je na slikah res grd ko sv.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče se jih ni dosti prodalo ker je na slikah res grd ko sv.....

 

To je relativno. Meni je ta motor lep.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Centauro je bil prezrt, ker je bil ZANIČ! The end

 

 

No, je pa res, da se je peljal pa ko šus.

 

 

 

WOT?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

WOT?

Bipolarno motnjo ma,bliža se poletje in z tem njegova abstinenca :P  :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cagiva Navigator

cagiva%20navigator3.jpg

Kako je s tem motorjem?Ima Suzukijev agregat.Je drag za vzdrževanje,nezanesljiv,ni delov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je s tem motorjem?Ima Suzukijev agregat.Je drag za vzdrževanje,nezanesljiv,ni delov?

enak motor je bil tudi v Suzukiu TL in V strom, predvsem je bila zadovoljna žena, zato ker je za sopotnika dobro poskrbljeno, vzdrževanje pa je itak zame enako za vse motorje, z grobega se tudi ta ne razlikuje ne vem kako, bolj je to pomembno v gostilniških debatah, ko se pogovarjajo na nivou rekla-kazala :kva2: . Mi je pa bil bolj všeč od V stroma, ima boljše bremze, okretnejši, boljše vozne lastnosti, skratka zame boljši motor, čeprav ima isti agregat :grim . Naj povem, da sem imel tudi V stroma :grim , zato tudi lahko primerjam :smoke:

 

Še moja slikca

post-45006-0-17266200-1426195848_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil builder
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eden se že dolgo prodaja na netu,meni je tudi lepši od stroma,ki mi sploh ni všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je s tem motorjem?Ima Suzukijev agregat.Je drag za vzdrževanje,nezanesljiv,ni delov?

Suzukijev agregat je neuničljiv ob vsaj minimalnem vzdrževanju,zato se ne sekiraj sam tankaš in gasa!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!