Skoči na vsebino

Motorji Legende + Spregledani modeli


Priporočene objave

Objavljeno

"Televizorja" MZ 175 iz leta 1976 imam doma. Drugo leto porihtam menjalnik pa bo spet vozen - legenda od motorja :)

Objavljeno

Stokrat že napisano, še enkrat: najbolša mi je bla vfr400r (naprodaj, če koga zanima), pa aprilia 125 chesterfield, pol za njimi zx-6r '98, pa zxr 750r '92, pa tomos seveda :)

Objavljeno

Pa moja ma V4 motor, 4x keihin 32mm (original so meli 28mm, tud rvf 400), mašina navita, 230 km/h zmerjeno z drugimi motorji. Drugač original gre pa 208 točno ;). Užitek je, ko od 4000 do 15.000 lepo konstantno vleče..

Objavljeno

Tale ni samo spregledan, ampak kar izgubljen, ker je tako redek, da ga 99,99 % motoristov še ni nikoli videlo v živo. Tudi jaz ne.

Švedski Ha¨gglund

post-25267-0-08671100-1414137445_thumb.jpg

post-25267-0-74444300-1414137475.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Mislim, da je tema čisto sfalila.

 

Spregledani motocikli bi moralo pomeniti nekako takole: Motor je bil narejen dobro, je bil zanesljiv/zmogljiv/pred časom, pa se ni prodajal zaradi določenih razlogov.

 

Spregledana je bila npr. Yamaha GTS1000

Popravljeno . Popravil Kölm
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tema gre čisto v pravo smer...  dokler ne bo nekdo napisal, da je GS spregledan motor, ker je v resnici še boljši, pa da je versys spregledan, ker ljudje sploh ne znajo ugotovit da je tako dober, da bi jih moralo biti na cesti vsaj toliko kot onih prvih...

Objavljeno

Se strinjam s Kolmom in sem že na začetku predvideval, da se bo tema čudno obrnila.

Sedaj je postala že tema za male oglase. Škoda.

 

Da ne bom čisto offtopic: Yamaha GTS, ki jo je postal Kolm! Letos sem spet eno srečal. Še danes je to res lep motor.

Objavljeno

Yamaha TRX 850

 

 

Sestra TDM z isto mašino je bila uspešnica, tole pa utonilo v pozabo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Honda VTR SP1/2

 

 

Kvaliteten, zanesljiv SBK, ki pa ni imel toliko konjev kot CBR, Ninja, R1,.... in zato ...

Objavljeno

Tema gre čisto v pravo smer...  dokler ne bo nekdo napisal, da je GS spregledan motor, ker je v resnici še boljši, pa da je versys spregledan, ker ljudje sploh ne znajo ugotovit da je tako dober, da bi jih moralo biti na cesti vsaj toliko kot onih prvih...

Seveda gre v napačno smer:

Koliko nas/vas je recimo takih, da se spomnimo/te, da je bil MZ "televizor" v letih ko so ga proizvajali, spregledan???

Jaz se tega podatka ne spomnim.

Veliko vas je takih, ki naštevate modele motociklov, ki so oldtimerji... ja a ni logično da jih ni veliko na cestah!? :nono:

Objavljeno

Mislim, da je tema čisto sfalila.

 

Spregledani motocikli bi moralo pomeniti nekako takole: Motor je bil narejen dobro, je bil zanesljiv/zmogljiv/pred časom, pa se ni prodajal zaradi določenih razlogov.

 

Spregledana je bila npr. Yamaha GTS1000

 

Ja tema je bila mišljena tako kot je napisal Kolm :OK: , z še enim detajlom:

da ste motocikel preizkusili in je na vas pustil odličen vtis - na cesti pa jih je iz "neznanega" razloga bore malo - in to ne samo v SLO, ampak nasploh.

Objavljeno (popravljeno)

Honda NR 750 verjetno odličen motor a drag ko pes...takrat se spomnem ko smo kot mulci brali o tem v Moto reviji....bla je cca. 100 mio italijanskih lir....

 

Honda%20NR750%20%203.jpg

 

lp

Popravljeno . Popravil PrimozC
Objavljeno

Honda VFR 1200 F

 

 

Sport tourer, ki je ven prišel v času ko le te nadomeščajo nekakšne potovalne "endure".

Motor se ne prodaja, ker je predrag, ker ne gre čez 300, ker ima kako kilo po papirjih preveč, tank nima vsaj 20l, ker ni udoben kot PanEuropean, ker ni športen kot CBR1000, ker je oblika malce pred časom itd. Drugače je to odličen motor narejen na Japonskem. Sem peljal, na cesti videl eno do sedaj.

 

 

Prav tako je spregledana njena sestra crosstourer, ki nima hard enduro vzmetenja, 50 kil preveč in zopet draga. Iz meni neznanega razloga je razočarala lastnike kravastega Varadera. Zanesljiv potovalnik dovolj dobra za večino cest in makedamov. Za po OFF roadu ima pa tako 3 cilindre in 100 konjev preveč.

 

https://www.youtube.com/watch?v=eMxUBtweMbY

Objavljeno

Honda NR 750 verjetno odličen motor a drag ko pes...takrat se spomnem ko smo kot mulci brali o tem v Moto reviji....bla je cca. 100 mio italijanskih lir....

 

 

lp

 

 

Spregledana zagotovo ni bila. Bila je pač kake 100.000 mark predraga in namenjena biti redka - eksotična. Tako kot Ducati Desmosediči ipd exkluzivna jajca.

Objavljeno

Cbr 400,  zdaj rečt spregledana je malo mimo, prvič takrat ni blo te navlake na cesti toliko kot zdaj, drugič pa narod ni imel tut toliko denarja za motor, ki je bil relativno drag v 'tistih časih'..

Vsaj za nas, za nemce in ostale pač ne..

 

 

post-336-0-00905900-1414154041_thumb.jpg

Objavljeno

Cbr 400,  zdaj rečt spregledana je malo mimo, prvič takrat ni blo te navlake na cesti toliko kot zdaj, drugič pa narod ni imel tut toliko denarja za motor, ki je bil relativno drag v 'tistih časih'..

Vsaj za nas, za nemce in ostale pač ne..

 

V Aziji je bil to masovni motor, ne rekost kaj šele spregledanost. Pri nas pa pač 400 ccm motorjev uradno niso niti prodajali. Zato jih niti niso mogli spregledati.

Objavljeno

V Aziji je bil to masovni motor, ne rekost kaj šele spregledanost. Pri nas pa pač 400 ccm motorjev uradno niso niti prodajali. Zato jih niti niso mogli spregledati.

 

Ma Tajskem jih kolikor hočeš, sem si ga sposodil ker je to bil največji motor, ki si ga lahko rental.

Objavljeno (popravljeno)

Si ne morem kaj da nebi omeni Zephyrja 550, 750 in 1100. Pri nas  je bila prodanih le peščica. Je pa motor zaradi svoje zgodovine (neposredna povezava z Z900) ter kultnega statusa, (sploh 1100) kot zadnji od velikih japonskih superbajkov 70-ih, nekaj posebnega. 

 

Popravljeno . Popravil trojan69
  • 4 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!